Leon Anavi is a professional software engineer and an open source enthusiast focused on mobile applications and platforms. He is a regular contributor to Qt for Tizen, Tizen projects, and various other open source projects. He is the founder of the open source project Tizen-sunxi, which ports Tizen to devices with Allwinner SoCs. He has won several awards and earned honorable mentions from competitions organized by Samsung, Intel, Nokia, BlackBerry, and maemo.org. He earned a Bachelor's degree in Computer Systems and Technologies from Technical University of Sofia in 2008; a Master's degree in Information Technologies from Technical University of Sofia in 2010; and a Master of Business Administration degree from New Bulgarian University, Sofia, in 2011. He was a speaker at the following conferences: Mobile Monday Sofia in January 2011 Openmobility Conference 2013, Bratislava, in April 2013 PlovDev 2013, Plovdiv, Bulgaria, in October 2013 OpenFest 2013, Sofia, Bulgaria, in November 2013 FOSDEM 2014, Brussels, Belgium, in February 2014 Tizen Developer Conference 2014, San Francisco, U.S., in June 2014 He was also a co-founder of and speaker at TuxCon 2014, Plovdiv, Bulgaria.
Leon Anavi - ebooki
Tytuły autora: Leon Anavi dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Nowość Promocja
Ta pozycja, podobnie jak inne z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemniczym historiom, angażującym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak programowanie zorientowane obiektowo, aplikacje sieciowe czy uczenie maszynowe. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, a w toku nauki krok po kroku zbudujesz własną aplikację. Przekonasz się, że to absolutnie wyjątkowy i niezwykle skuteczny podręcznik!- Druk
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka jest wyjątkowo praktycznym przewodnikiem, dzięki któremu przyswoisz ważną umiejętność skutecznego komunikowania wizji, aby uzyskiwać wsparcie dla swojego projektu, a także wkład ze strony zespołów. Dowiesz się, jak przekonująco prezentować zamierzenia i jak unikać nieporozumień, które mogą prowadzić do wzrostu kosztów, niespełnionych wymagań czy innych niż zakładane efektów pracy. Poprzez konstruktywne przykłady i wzorce poradnik uczy umiejętności niezbędnych do jasnego wyrażania swojego przekazu wobec różnych odbiorców, z którymi ma do czynienia niemal każdy programista i architekt.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Promocja
Witajcie! Pozwólcie, że przedstawimy wam bohaterów naszej Innobajki. Przed wami Móżdżynka, jej brat Móżdżek i ich najlepszy przyjaciel Kikki. Wszyscy troje uwielbiają zagadki, łamigłówki i gry umysłowe, a najbardziej ze wszystkich zabaw lubią tę w wymyślanie wynalazków. Jednak nie byle jakich, tylko takich, które mogą kiedyś odmienić świat... Bo dla wynalazców świat nie ma granic ani barier.- Druk
(11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Bestseller Promocja
Język programowania ogólnego przeznaczenia Python należy obecnie do najpopularniejszych na świecie. Skąd się bierze jego fenomen? Niewątpliwie kluczowe znaczenie ma tu bardzo czytelna składnia, mocno zbliżona do składni języka naturalnego. Czyni to Pythona dość łatwym do opanowania, także dla początkujących. Osoby bardziej doświadczone doceniają go za wszechstronność. Pythona można używać w różnych dziedzinach, takich jak analiza danych, sztuczna inteligencja, tworzenie stron internetowych, automatyka i automatyzacja, pisanie aplikacji mobilnych i wiele innych. Dodajmy do tego rozbudowany pakiet bibliotek standardowych i oto mamy (niemal) idealny język programowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.50 zł
119.00 zł(-50%)