ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1 red. Iwona Loewe, Ewelina Tyc, Aleksandra Kalisz

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autorzy:
red. Iwona Loewe, Ewelina Tyc, Aleksandra Kalisz
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
116
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie rozwijającym się w Polsce dyskursem autopromocyjnym. Wśród autorów znaleźli się językoznawcy, logopedzi, trenerzy biznesu, medioznawcy oraz kulturoznawcy, którzy w swoich tekstach przedstawili zjawisko autopromocji w perspektywie zarówno swoich badań naukowych, jak i doświadczeń zawodowych.

Tom adresowany jest zarówno do studentów specjalizacji: dziennikarstwo, komunikacja medialna, komunikacja promocyjna oraz dyskurs publiczny w obrębie studiów humanistycznych, jak i do studentów dziennikarstwa oraz różnych specjalizacji medialnych na Wydziałach Nauk Społecznych oraz Pedagogiczno-Psychologicznych jako doskonałe wzbogacenie wiedzy na temat autopromocji.

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki
Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
21,00 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint