ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zarządzanie Publiczne nr 1(19)/2012 (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Zarządzanie Publiczne nr 1(19)/2012

Okładka książki Zarządzanie Publiczne nr 1(19)/2012

Okładka książki Zarządzanie Publiczne nr 1(19)/2012

Okładka książki Zarządzanie Publiczne nr 1(19)/2012

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
199
     PDF

Ebook

13,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

W numerze [Contents]:

Wstęp [Introduction], s. 78;
Jerzy Hausner: Tworzenie i rodzaje wiedzy społecznej [The development and types of social knowledge], s. 918;
Jarosław Górniak: Badanie społeczeństwa z perspektywy podmiotu działającego [Analysis of society from the point of view of an acting subject], s. 1932;
Stanisław Mazur: Poznanie, wiedza i działanie społeczne w paradygmacie wielości [Cognition, knowledge and social action in the multiplicity paradigm], s. 3342;
Jan Hartman: Co po socjologii? [What will replace sociology? ], s. 4352;
Anna Giza: Społeczeństwo jako problem koordynacji: rola wiedzy w stanowieniu bytu społecznego [Society as a coordination problem: The role of knowledge in establishing social entities], s. 5370;
Bob Jessop: Social imaginaries, structuration, learning, and collibration: Their role and limitations in governing complexity, s. 7184;
Robert Delorme: Głęboka Kompleksowość a ujęcie krytyczności w wyjaśnianiu kompleksowości przez Morina i Le Moignea [Deep Complexity and the problem of criticality in Morins and Le Moignes accouts of complexity], s. 85108;
John L. Campbell, Owe K. Pedersen: Reżimy wiedzy: jak Stany Zjednoczone i Dania interpretowały kryzys stagflacji [Knowledge regimes: How America and Denmark made sense of the stagflation crisis], s. 109124;
Barbara Worek: Kiedy poznający podmiot jest działającą kobietą: przypadek badań feministycznych [When the cognitive subject is an active woman: The case of feminist studies], s. 125136;
Robert Chrabąszcz: Lingwistyka a współczesne paradygmaty nauki [Linguistics vs. the contemporary research paradigms], s. 137146;
Bartosz Józefowski: Evidence-based policy nowa koncepcja dotykająca starych problemów [Evidence-based policy: A new approach to old problems], s. 147˜152;
Magdalena Jelonek: Niezamierzone efekty działań ludzkich, czyli o tym, czy może się udać reforma systemu szkolnictwa wyższego [Unintended effects of human action and reforms of the higher education system], s. 153164;
Marek Ćwiklicki: Tworzenie się wiedzy społecznej według teorii CRP [Social knowledge creation in the complex responsive processes theory ], s. 165172;
Miłowit Kuniński: Wyjaśnianie powstawania norm [Explaining the emergence of norms], s. 173184;
Jerzy Hausner: Tworzenie i rodzaje wiedzy społecznej ciąg dalszy [The development and types of social knowledge continued.], s. 185194.
0 Stanisław Mazur

Zamknij

Wybierz metodę płatności