×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak skutecznie komunikować najtrudniejsze reformy?

(ebook) (audiobook) (audiobook)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak skutecznie komunikować najtrudniejsze reformy? Thierry Saussez - okladka książki

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak skutecznie komunikować najtrudniejsze reformy? Thierry Saussez - okladka książki

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak skutecznie komunikować najtrudniejsze reformy? Thierry Saussez - audiobook MP3

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak skutecznie komunikować najtrudniejsze reformy? Thierry Saussez - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
4
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi

Podwyższenie wieku emerytalnego to w każdym kraju jedna z najtrudniejszych do zakomunikowania i przeprowadzenia decyzji. Thierryego Sausseza poprosiłem, aby opowiedział, jak uniknął raf i jak wygrał. Francuzi w ciągu półtora roku zmienili swoje nastawienie do konieczności pracowania dłużej.


Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale dAngers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.

 

 

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności