×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zasady sporządzania i kontroli dowodów księgowych w jednostkach sektora finansów publicznych

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Zasady sporządzania i kontroli dowodów księgowych w jednostkach sektora finansów publicznych Izabela Motowilczuk - okladka książki

Zasady sporządzania i kontroli dowodów księgowych w jednostkach sektora finansów publicznych Izabela Motowilczuk - okladka książki

Zasady sporządzania i kontroli dowodów księgowych w jednostkach sektora finansów publicznych Izabela Motowilczuk - audiobook MP3

Zasady sporządzania i kontroli dowodów księgowych w jednostkach sektora finansów publicznych Izabela Motowilczuk - audiobook CD

Wydawnictwo:
Infor PL
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
294
     PDF
Wiele nieprawidłowości stwierdzanych w jednostkach są konsekwencją niewłaściwie sporządzonych dokumentów księgowych lub brak ich sprawdzenia pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym. W publikacji wskazano, jak krok po kroku sporządzać dokumenty księgowe oraz jak je sprawdzać pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym. Podano zasady sporządzania m.in. dowodów: kasowych, związanych z ruchem środków trwałych, służących do rozliczania kosztów podróży służbowych, wykorzystywanych przy udzielaniu i rozliczaniu zaliczek. magazynowych, inwentaryzacyjnych, służących do rozliczania kosztów paliwa do pojazdów służbowych, zbiorczych list wypłat, własnych faktur i rachunków, not korygujących oraz uznaniowo-obciążeniowych, poleceń księgowania. Ponadto wskazano, jak w praktyce sprawdzać pod względem merytorycznym różnego rodzaju dokumenty wydatkowe, jaki jest zakres przedmiotowy kontroli merytorycznej dla większości dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych stosowanych w jednostkach, co należy zawrzeć w treści opisu merytorycznego dla różnych rodzajów dokumentów, na jakich dokumentach nie ma potrzeby zamieszczania opisu merytorycznego, jak należy postępować w razie stwierdzenia błędów merytorycznych w dokumentach.

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint