ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

Okładka książki Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

Okładka książki Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

Okładka książki Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
304
Druk:
oprawa twarda
2w1 w pakiecie:
     ePub
     Mobi

Książka

79,00 zł

Dodaj do koszyka

Ebook

79,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji. Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie. Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera

0 Grzegorz Mazurek

Zamknij

Wybierz metodę płatności