Android. Receptury Ian F. Darwin
- Czasowo niedostępna
- Promocja Przejdź
- Autor:
- Ian F. Darwin
- Serie wydawnicze:
- Receptury
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 8
- Stron:
- 616
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Android. Receptury
Sprawdzone rozwiązania dla programistów platformy Android!
Android jest obecnie najpopularniejszą platformą dla telefonów komórkowych i tabletów. Liczba aktywacji to setki tysięcy w ciągu jednego dnia. Skąd wzięła się ta popularność? Nie bez znaczenia są tu banalnie prosta integracja z serwisami społecznościowymi oraz ogromny wybór aplikacji i sprzętu, w którym można przebierać bez końca. Android jest również faworytem deweloperów oprogramowania. Dzięki temu, że platforma jest oparta o język Java, mogą oni błyskawicznie wykorzystać posiadaną wiedzę oraz znane narzędzia. Ta mieszanka jest skazana na sukces!
Książka, którą trzymasz w rękach, pomoże Ci odnieść sukces. Należy ona do ulubionej serii programistów - "Receptury". Znajdziesz tu najlepsze przepisy na rozwiązanie typowych problemów. W trakcie lektury nauczysz się błyskawicznie konfigurować środowisko pracy, tworzyć kopie zapasowe danych aplikacji oraz testować Twoje dzieło. Ponadto sprawdzisz, jak komunikować się między procesami, tworzyć zaawansowaną grafikę oraz wyświetlać materiały multimedialne. Przekonasz się również, jak łatwo uzyskać informacje z odbiornika GPS, sterować diodą LED w urządzeniu oraz przygotować aplikację do dystrybucji i sprzedaży. Książka ta powinna trafić w ręce wszystkich pasjonatów systemu Android!
Sięgnij po tę książkę i:
- sprawdź, jak uzyskać informacje z odbiornika GPS
- błyskawicznie przygotuj swoje środowisko pracy
- twórz zaawansowane elementy graficzne
- przygotuj aplikację do publikacji
Wypróbuj najlepsze przepisy dla Androida!
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Jesteś początkującym programistą, poszukujesz swojej ścieżki i zastanawiasz się właśnie nad tym, czy nie skierować uwagi w stronę aplikacji mobilnych? To książka dla Ciebie. Zawarty w niej materiał jest odpowiedni dla osoby dysponującej podstawami któregoś z języków programowania i bazowym doświadczeniem w pracy z platformą Android lub iOS. Ten przystępny przewodnik pozwoli Ci napisać własną aplikację, a następnie wydać ją w sklepie Google Play czy App Store. Jeśli poświęcisz trochę więcej czasu, umożliwi Ci także stworzenie aplikacji internetowej. A wszystko to z wykorzystaniem jednej bazy kodu. Brzmi zachęcająco?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki informacjom zawartym w tej książce uda Ci się szybko opanować podstawy pracy w Android Studio. Dowiesz się, jak zainstalować środowisko programistyczne, utworzyć i dopracować interfejs użytkownika, stosować tematy i style, generować komunikaty, wprowadzać elementy wizualne i multimedialne. Poznasz sposoby dodawania funkcjonalności, zobaczysz, jak zapewnić zapisywanie i odtwarzanie danych. Na końcu książki umieszczono dodatek, w którym znajdziesz także skróty klawiaturowe i informacje o szablonach. Na co czekasz? Czas wreszcie przekuć Twoje pomysły w prawdziwe aplikacje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Nowość Promocja
Description .NET Multi-platform App UI (.NET MAUI) is a cross-platform framework for creating native mobile and desktop apps with C# and eXtensible Application Markup Language (XAML). Using .NET MAUI, you can develop apps running on Android, iOS, macOS, and Windows from a single shared codebase. This book guides readers through the fundamentals of-
- ePub + Mobi pkt
(71,91 zł najniższa cena z 30 dni)
76.49 zł
84.99 zł (-10%) -
-
Promocja
Description The book provides a comprehensive exploration of Java security and penetration testing, starting with foundational topics such as secure coding practices and the OWASP Top 10 for web applications. The early chapters introduce penetration testing methodologies, including Java web application-specific mapping and reconnaissance techniques-
- ePub + Mobi pkt
(71,91 zł najniższa cena z 30 dni)
76.49 zł
84.99 zł (-10%) -
-
Promocja
Unleash the Power of Kotlin for Android App Development Key Features The book has theories explained elaborately along with Kotlin code and corresponding output to support the theoretical explanations. The Kotlin codes are provided with step-by-step comments to explain each instruction of the code The book is quite well balanced with programs a-
- ePub + Mobi pkt
(76,49 zł najniższa cena z 30 dni)
76.49 zł
84.99 zł (-10%) -
-
Promocja
A step-by-step guide to implementing Continuous Integration and Continuous Delivery (CICD) for Mobile, Hybrid, and Web applications Key Features Understand how and when Continuous Integration makes a difference Learn how to create Declarative Pipeline for Continuous Integration and Continuous Delivery Understand the importance of Continuous Code In-
- ePub + Mobi pkt
(76,49 zł najniższa cena z 30 dni)
76.49 zł
84.99 zł (-10%) -
-
Promocja
Learn how to create powerful apps for multiple platforms with Flutter and Dart Key Features Design visually striking UI with engaging animations using the Dynamic UI Capabilities of Flutter. Understand why Dart is an ideal choice for cross-platform app development. Learn how to secure, test, deploy and publish your Flutter apps. Description Flutt-
- ePub + Mobi pkt
(76,49 zł najniższa cena z 30 dni)
76.49 zł
84.99 zł (-10%) -
-
Promocja
A practical guide to cross-platform app development with .NET MAUI and C# Key Features Get familiar with .NET MAUI, its associated libraries, and popular design patterns used in cross-platform app development. Learn how to design and implement visually appealing and interactive user interfaces in your .NET MAUI app. Deep dive into the process of c-
- ePub + Mobi pkt
(76,49 zł najniższa cena z 30 dni)
76.49 zł
84.99 zł (-10%) -
-
Promocja
The Ultimate Flutter Handbook for Aspiring App Developers Key Features Get in-depth knowledge about the process of building apps using Flutter. A practical guide that provides step-by-step instructions for landing a job as an app developer. Acquire all the necessary knowledge and skills to increase your chances of being hired as an app developer.-
- ePub + Mobi pkt
(76,49 zł najniższa cena z 30 dni)
76.49 zł
84.99 zł (-10%) -
-
Promocja
Learn the basics of Kotlin and build your first Android app Key Features Build real-world apps from scratch with UI and coding. Learn about the latest trends in Android development, including modern architecture patterns, UI design principles, and the Jetpack suite of libraries. Discover how Kotlin can make your Android development more efficient-
- ePub + Mobi pkt
(76,49 zł najniższa cena z 30 dni)
76.49 zł
84.99 zł (-10%) -
O autorze książki
Ian F. Darwin pracuje w branży komputerowej od trzech dziesięcioleci. Oprócz pisania programów i świadczenia usług consultingowych, Ian pracuje w firmie Learning Tree International, jednej z wiodących na świecie firm prowadzących kursy techniczne, gdzie naucza wykorzystania systemu Unix oraz programowania w językach C oraz Java. Jest także autorem książki Checking C Programs with Lint (O’Reilly) oraz ponad 70 artykułów poświęconych systemowi Unix.
Ian F. Darwin - pozostałe książki
-
Nowość Promocja
As Java continues to evolve, this cookbook continues to grow in tandem with hundreds of hands-on recipes across a broad range of Java topics. Author Ian Darwin gets developers up to speed right away with useful techniques for everything from string handling and functional programming to network communication and AI.If you're familiar with any relea-
- ePub + Mobi pkt
(237,15 zł najniższa cena z 30 dni)
245.65 zł
289.00 zł (-15%) -
-
Promocja
Oto zbiór aktualnych i kompletnych receptur instruktażowych, z których każda pomaga w rozwiązaniu konkretnego problemu. Wszystkie zostały starannie przetestowane i wielokrotnie udowodniły swoją przydatność. Każdą poprzedzono krótkim wprowadzeniem i omówieniem zastosowanych mechanizmów działania. Ta książka nie jest klasycznym podręcznikiem programowania, jednak z pewnością przyśpieszy praktyczne wykorzystanie możliwości Javy. Wśród receptur znalazł się szeroki zakres zagadnień, od podstawowych operacji na ciągach znaków, poprzez programowanie funkcyjne, po komunikację sieciową, rozwiązania big data i współdziałanie z kodem napisanym w innych językach. W tym wydaniu uwzględniono zmiany wprowadzone w wersjach Javy 12, 13 i 14.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Jump in and build working Android apps with the help of more than 230 tested recipes. The second edition of this acclaimed cookbook includes recipes for working with user interfaces, multitouch gestures, location awareness, web services, and specific device features such as the phone, camera, and accelerometer. You also get useful info on packaging-
- ePub + Mobi pkt
(220,15 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł (-15%) -
-
Promocja
Poznasz język programowania Java, nauczysz się korzystać z systemu plików oraz sieci, wykorzystasz wyrażenia regularne, błyskawicznie rozwiążesz typowe problemy...- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
It takes a book as versatile as its subject to cover Apache Tomcat, the popular open source Servlet and JSP container and high performance web server. Tomcat: The Definitive Guide is a valuable reference for administrators and webmasters, a useful guide for programmers who want to use Tomcat as their web application server during development or in-
- ePub + Mobi pkt
(118,15 zł najniższa cena z 30 dni)
118.15 zł
139.00 zł (-15%) -
-
Promocja
Jakarta Tomcat is not only the most commonly used open source servlet engine today, it's become the de facto standard by which other servlet engines are measured. Powerful and flexible, it can be used as a stand-alone web server or in conjunction with another server, like Apache or IIS, to run servlets or JSPs. But mastery of Tomcat is not easy: be-
- ePub + Mobi pkt
(101,15 zł najniższa cena z 30 dni)
101.15 zł
119.00 zł (-15%) -
Zobacz pozostałe książki z serii Receptury
-
Nowość Promocja
Jako menedżer działu inżynierii oprogramowania wiesz już wszystko. Uznajesz, że czas pomyśleć o wyższym stanowisku. Tak, chcesz spróbować swoich sił jako dyrektor! Zacznij jednak od chwili namysłu. Jeśli uważnie przyjrzysz się karierom świeżo upieczonych dyrektorów, zauważysz, że wielu z nich rozpoczyna pracę na tym stanowisku z entuzjazmem tylko po to, by w ciągu 18 miesięcy odejść sfrustrowanym. Jak nie podzielić ich losu?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce przyswoisz różne techniki, które pomogą Ci stać się bardziej produktywnym analitykiem danych. Najpierw zapoznasz się z tematami związanymi z rozumieniem danych i umiejętnościami miękkimi, które okazują się konieczne w pracy dobrego danologa. Dopiero potem skupisz się na kluczowych aspektach uczenia maszynowego. W ten sposób stopniowo przejdziesz ścieżkę od przeciętnego kandydata do wyjątkowego specjalisty data science. Umiejętności opisane w tym przewodniku przez wiele lat były rozpoznawane, katalogowane, analizowane i stosowane do generowania wartości i szkolenia danologów w różnych firmach i branżach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Microsoft konsekwentnie doskonali się w tworzeniu wyjątkowych technologii i Azure jest tego świetnym przykładem. Pozwala nie tylko na rozwijanie natywnych aplikacji chmurowych, ale również na efektywną migrację starszych systemów, wdrażanie rozwiązań hybrydowych i modernizację istniejącego oprogramowania pod kątem skalowalności. Skorzystanie z pełni możliwości Azure wymaga jednak dobrego zrozumienia koncepcji przetwarzania w chmurze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki temu praktycznemu przewodnikowi profesjonaliści zajmujący się danymi dobrze zrozumieją wady i zalety poszczególnych rozwiązań. Omówiono tu typowe zagadnienia dotyczące architektur danych, w tym ich rozwój i możliwości. Żadna architektura nie jest na tyle uniwersalna, by być odpowiednia w każdej sytuacji, dlatego w książce znajdziesz rzetelne porównanie cech poszczególnych architektur. Dowiesz się, jakie kompromisy towarzyszą każdej z nich, niezależnie od popularności. W ten sposób o wiele łatwiej przyjdzie Ci wybór rozwiązania, które najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej praktycznej książce zrozumiesz podstawowe koncepcje związane z biblioteką React, takie jak składnia JSX, wzorce zaawansowane, wirtualny model DOM, mechanizm rekoncyliacji Reacta, a także zaawansowane techniki optymalizacji. W rzeczywistości jest to dość złożona biblioteka, jednak tutaj jej tajniki zostały wyjaśnione w wyjątkowo przystępny sposób. A to oznacza, że szybko i dogłębnie zrozumiesz mechanizmy kryjące się za działaniem Reacta, zdobędziesz umiejętności pozwalające na tworzenie intuicyjnego kodu Reacta, zrozumiesz jego niuanse i koncepcje ― i przejdziesz na zupełnie nowy poziom biegłości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Wyjątkowość tej książki polega na pragmatyzmie: opisano w niej, jak wyglądają realia pracy projektanta UX i jak bardzo potrafią być zagmatwane. Zapoznasz się z różnymi kontekstami i sytuacjami związanymi z projektowaniem UX, a także z ograniczeniami, jakie temu towarzyszą. To przygotuje Cię do prawdziwych wyzwań związanych z osobami zaangażowanymi w projekty. Poznasz też realia działalności firm i znaczenie aspektów biznesowych i finansowych. Posiądziesz cenną umiejętność godzenia celów komercyjnych ze swoją pracą bez uszczerbku dla empatii i etyki projektowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej niezwykle pragmatycznej książce, przeznaczonej dla dyrektorów technicznych, praktyków uczenia maszynowego, twórców aplikacji, analityków biznesowych, inżynierów i badaczy danych, znajdziesz skuteczne techniki używania sztucznej inteligencji. Zaznajomisz się z cyklem życia projektu opartego na generatywnej AI i jej zastosowaniami, a także metodami doboru i dostrajania modeli, generowania danych wspomaganego wyszukiwaniem, uczenia przez wzmacnianie na podstawie informacji zwrotnych od człowieka, kwantyzacji, optymalizacji i wdrażania modeli. Poznasz szczegóły różnych typów modeli, między innymi dużych językowych (LLM), multimodalnych generujących obrazy (Stable Diffusion) i odpowiadających na pytania wizualne (Flamingo/IDEFICS).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest wyjątkowo praktycznym przewodnikiem, dzięki któremu przyswoisz ważną umiejętność skutecznego komunikowania wizji, aby uzyskiwać wsparcie dla swojego projektu, a także wkład ze strony zespołów. Dowiesz się, jak przekonująco prezentować zamierzenia i jak unikać nieporozumień, które mogą prowadzić do wzrostu kosztów, niespełnionych wymagań czy innych niż zakładane efektów pracy. Poprzez konstruktywne przykłady i wzorce poradnik uczy umiejętności niezbędnych do jasnego wyrażania swojego przekazu wobec różnych odbiorców, z którymi ma do czynienia niemal każdy programista i architekt.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Funkcjonalność oprogramowania nieustannie się poszerza, a nowoczesny kod jest coraz częściej generowany przez narzędzia oparte na sztucznej inteligencji. W tych warunkach czystość kodu staje się niezwykle ważna. Niezależnie od tego, czy pracujesz na oprogramowaniu zastrzeżonym, czy otwartym, czysty kod jest najlepszym sposobem na to, aby zachować świeżość projektów i ich gotowość do rozwoju.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,20 zł najniższa cena z 30 dni)
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane i starannie uzupełnione wydanie docenionego podręcznika dla początkujących i doświadczonych specjalistów. Znajdziesz tu solidną dawkę podstawowej wiedzy i obszernie przedstawione informacje na temat najnowszych praktyk. Dowiesz się, jakie narzędzia SEO są najlepsze, poznasz również złożone szczegóły techniczne. Nauczysz się audytować i optymalizować witryny internetowe, zgłębisz zagadnienia analizy ROI, a także zapoznasz się z licznymi nowościami, dzięki którym opracujesz kompleksową strategię SEO i sprostasz wyzwaniom teraźniejszości i przyszłości w swoim biznesie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Ebooka "Android. Receptury" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Android. Receptury" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Android. Receptury" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Android. Receptury (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: MobileWorld24 Wojciech ŁęczyckiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dokładnie dwa tygodnie temu opisywałem dla Was książkę, która nieco odbiegała od standardowego programowania na platformy mobilne, gdyż opierała się na tworzeniu aplikacji we Flashu, który w sam w sobie jest zdecydowanie innym środowiskiem pracy, i w przypadku przeglądarek na system sygnowany zielonym robocikiem nie do końca się przyjął. W dzisiejszej recenzji książki powracamy do Androida i programowania na niego, choć sama książka została napisana w nieco podobnej konwencji jak „Tworzenie aplikacji dla iOS we Flashu Receptury”. Dziś mamy dla Was „Android. Receptury” pióra Iana F. Darwina, która pod angielskim tytułem Android Cookbook zdobyła uznanie wśród czytelników.
„Android. Receptury” jest książką nieco grubszą od tej, którą miałem dla Was okazję recenzować w ostatnim cyklu Mobilnego mola książkowego, gdyż jest ona o objętości nieco ponad 600 stron. Całość została podzielona w sumie na 22 rozdziały, który każdy porusza w ogóle inne zagadnienie. Pierwsze trzy rozdziały omawiają jak w ogóle wziąć się za pisanie na mobilne platformy, opisuje proces przygotowania środowiska programistycznego, czy pozwala przygotować elementy, które umożliwią w łatwy sposób testować naszą nowo napisaną grę czy program. Kolejne rozdziały to już zdecydowanie samo programowanie w kontekście poszczególnych aspektów, które można wykorzystać w przypadku pisania na urządzenia mobilne takie jak lokalizacje i mapy, bluetooth, czy akcelerometr, dzięki czemu projektując nową aplikację będziemy mogli na bieżąco łatwo rozwiązywać poszczególne problemy na które natrafimy na swej drodze, a przy tym nie musimy wertować całej książki. Poszczególne rozdziały podobnie jak w przypadku Tworzenie aplikacji dla iOS we Flashu zostały podzielone na poszczególne zagadnienia np. Tworzenie niestandardowego paska tytułu, opis zagadnienia został podzielony w sumie na trzy elementy problem rozwiązanie i omówienie, z czego tak właściwie ta ostatni część zdecydowanie zawiera , które umożliwiają dotarcie do celu, ominięcie poszczególnych problemów. Nieco zabrakło mi tutaj poddziału zobacz także, dzięki któremu moglibyśmy rozszerzyć swoją wiedzę np. korzystając ze źródeł internetowych , czy innych czasopism, książek, które zdecydowanie rozjaśniły by sprawę. (choć tutaj jest pewna nieścisłość, gdyż po niektórych działach występuje dodatkowa zobacz także zawierająca materiały wykraczające poza tę książkę). Jeśli chodzi o kod źródłowy ten został zebrany w jedno miejsce, co w praktyce jest nieco mniej wygodne niż po rozdzielenie go na mniejsze tylko przypisane do konkretnej receptury. Cóż mogę powiedzieć więcej o samej książce, przede wszystkim że została w taki sposób napisana, że powinna być zrozumiała zarówno dla laików, jeśli chodzi o programowanie na platformy mobilne, jak i dla starych wyjadaczy, którzy nie jedną aplikację czy grę już stworzyli (choć zapewne Ci drudzy nie będą musieli korzystać z tej książki zbyt często, albo w ogóle). Na końcu standardowo dla tak obszernych pozycji znalazł się skorowidz, w którym zostały zebrane wszystkie najważniejsze pojęcia z odniesieniem gdzie można znaleźć jego rozwinięcie.
Reasumując, jeśli jesteście początkującymi programistami lub średnio zaawansowanymi na platformie sygnowanej zielonym robocikiem i co rusz napotykacie na różne problemy, które często nie jest tak łatwo rozwiązać, to myślę że książka może być dla Was przydatna. Android. Receptury to pozycja dla osób szukających konkretnych rozwiązań dla poszczególnych aspektów programowania na Androida, przez co może nie jest swoistym tutorialem nauki programowania, lecz bardziej zbiorem przeróżnych receptur, które można wykorzystać w swoim projekcie.
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Android Cookbook
- Tłumaczenie:
- Tomasz Walczak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-6269-2, 9788324662692
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-03-28
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6270-8, 9788324662708
- Data wydania ebooka :
-
2013-03-29
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 12421
- Rozmiar pliku Pdf:
- 15.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 11MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 21.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie mobilne » Android
- Serie wydawnicze: Receptury
Spis treści książki
- 1.1. Wprowadzenie - podstawowe informacje (19)
- 1.2. Nauka Javy (19)
- 1.3. Tworzenie aplikacji "Witaj, świecie" z poziomu wiersza poleceń (21)
- 1.4. Tworzenie aplikacji "Witaj, świecie" w środowisku Eclipse (24)
- 1.5. Konfigurowanie środowiska IDE w systemie Windows pod kątem programowania aplikacji na Android (29)
- 1.6. Cykl życia w Androidzie (35)
- 1.7. Instalowanie plików .apk w emulatorze za pomocą narzędzia ADB (36)
- 1.8. Instalowanie aplikacji w emulatorze za pomocą sklepu SlideME (38)
- 1.9. Współużytkowanie klas Javy z innym projektem środowiska Eclipse (39)
- 1.10. Wskazywanie bibliotek z implementacją funkcji zewnętrznych (41)
- 1.11. Wykorzystanie przykładów z pakietu SDK do ułatwienia sobie pracy (43)
- 1.12. Aktualizowanie pakietu SDK Androida (46)
- 1.13. Wykonywanie zrzutów w emulatorze i urządzeniu z Androidem (52)
- 1.14. Prosty przykładowy program do odliczania wstecznego (55)
- 1.15. Program Tipster - kalkulator napiwków na Android (57)
- 2.1. Wprowadzenie - projektowanie udanych aplikacji na Android (73)
- 2.2. Obsługa wyjątków (76)
- 2.3. Obiekt Application w Androidzie jako singleton (79)
- 2.4. Zachowywanie danych po zmianie orientacji ekranu (81)
- 2.5. Monitorowanie poziomu baterii w urządzeniach z Androidem (83)
- 2.6. Tworzenie ekranów powitalnych w Androidzie (84)
- 2.7. Projektowanie aplikacji na potrzeby konferencji, BarCampu, hackathonu lub instytucji (88)
- 2.8. Wykorzystanie narzędzia Google Analytics w aplikacjach na Android (90)
- 2.9. Prosta latarka (92)
- 2.10. Dostosowywanie aplikacji na telefony z Androidem do tabletów (94)
- 2.11. Preferencje obowiązujące przy pierwszym uruchomieniu aplikacji (95)
- 2.12. Formatowanie czasu i daty na potrzeby wyświetlania (97)
- 2.13. Kontrolowanie danych wejściowych za pomocą odbiorników KeyListener (99)
- 2.14. Tworzenie kopii zapasowej danych aplikacji na Android (102)
- 2.15. Stosowanie wskazówek zamiast okien podpowiedzi (108)
- 3.1. Wprowadzenie - testy (111)
- 3.2. Programowanie sterowane testami w Androidzie (111)
- 3.3. Konfigurowanie urządzeń AVD na potrzeby testowania aplikacji (112)
- 3.4. Testowanie aplikacji w wielu urządzeniach za pomocą chmury (121)
- 3.5. Tworzenie i stosowanie projektu testowego (122)
- 3.6. Rozwiązywanie problemów z awariami aplikacji (125)
- 3.7. Debugowanie z wykorzystaniem instrukcji Log.d i okna LogCat (128)
- 3.8. Automatyczne otrzymywanie raportów o błędach od użytkowników za pomocą mechanizmu BugSense (129)
- 3.9. Korzystanie z lokalnego dziennika czasu wykonania do analizowania błędów i innych sytuacji (131)
- 3.10. Odtwarzanie scenariuszy cyklu życia aktywności na potrzeby testów (134)
- 3.11. Rozwijanie płynnie działających aplikacji za pomocą narzędzia StrictMode (139)
- 3.12. Korzystanie z programu Monkey (140)
- 3.13. Wysyłanie komunikatów tekstowych i przekazywanie wywołań między urządzeniami AVD (142)
- 4.1. Wprowadzenie - komunikacja wewnątrz- i międzyprocesowa (145)
- 4.2. Obsługiwanie strony internetowej, numeru telefonu lub innych elementów za pomocą intencji (146)
- 4.3. Wysyłanie e-maili z poziomu widoku (147)
- 4.4. Wysyłanie e-maili z załącznikami (150)
- 4.5. Przekazywanie łańcuchów znaków za pomocą instrukcji Intent.putExtra() (151)
- 4.6. Pobieranie danych z aktywności podrzędnej do aktywności głównej (152)
- 4.7. Podtrzymywanie działania usługi w trakcie wyświetlania innych aplikacji (155)
- 4.8. Wysyłanie i odbieranie komunikatów rozgłoszeniowych (157)
- 4.9. Uruchamianie usługi po ponownym uruchomieniu urządzenia (158)
- 4.10. Używanie wątków do tworzenia szybko reagujących aplikacji (159)
- 4.11. Korzystanie z klasy AsyncTask do wykonywania operacji w tle (160)
- 4.12. Przesyłanie komunikatów między wątkami za pomocą kolejki wątków aktywności i komponentu obsługi (166)
- 4.13. Tworzenie androidowej wersji kalendarza Epoch (napisanego w HTML-u i JavaScripcie) (168)
- 5.1. Wprowadzenie - dostawcy treści (175)
- 5.2. Pobieranie danych z dostawcy treści (175)
- 5.3. Pisanie dostawcy treści (177)
- 5.4. Pisanie zdalnej usługi na Android (179)
- 6.1. Wprowadzenie - grafika (185)
- 6.2. Stosowanie niestandardowej czcionki (185)
- 6.3. Wyświetlanie obracającego się sześcianu za pomocą specyfikacji OpenGL ES (187)
- 6.4. Sterowanie obracającym się sześcianem (191)
- 6.5. Odręczne rysowanie płynnych linii (194)
- 6.6. Robienie zdjęć za pomocą intencji (198)
- 6.7. Robienie zdjęć za pomocą klasy android.media.Camera (200)
- 6.8. Skanowanie kodu kreskowego lub kodu QR za pomocą programu Google ZXing (204)
- 6.9. Wyświetlanie diagramów i wykresów za pomocą klasy AndroidPlot (207)
- 6.10. Tworzenie ikony do androidowego launchera za pomocą programu Inkscape (208)
- 6.11. Łatwe tworzenie ikon do launchera za pomocą programu Paint.NET i grafik z serwisu OpenClipArt.org (215)
- 6.12. Korzystanie z plików NinePatch (221)
- 6.13. Tworzenie wykresów na strony HTML5 za pomocą biblioteki RGraph (224)
- 6.14. Dodawanie prostej animacji rastrowej (228)
- 6.15. Przybliżanie obrazu za pomocą gestów dotykowych (230)
- 7.1. Wprowadzenie - interfejs GUI (235)
- 7.2. Poznawanie i przestrzeganie wytycznych tworzenia interfejsu użytkownika (236)
- 7.3. Obsługa zmian konfiguracji przez oddzielenie widoku od modelu (238)
- 7.4. Tworzenie przycisku i odbiornika kliknięć (241)
- 7.5. Pięć sposobów na dołączanie odbiornika zdarzeń (242)
- 7.6. Stosowanie kontrolek CheckBox i RadioButton (246)
- 7.7. Wzbogacanie projektu interfejsu użytkownika za pomocą przycisków graficznych (249)
- 7.8. Udostępnianie listy rozwijanej z opcjami za pomocą klasy Spinner (251)
- 7.9. Obsługa długiego kliknięcia (253)
- 7.10. Wyświetlanie pól tekstowych TextView i EditText (254)
- 7.11. Ograniczanie wartości pola EditText za pomocą atrybutów oraz interfejsu TextWatcher (255)
- 7.12. Kontrolka AutoCompleteTextView (257)
- 7.13. Zapełnianie kontrolki AutoCompleteTextView za pomocą zapytań do bazy SQLite (259)
- 7.14. Przekształcanie pól tekstowych w pola na hasło (260)
- 7.15. Zmiana klawisza Enter na Next na klawiaturze programowej (261)
- 7.16. Obsługa w aktywności zdarzeń związanych z klawiszami (264)
- 7.17. Pokaż im gwiazdy - kontrolka RatingBar (265)
- 7.18. Drgający widok (268)
- 7.19. Wyświetlanie dotykowych informacji zwrotnych (270)
- 7.20. Przełączanie się między różnymi aktywnościami w widoku TabView (273)
- 7.21. Tworzenie niestandardowego paska tytułu (275)
- 7.22. Formatowanie liczb (277)
- 7.23. Poprawne stosowanie liczby mnogiej (281)
- 7.24. Wyświetlanie drugiego ekranu z poziomu pierwszego (283)
- 7.25. Tworzenie ekranu wczytywania, wyświetlanego przy przełączaniu aktywności (291)
- 7.26. Zakrywanie innych komponentów za pomocą klasy SlidingDrawer (292)
- 7.27. Otwieranie komponentu SlidingDrawer od góry do dołu (295)
- 7.28. Dodawanie do układu obramowania z zaokrąglonymi rogami (296)
- 7.29. Wykrywanie gestów w Androidzie (299)
- 7.30. Tworzenie interfejsu użytkownika w Androidzie 1.6 i nowszych wersjach za pomocą fragmentów z Androida 3.0 (305)
- 7.31. Korzystanie z galerii zdjęć w Androidzie 3.0 (308)
- 7.32. Tworzenie prostego widżetu aplikacji (311)
- 8.1. Wprowadzenie - alerty w interfejsach GUI (315)
- 8.2. Tworzenie i wyświetlanie menu (316)
- 8.3. Obsługa wyboru opcji menu (317)
- 8.4. Tworzenie podmenu (318)
- 8.5. Tworzenie wyskakujących okien dialogowych (okien z alertami) (321)
- 8.6. Kontrolka Timepicker (322)
- 8.7. Tworzenie obrotowego mechanizmu wybierania (podobnego do tego z iPhone'ów) (325)
- 8.8. Tworzenie okna dialogowego z zakładkami (327)
- 8.9. Tworzenie okna ProgressDialog (330)
- 8.10. Tworzenie niestandardowego okna dialogowego z przyciskami, rysunkami i tekstem (331)
- 8.11. Klasa AboutBox do wielokrotnego użytku (333)
- 8.12. Modyfikowanie wyglądu komunikatów toast (336)
- 8.13. Tworzenie powiadomienia wyświetlanego na pasku stanu (337)
- 9.1. Wprowadzenie - kontrolka ListView (343)
- 9.2. Używanie kontrolki ListView do tworzenia aplikacji opartych na listach (343)
- 9.3. Tworzenie widoków "brak danych" dla kontrolek ListView (347)
- 9.4. Tworzenie zaawansowanych kontrolek ListView z rysunkami i tekstem (349)
- 9.5. Stosowanie nagłówków sekcji w kontrolkach ListView (352)
- 9.6. Zachowywanie pozycji w kontrolce ListView (356)
- 9.7. Niestandardowy adapter listy (357)
- 9.8. Obsługa zmian orientacji - od wartości z kontrolki ListView po wykresy w orientacji poziomej (360)
- 10.1. Wprowadzenie - multimedia (367)
- 10.2. Odtwarzanie filmów z serwisu YouTube (367)
- 10.3. Używanie obiektu Gallery wraz z kontrolką ImageSwitcher (368)
- 10.4. Rejestrowanie filmów za pomocą klasy MediaRecorder (371)
- 10.5. Jak wykorzystać androidowy mechanizm wykrywania twarzy? (373)
- 10.6. Odtwarzanie muzyki z pliku (376)
- 10.7. Odtwarzanie dźwięku bez interakcji z użytkownikiem (378)
- 10.8. Konwersja mowy na tekst (380)
- 10.9. Konwersja tekstu na mowę (381)
- 11.1. Wprowadzenie - utrwalanie danych (383)
- 11.2. Pobieranie informacji o plikach (383)
- 11.3. Wczytywanie plików z aplikacji, a nie z systemu plików (386)
- 11.4. Wyświetlanie zawartości katalogu (387)
- 11.5. Określanie łącznej ilości pamięci oraz ilości wolnego miejsca na karcie SD (390)
- 11.6. Prosty sposób tworzenia aktywności do ustawiania preferencji użytkownika (390)
- 11.7. Sprawdzanie poprawności ustawień (394)
- 11.8. Zaawansowane wyszukiwanie tekstu (396)
- 11.9. Tworzenie bazy SQLite w aplikacji na Android (401)
- 11.10. Wstawianie danych do bazy SQLite (402)
- 11.11. Wczytywanie wartości z istniejącej bazy SQLite (402)
- 11.12. Praca z datami w bazie SQLite (403)
- 11.13. Przetwarzanie danych w formacie JSON za pomocą klasy JSONObject (406)
- 11.14. Przetwarzanie dokumentów XML za pomocą interfejsu DOM API (407)
- 11.15. Przetwarzanie dokumentów w formacie XML z wykorzystaniem interfejsu XmlPullParser (409)
- 11.16. Dodawanie danych kontaktowych (412)
- 11.17. Wczytywanie danych kontaktowych (415)
- 12.1. Wprowadzenie - aplikacje do obsługi połączeń telefonicznych (417)
- 12.2. Wykonywanie operacji w momencie, gdy dzwoni telefon (418)
- 12.3. Przetwarzanie wychodzących połączeń telefonicznych (421)
- 12.4. Wybieranie numeru telefonu (424)
- 12.5. Wysyłanie jedno- lub wieloczęściowych wiadomości SMS (425)
- 12.6. Odbieranie wiadomości SMS w aplikacjach na Android (428)
- 12.7. Wysyłanie wiadomości SMS do emulatora za pomocą okna Emulator Control (429)
- 12.8. Korzystanie z androidowej klasy TelephonyManager do pobierania informacji o urządzeniu (430)
- 13.1. Wprowadzenie - sieć (441)
- 13.2. Stosowanie usług sieciowych typu RESTful (442)
- 13.3. Używanie wyrażeń regularnych do wyodrębniania informacji z nieustrukturyzowanego tekstu (444)
- 13.4. Przetwarzanie danych z kanałów RSS i Atom za pomocą parsera ROME (446)
- 13.5. Korzystanie ze skrótów MD5 do przetwarzania zwykłego tekstu (450)
- 13.6. Przekształcanie tekstu na odnośniki (451)
- 13.7. Dostęp do stron internetowych za pomocą kontrolki WebView (452)
- 13.8. Modyfikowanie wyglądu kontrolki WebView (453)
- 14.1. Wprowadzenie - gry i animacje (455)
- 14.2. Tworzenie gier na Android za pomocą frameworku flixel-android (456)
- 14.3. Tworzenie gry na Android za pomocą narzędzia AndEngine (Android-Engine) (458)
- 14.4. Przetwarzanie danych wejściowych wprowadzonych w określonym czasie (464)
- 15.1. Wprowadzenie - sieci społecznościowe (467)
- 15.2. Integrowanie aplikacji z sieciami społecznościowymi za pomocą protokołu HTTP (467)
- 15.3. Wczytywanie chronologicznych list tweetów za pomocą formatu JSON (470)
- 16.1. Wprowadzenie - aplikacje wykorzystujące lokalizację (473)
- 16.2. Pobieranie danych o lokalizacji (473)
- 16.3. Dostęp do danych z GPS-a w aplikacjach (475)
- 16.4. Podawanie fikcyjnych współrzędnych GPS w urządzeniu (477)
- 16.5. Geokodowanie i geokodowanie odwrotne (479)
- 16.6. Przygotowania do korzystania z map Google'a (480)
- 16.7. Wyświetlanie aktualnej lokalizacji urządzenia na mapach Google'a (486)
- 16.8. Wyświetlanie znacznika lokalizacji w widoku MapView (487)
- 16.9. Wyświetlanie kilku znaczników w widoku MapView (490)
- 16.10. Tworzenie warstw dla widoku MapView (495)
- 16.11. Zmienianie trybów widoku MapView (496)
- 16.12. Wyświetlanie ikony na warstwie bez korzystania z obiektów Drawable (497)
- 16.13. Implementowanie wyszukiwania lokalizacji na mapach Google'a (501)
- 16.14. Wyświetlanie widoku MapView w kontrolce TabView (503)
- 16.15. Obsługa długich kliknięć w widokach MapView (505)
- 16.16. Korzystanie z map OpenStreetMap (509)
- 16.17. Tworzenie warstw dla map OSM (511)
- 16.18. Stosowanie skali w mapach OSM (513)
- 16.19. Obsługa dotknięć warstwy mapy OSM (514)
- 16.20. Aktualizowanie lokalizacji na mapach OSM (516)
- 17.1. Wprowadzenie - czujniki (521)
- 17.2. Wykrywanie obecności lub braku czujnika (521)
- 17.3. Wykorzystywanie akcelerometru do wykrywania potrząsania urządzeniem (522)
- 17.4. Używanie akcelerometru do sprawdzania, czy ekran skierowany jest w dół, czy w górę (526)
- 17.5. Określanie ułożenia telefonu z Androidem za pomocą czujnika orientacji (527)
- 17.6. Odczyt wskazań czujnika temperatury (528)
- 18.1. Wprowadzenie - Bluetooth (531)
- 18.2. Włączanie Bluetootha i umożliwianie wykrywania urządzenia (532)
- 18.3. Podłączanie urządzenia z Bluetoothem (533)
- 18.4. Oczekiwanie na żądania połączenia Bluetooth oraz ich akceptowanie (536)
- 18.5. Implementowanie wykrywania urządzeń z Bluetoothem (537)
- 19.1. Wprowadzenie - sterowanie systemem i urządzeniem (539)
- 19.2. Dostęp do informacji o sieci i połączeniu (539)
- 19.3. Pobieranie informacji z pliku manifestu (540)
- 19.4. Zmienianie trybu dzwonka telefonu na cichy, wibracje lub normalny (541)
- 19.5. Kopiowanie tekstu i pobieranie go ze schowka (542)
- 19.6. Powiadomienia oparte na diodach LED (544)
- 19.7. Włączanie wibracji w urządzeniu (544)
- 19.8. Uruchamianie poleceń powłoki z poziomu aplikacji (545)
- 19.9. Określanie, czy dana aplikacja jest uruchomiona (546)
- 20.1. Wprowadzenie - inne języki programowania (549)
- 20.2. Uruchamianie zewnętrznych, natywnych instrukcji Uniksa i Linuksa (550)
- 20.3. Uruchamianie kodu natywnego w języku C lub C++ za pomocą interfejsu JNI z pakietu NDK (551)
- 20.4. Wprowadzenie do aplikacji Scripting Layer for Android (SL4A; wcześniej Android Scripting Environment) (556)
- 20.5. Tworzenie alertów za pomocą biblioteki SL4A (558)
- 20.6. Pobieranie dokumentów Google i wyświetlanie ich w kontrolce ListView za pomocą biblioteki SL4A (562)
- 20.7. Używanie kodów QR do rozpowszechniania skryptów SL4A (563)
- 20.8. Używanie JavaScriptu do wykorzystania wbudowanych funkcji telefonu poprzez kontrolkę WebView (566)
- 20.9. Tworzenie aplikacji niezależnych od platformy za pomocą frameworku PhoneGap (568)
- 21.1. Wprowadzenie - internacjonalizacja (571)
- 21.2. Internacjonalizacja tekstu aplikacji (572)
- 21.3. Wyszukiwanie i tłumaczenie łańcuchów znaków (575)
- 21.4. Niuanse związane z plikami strings.xml (577)
- 22.1. Wprowadzenie - tworzenie pakietów, instalowanie i dystrybucja (583)
- 22.2. Tworzenie certyfikatu używanego przy podpisywaniu (583)
- 22.3. Podpisywanie aplikacji (586)
- 22.4. Udostępnianie aplikacji w sklepie Google Play (dawny Android Market) (587)
- 22.5. Integrowanie sieci AdMob z aplikacją (588)
- 22.6. Zaciemnianie i optymalizowanie kodu za pomocą ProGuarda (592)
- 22.7. Odnośniki do aplikacji ze sklepu Google Play (595)
Przedmowa (13)
1. Podstawowe informacje (19)
2. Projektowanie udanych aplikacji (73)
3. Testy (111)
4. Komunikacja wewnątrz- i międzyprocesowa (145)
5. Dostawcy treści (175)
6. Grafika (185)
7. Graficzny interfejs użytkownika (235)
8. Alerty w interfejsach GUI - menu, okna dialogowe, komunikaty toast i powiadomienia (315)
9. GUI - kontrolka ListView (343)
10. Multimedia (367)
11. Utrwalanie danych (383)
12. Aplikacje do obsługi połączeń telefonicznych (417)
13. Aplikacje sieciowe (441)
14. Gry i animacje (455)
15. Sieci społecznościowe (467)
16. Lokalizacja i mapy (473)
17. Akcelerometr (521)
18. Bluetooth (531)
19. Sterowanie systemem i urządzeniem (539)
20. Inne języki programowania i frameworki (549)
21. Łańcuchy znaków i internacjonalizacja (571)
22. Tworzenie pakietów, instalowanie, dystrybucja i sprzedaż aplikacji (583)
Skorowidz (599)
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja
Z tą książką opanujesz podstawy generatywnej AI i nauczysz się skutecznie stosować jej modele w praktyce. Szczególną uwagę poświęcono integracji modeli językowych i dyfuzyjnych, co często bywa wyzwaniem, zwłaszcza w zakresie stabilności uzyskanych rozwiązań. Autorzy w jasny sposób wyjaśniają, jak za sprawą inżynierii promptów zapewnić niezawodność działania sztucznej inteligencji w środowiskach produkcyjnych. Co więcej, zaproponowane zasady są skonstruowane tak, aby bez trudu przetrwały próbę czasu i mogły być używane również dla przyszłych modeli!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(64,35 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej praktycznej książce przekonasz się, że w Excelu możesz przeprowadzić dogłębną analizę danych i wyciągnąć z nich cenną wiedzę. Wystarczy, że skorzystasz z najnowszych funkcji i narzędzi Excela. W poradniku pokazano, jak za pomocą Power Query budować przepływy pracy porządkujące dane i jak projektować w skoroszycie relacyjne modele danych przy użyciu Power Pivot. Ponadto odkryjesz nowe możliwości przeprowadzania analiz, w tym dynamiczne funkcje tablicowe i pozyskiwanie wartościowych informacji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Dowiesz się również, jak za sprawą integracji z Pythonem zautomatyzować analizę danych i budować raporty.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Rak nieuchronnie stanie się częścią Waszego życia. U Was lub u kogoś bliskiego ― członka rodziny albo przyjaciela ― zostanie zdiagnozowany nowotwór. Będziecie mieć mnóstwo pytań. Jaki to rodzaj raka? Kiedy to się zaczęło? Co go spowodowało? Dlaczego się pojawił? Jaki jest najlepszy rodzaj leczenia? Czy jest uleczalny? Jak długo jeszcze pozwoli żyć? W tej książce przedstawiamy informacje na temat raka i jego leczenia, by ułatwić Wam znalezienie i zrozumienie odpowiedzi na te pytania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta praktyczna książka ułatwi Ci optymalne używanie narzędzi AI na wszystkich etapach tworzenia oprogramowania. Niezależnie od Twojego doświadczenia nauczysz się korzystać z szerokiej gamy rozwiązań: od dużych modeli językowych ogólnego przeznaczenia (ChatGPT, Gemini i Claude) po systemy przeznaczone do kodowania (GitHub Copilot, Tabnine, Cursor i Amazon CodeWhisperer). Poznasz również metodykę programowania modułowego, która efektywnie współgra z technikami pisania promptów do generowania kodu. W książce znajdziesz także najlepsze sposoby zastosowania uniwersalnych modeli LLM w nauce języka programowania, wyjaśnianiu kodu lub przekładaniu go na inny język programowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie wspomagane sztuczną inteligencją. Lepsze planowanie, kodowanie, testowanie i wdrażanie
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Nawet jeśli nie darzysz królowej nauk płomiennym uczuciem, dzięki temu kompleksowemu opracowaniu z łatwością poradzisz sobie z jej lepszym poznaniem. Nie znajdziesz tu skomplikowanych teorii naukowych, tylko przystępnie podane koncepcje matematyczne niezbędne do rozwoju w dziedzinie sztucznej inteligencji, w szczególności do praktycznego stosowania najnowocześniejszych modeli. Poznasz takie zagadnienia jak regresja, sieci neuronowe, sieci konwolucyjne, optymalizacja, prawdopodobieństwo, procesy Markowa, równania różniczkowe i wiele innych w ekskluzywnym kontekście sztucznej inteligencji. Książkę docenią pasjonaci nowych technologii, twórcy aplikacji, inżynierowie i analitycy danych, a także matematycy i naukowcy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Przygotujcie się na podróż do nieznanego świata, który rządzi naszymi ciałami jako gigantyczne imperium bakterii, grzybów i wirusów zamieszkujących nasze jelita. W książce Świat mikrobiomu James Kinross odsłania tajemnice tytułowego mikrobiomu — zbiorowiska drobnoustrojów, które mają wpływ na każdy aspekt naszego życia, od trawienia kolacji i odporności na choroby po samopoczucie i wybory miłosne. Mikroby te są prawdziwymi mistrzami manipulacji. Dowiedzcie się, jak te małe stworzenia mogą zmienić wasze życie, powodować choroby cywilizacyjne, a nawet pomóc wam znaleźć winnego ostatniego ataku na lodówkę w środku nocy. Świat mikrobiomu to nieoceniona skarbnica wiedzy o fascynujących procesach zachodzących w naszych jelitach i całym ludzkim organizmie.- Druk
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Receptury zawarte w tym zbiorze ułatwią Ci budowę szerokiej gamy inteligentnych aplikacji. Zaczniesz od podstaw OpenAI API — konfiguracji, uwierzytelniania i kluczowych parametrów — po czym szybko przejdziesz do nauki korzystania z najważniejszych elementów API. Następnie przyjdzie czas na zaawansowane receptury, dzięki którym poprawisz wrażenia użytkownika i dopracujesz dane wyjściowe. Dowiesz się, jak wdrażać aplikacje i przygotować je do publicznego użytku. Nauczysz się również budowania inteligentnych asystentów opartych na specjalistycznej wiedzy, a także aplikacji multimodalnych dostosowanych do Twoich specyficznych potrzeb.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
To trzecie wydanie przejrzystego przewodnika, który ułatwi Ci naukę programowania w Pythonie. Zaczniesz od przyswojenia podstawowych pojęć programistycznych, aby wkrótce płynnie posługiwać się funkcjami i strukturami danych. Zdobędziesz też umiejętność programowania zorientowanego obiektowo. W tym zaktualizowanym wydaniu znajdziesz również wskazówki, dzięki którym zastosujesz duże modele językowe, takie jak ChatGPT, do nauki programowania. Dowiesz się, jak tworzyć skuteczne zapytania dla tych modeli, a także jak testować i debugować kod Pythona. Dzięki ćwiczeniom, zamieszczonym w każdym rozdziale, będziesz stopniowo szlifować umiejętności programistyczne, a zasugerowane w książce strategie pomogą Ci w unikaniu frustrujących błędów — w ten sposób szybko nauczysz się tworzyć poprawny kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,94 zł najniższa cena z 30 dni)
44.94 zł
74.90 zł (-40%) -
Nowość Promocja
W tej praktycznej książce przedstawiono zasady TDD na rzeczywistych przykładach z użyciem popularnych frameworków, takich jak ASP.NET Core i Entity Framework. Po zapoznaniu się z solidnym wprowadzeniem do koncepcji TDD dowiesz się, jak można używać Visual Studio 2022 do tworzenia aplikacji internetowej z wykorzystaniem Entity Framework, a także baz danych SQL Server i Cosmos DB. Nauczysz się też korzystać z różnych wzorców, takich jak repozytorium, usługi i budowniczy. Ponadto omówiono tu architekturę DDD i inne najlepsze praktyki stosowane podczas tworzenia oprogramowania, w tym reguły SOLID i wskazówki FIRSTHAND. Nie zabrakło przydatnych uwag o biznesowych aspektach podejścia TDD.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Na podstawie tej praktycznej książki nauczysz się pisać skuteczne prompty dla dużych modeli językowych. Dowiesz się, w jaki sposób mogą posłużyć do generowania opisów produktów, spersonalizowanych wiadomości e-mail, postów w mediach społecznościowych, a nawet tekstów beletrystycznych i poetyckich. Poznasz także zaawansowane techniki użycia, takie jak integracja dużych modeli językowych z innymi narzędziami i tworzenie chatbotów. Wszystkie opisane tu techniki przetestujesz, eksperymentując i optymalizując swoje rozwiązania. W efekcie zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci wykonywać codzienne zadania szybciej i lepiej!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,94 zł najniższa cena z 30 dni)
44.94 zł
74.90 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Android. Receptury Ian F. Darwin (8)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię.
(4)
(3)
(0)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie