ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Psychologia konsumenta (ebook)(audiobook)(audiobook)

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
460
2w1 w pakiecie:
     ePub
     Mobi

Ebook

79,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki książki. Wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski autorek zostały poparte wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książka opisuje zachowania konsumenckie z trzech punktów widzenia: podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), analizy procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
0 Dominika Maison, Katarzyna Stasiuk

Zamknij

Wybierz metodę płatności