×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Errata książki

Drogi Czytelniku! Poniżej zamieszczona jest errata do książki:

"Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 2"

Jest to lista błędów znalezionych po opublikowaniu książki, zgłoszonych i zaakceptowanych przez naszą redakcję. Pragniemy, aby nasze publikacje były wiarygodne i spełniały Twoje oczekiwania. Zapoznaj się z poniższą listą. Jeśli masz dodatkowe zastrzeżenia, możesz je zgłosić pod adresem: helion.pl/user/erraty

Strona Linia Jest Powinno Zgłaszający
72 11 od dołu dtiClass CRootClass::Type( "CRootClass, NULL ) dtiClass CRootClass::Type( "CRootClass", NULL ) Krzysztof Blacha
76 1 od dołu CChildClass:Srrialize CChildClass:Serialize Krzysztof Blacha
76 15 void Serialize( CdtiBin& ObjStore ) void CRootClass::Serialize( CdtiBin& ObjStore ) Krzysztof Blacha
82 13 Property* test_value_property property_set.Lookup("test_value") Property* test_value_property = property_set.Lookup("test_value") Krzysztof Blacha
88 5 od dołu virtual bool HandleInteractions) Entity target ) = 0 virtual bool HandleInteractions( Entity target ) = 0 Krzysztof Blacha
92 16 case SCARED_GHOST:
ptr = new Ghost( SCAREDGHOST );
break;
case ACTIVE_GHOST:
ptr = new Ghost( ACTIVEGHOST);
break;
Krzysztof Blacha
116 4 task_waheup_event = CreateEvent) task_wakeup_event = CreateEvent( Krzysztof Blacha
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint