- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.8/6 Opinie: 32
- Stron:
- 592
- Druk:
- oprawa miękka
Sprawdź nowe wydanie
GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie III
Włodzimierz Gajda
Opis
książki
:
GIMP. Praktyczne projekty
GIMP, którego nazwa pochodzi od GNU Image Manipulation Program, to aplikacja służąca do tworzenia i obróbki grafiki bitmapowej. Jest dostępny nieodpłatnie, ale jego możliwości stawiają go w jednym rzędzie z "królem" -- Photoshopem. Warstwy, ogromna liczba filtrów i efektów specjalnych, rozbudowane narzędzia zaznaczania i rysowania -- to tylko niektóre z jego zalet. Dodatkowym powodem popularności GIMP-a jest jego dostępność nie tylko dla systemu Windows, ale również dla Linuksa i Mac OS X. Dzięki temu praktycznie każdy użytkownik komputera może bez żadnych kosztów stworzyć sobie cyfrową ciemnię fotograficzną.
Książka "GIMP. Praktyczne projekty" to podręcznik przedstawiający podstawy obsługi tej aplikacji. Czytając go, nauczysz się przeprowadzać korekcję i retusz cyfrowych fotografii oraz w praktyczny sposób wykorzystywać narzędzia GIMP-a. Dowiesz się, jak zaznaczać fragmenty obrazów, stosować warstwy i maski, dodawać do obrazów tekst i ozdobne ramki. Przeczytasz także o przygotowywaniu zdjęć cyfrowych do wykonania odbitek oraz o rysowaniu nowych obiektów na obrazach.
- Narzędzia tekstowe
- Modyfikacja kolorystyki obrazów
- Wyrównywanie warstw
- Zaznaczanie i modyfikowanie zaznaczeń
- Przekształcanie obrazów
- Ścieżki i maski
- Retusz zdjęć
Przekonaj się, jak łatwe jest cyfrowe przetwarzanie obrazów,
jeśli tylko wykorzysta się odpowiednie narzędzia.
Zapraszamy również na witrynę autora poświęconą książce "GIMP. Praktyczne projekty".
Wybrane bestsellery
-
Promocja Promocja 2za1
Najlepiej stawiać je z GIMP-em ― darmowym, otwartoźródłowym programem do edycji grafiki rastrowej. Dla kogoś, kto chce zacząć samodzielnie pracować nad obróbką zdjęć i tworzeniem rysunków, największe znaczenie ma oczywiście to, co GIMP potrafi. A potrafi naprawdę dużo. Dokonasz w nim retuszu pliku graficznego, zajmiesz się jego skalowaniem, to i owo dorysujesz, dopiszesz itd. I wszystko to zrobisz z łatwością, o ile opanujesz zasady działania programu i nauczysz się korzystać z jego szerokich możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(50,05 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
GIMP jest jednym z najciekawszych darmowych programów do tworzenia grafiki rastrowej. Drzemią w nim całkiem spore możliwości: od skalowania i retuszowania zdjęć, przez rysowanie i pracę na warstwach, aż po przygotowanie własnego graficznego interfejsu i automatyzowanie pewnych czynności. Oczywiście w GIMP-ie można również tworzyć napisy. Do ich kreowania ― całkiem od nowa lub w ramach przygotowanej wcześniej grafiki ― twórcy GIMP-a proponują specjalne narzędzia. Dzięki temu podręcznikowi krok po kroku poznasz je wszystkie.- PDF + ePub + Mobi pkt
(24,50 zł najniższa cena z 30 dni)
24.50 zł
49.00 zł (-50%) -
Naucz się postarzać zdjęcia, w sposób kontrolowany przesterowywać ich kolorystykę, wydobywać głębsze barwy i inteligentnie — bez utraty szczegółów — zamieniać zdjęcia na czarno-białe. Zobacz, jak stworzyć ducha i hologram, dodać interesujący cień lub promienie światła, wyeksponować barwne szczegóły na czarno-białym obrazie, uzyskać efekt iluzji lub nieskończoności. Odkryj, co ciekawego można zrobić z portretem: jak przekształcić wujka w zombie albo i w kosmitę, jak zamienić twarze rodziców na rodzinnej fotografii, jak zrobić portret z tekstu. Baw się kolorem i fakturą, korzystaj z warstw i krzywych, renderuj, szkicuj, dorabiaj i zmieniaj. Niesamowite efekty masz na wyciągnięcie ręki!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Program graficzny GIMP od lat uważany jest za doskonałe narzędzie do obróbki zdjęć. Co więcej, jest to program darmowy. Jeśli nie chcesz płacić grubej forsy za Adobe Photoshopa, a zależy Ci na cyfrowym retuszu Twoich fotografii i tworzeniu własnych grafik rastrowych, nie znajdziesz nic lepszego. Wersja 2.10 zaspokoi wszystkie Twoje wymagania i pozwoli Ci osiągnąć efekty, o jakich nawet nie śniłeś. Wystarczy tylko opanować zasadę działania programu i poznać jego imponujące możliwości. Nie musisz mieć żadnego doświadczenia, ta książka pewnie poprowadzi Cię przez labirynt najważniejszych zagadnień.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
GIMP, najbardziej zaawansowany z darmowych programów do tworzenia grafik i obróbki zdjęć, ma swoich developerów, online’ową społeczność użytkowników i szczerych entuzjastów. Co prawda nie jest aż tak zaawansowany jak Photoshop, ale za to jest bezpłatny, a przez to dostępny dla każdego. Owszem, opanowanie obsługi GIMP-a wymaga nieco więcej czasu i pracy niż w przypadku Painta, Canvy czy mnożących się mobilnych aplikacji do podstawowej obróbki fotografii, jednak... Właśnie! Tam, gdzie kończą się możliwości prostych programów graficznych, wkracza on — GIMP. Bezpłatny, otwartoźródłowy program do obróbki grafiki rastrowej. Dzięki narzędziom, które oferuje, takim jak warstwy, maski, prowadnice, liczne narzędzia do rysowania, zaznaczania, przekształcania, narzędzia kolorów czy filtry, można stworzyć dowolną grafikę rastrową. I to zarówno w celach prywatnych, jak i komercyjnych.- Videokurs pkt
(24,75 zł najniższa cena z 30 dni)
54.45 zł
99.00 zł (-45%) -
Dzięki wieku praktycznym przykładom ta książka wspomoże Cię przy pracy z darmowym programem GIMP 2.8, niezależenie od tego, czy dopiero zaczynasz pracę z nim, czy też pracujesz z nim już od dawna i chcesz się przesiąść na nowszą wersję. Na początku omawiane są najważniejsze funkcje programu, a potem opisywane są sposoby optymalizowania obrazów z wykorzystaniem złożonych funkcji korekcji.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Jak równolegle używać Unity (silnik gry), Blendera (modelowanie 3D i animowanie) oraz GIMP-a (edycja obrazów) Unity to darmowy silnik do tworzenia zaawansowanych gier komputerowych. Blender to darmowe środowisko do tworzenia grafiki 3D. Co może powstać z połączenia tych dwóch narzędzi? Genialne środowisko, dzięki któremu przygotujesz atrakcyjną wiz
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Każdy, kto zna tę serię, wie, że znajdzie w niej komplet informacji na temat omawianego zagadnienia. Nie inaczej jest w przypadku książki poświęconej GIMP-owi. W trakcie lektury poznasz mocne i słabe strony tego programu oraz jego ograniczenia. Zaprzyjaźnisz się z zaproponowaną przez autorów koncepcją interfejsu oraz dostosujesz go do własnych potrzeb. Następnie zdobędziesz podstawową wiedzę na temat grafiki rastrowej oraz jej zalet i wad, by szybko przejść do ciekawszych zagadnień. Nauczysz się korzystać z dostarczonych narzędzi, pracować z warstwami, maskami oraz ścieżkami. Ponadto odkryjesz możliwości kanałów, filtrów oraz funkcji korygujących grafikę. To tylko niektóre z tematów poruszanych przez autorów w tym kompendium wiedzy na temat GIMP-a. Poznaj jego możliwości!
- Druk
Niedostępna
-
Tematyka książki jest bardzo szeroka: obejmuje zarówno podstawy edycji obrazów, jak i zagadnienia zaawansowane, włącznie ze sklejaniem panoram, opracowywaniem wysokiej jakości obrazów czarno-białych oraz technikami wymagającymi stosowania warstw i masek. Bez wątpienia docenisz też fakt, iż najważniejsze funkcje edycyjne są ilustrowane łatwymi do wykonania ćwiczeniami. Każda operacja jest opisana krok po kroku, a każde narzędzie objaśnione prostym i zrozumiałym językiem. Z tą książką poznasz podstawy edycji cyfrowej, nauczysz się posługiwać odpowiednimi narzędziami i zdobędziesz praktyczną wiedzę na temat funkcjonowania programu GIMP 2.6.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
O autorze książki
Włodzimierz Gajda - Certyfikowany inżynier PHP oraz Zend Framework mający ponad dziesięć lat doświadczenia w nauczaniu programowania aplikacji internetowych.
Wykładowca w Katedrze Analizy Numerycznej i Programowania Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
Prowadzi wykłady dotyczące programowania aplikacji internetowych w PHP, symfony, Zend Framework.
Pomysłodawca i właściciel firmy szkolenia-informatyczne.eu zajmującej się prowadzeniem szkoleń IT.
Włodzimierz Gajda - pozostałe książki
-
To zbiór ponad 100 ćwiczeń, które pomogą Ci zrozumieć działanie programu i opanować jego narzędzia. Będziesz pracować na fotografiach umieszczonych na dołączonej do książki płycie — znajdziesz tam blisko 3 tysiące zdjęć do dowolnego wykorzystania! Nauczysz się poprawiać ich jakość i dowiesz się, jak przekształcić jedną fotografię w taki sposób, by otrzymać najróżniejsze, całkiem inne efekty końcowe.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie II to zbiór ponad 100 ćwiczeń, które pomogą Ci zrozumieć działanie programu i opanować jego narzędzia. Podczas każdego z nich będziesz pracować nad przykładowymi fotografiami, które znajdują się na płycie DVD dołączonej do tej książki, i poznasz kilkadziesiąt sposobów na poprawienie ich jakości. Autor wytłumaczy Ci, jak wykorzystywać warstwy i gradienty, kadrować i skalować, pracować ze ścieżkami i zaznaczeniami, rozmywać i wyostrzać obraz oraz dodawać fantazyjne napisy. W dodatku dostaniesz do dyspozycji i dowolnego (w tym komercyjnego) wykorzystania bazę około 3 tysięcy znakomitych zdjęć.
- Druk
Niedostępna
-
Jeśli chcesz wykorzystać atuty GIMP-a, pora poznać jego interfejs i nauczyć się go używać. Najłatwiej zrobić to za pomocą praktycznych ćwiczeń, których mnóstwo znajdziesz w tej książce. Dowiesz się stąd, jak zainstalować i skonfigurować program, stosować narzędzia selekcji i pracować na warstwach. Odkryjesz, jak można zrobić szkic na podstawie zdjęcia, używać aerografu do malowania skopiowanymi obrazami i wstawiać oraz modyfikować ścieżki. Poznasz sposoby odbijania, obracania i skalowania obrazu, wielowymiarowej korekcji jego kolorystyki, poprawiania ostrości i usuwania zabrudzeń. Każde ćwiczenie zajmie Ci dosłownie parę minut. A efekt? Murowany!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ta książka z serii Ćwiczenia praktyczne jest idealnym podręcznikiem dla wszystkich, którzy chcą szybko i od podstaw nauczyć się pracy z programem GIMP. Najpierw oswoisz się z interfejsem programu, dowiesz się, jak go skonfigurować i jak pracować z przybornikiem, paletami kolorów, siatkami i prowadnicami. Później opanujesz narzędzia selekcji, zaznaczania i rysowania oraz wszystkie opcje pracy z warstwami. Dowiesz się także, czym są ścieżki, jak je tworzyć i wyginać oraz modyfikować obrazy za pomocą rozmaitych przekształceń. Na koniec poznasz narzędzia korekcji fotografii — dowiesz się, jak zmieniać ich kolorystykę, usuwać plamy, korygować perspektywę, przetwarzać fragmenty zdjęć i nakładać na nie filtry.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Wzorzec architektoniczny MVC — choć opracowany z myślą o uproszczeniu życia programistom i twórcom witryn WWW — początkowo bardzo trudno zrozumieć, a postęp w dziedzinie tworzenia stron internetowych wymusza ciągłe dostosowywanie się do panujących na rynku trendów i stałe odświeżanie wiedzy na ten temat. Pomocą posłuży tu odpowiednia książka — z pewnością może nią być "PHP, MySQL i MVC. Tworzenie witryn WWW opartych na bazie danych ".
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
PHP. Praktyczne projekty to naprawdę wyjątkowy podręcznik do nauki PHP. Nie spodziewaj się tu suchych, typowo podręcznikowych teorii! Znajdziesz w nim za to omówienie wszystkich elementów języka PHP, działania skryptów, funkcji i bibliotek wraz z dowcipnymi i przejrzystymi przykładami ich użycia. Pierwsza część książki wprowadzi Cię w świat PHP oraz wyjaśni, jak stosować i łączyć poszczególne polecenia w dobrze działający kod. Z następnych rozdziałów wyniesiesz już umiejętności czysto praktyczne, dotyczące wszystkich obszarów wykorzystania tego języka przy tworzeniu najróżniejszych projektów.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W tej książce znajdziesz mnóstwo ćwiczeń, których zadaniem jest przybliżenie Ci sposobu działania poszczególnych elementów języka HTML5 i właściwości CSS3, a także większych projektów, które pozwolą Ci opanować i przetestować wiedzę na temat większych partii materiału. Obok szczegółowego omówienia języka HTML znajdziesz tu porady na temat tego, jak pilnować poprawności kodu HTML5 i CSS3, pracować w trybie standardów, tworzyć układy strony czy projektować szablony. Dowiesz się także sporo na temat semantyki języka HTML.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Możliwości programu git i sposoby jego praktycznego zastosowania w różnych projektach przedstawione zostały w tej książce. Znajdziesz tu podstawowe informacje o instalacji środowiska i tworzeniu repozytoriów, pracy z plikami, identyfikowaniu rewizji i zmienianiu historii projektu. Dowiesz się, kiedy i jak tworzyć czy łączyć gałęzie oraz całe repozytoria, korzystać z repozytorium lokalnego i zdalnego, a także synchronizować je w odpowiedni sposób. Poznasz możliwe konflikty między wersjami pliku i nauczysz się radzić sobie z nimi. Zrozumiesz, jak wykorzystywać najbardziej znane serwery hostingowe dla projektów git oraz dostępne w nich, wbudowane systemy śledzenia błędów. I wreszcie przestaniesz miewać koszmary, w których tracisz tygodnie na odszukanie zagubionego pliku. Git zrobi to za Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Zadaniem tej książki jest szybkie i praktyczne wprowadzenie Cię w świat Symfony 2 oraz pokazanie na konkretnych przykładach, jak można wykorzystać jego wspaniałe możliwości. Sprawdź, jak zainstalować aplikację i stworzyć z niej wygodne narzędzie, dołączyć zewnętrzne zasoby, przygotować szablon witryny czy opublikować projekt. Poznaj zmienne, wyrażenia i operatory Twig, instrukcje sterujące, znaczniki, funkcje i filtry. Naucz się pracować z bazą danych, wykorzystywać różne rozszerzenia i relacje, tworzyć aplikacje interaktywne i te przeznaczone wyłącznie do odczytu. Wszystko to masz na wyciągnięcie ręki - przeczytaj i stosuj we własnych projektach!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Biblioteka jQuery, opracowana na potrzeby użytkowników JavaScriptu, okazała się strzałem w dziesiątkę, jeśli chodzi o ułatwienie korzystania z tego języka. Szybkość działania, przejrzystość tworzonego kodu i opcja wykonywania zapytań Ajax to jej główne, choć nie jedyne atuty. Każdy programista używający na co dzień języka JavaScript doceni niezależność kodu od przeglądarki internetowej, możliwość wykorzystania selektorów, atrybutów czy filtrów. Jedne z najważniejszych cech biblioteki jQuery to zapewnienie prostoty wykonywania operacji na modelu DOM oraz rozbudowywanie funkcjonalności dzięki przeróżnym wtyczkom. Informacje na temat posługiwania się tą biblioteką znajdziesz w tablicach informatycznych, stanowiących znakomite podręczne źródło wiedzy.
- Druk
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Jeśli zamierzasz wykorzystywać Blendera do projektowania architektonicznego, sięgnij po źródło wiedzy, które przybliży Ci obsługę środowiska, przedstawi sposoby modelowania obiektów, pokaże, jak korzystać z materiałów i tekstur, ustawiać kamery oraz oświetlać i renderować sceny, a także zaprezentuje podstawy tworzenia animacji. Dzięki tej książce poznasz możliwości programu w praktyce i zyskasz solidny fundament, dzięki któremu będziesz mógł rozwijać swoje umiejętności związane z projektowaniem przy użyciu Blendera.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Czarodziejska różdżka Photoshopa — baw się zdjęciami i twórz niezwykłe projekty! W starym kinie, czyli jak osiągnąć niepowtarzalny efekt retro i zaskoczyć odbiorców Słów cięcie-gięcie, czyli jak idealnie dopasować treść napisów do ich wizualnej strony Ciężkie klimaty, czyli jak wywołać dreszcz grozy i stworzyć nieziemski nastrój W Photoshopie moż
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Dowiesz się stąd, jak używać w praktyce narzędzi DTP z pakietu programów Adobe Creative Cloud. Odkryjesz tajniki edycji i korekcji zdjęć, tworzenia obiektów wektorowych, stosowania kolorów i efektów specjalnych w taki sposób, by Twoje dokumenty doskonale wyglądały na papierze, ale także — coraz częściej — na ekranie tabletu lub telefonu komórkowego.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Oto pierwszy na polskim rynku podręcznik o wykorzystaniu najpopularniejszego programu graficznego na świecie — Photoshopa — w działalności e-commerce i social media. Ponieważ e-handel i media społecznościowe wykorzystują zlepek technologii, umiejętności i doświadczeń z różnych branż, w tej książce Photoshop i zadania w nim wykonywane przeplatają się z poradami dotyczącymi właściwej i skutecznej promocji online.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W nowym wydaniu książki Witolda Wrotka oprócz rzetelnych opisów najważniejszych funkcji i metod pracy z programami do grafiki wektorowej i bitmapowej, a także uaktualnień związanych z wprowadzeniem kolejnej wersji pakietu, CorelDRAW Graphics Suite 7, można znaleźć całą masę konkretnych przykładów zastosowania różnych rozwiązań w praktyce. Dowiesz się stąd, jak rozpocząć pracę z programem i w szybkim tempie przejść do pracy projektowej. W mig nauczysz się rozwiązywać problemy, wybierać najlepsze narzędzia, tworzyć zaawansowane rysunki wektorowe i poprawiać zdjęcia. A gdy już uda Ci się osiągnąć oczekiwane efekty, sam przyznasz, że nie możesz obyć się bez Corela!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Jeśli chcesz wkroczyć w magiczny świat grafiki komputerowej z pakietem CorelDRAW lub planujesz zastąpić nim dotychczas używany program, sięgnij po książkę CorelDRAW Graphics Suite X6 PL. Krok po kroku przedstawi Ci ona kluczowe narzędzia najnowszej polskiej wersji Corela, pokaże, jak efektywnie tworzyć i edytować grafikę wektorową, oraz zaprezentuje techniki stosowane w obróbce grafiki rastrowej, w tym zdjęć cyfrowych. Poznasz również funkcje tekstowe pakietu, nauczysz się korzystać z efektów 2D i 3D. Dowiesz się, jak przygotowywać graficzne elementy stron WWW oraz animacje, a także odkryjesz tajniki zapisywania, eksportowania i drukowania prac.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Jeśli jesteś zainteresowany wykorzystaniem Blendera i jego narzędzi w swoich projektach, jeśli chcesz zacząć stosować je w codziennej praktyce, sięgnij po książkę Blender 2.69. Architektura i projektowanie. Dzięki niej łatwo opanujesz podstawy modelowania, teksturowania, oświetlania i renderowania scen, a także nauczysz się używać kamer. Samodzielnie stworzysz szkice, schematy i fotorealistyczne wizualizacje, poznasz też metody umożliwiające opracowywanie wirtualnych spacerów. Z tą książką zdobędziesz niezbędną wiedzę i praktyczne umiejętności oraz poszerzysz je w oparciu o dostępne w sieci materiały o Blenderze.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Książka "Blender. Podstawy modelowania" to przystępne wprowadzenie do modelowania obiektów trójwymiarowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
„DTP. Od projektu aż po druk. O współpracy grafika z drukarzem ” to publikacja skierowana zarówno do grafików, operatorów DTP czy projektantów, jak i osób odpowiedzialnych za kontrolę jakości plików w drukarniach. W lekki i bezpretensjonalny sposób autor dzieli się w niej wiedzą na temat przyczyn występowania podstawowych problemów na styku studia graficznego z drukarką, a także najlepszych metod ich rozwiązywania. To książka, której nie powinno zabraknąć w bibliotekach wszystkich szanujących się praktyków DTP, a także uczniów i studentów szkół poligraficznych oraz edytorskich.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Nieocenioną pomocą w nauce posługiwania się środowiskiem okaże się książka „Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0 Interaktywne projekty od podstaw” . Początkujący użytkownicy poznają dzięki niej najnowszą edycję programu Flash, metody używania narzędzi odpowiednich do konkretnych celów, zasady tworzenia różnego rodzaju materiałów, mechanizmy umożliwiające interakcje z użytkownikiem oraz podstawy programowania w języku ActionScript 3.0 i sposoby wykorzystywania go w swoich projektach. Przedstawione w książce informacje poparte są przykładami, co pomaga nie tylko łatwo utrwalić zdobytą wiedzę, lecz również nauczyć się praktycznego stosowania poznanych technik.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Ebooka "GIMP. Praktyczne projekty" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "GIMP. Praktyczne projekty" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "GIMP. Praktyczne projekty" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: GIMP. Praktyczne projekty (5) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Mariusz SzustkaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
GIMP to darmowa aplikacja oferująca imponującą ilość funkcji, którą z powodzeniem można wykorzystywać zarówno do zaawansowanej obróbki fotografii jak i do tworzenia grafik na potrzeby Internetu. Aby móc sprawnie posługiwać się GIMP-em polecam Ci tę książkę. Autor pisze w sposób jasny i zrozumiały. Lekturę książki zaczynamy od podstaw a kończymy na zaawansowanej obróbce zdjęć cyfrowych Pozdrawiam M6
-
Recenzja: Dragonia Magazine Piotr SzewczukRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Program Gimp znany jest chyba wszystkim miłośnikom otwartego oprogramowania jak również tym osobom które szukają darmowego zamiennika komercyjnych programów graficznych o porównywalnych możliwościach. Można przyjąć założenie, że program Gimp jest niekwestionowanym zamiennikiem takich programów i wykorzystywany jest zawsze tam gdzie potrzeba wykonać pewne operacje graficzne: przygotowanie baneru www czy też retusz zdjęć. Ostatnio, z przyczyn ode mnie niezależnych, musiałem bardziej zainteresować się obróbką grafiki a ponieważ nie jestem osobą zajmującą się zawodowo grafiką szukałem na rynku wydawniczym książki która w prosty i przystępny sposób, bez zbędnych zagadnień teoretycznych pokazywałaby jak można używać programu Gimp. W ten sposób trafiłem na książkę „Gimp. Praktyczne projekty autorstwa Włodzimierza Gajdy wydanej przez wydawnictwo Helion. Książka, jak wskazuje jej tytuł, skupia się tylko na praktycznych poradach związanych z programem Gimp. Materiał zawarty w książce podzielony jest na części na które składają się omówienia konkretnych projektów graficznych. Omawiane projekty są następnie pogrupowane razem w dany rozdział na podstawie wykorzystywanych w danym projekcie funkcji dostępnych w programie Gimp. Omawiany materiał daje razem 25 rozdziałów co z kolei przekłada się na sporą ilość stron książki - 592 strony. Każdy kolejny rozdział stopniuje omawiane zagadnienia dzięki czemu czytelnik poszerza swoją wiedzę wraz z zapoznaniem się z kolejnymi projektami. Z książki „Gimp. Praktyczne projekty” czytelnicy mogą dowiedzieć się o następujących zagadnieniach:
- podstawowa praca z programem
- szczegółowe zagadnienia związane z pracą z warstwami
- narzędzia rysowania
- wstawianie i modyfikacja tekstów na grafikach
- zaznaczanie i wycinanie fragmentów grafik
- praca z kolorami
- szeroki zakres omawianych operacji wykonywanych w Gimpie
- książka bardzo dobra dla początkujących grafików i osób okazyjnie zajmujących się grafiką
- dołączona płyta z przykładowymi projektami i materiałami fotograficznymi
- omawiany materiał bardzo przydatny dla osób zajmujących się grafiką stosowaną na stronach www czy też w reklamie
- brak kolorowych zdjęć w niektórych omawianych projektach
- zdecydowanie za krótki roździał o retuszu zdjęć cyfrowych ;-)
-
Recenzja: PC Format 03/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Cenna, bo jedna z niewielu pozycji poświęconych darmowej alternatywie dla Photoshopa. Książka jest skierowana do osób, które nie mają doświadczenia w pracy z programem do grafiki rastrowej. Omawia projekty, przez które autor prowadzi czytelnika, cały czas "trzymając" go za rękę. Tworzone prace mają charakter ulotek reklamowych zawierających grafikę i tekst. Trochę szkoda, że przykłady nie zostały bardziej zróżnicowane. Materiał byłby wtedy atrakcyjniejszy dla bardziej wymagającego czytelnika. Także stopień komplikacji kolejnych projektów mógłby być bardziej złożony.
-
Recenzja: Magazyn Internet KK; 01/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
GIMP to dostępna bezpłatnie aplikacja zapewniająca możliwość tworzenia i obróbki grafiki bitmapowej. Mogą z niej korzystać użytkownicy takich systemów jak Windows, Linux i Mac OS X. Oferuje ona pokaźną ilość narzędzi, które można użyć m.in. do retuszu zdjęć wykonanych za pomocą cyfrowego aparatu fotograficznego. W opanowaniu zasad posługiwania się tym programem pomocna jest książką Włodzimierza Gajdy, która stanowi zbiór ponad stu dwudziestu projektów stworzonych z myślą o początkujących i średnio zaawansowanych użytkownikach.
Odsłaniają one krok po kroku kolejne narzędzia dostępne w programie oraz techniki umożliwiające ich efektywne wykorzystywanie. Przybliżają zasady wzbogacania zdjęć o tekst, a ponadto uczą modyfikowania kolorów, wykonywania wielu rodzajów przekształceń i przygotowywania zdjęć do wydruku.
Na dołączonej do książki płycie CD-ROM umieszczony został program GIMP wraz z niezbędnymi bibliotekami, a także wszystkie omówione w publikacji projekty i wykorzystane w nich fotografie. Dostęp do poszczególnych materiałów ułatwia strona WWW, która zawiera m.in. miniaturowe ilustracje gotowych projektów oraz odnośniki do folderów z plikami wchodzącymi w skład danego projektu.
-
Recenzja: PC World Sebastian Górski; 02/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Edytor graficzny GNU Image Manipulation Program, czyli w skrócie GIMP towarzyszy nam już od 1995 roku. Przez lata zyskał sobie miano aplikacji kultowej i jednocześnie jednego z najpoważniejszych konkurentów komercyjnego Adobe Photoshopa. Polecana przez nas książka zawiera ponad 120 projektów, które pozwolą ci poznać zasady podstawowych i średnio zaawansowanych operacji przeprowadzanych za pomocą różnych narzędzi i funkcji.
Każdy z rozdziałów kończy się podsumowaniem, które pomaga utrwalić zdobytą wiedzę Zakres poruszanych tematów jest bardzo szeroki, począwszy od prostej korekty zdjęć, przez omówienie warstw ścieżek, zaznaczeń masek, dostosowywania kolorystyki, skończywszy na bardziej zaawansowanym retuszu cyfrowych fotografii. Dołączona do książki płyta CD zawiera pliki instalacyjne edytora oraz opisane projekty. Co ciekawe w każdym z nich znajduje się plik w pierwotnym formacie XCF z gotowym rozwiązaniem danego zagadnienia.
Jedyna wada to brak kolorowych ilustracji o odpowiedniej jakości -- niektóre z nich są mało czytelne. Mimo to książka jest godna polecenia i stanowi dobre źródło wiedzy o programie.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0439-1, 8324604391
- Data wydania książki drukowanej :
- 2006-10-23
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3312
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » GIMP
Spis treści książki
- Projekt 1.1. Samolot (14)
- Projekt 1.2. Księżyc (21)
- Projekt 1.3. Rosa (23)
- Projekt 1.4. Ważka (25)
- Projekt 1.5. Magnolia (27)
- Projekt 1.6. Uszy (29)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (32)
- Projekt 2.1. Bartuś (35)
- Projekt 2.2. Niepokój (37)
- Projekt 2.3. Oblicze (39)
- Projekt 2.4. Wypluwki (40)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (44)
- Projekt 3.1. Kursy maszynopisania (45)
- Projekt 3.2. Pióro (48)
- Projekt 3.3. Guitar net (52)
- Projekt 3.4. Cyk-cyk-cyk (54)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (58)
- Projekt 4.1. Czas siewu (60)
- Projekt 4.2. Mob s.c. (61)
- Projekt 4.3. Antyk (62)
- Projekt 4.4. Automobil (64)
- Projekt 4.5. Portret w mroku (66)
- Projekt 4.6. Dzikie róże (67)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (70)
- Projekt 5.1. Lublin (71)
- Projekt 5.2. Łabędzie (75)
- Projekt 5.3. Mieszkańcy polskich lasów - zaskroniec zwyczajny (78)
- Projekt 5.4. Letnia szkoła rysunku (81)
- Projekt 5.5. Miś (84)
- Projekt 5.6. Bystrzyca i okolice (85)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (90)
- Projekt 6.1. Antykwariat (91)
- Projekt 6.2. Fiołki (95)
- Projekt 6.3. Trzy oblicza samotności (100)
- Projekt 6.4. Jenot (102)
- Projekt 6.5. Helikopter ratunkowy (105)
- Projekt 6.6. Fotomania (112)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (120)
- Projekt 7.1. Cytrusy (121)
- Projekt 7.2. Ziarno (125)
- Projekt 7.3. Wiosna (130)
- Projekt 7.4. Dzbanki (133)
- Projekt 7.5. Money (136)
- Projekt 7.6. Drzewo (139)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (142)
- Projekt 8.1. Zenit (145)
- Projekt 8.2. Fotografia (148)
- Projekt 8.3. Muzeum kolejnictwa (156)
- Projekt 8.4. Wspomnienia (157)
- Projekt 8.5. Antek (161)
- Projekt 8.6. Trawa (164)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (169)
- Projekt 9.1. Muszle (171)
- Projekt 9.2. Auto tuning (178)
- Projekt 9.3. Żaby i ropuchy (183)
- Projekt 9.4. R5 (186)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (191)
- Projekt 10.1. Fotografika (193)
- Projekt 10.2. Lokata prima (197)
- Projekt 10.3. Ogród botaniczny (200)
- Projekt 10.4. Tulipany (204)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (209)
- Projekt 11.1. Kursy żeglarskie (211)
- Projekt 11.2. Padalec (216)
- Projekt 11.3. Szkwał (220)
- Projekt 11.4. Wisła (227)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (233)
- Projekt 12.1. Widoki nadwieprzańskie (235)
- Projekt 12.2. Wieprz (237)
- Projekt 12.3. Ropuchy (246)
- Projekt 12.4. Mieszkańcy łąki (247)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (250)
- Projekt 13.1. Trzmiel (251)
- Projekt 13.2. Jaszczurka zwinka (257)
- Projekt 13.3. Kwiaty polskich łąk (260)
- Projekt 13.4. Żaby - przewodnik ilustrowany (266)
- Projekt 13.5. Orzechy włoskie (269)
- Projekt 13.6. Ślimaki (274)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (277)
- Projekt 14.1. Grzyby (279)
- Projekt 14.2. Koza (282)
- Projekt 14.3. Zaskroniec (285)
- Projekt 14.4. Brama grodzka (287)
- Projekt 14.5. Rybolot (289)
- Projekt 14.6. Ptaki (294)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (296)
- Projekt 15.1. Foto (297)
- Projekt 15.2. Tele-tele (300)
- Projekt 15.3. Główka (302)
- Projekt 15.4. Fokus (306)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (311)
- Projekt 16.1. UMC-1 (314)
- Projekt 16.2. Cytrus (320)
- Projekt 16.3. Wielkie sprzątanie świata (326)
- Projekt 16.4. Kipi kasza, kipi groch (329)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (334)
- Projekt 17.1. Orzechy (335)
- Projekt 17.2. Majster (338)
- Projekt 17.3. Krasnoludek (342)
- Projekt 17.4. Ojciec i syn (345)
- Projekt 17.5. Ptaszek (351)
- Projekt 17.6. Żółwik (354)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (359)
- Projekt 18.1. Winyl (361)
- Projekt 18.2. Elektro (366)
- Projekt 18.3. Antykwariat (371)
- Projekt 18.4. Ziemia niczyja (377)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (380)
- Projekt 19.1. Dyliżans (382)
- Projekt 19.2. Alfa (392)
- Projekt 19.3. Guitar-man (397)
- Projekt 19.4. Miejski Dom Kultury w Paryżu (402)
- Projekt 19.5. Domek (409)
- Projekt 19.6. Zagubione miasto (412)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (418)
- Projekt 20.1. Maszynopisanie (420)
- Projekt 20.2. Łabędzie (430)
- Projekt 20.3. Aqua (436)
- Projekt 20.4. Drill (442)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (449)
- Projekt 21.1. Owoce (452)
- Projekt 21.2. GIT (461)
- Projekt 21.3. Fotoamator (465)
- Projekt 21.4. Pająki (471)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (478)
- Projekt 22.1. Komis płyt długogrających "Winyl" (479)
- Projekt 22.2. Morze (484)
- Projekt 22.3. Ślepy zaułek (490)
- Projekt 22.4. Flaszka (494)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (501)
- Projekt 23.1. Egon (503)
- Projekt 23.2. Tęczowa papuga (507)
- Projekt 23.3. Klucz płaski (512)
- Projekt 23.4. Truskawka (515)
- Projekt 23.5. Kaczki (518)
- Projekt 23.6. Żyrafy (522)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (526)
- Projekt 24.1. Krowia wyspa (527)
- Projekt 24.2. Wąż (532)
- Projekt 24.3. Ratusz (537)
- Projekt 24.4. W drodze (544)
- Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (551)
- Projekt 25.1. Dzielny Bartłomiej (553)
- Projekt 25.2. Tele (560)
- Projekt 25.3. Winyl - komis płyt długogrających (565)
- Projekt 25.4. Komputer (569)
- Projekt 25.5. GIMP (571)
- Projekt 25.6. Oranges (572)
Wstęp (11)
Rozdział 1. Tekst (13)
Rozdział 2. Modyfikacja kolorów fotografii (35)
Rozdział 3. Rozjaśnianie fotografii (45)
Rozdział 4. Rozmycie (59)
Rozdział 5. Kopiowanie i wklejanie całych obrazów (71)
Rozdział 6. Wyrównywanie warstw (91)
Rozdział 7. Selekcja (121)
Rozdział 8. Prostokąty, kwadraty i koła (145)
Rozdział 9. Obramowanie warstwy (171)
Rozdział 10. Obwiednia napisu (193)
Rozdział 11. Prowadnice (211)
Rozdział 12. Skalowanie fotografii (235)
Rozdział 13. Wycinanie fragmentów zdjęć (251)
Rozdział 14. Przygotowywanie zdjęć cyfrowych do wykonania odbitek (279)
Rozdział 15. Elementy (297)
Rozdział 16. Skalowanie warstw (313)
Rozdział 17. Gradient (335)
Rozdział 18. Maska warstwy (361)
Rozdział 19. Ścieżki (381)
Rozdział 20. Operacje na zaznaczeniach (419)
Rozdział 21. Obracanie (451)
Rozdział 22. Odbicie, nachylanie i perspektywa (479)
Rozdział 23. Narzędzia rysowania (503)
Rozdział 24. Retusz zdjęć (527)
Rozdział 25. Podsumowanie (553)
Skorowidz (575)
Helion - inne książki
-
Promocja Promocja 2za1
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,18 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: GIMP. Praktyczne projekty Włodzimierz Gajda (32) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(8)
(13)
(6)
(5)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzednich wydań
więcej opinii
ukryj opinie