Java. Receptury. Wydanie III
- Autor:
- Ian F. Darwin
- Czasowo niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- O'Reilly
- Receptury
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 4
- Stron:
- 872
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Java. Najlepsze rozwiązania zadań programistycznych. Receptury. Wydanie IV
Ian F. Darwin
Opis
książki
:
Java. Receptury. Wydanie III
Rozwiązania i przykłady dla programistów używających języka Java
Java to jeden z języków programowania najchętniej wybieranych do tworzenia zaawansowanych systemów informatycznych. Systemy bankowe, aukcyjne oraz inne zaawansowane programy wspomagające codzienną pracę tysięcy ludzi opierają się na Javie i narzędziach z nią związanych. Jeżeli chcesz śmiało wkroczyć w świat tego języka, musisz mieć tę książkę!
Książka należy do cenionej serii „Receptury”, która przedstawia różne zagadnienia w postaci krótkich przepisów. Nie inaczej jest w tym przypadku. Sięgnij po nią i zobacz, jak kompilować, uruchamiać i testować tworzony kod. W kolejnych rozdziałach zaznajomisz się z najlepszymi metodami przetwarzania ciągów znaków oraz nauczysz się korzystać z wyrażeń regularnych i wykonywać operacje na liczbach. Ponadto zdobędziesz dogłębną wiedzę na temat systemu wejścia-wyjścia, używania systemu plików, sieci oraz drukarek. Książka ta jest obowiązkową pozycją na półce każdego programisty Javy!
Przedstawione receptury obejmują:
- Sposoby kompilacji, uruchamiania i testowania aplikacji.
- Manipulację, porównywanie i zmianę organizacji tekstów.
- Użycie wyrażeń regularnych do dopasowywania tekstów i wzorców.
- Obsługę liczb, dat i czasu.
- Określanie struktury danych przy użyciu kolekcji, tablicy i innych typów.
- Techniki programowania obiektowego i funkcyjnego.
- Operacje na katalogach i systemie plików.
- Obsługę grafiki, dźwięku i wideo.
- Tworzenia aplikacji o graficznym interfejsie użytkownika, w tym Java FX i obsługę zdarzeń.
- Programowanie sieciowe, zarówno klientów jak i serwerów.
- Dostęp do baz danych przy użyciu JPA, Hibernate oraz JDBC.
- Przetwarzenie danych w formatach JSON oraz XML.
- Wielowątkowość i współbieżność.
Najlepsze przepisy dla programistów Javy!
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
To dziewiąte wydanie znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowane i uzupełnione o informacje dotyczące Java Platform, Standard Edition 17. Książka rozpoczyna się od solidnej dawki wiedzy o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie, słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku. Krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda i modułów. Poszczególne partie materiału są bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Przejrzysty układ podręcznika, jasny i zrozumiały język dodatkowo ułatwia naukę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić. Poznasz różne aspekty FP: kompozycję, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się korzystać z FP w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Te wszystkie cenne umiejętności ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja
Java. Podręcznik na start to pozycja idealna dla każdego, kto chce podjąć takie kroki. W przystępny sposób zaznajamia nie tylko z językiem, ale też z podstawowymi koncepcjami stosowanymi podczas programowania - w obrazowy sposób przyrównuje je do sytuacji znanych spoza świata wirtualnego. Autor nie poprzestaje na podstawach i objaśnia także bardziej zaawansowane zagadnienia, dokonuje również przeglądu zmian, jakie w ciągu ostatnich lat zaszły w kolejnych wersjach Javy. Ostatnie rozdziały poświęca bardziej złożonym aspektom korzystania z tego języka programowania, w tym funkcjonowaniu mechanizmów odśmiecania pamięci, maszynie wirtualnej Javy i jej kompilatorom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto zaktualizowane i uzupełnione wydanie zwięzłego wprowadzenia do Javy SE 17, przeznaczonego dla profesjonalnych programistów Javy. Przedstawiono w nim wszystkie istotne zagadnienia, łącznie z takimi koncepcjami jak wyrażenia lambda i strumienie, nowoczesnymi konstrukcjami, jak rekordy i klasy zapieczętowane, a także zaawansowanymi technikami programowania współbieżnego. Książka została pomyślana w taki sposób, aby wszystkie ważne zmiany wprowadzone w najnowszej wersji Javy zostały zaprezentowane w esencjonalnej formie. Informacje uporządkowano tak, aby ułatwić szybki dostęp i łatwe zrozumienie potrzebnego zagadnienia. W przewodniku znalazło się też mnóstwo praktycznych informacji wraz z przykładami kodu, pozwalającymi natychmiast przetestować wszystkie nowości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie III Java. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie III
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak operacje wejście-wyjścia, biblioteka strumieni i techniki programowania współbieżnego. Nie zabrakło opisu biblioteki Swing, JavaBeans i serwletów, jak również licznych przykładów praktycznego zastosowania Javy. Wyczerpująco omówiono najnowsze możliwości języka, takie jak rekordy, klasy zapieczętowane czy też wyrażenia switch. Podręcznik został napisany w sposób przejrzysty, jasnym i zrozumiałym językiem, co znakomicie ułatwia naukę, a poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. To sprawia, że z kompendium skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
119.40 zł
199.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemnicom do rozwiązania, zabawnym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak wyrażenia lambda, typy ogólne czy programowanie sieciowe i funkcyjne. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, pogawędki prowadzone przy kominku przez programistę i kompilator. To wszystko sprawia, że ta pozycja jest absolutnie wyjątkowym i niezwykle skutecznym podręcznikiem!- Druk
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
89.40 zł
149.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy. To pierwszy tom, w którym opisano podstawy języka i najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika, a także kolekcje, wyrażenia lambda, techniki programowania współbieżnego i funkcyjnego. W tym wydaniu poszczególne zagadnienia zoptymalizowano pod kątem Javy 17, opisano też takie nowości jak bloki tekstu, rozszerzenia konstrukcji switch, rekordy, dopasowywanie wzorców operatora instanceof, klasy zapieczętowane i wiele więcej. Podręcznik zawiera mnóstwo przykładów kodu, obrazujących zasady działania niemal każdej opisywanej funkcji czy biblioteki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
To dwunaste, rozszerzone wydanie znakomitego podręcznika do nauki Javy, w pełni przejrzane, poprawione i zaktualizowane (uwzględnia nowości wprowadzone w Javie SE 9, 10 i 11). Ułatwia zdobycie solidnych podstaw języka i płynne przejście do tworzenia programów służących do rozwiązywania konkretnych problemów z takich dziedzin jak matematyka, ekonomia, finanse, tworzenie gier i animacji. W książce precyzyjnie wyjaśniono zasady korzystania z różnych struktur danych i tworzenia algorytmów. Zamieszczono również wskazówki dotyczące ich implementacji i wydajności. Zrozumienie prezentowanych treści jest łatwiejsze dzięki licznym przykładom i ćwiczeniom do samodzielnego wykonania. Znakomitym uzupełnieniem materiału są także uwagi, ostrzeżenia i wskazówki programistyczne, zawierające cenne porady i przemyślenia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
(59,90 zł najniższa cena z 30 dni)
59.90 zł
199.00 zł (-70%) -
Promocja
To kolejne, uzupełnione i zaktualizowane wydanie przewodnika po frameworku Spring. Książka jest napisana w zwięzłym, przejrzystym i jasnym stylu, dzięki czemu szybko zrozumiesz zasady pracy ze Springiem i zbudujesz nowoczesną aplikację internetową współpracującą z bazą danych. Pokazano tu techniki programowania reaktywnego, pisania mikrousług, wykrywania usług, wyjaśniono również pracę z API RESTful i zasady wdrażania aplikacji. Nauczysz się też stosować najlepsze praktyki programowania w Springu. Książka jest znakomitą pomocą dla programistów Javy, którzy dopiero zaczynają pracę z tym frameworkiem, a także dla tych, którzy chcą opanować nowe rozwiązania oferowane przez kolejne wersje ekosystemu Springa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które mają pewne doświadczenia z Javą i chcą szybko poznać Kotlina w stopniu pozwalającym na tworzenie aplikacji serwerowych, dla systemu Android i maszyn JVM. Znalazł się tu opis podstawowych cech języka i jego najważniejszych struktur, a następnie przedstawiono bardziej zaawansowane zagadnienia, takie jak tworzenie wysokopoziomowych abstrakcji i języków domenowych. Duży nacisk położono na integrację kodu Kotlin z istniejącymi projektami Java oraz na sposoby wprowadzania Kotlina do aktualnie użytkowanego środowiska. Zaprezentowano kilka przydatnych bibliotek i narzędzi, znakomicie ułatwiających pracę programiście. Nie zabrakło również licznych przykładów kodu, ilustrujących omawiane zagadnienia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%)
O autorze książki
Ian F. Darwin pracuje w branży komputerowej od trzech dziesięcioleci. Oprócz pisania programów i świadczenia usług consultingowych, Ian pracuje w firmie Learning Tree International, jednej z wiodących na świecie firm prowadzących kursy techniczne, gdzie naucza wykorzystania systemu Unix oraz programowania w językach C oraz Java. Jest także autorem książki Checking C Programs with Lint (O’Reilly) oraz ponad 70 artykułów poświęconych systemowi Unix.
Ian F. Darwin - pozostałe książki
-
Oto zbiór aktualnych i kompletnych receptur instruktażowych, z których każda pomaga w rozwiązaniu konkretnego problemu. Wszystkie zostały starannie przetestowane i wielokrotnie udowodniły swoją przydatność. Każdą poprzedzono krótkim wprowadzeniem i omówieniem zastosowanych mechanizmów działania. Ta książka nie jest klasycznym podręcznikiem programowania, jednak z pewnością przyśpieszy praktyczne wykorzystanie możliwości Javy. Wśród receptur znalazł się szeroki zakres zagadnień, od podstawowych operacji na ciągach znaków, poprzez programowanie funkcyjne, po komunikację sieciową, rozwiązania big data i współdziałanie z kodem napisanym w innych językach. W tym wydaniu uwzględniono zmiany wprowadzone w wersjach Javy 12, 13 i 14.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Najlepsze rozwiązania zadań programistycznych. Receptury. Wydanie IV Java. Najlepsze rozwiązania zadań programistycznych. Receptury. Wydanie IV
Niedostępna
-
Promocja
Java continues to grow and evolve, and this cookbook continues to evolve in tandem. With this guide, you’ll get up to speed right away with hundreds of hands-on recipes across a broad range of Java topics. You’ll learn useful techniques for everything from string handling and functional programming to network communication.Each recipe includes self- ePub + Mobi pkt
(245,65 zł najniższa cena z 30 dni)
254.15 zł
299.00 zł (-15%) -
Promocja
It takes a book as versatile as its subject to cover Apache Tomcat, the popular open source Servlet and JSP container and high performance web server. Tomcat: The Definitive Guide is a valuable reference for administrators and webmasters, a useful guide for programmers who want to use Tomcat as their web application server during development or in- ePub + Mobi pkt
Tomcat: The Definitive Guide. The Definitive Guide. 2nd Edition Tomcat: The Definitive Guide. The Definitive Guide. 2nd Edition
(118,15 zł najniższa cena z 30 dni)
118.15 zł
139.00 zł (-15%) -
Książka "Java. Receptury" zawiera kolekcję rozwiązań setek problemów, z którymi programiści używający języka Java spotykają się bardzo często. Receptury znajdują zastosowanie w szerokim spektrum zagadnień: od całkiem prostych, takich jak określanie zmiennej środowiskowej CLASSPATH, aż do całkiem złożonych programów pokazujących jak obsługiwać dokum
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja
Jakarta Tomcat is not only the most commonly used open source servlet engine today, it's become the de facto standard by which other servlet engines are measured. Powerful and flexible, it can be used as a stand-alone web server or in conjunction with another server, like Apache or IIS, to run servlets or JSPs. But mastery of Tomcat is not easy: be- ePub + Mobi pkt
Tomcat: The Definitive Guide. The Definitive Guide Tomcat: The Definitive Guide. The Definitive Guide
(101,15 zł najniższa cena z 30 dni)
109.65 zł
129.00 zł (-15%) -
Promocja
Jump in and build working Android apps with the help of more than 230 tested recipes. The second edition of this acclaimed cookbook includes recipes for working with user interfaces, multitouch gestures, location awareness, web services, and specific device features such as the phone, camera, and accelerometer. You also get useful info on packaging- ePub + Mobi pkt
Android Cookbook. Problems and Solutions for Android Developers. 2nd Edition Android Cookbook. Problems and Solutions for Android Developers. 2nd Edition
(211,65 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł (-15%) -
Książka, którą trzymasz w rękach, pomoże Ci odnieść sukces. Należy ona do ulubionej serii programistów - "Receptury". Znajdziesz tu najlepsze przepisy na rozwiązanie typowych problemów. W trakcie lektury nauczysz się błyskawicznie konfigurować środowisko pracy, tworzyć kopie zapasowe danych aplikacji oraz testować Twoje dzieło. Ponadto sprawdzisz, jak komunikować się między procesami, tworzyć zaawansowaną grafikę oraz wyświetlać materiały multimedialne. Przekonasz się również, jak łatwo uzyskać informacje z odbiornika GPS, sterować diodą LED w urządzeniu oraz przygotować aplikację do dystrybucji i sprzedaży. Książka ta powinna trafić w ręce wszystkich pasjonatów systemu Android!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Jump in and build working Android apps with the help of more than 200 tested recipes. With this cookbook, you’ll find solutions for working with the user interfaces, multitouch gestures, location awareness, web services, and device features such as the phone, camera, and accelerometer. You also get useful steps on packaging your app for the Android
- ePub + Mobi pkt
Android Cookbook. Problems and Solutions for Android Developers Android Cookbook. Problems and Solutions for Android Developers
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Nowość Promocja
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework Flutter czy posługiwania się rozwiązaniami dostawców usług chmurowych. Dowiesz się, jak należy pracować z bazami Firebase i platformą Google Cloud. Przy czym poszczególne receptury, poza rozwiązaniami problemów, zawierają również nieco szersze omówienia, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać zalety Fluttera i Darta — spójnego rozwiązania do wydajnego budowania aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
To gruntownie zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika po wdrażaniu i testowaniu kontenerów Dockera. Przedstawia proces przygotowania pakietu aplikacji ze wszystkimi ich zależnościami, a także jego testowania, wdrażania, skalowania i utrzymywania w środowiskach produkcyjnych. Zawiera omówienie Docker Compose i trybu Docker Swarm, opis zagadnień związanych z Kubernetes, jak również przykłady optymalizacji obrazów Dockera. W tym wydaniu zaprezentowano ponadto najlepsze praktyki i narzędzie BuildKit, opisano wsparcie obrazów wieloarchitekturowych, kontenerów rootless i uwzględniono wiele innych ważnych informacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób uczynić architekturę oprogramowania wystarczająco plastyczną, aby mogła odzwierciedlać zachodzące zmiany biznesowe i technologiczne. W nowym wydaniu rozbudowano pojęcia zmiany kierowanej i przyrostowej, a także przedstawiono najnowsze techniki dotyczące funkcji dopasowania, automatycznego zarządzania architekturą i danych ewolucyjnych. Zaprezentowano praktyki inżynieryjne umożliwiające ewoluowanie systemów oprogramowania, jak również podejścia strukturalne, w tym zasady projektowe, które ułatwiają zarządzanie tą ewolucją. Opisano ponadto, w jaki sposób zasady i praktyki architektury ewolucyjnej wiążą się z różnymi elementami procesu tworzenia oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian. Wydanie II Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian. Wydanie II
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Właśnie w tym celu powstał ten przewodnik po filozofii oprogramowania. Znajdziesz w nim 21 pragmatycznych reguł, którymi kierują się najlepsi programiści. Dzięki spostrzeżeniom zawartym w książce zmienisz podejście do programowania i szybko się przekonasz, że pozwoli Ci to na pisanie lepszego, czytelniejszego i niezawodnego kodu. Poszczególne reguły zostały zilustrowane jego rzeczywistymi przykładami, ułatwiającymi zrozumienie prezentowanych treści. Ten zajmująco i zabawnie napisany przewodnik nie tylko zainspiruje Cię do programistycznego rozwoju, ale również będzie nieocenioną pomocą przy szkoleniu nowych członków zespołu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
Ebooka "Java. Receptury. Wydanie III" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Java. Receptury. Wydanie III" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Java. Receptury. Wydanie III" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Java Cookbook, 3rd Edition
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-9570-6, 9788324695706
- Data wydania książki drukowanej :
- 2015-03-06
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-9573-7, 9788324695737
- Data wydania ebooka :
- 2015-03-06 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 30129
- Rozmiar pliku Pdf:
- 8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 15.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Java - Programowanie
- Serie wydawnicze: O'Reilly Receptury
Spis treści książki
- 1.0. Wprowadzenie (31)
- 1.1. Kompilacja i uruchamianie programów napisanych w Javie - JDK (32)
- 1.2. Edycja i kompilacja programów przy użyciu edytorów wyposażonych w kolorowanie syntaktyczne (33)
- 1.3. Kompilacja, uruchamianie i testowanie programów przy użyciu IDE (35)
- 1.4. Efektywne wykorzystanie zmiennej środowiskowej CLASSPATH (42)
- 1.5. Pobieranie przykładów dołączonych do tej książki i korzystanie z nich (44)
- 1.6. Automatyzacja kompilacji przy użyciu programu Ant (50)
- 1.7. Automatyzacja zależności, kompilacji, testowania i wdrażania przy użyciu programu Apache Maven (53)
- 1.8. Automatyzacja zależności, kompilacji, testowania i wdrażania przy użyciu programu Gradle (56)
- 1.9. Komunikaty o odrzuconych metodach (59)
- 1.10. Testowanie warunkowe bez użycia dyrektywy #ifdef (61)
- 1.11. Zapewnianie poprawności programu za pomocą asercji (63)
- 1.12. Wykorzystanie programu uruchomieniowego (64)
- 1.13. Testowanie jednostkowe - jak uniknąć konieczności stosowania programów uruchomieniowych? (66)
- 1.14. Zarządzanie kodem z wykorzystaniem ciągłej integracji (69)
- 1.15. Uzyskiwanie czytelnych komunikatów o wyjątkach (74)
- 1.16. Poszukiwanie przykładowych kodów źródłowych: programy, szkielety i biblioteki (74)
- 2.0. Wprowadzenie (79)
- 2.1. Pobieranie wartości zmiennych środowiskowych (79)
- 2.2. Pobieranie informacji z właściwości systemowych (81)
- 2.3. Określanie używanej wersji JDK (82)
- 2.4. Tworzenie kodu zależnego od używanego systemu operacyjnego (84)
- 2.5. Stosowanie rozszerzających interfejsów programistycznych lub innych API (87)
- 2.6. Analiza argumentów podanych w wierszu wywołania programu (87)
- 3.0. Wprowadzenie (95)
- 3.1. Odczytywanie fragmentów łańcucha (97)
- 3.2. Dzielenie łańcuchów na słowa (98)
- 3.3. Łączenie łańcuchów znaków przy użyciu klasy StringBuilder (102)
- 3.4. Przetwarzanie łańcucha znaków po jednej literze (104)
- 3.5. Wyrównywanie łańcuchów znaków (105)
- 3.6. Konwersja pomiędzy znakami Unicode a łańcuchami znaków (108)
- 3.7. Odwracanie kolejności słów lub znaków w łańcuchu (110)
- 3.8. Rozwijanie i kompresja znaków tabulacji (111)
- 3.9. Kontrola wielkości liter (116)
- 3.10. Wcinanie zawartości dokumentów tekstowych (117)
- 3.11. Wprowadzanie znaków niedrukowalnych (118)
- 3.12. Usuwanie odstępów z końca łańcucha (119)
- 3.13. Przetwarzanie danych rozdzielonych przecinkami (120)
- 3.14. Program - proste narzędzie do formatowania tekstów (125)
- 3.15. Program - fonetyczne porównywanie nazwisk (127)
- 4.0. Wprowadzenie (131)
- 4.1. Składnia wyrażeń regularnych (133)
- 4.2. Wykorzystanie wyrażeń regularnych w języku Java - sprawdzanie występowania wzorca (140)
- 4.3. Odnajdywanie tekstu pasującego do wzorca (143)
- 4.4. Zastępowanie określonego tekstu (146)
- 4.5. Wyświetlanie wszystkich wystąpień wzorca (147)
- 4.6. Wyświetlanie wierszy zawierających fragment pasujący do wzorca (149)
- 4.7. Kontrola wielkości znaków w metodach match() i subst() (150)
- 4.8. Dopasowywanie znaków z akcentami lub znaków złożonych (152)
- 4.9. Odnajdywanie znaków nowego wiersza (153)
- 4.10. Program - analiza dziennika serwera Apache (155)
- 4.11. Program - analizowanie danych (156)
- 4.12. Program - pełna wersja programu grep (159)
- 5.0. Wprowadzenie (165)
- 5.1. Sprawdzanie, czy łańcuch znaków stanowi poprawną liczbę (168)
- 5.2. Zapisywanie dużych wartości w zmiennych "mniejszych" typów (170)
- 5.3. Konwertowanie liczb na obiekty i na odwrót (171)
- 5.4. Pobieranie ułamka z liczby całkowitej bez konwertowania go na postać zmiennoprzecinkową (172)
- 5.5. Wymuszanie zachowania dokładności liczb zmiennoprzecinkowych (173)
- 5.6. Porównywanie liczb zmiennoprzecinkowych (175)
- 5.7. Zaokrąglanie wartości zmiennoprzecinkowych (177)
- 5.8. Formatowanie liczb (178)
- 5.9. Konwersje pomiędzy różnymi systemami liczbowymi - dwójkowym, ósemkowym, dziesiętnym i szesnastkowym (181)
- 5.10. Operacje na grupie liczb całkowitych (182)
- 5.11. Posługiwanie się cyframi rzymskimi (183)
- 5.12. Formatowanie z zachowaniem odpowiedniej postaci liczby mnogiej (187)
- 5.13. Generowanie liczb losowych (189)
- 5.14. Obliczanie funkcji trygonometrycznych (192)
- 5.15. Obliczanie logarytmów (192)
- 5.16. Mnożenie macierzy (193)
- 5.17. Operacje na liczbach zespolonych (195)
- 5.18. Obsługa liczb o bardzo dużych wartościach (197)
- 5.19. Program TempConverter (200)
- 5.20. Program - generowanie liczbowych palindromów (201)
- 6.0. Wprowadzenie (205)
- 6.1. Określanie bieżącej daty (208)
- 6.2. Wyświetlanie daty i czasu w zadanym formacie (209)
- 6.3. Konwersja liczb określających datę i czas oraz ilości sekund (211)
- 6.4. Analiza łańcuchów znaków i ich zamiana na daty (212)
- 6.5. Obliczanie różnic pomiędzy dwiema datami (213)
- 6.6. Dodawanie i odejmowanie dat (214)
- 6.7. Stosowanie starych klas Date i Calendar (215)
- 7.0. Wprowadzenie (217)
- 7.1. Strukturalizacja danych przy użyciu tablic (218)
- 7.2. Modyfikacja wielkości tablic (220)
- 7.3. Szkielet kolekcji (221)
- 7.4. Klasa podobna do tablicy, lecz bardziej dynamiczna (223)
- 7.5. Stosowanie kolekcji ogólnych (225)
- 7.6. Unikanie rzutowania dzięki zastosowaniu typów ogólnych (227)
- 7.7. Jak przeglądać zawartość kolekcji? Wyliczenie dostępnych sposobów (230)
- 7.8. Unikanie powtórzeń dzięki zastosowaniu zbioru (232)
- 7.9. Iteratory lub wyliczenia - dostęp do danych w sposób niezależny od ich typów (233)
- 7.10. Strukturalizacja danych z wykorzystaniem list połączonych (234)
- 7.11. Odwzorowywanie z wykorzystaniem klas Hashtable oraz HashMap (238)
- 7.12. Zapisywanie łańcuchów znaków w obiektach Properties i Preferences (240)
- 7.13. Sortowanie kolekcji (244)
- 7.14. Unikanie konieczności sortowania danych (248)
- 7.15. Odnajdywanie obiektu w kolekcji (250)
- 7.16. Zamiana kolekcji na tablicę (252)
- 7.17. Tworzenie własnego iteratora (253)
- 7.18. Stos (256)
- 7.19. Struktury wielowymiarowe (259)
- 7.20. Program - porównanie szybkości działania (261)
- 8.0. Wprowadzenie (263)
- 8.1. Wyświetlanie obiektów - formatowanie obiektów przy użyciu metody toString() (266)
- 8.2. Przesłanianie metod equals() oraz hashCode() (267)
- 8.3. Porządki w aplikacji przy użyciu metody addShutdownHook() (273)
- 8.4. Wykorzystanie klas wewnętrznych (274)
- 8.5. Tworzenie metod zwrotnych z wykorzystaniem interfejsów (276)
- 8.6. Polimorfizm i metody abstrakcyjne (279)
- 8.7. Przekazywanie wartości (281)
- 8.8. Wartości wyliczeniowe bezpieczne dla typów (284)
- 8.9. Wymuszanie użycia wzorca Singleton (288)
- 8.10. Zgłaszanie własnych wyjątków (290)
- 8.11. Wstrzykiwanie zależności (291)
- 8.12. Program Plotter (294)
- 9.0. Wprowadzenie (299)
- 9.1. Stosowanie wyrażeń lambda lub domknięć zamiast klas wewnętrznych (301)
- 9.2. Stosowanie predefiniowanych interfejsów lambda zamiast własnych (304)
- 9.3. Upraszczanie przetwarzania z wykorzystaniem interfejsu Stream (306)
- 9.4. Poprawianie przepustowości dzięki wykorzystaniu strumieni i kolekcji równoległych (308)
- 9.5. Tworzenie własnych interfejsów funkcyjnych (309)
- 9.6. Używanie istniejącego kodu w sposób funkcyjny dzięki wykorzystaniu odwołań do metod (311)
- 9.7. Wstawianie istniejącego kodu metod (315)
- 10.0. Wprowadzenie (317)
- 10.1. Odczytywanie informacji ze standardowego strumienia wejściowego (320)
- 10.2. Odczyt z konsoli lub okna terminala; odczyt hasła bez jego wyświetlania (323)
- 10.3. Zapis danych w standardowym strumieniu wyjściowym lub w strumieniu błędów (325)
- 10.4. Wyświetlanie tekstów przy użyciu klasy Formatter i metody printf (327)
- 10.5. Analiza zawartości pliku przy użyciu klasy StringTokenizer (331)
- 10.6. Analiza danych wejściowych przy użyciu klasy Scanner (335)
- 10.7. Analiza danych wejściowych o strukturze gramatycznej (338)
- 10.8. Otwieranie pliku o podanej nazwie (340)
- 10.9. Kopiowanie plików (341)
- 10.10. Odczytywanie zawartości pliku i zapisywanie jej w obiekcie String (347)
- 10.11. Zmiana skojarzeń standardowych strumieni (347)
- 10.12. Powielanie strumienia podczas realizacji operacji zapisu (348)
- 10.13. Odczyt i zapis danych zakodowanych w innym zbiorze znaków (351)
- 10.14. Te kłopotliwe znaki końca wiersza (352)
- 10.15. Kod operujący na plikach w sposób zależny od systemu operacyjnego (353)
- 10.16. Odczytywanie "podzielonych" wierszy tekstu (354)
- 10.17. Odczytywanie i zapisywanie danych binarnych (358)
- 10.18. Przejście do określonego miejsca w pliku (359)
- 10.19. Zapisywanie danych w strumieniu z wykorzystaniem języka C (360)
- 10.20. Zapisywanie i odczytywanie obiektów (363)
- 10.21. Unikanie wyjątków ClassCastException spowodowanych nieprawidłowymi wartościami SerialVersionUID (366)
- 10.22. Odczytywanie i zapisywanie danych w archiwach JAR oraz ZIP (368)
- 10.23. Odnajdywanie plików w sposób niezależny od systemu operacyjnego przy użyciu metod getResource() i getResourceAsStream() (371)
- 10.24. Odczytywanie i zapisywanie skompresowanych plików (373)
- 10.25. Poznawanie API do obsługi portów szeregowych i równoległych (374)
- 10.26. Zapisywanie danych użytkownika na dysku (379)
- 10.27. Program - zamiana tekstu do postaci PostScript (382)
- 11.0. Wprowadzenie (387)
- 11.1. Pobieranie informacji o pliku (388)
- 11.2. Tworzenie pliku (390)
- 11.3. Zmiana nazwy pliku (391)
- 11.4. Usuwanie plików (392)
- 11.5. Tworzenie plików tymczasowych (394)
- 11.6. Zmiana atrybutów pliku (395)
- 11.7. Tworzenie listy zawartości katalogu (397)
- 11.8. Pobieranie katalogów głównych (399)
- 11.9. Tworzenie nowych katalogów (400)
- 11.10. Stosowanie klasy Path zamiast File (401)
- 11.11. Stosowanie usługi WatchService do uzyskiwania informacji o zmianach pliku (402)
- 11.12. Program Find (404)
- 12.0. Wprowadzenie (407)
- 12.1. Rysowanie przy użyciu obiektu Graphics (408)
- 12.2. Testowanie komponentów graficznych (409)
- 12.3. Wyświetlanie tekstu (410)
- 12.4. Wyświetlanie wyśrodkowanego tekstu w komponencie (411)
- 12.5. Rysowanie cienia (413)
- 12.6. Wyświetlanie tekstu przy użyciu biblioteki grafiki dwuwymiarowej (415)
- 12.7. Wyświetlanie tekstu przy użyciu czcionki aplikacji (417)
- 12.8. Wyświetlanie obrazu (419)
- 12.9. Odczyt i zapis obrazów przy użyciu pakietu javax.imageio (423)
- 12.10. Odtwarzanie pliku dźwiękowego (424)
- 12.11. Prezentacja ruchomego obrazu (426)
- 12.12. Drukowanie w Javie (430)
- 12.13. Program PlotterAWT (434)
- 12.14. Program Grapher (435)
- 13.0. Wprowadzenie (439)
- 13.1. Nawiązywanie połączenia z serwerem (441)
- 13.2. Odnajdywanie i zwracanie informacji o adresach sieciowych (443)
- 13.3. Obsługa błędów sieciowych (445)
- 13.4. Odczyt i zapis danych tekstowych (446)
- 13.5. Odczyt i zapis danych binarnych (448)
- 13.6. Odczyt i zapis danych serializowanych (450)
- 13.7. Datagramy UDP (452)
- 13.8. Program - klient TFTP wykorzystujący protokół UDP (454)
- 13.9. URI, URL czy może URN? (458)
- 13.10. Klient usługi internetowej REST (459)
- 13.11. Klient usługi internetowej SOAP (461)
- 13.12. Program - klient usługi Telnet (466)
- 13.13. Program - klient pogawędek internetowych (468)
- 13.14. Program - sprawdzanie odnośników HTTP (472)
- 14.0. Wprowadzenie (475)
- 14.1. Wyświetlanie komponentów graficznego interfejsu użytkownika (477)
- 14.2. Uruchamianie graficznego interfejsu użytkownika w wątku przekazywania zdarzeń (478)
- 14.3. Projektowanie układu okna (480)
- 14.4. Karty - nowe spojrzenie na świat (483)
- 14.5. Obsługa czynności - tworzenie działających przycisków (484)
- 14.6. Obsługa czynności z wykorzystaniem anonimowych klas wewnętrznych (486)
- 14.7. Obsługa czynności z wykorzystaniem wyrażeń lambda (488)
- 14.8. Kończenie programu przy użyciu przycisku Zamknij (489)
- 14.9. Okna dialogowe - tego nie można zrobić później (494)
- 14.10. Przechwytywanie i formatowanie wyjątków graficznego interfejsu użytkownika (496)
- 14.11. Wyświetlanie wyników wykonania programu w oknie (499)
- 14.12. Wybieranie wartości przy użyciu komponentu JSpinner (505)
- 14.13. Wybieranie plików przy użyciu klasy JFileChooser (506)
- 14.14. Wybieranie koloru (509)
- 14.15. Formatowanie komponentów przy użyciu kodu HTML (511)
- 14.16. Wyświetlanie okna głównego pośrodku ekranu (512)
- 14.17. Zmiana sposobów prezentacji programów pisanych z wykorzystaniem pakietu Swing (515)
- 14.18. Korzystanie z rozszerzonych możliwości pakietu Swing w systemie Mac OS X (519)
- 14.19. Tworzenie aplikacji z graficznym interfejsem użytkownika przy użyciu pakietu JavaFX (522)
- 14.20. Program - własne narzędzie do wybierania czcionek (524)
- 14.21. Program - własny menedżer układu (528)
- 15.0. Wprowadzenie (535)
- 15.1. Tworzenie przycisku w różnych wersjach językowych (535)
- 15.2. Tworzenie listy dostępnych ustawień lokalnych (538)
- 15.3. Tworzenie menu z wykorzystaniem zasobów wielojęzycznych (539)
- 15.4. Tworzenie metod pomocniczych przydatnych podczas pisania programów wielojęzycznych (539)
- 15.5. Tworzenie okien dialogowych z wykorzystaniem zasobów wielojęzycznych (541)
- 15.6. Tworzenie wiązki zasobów (543)
- 15.7. Usuwanie łańcuchów znaków z kodu (544)
- 15.8. Wykorzystanie konkretnych ustawień lokalnych (545)
- 15.9. Określanie domyślnych ustawień lokalnych (546)
- 15.10. Formatowanie komunikatów przy użyciu klasy MessageFormat (547)
- 15.11. Program MenuIntl (549)
- 15.12. Program BusCard (551)
- 16.0. Wprowadzenie (555)
- 16.1. Tworzenie serwera (556)
- 16.2. Zwracanie odpowiedzi (łańcucha znaków bądź danych binarnych) (558)
- 16.3. Zwracanie informacji o obiektach (562)
- 16.4. Obsługa wielu klientów (563)
- 16.5. Serwer obsługujący protokół HTTP (567)
- 16.6. Zabezpieczanie serwera WWW przy użyciu SSL i JSSE (570)
- 16.7. Rejestracja operacji sieciowych (572)
- 16.8. Rejestracja przez sieć przy użyciu SLF4J (574)
- 16.9. Rejestracja przez sieć przy użyciu log4j (576)
- 16.10. Rejestracja przez sieć przy użyciu pakietu java.util.logging (579)
- 16.11. Znajdowanie interfejsów sieciowych (581)
- 16.12. Program - serwer pogawędek w Javie (582)
- 17.0. Wprowadzenie (587)
- 17.1. Wysyłanie poczty elektronicznej - wersja działająca w przeglądarkach (588)
- 17.2. Wysyłanie poczty elektronicznej - właściwe rozwiązanie (592)
- 17.3. Dodawanie możliwości wysyłania poczty do programu działającego na serwerze (594)
- 17.4. Wysyłanie wiadomości MIME (599)
- 17.5. Tworzenie ustawień poczty elektronicznej (602)
- 17.6. Odczytywanie poczty elektronicznej (603)
- 17.7. Program MailReaderBean (608)
- 17.8. Program MailClient (611)
- 18.0. Wprowadzenie (621)
- 18.1. Łatwy dostęp do bazy danych przy użyciu JPA oraz Hibernate (623)
- 18.2. Konfiguracja i nawiązywanie połączeń JDBC (628)
- 18.3. Nawiązywanie połączenia z bazą danych JDBC (631)
- 18.4. Przesyłanie zapytań JDBC i pobieranie wyników (634)
- 18.5. Wykorzystanie przygotowanych poleceń JDBC (637)
- 18.6. Wykorzystanie procedur osadzonych w JDBC (641)
- 18.7. Modyfikacja danych przy użyciu obiektu ResultSet (641)
- 18.8. Zapisywanie wyników w obiektach RowSet (642)
- 18.9. Modyfikacja danych przy użyciu poleceń SQL (644)
- 18.10. Odnajdywanie metadanych JDBC (646)
- 18.11. Program SQLRunner (650)
- 19.0. Wprowadzenie (661)
- 19.1. Bezpośrednie generowanie danych w formacie JSON (663)
- 19.2. Analiza i zapisywanie danych JSON przy użyciu pakietu Jackson (664)
- 19.3. Analiza i zapis danych w formacie JSON przy użyciu pakietu org.json (665)
- 20.0. Wprowadzenie (669)
- 20.1. Konwersja obiektów na dane XML przy użyciu JAXB (672)
- 20.2. Konwersja obiektów na dane XML przy użyciu serializatorów (675)
- 20.3. Przekształcanie danych XML przy użyciu XSLT (676)
- 20.4. Analiza składniowa XML przy użyciu API SAX (679)
- 20.5. Analiza dokumentów XML przy użyciu modelu obiektów dokumentu (DOM) (681)
- 20.6. Odnajdywanie elementów XML przy użyciu XPath (684)
- 20.7. Weryfikacja poprawności struktury z wykorzystaniem DTD (686)
- 20.8. Generowanie własnego kodu XML z wykorzystaniem DOM i obiektów przekształceń XML (689)
- 20.9. Program xml2mif (691)
- 21.0. Wprowadzenie (693)
- 21.1. Tworzenie pakietu (694)
- 21.2. Tworzenie dokumentacji klas przy użyciu programu Javadoc (696)
- 21.3. Więcej niż Javadoc - adnotacje i metadane (700)
- 21.4. Stosowanie programu archiwizującego jar (701)
- 21.5. Uruchamianie programu zapisanego w pliku JAR (703)
- 21.6. Tworzenie klasy w taki sposób, by była komponentem JavaBeans (704)
- 21.7. Umieszczanie komponentów w plikach JAR (708)
- 21.8. Umieszczanie serwletów w plikach JAR (709)
- 21.9. "Zapisz raz, instaluj wszędzie" (710)
- 21.10. "Napisz raz, instaluj na Mac OS X" (711)
- 21.11. Java Web Start (713)
- 21.12. Podpisywanie plików JAR (719)
- 22.0. Wprowadzenie (721)
- 22.1. Uruchamianie kodu w innym wątku (723)
- 22.2. Animacja - wyświetlanie poruszających się obrazów (728)
- 22.3. Zatrzymywanie działania wątku (732)
- 22.4. Spotkania i ograniczenia czasowe (734)
- 22.5. Synchronizacja wątków przy użyciu słowa kluczowego synchronized (735)
- 22.6. Upraszczanie synchronizacji przy użyciu blokad (741)
- 22.7. Komunikacja między wątkami - metody wait() oraz notifyAll() (745)
- 22.8. Upraszczanie programu producent-konsument przy użyciu interfejsu Queue (750)
- 22.9. Optymalizacja działania równoległego przy użyciu Fork/Join (753)
- 22.10. Zapis danych w tle w programach edycyjnych (756)
- 22.11. Wielowątkowy serwer sieciowy (758)
- 22.12. Upraszczanie serwerów z wykorzystaniem klas pakietu java.util.concurrent (765)
- 23.0. Wprowadzenie (769)
- 23.1. Pobieranie deskryptora klasy (770)
- 23.2. Określanie oraz stosowanie metod i pól (771)
- 23.3. Uzyskiwanie dostępu do prywatnych pól i metod za pomocą introspekcji (774)
- 23.4. Dynamiczne ładowanie i instalowanie klas (775)
- 23.5. Tworzenie nowej klasy od podstaw przy użyciu obiektu ClassLoader (778)
- 23.6. Określanie efektywności działania (779)
- 23.7. Wyświetlanie informacji o klasie (784)
- 23.8. Wyświetlanie klas należących do pakietu (785)
- 23.9. Stosowanie i definiowanie adnotacji (787)
- 23.10. Zastosowanie adnotacji do odnajdywania klas pełniących rolę wtyczek (792)
- 23.11. Program CrossRef (794)
- 23.12. Program AppletViewer (796)
- 24.0. Wprowadzenie (803)
- 24.1. Uruchamianie zewnętrznego programu (804)
- 24.2. Wykonywanie programu i przechwytywanie jego wyników (808)
- 24.3. Wywoływanie kodu napisanego w innych językach przy użyciu javax.script (811)
- 24.4. Tworzenie własnego mechanizmu skryptowego (813)
- 24.5. Łączenie języków Java i Perl (817)
- 24.6. Dołączanie kodu rodzimego (820)
- 24.7. Wywoływanie kodu Javy z kodu rodzimego (825)
Wstęp (13)
1. Rozpoczynanie pracy: kompilacja, uruchamianie i testowanie (31)
2. Interakcja ze środowiskiem (79)
3. Łańcuchy znaków i przetwarzanie tekstów (95)
4. Dopasowywanie wzorców przy użyciu wyrażeń regularnych (131)
5. Liczby (165)
6. Daty i godziny - nowy interfejs programowania aplikacji (205)
7. Strukturalizacja danych w języku Java (217)
8. Techniki obiektowe (263)
9. Techniki programowania funkcyjnego: interfejsy funkcyjne, strumienie i kolekcje równoległe (299)
10. Wejście i wyjście (317)
11. Operacje na katalogach i systemie plików (387)
12. Multimedia: grafika, dźwięk i wideo (407)
13. Klienty sieciowe (439)
14. Graficzny interfejs użytkownika (475)
15. Tworzenie programów wielojęzycznych oraz lokalizacja (535)
16. Programy Javy działające na serwerze - gniazda (555)
17. Java i poczta elektroniczna (587)
18. Dostęp do baz danych (621)
19. Przetwarzanie danych w formacie JSON (661)
20. XML (669)
21. Pakiety i ich tworzenie (693)
22. Stosowanie wątków w Javie (721)
23. Introspekcja lub "klasa o nazwie Class" (769)
24. Wykorzystywanie Javy wraz z innymi językami programowania (803)
Posłowie (829)
A Java kiedyś i obecnie (831)
Skorowidz (849)
Helion - inne książki
-
Nowość Bestseller Promocja
Tę książkę docenią praktycy: inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych, poszukujący sposobu praktycznego zaadaptowania modeli transformacyjnych do swoich potrzeb. Autorzy skupili się na praktycznej stronie tworzenia aplikacji językowych, a w poszczególnych rozdziałach ujęto wszystkie najważniejsze zastosowania transformerów w NLP. Zaczniesz od łatwych w użyciu potoków, następnie przystąpisz do pracy z tokenizatorami, klasami modeli i interfejsu Trainer API, pozwalającymi na trenowanie modeli do konkretnych zastosowań. Dowiesz się również, jak zastąpić interfejs Trainer biblioteką Accelerate, która zapewnia pełną kontrolę nad pętlą treningową i umożliwia trenowanie dużych transformerów od zera!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
ChatGPT wywołał wstrząs w branży technologicznej. Programiści i wynalazcy otrzymali niesamowite możliwości dostępne na wyciągnięcie ręki. Interfejs API OpenAI i towarzyszące mu biblioteki stanowią gotowe rozwiązanie dla każdego twórcy aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Programista za pomocą zaledwie kilku linii kodu może implementować w swoich projektach wyrafinowane funkcje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka pomoże Ci się przygotować do pracy na stanowisku testera oprogramowania, a także zapewni wsparcie podczas wykonywania nowych zadań. Znajdziesz tu dokładne omówienie podstaw testowania, jego różnych rodzajów i poziomów w odniesieniu do zastosowania na różnych etapach pracy nad projektem. Kolejne rozdziały, na podstawie rzeczywistego projektu programistycznego, pokazują znacznie szerszy kontekst pracy testera. Zapoznasz się ze szczegółowymi informacjami o poszczególnych fazach testowania, ich planowaniu, przeprowadzaniu i monitorowaniu. Dowiesz się również, w jaki sposób skorzystać z wniosków z testów podczas planowania rozwoju projektu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Książka stanowi zbiór praktycznych informacji dotyczących najpopularniejszych wzorców projektowych. Lekturę rozpoczniesz od zapoznania się z możliwościami korzystania z wzorców projektowych na platformie Javy. Dowiesz się także, jakich zasad trzeba przestrzegać, aby zapewnić czytelność i łatwość utrzymania kodu Javy. W kolejnych rozdziałach znajdziesz praktyczne wskazówki i przykłady dotyczące stosowania wzorców kreacyjnych, strukturalnych, operacyjnych, a także wzorców współbieżności. Nauczysz się ich używać do praktycznego rozwiązywania problemów często spotykanych podczas projektowania oprogramowania. Końcowy rozdział został poświęcony antywzorcom, a zawarte w nim informacje pomogą Ci w ich identyfikacji i podjęciu najlepszych środków zaradczych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe dla programistów Javy. Udoskonal swoje umiejętności projektowania oprogramowania Wzorce projektowe dla programistów Javy. Udoskonal swoje umiejętności projektowania oprogramowania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Czym jest inżynieria wymagań? To systematyczne podejście do pozyskiwania i dokumentowania wymagań, a także zarządzania nimi. Polega na zrozumieniu potrzeb i oczekiwań interesariuszy, a następnie opisaniu, za pomocą wymagań, systemu, który je spełnia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się gromadzić publicznie dostępne informacje, korzystać z wiedzy o cyklu życia wrażliwych danych i przekształcać je w informacje wywiadowcze przydatne dla zespołów zajmujących się bezpieczeństwem. Opanujesz proces gromadzenia i analizy danych, poznasz również strategie, które należy wdrożyć podczas poszukiwania informacji z publicznie dostępnych źródeł. Ugruntujesz wiedzę na temat bezpieczeństwa operacyjnego i uświadomisz sobie, w jaki sposób niektórzy używają publicznie dostępnych danych do nielegalnych celów. Książkę tę szczególnie docenią inżynierowie społeczni i specjaliści do spraw bezpieczeństwa, a także kadra kierownicza.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prawdziwa głębia OSINT. Odkryj wartość danych Open Source Intelligence Prawdziwa głębia OSINT. Odkryj wartość danych Open Source Intelligence
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto kompleksowe omówienie sposobów wdrażania najnowszych dostępnych środków zabezpieczających systemy linuksowe. Z książki dowiesz się, jak skonfigurować laboratorium do ćwiczeń praktycznych, tworzyć konta użytkowników z odpowiednimi poziomami uprawnień, chronić dane dzięki uprawnieniom i szyfrowaniu, a także skonfigurować zaporę sieciową przy użyciu najnowszych technologii. Nauczysz się też automatyzować takie czynności jak monitorowanie systemu za pomocą auditd i utwardzanie (hardening) konfiguracji jądra Linux. Poznasz również sposoby ochrony przed złośliwym oprogramowaniem i skanowania systemów pod kątem luk w zabezpieczeniach. Znajdziesz tu ponadto podpowiedź, jak używać Security Onion do skonfigurowania systemu wykrywania włamań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą - wie o tym, co potrafisz, w czym jesteś biegły? Koledzy z pracy? Klienci? Dziś, w dobie powszechnego dostępu do sieci, urządzeń i narzędzi pozwalających łatwo i szybko się zareklamować, dotarcie do osób, do których chcesz dotrzeć jako specjalista w danym obszarze IT, powinno być proste. Jednak nie każdy potrafi to zrobić ot tak. Naturalnie i bez znacznego nakładu pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
MikroTik, łotewska firma z siedzibą w Rydze, od lat produkuje sprzęt sieciowy. Przystępna cena i świetna jakość sprawiły, że urządzenia sygnowane logo MikroTik zdobyły niezwykłą popularność - po produkty łotewskiej marki sięga się coraz częściej. Jeśli planujesz zmodernizować lub zbudować sieć i chcesz w tym celu użyć urządzeń MikroTik, ta książka Ci w tym pomoże.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach MikroTik Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach MikroTik
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierania wskaźników pochodzących z systemów zewnętrznych. Zrozumiesz zasady konfiguracji systemu Prometheus, komponentu Node Exporter i menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Zapoznasz się też z nowymi funkcjonalnościami języka PromQL, dostawców mechanizmu odkrywania usług i odbiorców menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Dokładnie zaprezentowano tu również zagadnienia bezpieczeństwa po stronie serwera, w tym mechanizm TLS i uwierzytelniania podstawowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.
Oceny i opinie klientów: Java. Receptury. Wydanie III Ian F. Darwin (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(1)
(1)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii
ukryj opinie