Książki O'Reilly to źródło rzetelnej wiedzy, podanej w prosty i przystępny sposób. Książki cechuje nie tylko bardzo wysoki poziom merytoryczny, ale również przejrzystość i kompleksowość. Zdobyły uznanie komputerowych "guru" i są honorowane wieloma prestiżowymi nagrodami. Stanowią swoiste kompendium wiedzy, przydatne nie tylko programistom i administratorom, lecz wszystkim użytkownikom oprogramowania i sprzętu komputerowego.
Seria O'Reilly - książki, ebooki
-
Projektowanie interfejsów. Sprawdzone wzorce projektowe
Niedostępna
-
Język R. Receptury. Analiza danych, statystyka i przetwarzanie grafiki. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Inżynieria danych na platformie AWS. Jak tworzyć kompletne potoki uczenia maszynowego
-
HTML5. Programowanie aplikacji
Niedostępna
-
Wydajne aplikacje internetowe. Przewodnik
Niedostępna
-
Łamanie i zabezpieczanie aplikacji w systemie iOS
Niedostępna
-
Uczenie maszynowe dla programistów
-
Ciągłe dostarczanie oprogramowania w języku Java. Najlepsze narzędzia i praktyki wdrażania kodu
Niedostępna
-
Bash. Receptury
Niedostępna
-
HTML5. Rusz głową!
-
JavaScript. Wzorce
Czasowo niedostępna
-
Kontenery. Bezpieczne wdrożenia. Podstawowe koncepcje i technologie
Niedostępna
-
OpenCV 3. Komputerowe rozpoznawanie obrazu w C++ przy użyciu biblioteki OpenCV
Niedostępna
-
Nowoczesny JavaScript. Poznaj ES6 i praktyczne zastosowania nowych rozwiązań
Czasowo niedostępna
-
Java 8. Leksykon kieszonkowy
Czasowo niedostępna
-
Responsywne strony WWW. Technologia na start!
Niedostępna
-
C# 8.0. Leksykon kieszonkowy
Niedostępna
-
Język C. Programowanie mikrokontrolerów i komputerów
Czasowo niedostępna
-
Mikrousługi. Wdrażanie i standaryzacja systemów w organizacji inżynierskiej
Niedostępna
-
Roboty JavaScript od podstaw. Projekty NodeBots dla platformy Johnny-Five z wykorzystaniem płytek Raspberry Pi, Arduino oraz BeagleBone
Niedostępna
-
PHP, MySQL i JavaScript. Wprowadzenie. Wydanie IV
Czasowo niedostępna
-
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie IV
Czasowo niedostępna
-
JavaScript i jQuery. Nieoficjalny podręcznik
Niedostępna
-
100 sposobów na SQL
Niedostępna
-
JavaScript. Nieoficjalny podręcznik
Niedostępna
-
Office 2010 PL. Nieoficjalny podręcznik
Niedostępna
-
Go. Rusz głową!
-
Płytki drukowane (PCB). Nauka i projekty od podstaw
-
100 sposobów na Excel 2007 PL. Tworzenie funkcjonalnych arkuszy
Niedostępna
-
Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów
-
Wyrażenia regularne. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II
Niedostępna
-
Python. Receptury. Wydanie III
-
Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku
Czasowo niedostępna
-
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
-
Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Fizyka dla programistów gier
-
Kotlin. Rusz głową!
-
Docker. Praktyczne zastosowania
Czasowo niedostępna
-
125 sposobów na bezpieczeństwo sieci. Wydanie II
Niedostępna
-
Praktyka czyni mistrza. Wzorce, inspiracje i praktyki rzemieślników programowania
Niedostępna
-
Linux. Programowanie systemowe. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Interfejs API. Strategia programisty
Niedostępna
-
SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek
Czasowo niedostępna
-
Niezawodne zasady web designu. Projektowanie spektakularnych witryn internetowych. Wydanie III
Czasowo niedostępna
-
Wzorce projektowe. Rusz głową!
-
Kubernetes. Tworzenie natywnych aplikacji działających w chmurze
Niedostępna
-
Wzorce wyszukiwania. Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek
Niedostępna
-
Elektronika. Od praktyki do teorii. Wydanie II
Niedostępna
-
Sztuka przywództwa. Rozwijanie umiejętności kierowniczych
Niedostępna
-
Fotografia cyfrowa według Davida Pogue'a
Niedostępna
-
Monitoring i bezpieczeństwo sieci
Niedostępna
-
Sprint projektowy. Tworzenie produktów cyfrowych
Niedostępna
-
Wyrażenia regularne. Wprowadzenie
Niedostępna
-
Linux. Bezpieczeństwo. Receptury
-
Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Android. Aplikacje wielowątkowe. Techniki przetwarzania
Niedostępna
-
ESB. Magistrala usług korporacyjnych
Niedostępna
-
PHP. Wzorce projektowe
Niedostępna
-
Współbieżność w języku C#. Receptury
Niedostępna
-
Język R. Kompletny zestaw narzędzi dla analityków danych
Niedostępna
-
C. Rusz głową!
-
AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie
Niedostępna
-
Excel. Rusz głową!
