×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Wielki konkurs:: Najlepsza fotografia koncertowa Roku!

Weź udział w konkursie lub wybierz najlepszą koncertową fotografię roku!

Wystartowała druga edycja konkursu „Koncertowa Fotografia Roku”. Tym razem wyłonione zostanie najlepsze zdjęcie koncertowe zrobione w 2009 roku. Wydawnictwo Helion jest sponsorem głównym tego przedsięwzięcia!

Strona konkursowa znajduje się pod adresem kfr2009.pl. Uczestnicy dzielą się na dwie kategorie: amatorów i profesjonalistów. Najlepsze prace amatorów zostaną wyłonione przez głosowanie internautów, a zdjęcia profesjonalistów dodatkowo zostaną poddane pod głosowanie profesjonalnego jury w składzie:


Walter Chełstowski (ITC, CGM.pl)
Jarek Szubrycht (Przekrój)
Yach Paszkiewicz (Yach Film)
Leszek Gnoiński (dziennikarz muzyczny)
Darek Świtała (Metal Hammer)
Łukasz Minta (Go Ahead)
Grzesiek Kszczotek (Teraz Rock)
Piotr "Makak" Szarłacki (Antyradio)
Tomasz Doksa (Onet.pl)
Waldemar Ulanowski (Wirtualna Polska)
Joanna Szyra (Metal Hammer)
Tomasz Kasprzyk (Antyradio)
Jarek Budyta (New Music Art)
Zbigniew Zegler (dziennikarz muzyczny)
Hubert Augustyniak (MTV European, Radio Euro)
Kasia Tarka (Good Music Production)
Philipp Eichholzer (MTV European)
Ula Nalepinska (Makroconcert)
Agnieszka Leśniewska (klub Palladium)
Ilona Wronkowska (klub Stodoła)

Na zwycięzców czekają ciekawe nagrody jak między innymi: ufundowany przez głównego sponsora, wydawnictwo Helion, voucher o wartości 1200 zł na zakupy fotograficzne w sklepie Foto Pasaż (fotopasaz.pl), profesjonalne, oprawione wydruki ufundowane przez Fotoplakat oraz roczne przepustki dla fotografów do klubów Proxima, Palladium i Hybrydy. Organizator - Music Foto Kolektiv, zapowiada również nagrodę-niespodziankę!

Finał konkursu odbędzie się pod koniec marca w klubie Palladium. Oprócz wręczenia nagród i prezentacji najlepszych prac, planowane są również koncerty, na których można będzie bez ograniczeń robić zdjęcia. Wstęp na imprezę będzie bezpłatny!

Pierwsza edycja konkursu została zorganizowana przez dwóch fotografów koncertowych: Artura Rawicza i Marcina Bąkiewicza (tworzących wspólnie Music Foto Kolektiv – https://mfk.com.pl). Idea pojawiła się w grudniu 2008 roku, a na początku stycznia 2009 roku dopracowany został regulamin i utworzona została strona www.kfr2008.blox.pl. Celem konkursu była konsolidacja środowiska fotografów koncertowych i oczywiście dobra zabawa. Pierwotnie konkurs miał być jedynie atrakcyjnym wydarzeniem towarzyskim adresowanym do osób czynnie zajmujących się fotografią koncertową. W szranki stanęło wówczas 20 najaktywniejszych polskich fotografów specjalizujących się w fotografii koncertowej, publikujących swoje zdjęcia w ogólnopolskich mediach (między innymi: Wirtualna Polska, Onet, „Teraz Rock”, „Metal Hammer”, Infomuzyka). Każdy z fotografów mógł zgłosić jedynie 5 zdjęć.

Wśród prac konkursowych znalazły się zdjęcia z występów takich wykonawców jak: Metallica, Iron Maiden, Apocalyptica, The Police, Queen i wielu innych. Fotografie wykonane były w Polsce i zagranicą, na pojedynczych koncertach, jak i na festiwalach (m.in. Audioriver, Off Festival, Sziget Festival, Roskilde Festival, Heineken Open’er Festival, Pepsi Vena Music Festival).

100 zgłoszonych do konkursu fotografii ocenianych było przez jury, w składzie którego znalazły się osoby zajmujące się na co dzień muzyką i koncertami (dziennikarze muzyczni, organizatorzy koncertów).

Partnerzy strategiczni:
Plfoto.com
OnePhoto.net
Obiektywni.pl
TygodnikFotograficzny.pl

Sponsor główny:
Wydawnictwo Helion
Pozostałe nagrody ufundowała firma Fotoplakat oraz Fundacja "Universitatis Varsoviensis".

Patronat nad konkursem objęli:
CGM.pl
Gadu-Gadu
MusicNews.pl
WP.pl

Więcej informacji na stronie konkursu kfr2009.pl.
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Helion
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.