Walter Glenn - książki
Tytuły autora: Walter Glenn dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Promocja
W sieci zabezpieczeń, które stworzyliśmy dla ochrony naszych danych, najsłabszym elementem jest zawsze czynnik ludzki. Hackerzy, zarówno etyczni, jak i nie, korzystają z wachlarza sztuczek opierających na „hackowaniu osobistym” i pozwalających przekonać innych do ujawnienia haseł, przekazania wrażliwych plików, przelania znacznych sum pieniędzy i świadomego podjęcia działań, które zdecydowanie nie są w najlepszym interesie osób, które wykonują te czynności. Książka Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami opisuje te sztuczki, aby umożliwić specjalistom zajmującym się bezpieczeństwem danych wykorzystanie tych umiejętności w celu odkrycia i wyeliminowania słabości zabezpieczeń. Niniejsza pozycja zarówno przedstawia techniki takie, jak modelowanie komunikacji, mentalność plemienna, obserwacja bądź manipulacja, jak i prezentuje wskazówki umożliwiające rozpoznanie, zwalczanie i zapobieganie atakom wykorzystującym inżynierię społeczną.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,49 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Bestseller Promocja
Dzięki temu praktycznemu przewodnikowi profesjonaliści zajmujący się danymi dobrze zrozumieją wady i zalety poszczególnych rozwiązań. Omówiono tu typowe zagadnienia dotyczące architektur danych, w tym ich rozwój i możliwości. Żadna architektura nie jest na tyle uniwersalna, by być odpowiednia w każdej sytuacji, dlatego w książce znajdziesz rzetelne porównanie cech poszczególnych architektur. Dowiesz się, jakie kompromisy towarzyszą każdej z nich, niezależnie od popularności. W ten sposób o wiele łatwiej przyjdzie Ci wybór rozwiązania, które najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Żadna z gałęzi marketingu nie rozwija się i nie zmienia dziś równie dynamicznie, jak działania reklamowe prowadzone w internecie. Szczególnie mocną pozycję ma w tym świecie Google, który dostarcza marketerom cały pakiet narzędzi przeznaczonych do pozycjonowania, ustawiania reklam w wyszukiwarkach i na stronach, a także analizowania skuteczności własnych działań i zachowań klientów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Promocja
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej praktycznej książce przekonasz się, że w Excelu możesz przeprowadzić dogłębną analizę danych i wyciągnąć z nich cenną wiedzę. Wystarczy, że skorzystasz z najnowszych funkcji i narzędzi Excela. W poradniku pokazano, jak za pomocą Power Query budować przepływy pracy porządkujące dane i jak projektować w skoroszycie relacyjne modele danych przy użyciu Power Pivot. Ponadto odkryjesz nowe możliwości przeprowadzania analiz, w tym dynamiczne funkcje tablicowe i pozyskiwanie wartościowych informacji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Dowiesz się również, jak za sprawą integracji z Pythonem zautomatyzować analizę danych i budować raporty.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł(-40%)