-
Kubernetes. Wzorce projektowe. Komponenty wielokrotnego użycia do projektowania natywnych aplikacji chmurowych
Niedostępna
-
Data science od podstaw. Analiza danych w Pythonie
Czasowo niedostępna
-
Głębokie uczenie z TensorFlow. Od regresji liniowej po uczenie przez wzmacnianie
Niedostępna
-
Bootstrap. Tworzenie interfejsów stron WWW. Technologia na start!
Niedostępna
-
Apache. Receptury. Wydanie II
Niedostępna
-
Ansible w praktyce. Automatyzacja konfiguracji i proste instalowanie systemów. Wydanie II
Niedostępna
-
Head First Servlets & JSP. Edycja polska. Wydanie II (Rusz głową!)
-
Hakerzy i malarze. Wielkie idee ery komputerów
-
C# 8.0. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows, internetowych oraz biurowych
Niedostępna
-
Terraform. Krótkie wprowadzenie. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie II
-
Jak stać się lepszym programistą. Przewodnik
Niedostępna
-
Wydajne witryny internetowe. Przyspieszanie działania serwisów WWW
Niedostępna
-
Head First Software Development. Edycja polska
-
Mistrzowskie ujęcia. Tim Grey o perfekcyjnej obróbce zdjęć
-
Wydajne aplikacje dla systemu Android. Programuj szybko i efektywnie
Niedostępna
-
Oprogramowanie łatwe w utrzymaniu. Pisz kod podatny na przyszłe zmiany
Niedostępna
-
AngularJS. Szybkie wprowadzenie
Niedostępna
-
Niezawodne zasady web designu. Projektowanie spektakularnych witryn internetowych. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Ruby. Programowanie
Niedostępna
-
Wysoko wydajne MySQL. Optymalizacja, archiwizacja, replikacja. Wydanie II
Niedostępna
-
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów
Czasowo niedostępna
-
Myśl w języku Java! Nauka programowania
Czasowo niedostępna
-
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową!
-
Java. Receptury. Wydanie III
Czasowo niedostępna
-
Java EE 6. Leksykon kieszonkowy
Niedostępna
-
Twarzą w twarz z obiektywem. Sztuka fotografowania ludzi
-
Windows Server 2008 PL. Przewodnik encyklopedyczny
Niedostępna
-
Ajax on Java
Niedostępna
-
ASP.NET 2.0 i Ajax. Wprowadzenie
Niedostępna
-
Podstawy ochrony komputerów
Niedostępna
-
80 sposobów na Ajax
Niedostępna
-
Optymalizacja serwisów internetowych. Tajniki szybkości, skuteczności i wyszukiwarek
Niedostępna
-
Java i XML. Wydanie III
Niedostępna
-
Mity bezpieczeństwa IT. Czy na pewno nie masz się czego bać?
Niedostępna
-
HTML5. Nieoficjalny podręcznik. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Reguły programowania. Jak pisać lepszy kod
-
iOS 12. Wprowadzenie do programowania w Swifcie. Wydanie V
Niedostępna
-
WordPress. Tworzenie własnych motywów
Niedostępna
-
Inżynieria niezawodnych baz danych. Projektowanie systemów odpornych na błędy
Niedostępna
-
C#. Programowanie. Wydanie VI
Czasowo niedostępna
-
Access. Analiza danych. Receptury
Niedostępna
-
Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek
Czasowo niedostępna
-
CSS3. Nieoficjalny podręcznik. Wydanie III
Czasowo niedostępna
-
PHP i MySQL. Od nowicjusza do wojownika ninja
Czasowo niedostępna
-
jQuery. Rusz głową!
-
CSS. Leksykon kieszonkowy. Wydanie IV
Niedostępna
-
CSS bez tajemnic. 47 sekretów kreatywnego projektanta
Niedostępna
-
Spraw, by rzeczy przemówiły. Programowanie urządzeń elektronicznych z wykorzystaniem Arduino
-
Ruby. Receptury
Niedostępna
-
Debugging Teams. Przez współpracę do lepszej produktywności
Niedostępna
-
Przewodnik po Pythonie. Dobre praktyki i praktyczne narzędzia
Niedostępna
-
Rails. Zaawansowane programowanie
Niedostępna
-
JavaScript. Wprowadzenie
Niedostępna
-
Projektowanie nawigacji strony WWW. Optymalizacja funkcjonalności witryny
Niedostępna
-
Wojownik SEO. Sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach
Niedostępna
-
C# 8.0 w pigułce