Opis
książki
:
Photoshop 5 w praktyce
Oddzielny rozdział stanowią liczne, a często niedoceniane możliwości wykorzystania programu malarskiego we współpracy z programami do renderingu np. 3D Studio. Pośród użytkowników 3D Studio rastrofobia jest bardzo powszechna (większość z nich to inżynierowie!). Tymczasem dobry program malarski jak Adobe Photoshop może nie tylko pomóc nam przygotować doskonałe materiały, ale też podciągnąć zrenderowany na gotowo obraz z poziomu "czwórka plus na "piątka z wykrzyknikiem. Zagadnieniu współpracy pomiędzy Photoshopem a 3D Studio poświęcimy w tej książce sporo miejsca.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej pomocy do nauki Photoshopa. Zawiera setki przydatnych wskazówek, dzięki którym praca z Photoshopem będzie efektywniejsza i o wiele bardziej satysfakcjonująca. Czytelnik dowie się, jak korygować cyfrowe obrazy, w tym usuwać bez śladu niepotrzebne obiekty ze zdjęć, a także pozna nowe funkcje Photoshopa, takie jak usprawnione narzędzia do tworzenia zaznaczeń, nowe filtry neuronalne i funkcje maskowania dostępne w Adobe Camera Raw. Podręcznik składa się z 15 lekcji, dzięki którym można się nauczyć zarówno podstaw obsługi programu, jak i stosowania wyrafinowanych narzędzi do obróbki obrazu. Każda lekcja obejmuje szczegółowe instrukcje krok po kroku, wyjaśnienia i zestaw pytań sprawdzających.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Photoshop PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe Photoshop PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
Identyfikacja wizualna to kluczowy element strategii marketingowej, który pozwala przedsiębiorstwom budować spójny wizerunek i uzyskiwać rozpoznawalność na rynku. Właśnie dlatego kursy takie jak ten są coraz bardziej popularne i cenione przez właścicieli małych firm. Nasze szkolenie sprawi, że zdobędziesz umiejętności niezbędne do tego, by samodzielnie zająć się projektowaniem na własne potrzeby, co przełoży się na oszczędności i uniezależni Cię od profesjonalnych projektantów graficznych.- Videokurs pkt
Adobe Photoshop i Illustrator. Kurs video. Projektowanie identyfikacji wizualnej Adobe Photoshop i Illustrator. Kurs video. Projektowanie identyfikacji wizualnej
(51,60 zł najniższa cena z 30 dni)
70.95 zł
129.00 zł (-45%) -
Adobe Photoshop jest rozbudowanym programem, udostępniającym mnóstwo narzędzi, filtrów i opcji. W pełni zasłużył na opinię kultowego. Korzystają z niego najlepsi, najsłynniejsi i najbardziej kreatywni artyści. Jednak nawet oni nierzadko muszą się zastanawiać nad sposobem uzyskania dostępu do potrzebnego im właśnie modułu czy filtra. A przy tym Photoshop jest cały czas rozwijany i każde wydanie przynosi nowe możliwości i nowe funkcje. Aby uzyskiwać profesjonalne efekty, trzeba więc wciąż aktualizować wiedzę i na bieżąco zapoznawać się z nowościami w Photoshopie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Photoshop PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020 Adobe Photoshop PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020
Czasowo niedostępna
-
Ta pozycja jest najlepszą propozycją dla osób, które chcą połączyć swoje umiejętności w posługiwaniu się Lightroomem z niezwykłymi możliwościami Photoshopa. Napisana w charakterystycznym dla autora stylu, przystępnie, zabawnie, a zarazem angażująco, wyjaśnia krok po kroku poszczególne techniki edycji zdjęć. Zaczyna się znakomitym wprowadzeniem do Photoshopa. Dalej znajdziesz omówienie wielu przydatnych narzędzi dostępnych w tym programie oraz ćwiczenia, dzięki którym sprawdzisz ich działanie w praktyce. Łatwo i szybko nauczysz się zaawansowanych technik retuszu portretów, usuwania niepożądanych obiektów z kadru czy dodawania efektów do zdjęć krajobrazowych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Photoshop. Podręcznik użytkownika Lightrooma. Wydanie II Photoshop. Podręcznik użytkownika Lightrooma. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Ta książka należy do serii Oficjalny podręcznik. Pozycje z tej serii uważa się za najlepszy materiał szkoleniowy na rynku. Książka składa się z 15 przemyślanych lekcji, a ich układ bardzo ułatwia opanowanie podstaw pracy z oprogramowaniem. Poszczególne funkcje programu zostały przystępnie wyjaśnione, ponadto zaprezentowano tu szereg użytecznych wskazówek i mnóstwo przydatnych technik. Poszczególne ćwiczenia są omawiane w szczegółowy sposób, a ich wykonanie jest łatwiejsze dzięki udostępnionym plikom z materiałami. Podręcznik jest szczególnie przydatny dla początkujących użytkowników, ale docenią go również osoby chcące zapoznać się z nowościami w wersji Photoshopa CC 2018.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Grafika rastrowa daje nam ogromne możliwości zarówno w retuszu fotografii, jak i tworzeniu różnych projektów, począwszy od prostych ulotek, a skończywszy na złożonych ilustracjach. Piksele, czyli jeszcze więcej Photoshopa. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla tych osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Photoshopa.- ePub + Mobi pkt
Piksele, czyli jeszcze więcej Photoshopa. Grafika komputerowa dla dzieci Piksele, czyli jeszcze więcej Photoshopa. Grafika komputerowa dla dzieci
(47,20 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł (-20%) -
Adobe Photoshop jest niemal wszechmocnym narzędziem pracy dla fotografów. Jest też wyjątkowo skomplikowany, a to z kolei jest przyczyną sporych problemów, które trudno rozwiązać nawet starym wyjadaczom. Starasz się sprawnie ukończyć ciekawy projekt, a tu nagle nie możesz znaleźć potrzebnej funkcji czy uzyskać dostępu do wybranego efektu. Przeszukujesz kolejne fragmenty rozbudowanego interfejsu, końca nie widać, a czas upływa...
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak to zrobić w Photoshopie? Najszybsza droga do skuteczności Jak to zrobić w Photoshopie? Najszybsza droga do skuteczności
Czasowo niedostępna
-
Jesteś młodym użytkownikiem Photoshopa? Przekonaj się, jak łatwo możesz zacząć zabawę z grafiką. Dzięki tej książce krok po kroku nie tylko nauczysz się korzystać z najpopularniejszego na świecie programu do obróbki zdjęć, lecz także poznasz triki wykorzystywane przez profesjonalnych grafików komputerowych! Proste, praktyczne wskazówki pozwolą Ci opanować Photoshopa od podstaw w krótkim czasie. Podejmij wyzwanie i zaprojektuj z nami swój pierwszy autorski album rodzinny!
- Druk
Photoshop w trampkach. Stwórz własny album rodzinny Photoshop w trampkach. Stwórz własny album rodzinny
Niedostępna
-
Trzymasz w dłoni zaktualizowane wydanie niezwykle popularnego podręcznika do nauki obsługi Photoshopa. Dzięki tej książce szybko nauczysz się najciekawszych, najpotrzebniejszych i najczęściej wykorzystywanych technik edycji zdjęć. W kolejnych rozdziałach pokazano krok po kroku techniki stosowane przez najlepszych światowych fotografików. Wskazano też konkretne ustawienia, wyjaśniając, kiedy należy je zastosować i dlaczego. Szczególną uwagę poświęcono korzystaniu z modułu Camera Raw. Co więcej, w każdym rozdziale zaprezentowano „kruczki i sztuczki” — podpowiedzi i wskazówki, dzięki którym oszczędzisz sobie czasu i nerwów.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Czarodziejska różdżka Photoshopa — baw się zdjęciami i twórz niezwykłe projekty! W starym kinie, czyli jak osiągnąć niepowtarzalny efekt retro i zaskoczyć odbiorców Słów cięcie-gięcie, czyli jak idealnie dopasować treść napisów do ich wizualnej strony Ciężkie klimaty, czyli jak wywołać dreszcz grozy i stworzyć nieziemski nastrój W Photoshopie moż
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Joanna Pasek - pozostałe książki
-
Ta książka przeznaczona jest dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z grafiką komputerową ale nie tylko. Również dla całej rzeszy tych, którzy do tej pory unikali jak ognia programów malarskich, sądząc, że to dobre dla zwariowanych artystów. Grafika komputerowa mogłaby się już właściwie nazywać komputerowym malarstwem, tak wszechobecne s
- Druk pkt
Niedostępna
-
Poznaj narzędzie do profesjonalnej obróbki obrazów rastrowych! Dzięki tej książce poznasz najnowszą wersję rewelacyjnego programu do edycji obrazów rastrowych. Photoshop wywołał rewolucję w obróbce fotografii i przygotowaniu obrazów do druku. Umożliwia uzyskanie szerokiej gamy efektów wizualnych, zarówno tych służących retuszowi, jak i specjalnych,
- Druk pkt
Niedostępna
-
Zbiór ćwiczeń ilustrowanych zrzutami ekranu, opatrzonych cennymi wskazówkami, uwagami i komentarzami ułatwiającymi pracę z programem. Krok po kroku zgłębisz tu podstawy tworzenia obiektów i przypisywania im właściwości, zasady modelowania, przygotowywania postaci i umiejscawiania ich w określonym otoczeniu, metody dopracowywania szczegółów wnętrz, sposoby animacji i kwestie ostatecznego renderingu filmu. W książce znajdziesz ponadto szczegółowe omówienie interfejsu programu i opis działania najważniejszych poleceń.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ta książka pomoże Ci wejść w świat projektowania w programie 3ds Max Design 2013 lub 3ds Max 2013. Jej autorka skupiła się na tym, by w serii praktycznych ćwiczeń stworzyć kompletną wizualizację domu jednorodzinnego, czyli krok po kroku zamienić pomysł na szczegółową prezentację projektu. Jeśli posłuchasz jej wskazówek, szybko nauczysz się obsługiwać program w zakresie najczęściej używanych narzędzi i funkcji. Dowiesz się, jak stworzyć i modelować obiekty czy bryły. Nauczysz się rysować bryłę budynku, wytłaczać w nim ściany i podłogi, wytyczać okna i drzwi oraz nakładać dach. Odkryjesz, jak przypisywać materiały do poszczególnych obiektów i jak ustawiać kamery, by wyeksponować to, co najciekawsze w projektowanym budynku.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2013 i 3ds Max Design 2013. Szkoła efektu Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2013 i 3ds Max Design 2013. Szkoła efektu
Niedostępna
-
Nie ma się co oszukiwać, dziś nawet najlepszy projekt aranżacji wnętrza nie ma szans sprzedaży, jeśli nie stoi za nim efektowna, wierna wizualizacja. Naszym klientom naprawdę trudno wyobrazić sobie nasze wzniosłe wizje o tym, jak "chłodny, surowy marmur pięknie skomponuje się z nowym, śliwkowym kolorem wschodniej ściany pokoju...". Oni muszą to przecież zobaczyć! Na szczęście powszechnie wykorzystywane przez architektów, dekoratorów, producentów mebli czy farb kosztowne programy do modelowania wnętrz doczekały się swoich darmowych i równie funkcjonalnych konkurentów. Dzięki temu nawet małe studio projektowe, nie dysponując wielkim budżetem, może wykonywać swoje usługi naprawdę profesjonalnie... a co za tym idzie, skutecznie!
- Druk
Modelowanie wnętrz w 3D z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi Modelowanie wnętrz w 3D z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi
Niedostępna
-
Z zachwytem oglądasz oscarową Katedrę? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia!
- Druk
3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu
Niedostępna
-
Stworzenie dobrego projektu architektonicznego wymaga wiele pracy i uwzględnienia setek rozmaitych szczegółów. Nie wystarczy z grubsza naszkicować planu budynku i stwierdzić, że będzie dobrze wyglądał. Oprócz samej wizji dotyczącej jego bryły pojawiają się pytania o to, z jakich materiałów ma być wykonany, jak będą wyglądały różne elementy elewacji, w którą stronę będzie zwrócony i jak będzie prezentował się w konkretnym otoczeniu. To wszystko można perfekcyjnie zwizualizować, by przekazać swoją wizję innym, a także by móc na bieżąco korygować własne ustalenia. Wystarczy odrobina wiedzy o programach takich, jak 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Tę wiedzę możesz znaleźć w książce „Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu”.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu
Niedostępna
-
Książka „3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne” ułatwi Ci wejście w świat komputerowych animacji. Dzięki niej dokładnie poznasz interfejs programu 3ds Max 2012 i nauczysz się wykorzystywać podstawowe narzędzia. Twoim zadaniem będzie stworzenie z prostych brył kompletnej postaci i nadanie jej rozmaitych atrybutów, a także opracowanie szkieletu umożliwiającego wprawienie jej w ruch. Ponadto dowiesz się, jak przygotować wnętrze, w którym będzie poruszała się Twoja postać. Ostatnim etapem jest jej ożywienie, czyli zaplanowanie jej działań. Poczuj się stwórcą i tchnij życie w swoje dzieło!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka, którą trzymasz w ręku, zaznajomi Cię z tą właśnie najnowszą wersją, bogatszą także o moduł Graphite czy technologię mental mill. Jej autorka – znana ze świetnych opracowań wcześniejszych wersji programu — krok po kroku przeprowadzi po świecie 3d nawet początkującego użytkownika.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
„Flash CS5 PL Professional. Ćwiczenia praktyczne” to zestaw zadań dla użytkowników dopiero zapoznających się z funkcjami i możliwościami tego programu. Znajdziesz tu proste ćwiczenia pozwalające oswoić środowisko pracy, by następnie opanować kwestie dotyczące rysowania i edycji obiektów. Nauczysz się tworzyć sceny, warstwy i hierarchie obiektów oraz poznasz wszystkie dostępne we Flashu typy animacji. Odkryjesz też zasady, na jakich działają różne interaktywne elementy strony, i zrozumiesz, jak można wykorzystać je do własnych celów. No i rzecz najważniejsza — poznasz sposoby eksportowania wyników swojej pracy i publikowania ich w sieci. Jeśli chcesz zatem szybko opanować podstawy potężnego Flasha CS5 PL, trafiłeś najlepiej, jak mogłeś!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(17,94 zł najniższa cena z 30 dni)
17.94 zł
29.90 zł (-40%)
Ebooka "Photoshop 5 w praktyce" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Photoshop 5 w praktyce" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Photoshop 5 w praktyce" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Photoshop 5 w praktyce (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn WWW 10/2000Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Kolejny kilkusetstronicowy przewodnik po programie Photoshop wersja 5. Autorzy zgromadzili wiele przykładów, które łatwo wprowadzą czytelnika w świat grafiki komputerowej. Książka przeznaczona jest dla początkujących użytkowników programu Photoshop i porusza najważniejsze zagadnienia związane z projektowaniem grafiki. Niestety, prezentowane w książce przykłady nie są ilustrowane (na szczęście ilustracje można znaleźć na dołączonej płycie).
-
Recenzja: Magazyn WWW 1/99 styczeń 1999Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Profesjonalne wykonanie złożonego serwisu internetowego wymaga - choćby podstawowej - wiedzy na temat tworzenia elementów graficznych. Autorka "Photoshop 5 w praktyce" w przystępny sposób omawia jeden z najpopularniejszych programów graficznych. Znajdziemy tu informacje dotyczące m.in. obróbki i skanowania obrazów, używania masek, filtrów i efektów specjalnych a także sposobów wprowadzania i edycji tekstów.
Omawiane elementy graficzne zamieszczono na dołączonym do książki CD. Nie wykorzystano jednak w pełni tego nośnika. Tworzenie poszczególnych elementów graficznych można było przedstawić np. wykorzystując mechanizm Action, co umożliwiłoby prześledzenie całego procesu powstawania prezentowanych efektów i ułatwiło zrozumienie, tym bardziej, że funkcja Action została w książce omówiona.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7013-7, 8371970137
- Data wydania książki drukowanej :
- 2011-09-14
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1262
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Photoshop
Spis treści książki
-
Rozdział 1. Rzut oka na Photoshopa (11)
- Uruchamianie i zamykanie programu (12)
- Ekran roboczy (13)
- Tworzenie nowego dokumentu (14)
- Zmiana trybu wyświetlania obrazu (15)
- Wybieranie koloru (16)
- Korzystanie z ołówka i pędzla (19)
- Malowanie piórkiem (23)
- Maski i ramki wyboru (24)
- Pomoce rysunkowe i preferencje (27)
- Linijki, siatka, linie pomocnicze (27)
- Korzystanie z menu Preferences (29)
- Palety (30)
- Paleta Navigator (31)
- Paleta Info (31)
- Paleta Options (32)
- Paleta Color (33)
- Paleta Swatches (34)
- Paleta Brushes (34)
- Paleta Layers (36)
- Paleta Channels (37)
- Paleta Paths (38)
- Paleta History (38)
- Paleta Actions (41)
- Korzystanie z palet (44)
- Narzędzia (52)
- Malowanie i edycja obrazu (54)
- Nawigacja (54)
- Selekcja (55)
- Linia informacyjna (56)
- Kursor (57)
- Okna dialogowe (57)
- Otwieranie obrazów (60)
- Zmiana systemu barwnego (61)
- Konwersja z systemu RGB Color do systemu CMYK Color (62)
- Zamiana obrazu pełnokolorowego na obraz szary (65)
- Zamiana obrazu szarego na obraz czarno-biały (68)
- Zamiana obrazów czarno-białych i szarych na obrazy kolorowe (69)
- Zamiana obrazu czarno-białego na szary (69)
- Zamiana obrazu szarego na kolorowy (70)
- Zapisywanie obrazów na dysk (71)
- Zapisywanie obrazu w wybranym formacie i w wybranym katalogu (71)
- Skąd brać mapy bitowe (73)
- Głębia koloru (75)
- Ustalanie rozdzielczości mapy bitowej (78)
- Obrazy przeznaczone do druku (78)
- Obrazy oglądane na ekranie (80)
- Obrazy przeznaczone do wykorzystania w programach do modelowania i renderingu (81)
- Prostowanie pionów (91)
- Obracanie obrazu o dowolny kąt (92)
- Kadrowanie (93)
- Kadrujemy obraz (93)
- Poprawianie jakości obrazu (94)
- Usuwanie ziarnistości (94)
- Wyostrzanie obrazu (95)
- Zmiana jasności i kontrastu (96)
- Korekcja kolorów za pomocą polecenia Color Balance (97)
- Korekcja wybranych kolorów za pomocą polecenia Hue/Saturation (98)
- Skalowanie (101)
- Skalowanie obrazu do określonych rozmiarów w centymetrach (102)
- Skalowanie obrazu do określonych rozmiarów w pikselach (104)
- Rozmycie brzegu obrazka (105)
- Zmiękczanie krawędzi obrazu (105)
- Przerabiamy biedronkę na znaczek (108)
- Kadrujemy obraz do ustalonych rozmiarów (108)
- Rozszerzanie obrazu (110)
- Dodawanie ramki (110)
- Selekcja całego obrazu lub warstwy (114)
- Selekcja fragmentu obrazu przy użyciu podstawowych narzędzi (115)
- Wybieranie fragmentu obrazu za pomocą ramki prostokątnej (115)
- Wybieranie fragmentu obrazu za pomocą ramki eliptycznej (116)
- Przemieszczanie ramki wyboru (118)
- Precyzyjne przemieszczanie ramki wyboru (118)
- Przemieszczanie i kopiowanie zestawu wyboru (119)
- Selekcjonowanie obszarów kolistych i kwadratowych (120)
- Selekcjonowanie obszarów o określonych proporcjach lub określonych rozmiarach (121)
- Wybieranie fragmentu obrazu za pomocą lassa (123)
- Selekcja według koloru (123)
- Wybieranie fragmentu obrazu za pomocą różdżki (123)
- Selekcja obiektu umieszczonego na gładkim tle metodą inwersji (124)
- Selekcja obiektu o wyróżniającej się barwie lassem magnetycznym (125)
- Selekcja określonej barwy (lub grupy odcieni) za pomocą polecenia Color Range (127)
- Dodawanie i odejmowanie zestawów wyboru (130)
- Dodawanie obszarów wybranych (130)
- Odejmowanie obszarów wybranych (131)
- Znajdowanie części wspólnej (131)
- Modyfikowanie zestawów wyboru - tworzymy neon (133)
- Wygładzanie krawędzi zestawu wyboru (133)
- Rozszerzanie zestawu wyboru (134)
- Zmiękczanie krawędzi zestawu wyboru (135)
- Zwężanie zestawu wyboru (136)
- Tworzenie ramki na podstawie zestawu wyboru (137)
- Selekcja fragmentu fotografii (138)
- Wstępna selekcja sfotografowanego obiektu lub postaci (138)
- Korekcja zestawu wyboru w trybie maskowania (139)
- Zachowywanie zestawów wyboru (140)
- Zapisywanie zestawu wyboru jako nowego kanału (140)
- Zapisywanie zestawu wyboru w nowym dokumencie (141)
- Kopiowanie zestawu wyboru do innego dokumentu (142)
- Odtwarzanie zestawu wyboru zapisanego jako kanał (143)
- Dodawanie, odejmowanie i znajdowanie części wspólnej zestawu wyboru oraz kanału selekcji (144)
- Likwidacja zestawu wyboru (146)
- Obrót i odbicie lustrzane całego obrazu (147)
- Obrót mapy bitowej o kąt będący wielokrotnością 90( (148)
- Lustrzane odwracanie obrazu (148)
- Obracanie obrazu o dowolny kąt (149)
- Obrót, skalowanie i ukosowanie wybranego obszaru (150)
- Przemieszczanie fragmentu obrazu (151)
- Kopiowanie fragmentu obrazu przy przemieszczaniu (152)
- Dowolne obracanie i skalowanie wybranego obszaru obrazu (153)
- Obracanie wybranego obszaru obrazu (155)
- Skalowanie wybranego obszaru obrazu (156)
- Ukosowanie wybranego obszaru obrazu (156)
- Precyzyjne obracanie, skalowanie i ukosowanie wybranego obszaru obrazu (157)
- Deformacja perspektywiczna obrazu lub jego wybranego obszaru (159)
- Kopiowanie obrazu za pośrednictwem schowka (159)
- Deformacja perspektywiczna (162)
- Odbicia lustrzane (163)
- Kopiowanie fragmentu obrazu na nową warstwę (164)
- Odwracanie, przemieszczanie i deformacja dodatkowej warstwy (165)
- Retusz obrazu na warstwie (166)
- Zmiana przejrzystości warstwy (168)
- Stosowanie filtrów dla warstwy obrazu (169)
- Retusz obrazu za pomocą pędzla (172)
- Retusz obrazu za pomocą pieczątki (174)
- Użycie narzędzia zmiękczania i wyostrzania (176)
- Użycie narzędzi rozjaśniania i przyciemniania (178)
- Użycie narzędzia gąbki do zmiany nasycenia (179)
- Anulowanie lub osłabianie retuszu za pomocą pędzla historii (181)
- Kopiowanie obrazu za pośrednictwem schowka (184)
- Precyzyjne pozycjonowanie wklejonego obrazu lub wyselekcjonowanego obszaru (185)
- Kadrowanie mapy bitowej do poprzednich rozmiarów (1) (188)
- Kadrowanie mapy bitowej do poprzednich rozmiarów (2) (189)
- Selekcja części obrazu przeznaczonej do wycięcia (191)
- Zmiana tła (193)
- Zmiana koloru tła w obrazie jednowarstwowym (193)
- Likwidacja pozostałości dawnego tła wokół wycinka obrazu (194)
- Zmiękczanie brzegów wycinka (195)
- Przenoszenie wyselekcjonowanego obszaru na nową warstwę (196)
- Edycja tła umieszczonego na odrębnej warstwie (196)
- Zapisywanie wybranej warstwy obrazu w nowym dokumencie (199)
- Wykorzystanie innego obrazu jako tła (200)
- Przenoszenie na inne tło wycinka z obrazu jednowarstwowego za pomocą schowka (200)
- Przenoszenie na inne tło wyselekcjonowanego obszaru z obrazu jednowarstwowego (metoda przeciagania - drag&drop) (201)
- Przenoszenie na inne tło wybranej warstwy (metoda przeciagania - drag&drop) (202)
- Kopiowanie warstwy do innego obrazu (204)
- Obiekty-parawany (205)
- Zapisywanie kanału Alpha w odrębnym pliku (208)
- Zmiana tła zrenderowanego obrazu (210)
- Korzystanie z kanału Alpha zrenderowanego obrazu (211)
- Importowanie zestawu wyboru (212)
- Kopiowanie kanału selekcji do innego dokumentu (metoda przeciagania - drag&drop) (213)
- "Kosmiczne" tło dla zrenderowanej sceny (215)
- Wprowadzanie wypełnienia gradientowego od koloru farby do koloru tła (216)
- Wprowadzanie własnych wypełnień gradientowych (220)
- Edycja barw wypełnienia gradientowego (222)
- Wprowadzanie barw do wypełnienia gradientowego (223)
- Usuwanie barw z wypełnienia gradientowego (224)
- Edycja przejrzystości wypełnienia gradientowego (225)
- Stosowanie wypełnień gradientowych w różnych trybach nakładania koloru (227)
- Stosowanie wypełnień gradientowych w wyselekcjonowanym obszarze obrazu (229)
- Użycie narzędzia rozmazywania (Smudge) (230)
- Malowanie z użyciem opcji zanikania (Fade) (231)
- Opracowanie rysunku odręcznego (232)
- Kolorowanie rysunku za pomocą pędzla i aerografu (233)
- Kolorowanie obrazka przy użyciu narzędzia wypełnienia (Fill) (237)
- Zapobieganie wylewaniu się farby przy wypełnianiu obszaru (Fill) (238)
- Wprowadzanie faktury w tle obrazu (239)
- Strzępienie brzegów obrazka (241)
- Przypinanie do tablicy (242)
- Projektowanie geometrycznych wzorów (245)
- Definiowanie wzoru (246)
- Wypełnianie wzorem wyselekcjonowanego obszaru (247)
- Malowanie wzorem (248)
- Wprowadzanie wzoru za pośrednictwem filtra Texturizer (249)
- Tworzenie wypełnień na podstawie mapy bitowej (250)
- Wypełnianie wyselekcjonowanego obszaru mapą bitową (250)
- Malowanie mapą bitową (narzędzie pieczątki) (251)
- Proste elementy graficzne (253)
- Efekt "lupy" - powiększanie wybranego fragmentu obrazu (I) (254)
- Wprowadzanie obwiedni wokół wyselekcjonowanego obszaru (255)
- Efekt "lupy" - powiększanie wybranego fragmentu obrazu (II) (256)
- Rysowanie linii prostych i strzałek przy użyciu narzędzia linii (Line) (257)
- Zmiana kształtu i wielkości strzałki (259)
- Krzywe Béziera (260)
- Tworzenie ścieżki na podstawie zestawu wyboru (261)
- Aktywacja i wyświetlanie ścieżek (262)
- Edycja węzłów ścieżki przy użyciu narzędzi z podmenu pióra (Pen) (264)
- Zapisywanie ścieżki (267)
- Tworzenie i edycja ścieżki narzędziem pióra (Pen) (267)
- Rysowanie ścieżki narzędziem Freehand Pen (271)
- Rysowanie ścieżki narzędziem Magnetic Pen (272)
- Usuwanie ścieżek (273)
- Kopiowanie ścieżek (273)
- Transformacja kształtów i ścieżek (274)
- Zamiana ścieżki w aktywny zestaw wyboru (275)
- Dodawanie i odejmowanie zestawów wyboru za pomocą ścieżek (275)
- Wypełnianie konturu ścieżki kolorem farby (277)
- Obrysowywanie konturu ścieżki kolorem farby (277)
- Wypełnianie i obrysowywanie ścieżki z użyciem różnych narzędzi, stopni przejrzystości farby i trybów nakładania koloru (278)
- Rysowanie końcówkami o różnym kształcie (280)
- Edycja końcówek pędzli (281)
- Rysowanie piórkiem kaligraficznym (282)
- Tworzenie własnych końcówek pędzla na podstawie mapy bitowej (283)
- Zapisywanie końcówek pędzli na dysk (285)
- Wprowadzanie odbić i korekta barw (288)
- Wprowadzanie krajobrazu za oknem (288)
- Wprowadzanie odbić na szybach (290)
- Korekta kolorów (291)
- Uwypuklanie perspektywy, odbłyski i oświetlanie sceny reflektorem (293)
- Dynamiczna perspektywa (293)
- Oświetlanie sceny (296)
- Wprowadzanie odbłysków świetlnych (298)
- Zmiana barw w wybranym obszarze obrazu (298)
- Zmiana wybranej barwy (299)
- Usunięcie kolorów z wybranego obszaru lub warstwy (300)
- Ograniczanie liczby barw (posteryzacja) (303)
- Wprowadzanie i edycja tekstu (305)
- Tekst poziomy (306)
- Edycja tekstu (308)
- Kerning (311)
- Tekst pionowy (312)
- Przekształcanie warstwy tekstowej w zwykłą (313)
- Efekty specjalne (314)
- Napis z cieniem (314)
- Cień wewnętrzny (316)
- Neon (317)
- Podświetlone krawędzie (317)
- Wypukły napis (318)
- Łączne stosowanie kilku efektów specjalnych (319)
- Tekstowe ramki selekcji (320)
- Wprowadzanie ramki tekstowej (320)
- Wypełnianie tekstu mapą bitową (321)
- Przygaszanie tekstu (322)
- Przygaszanie obrazu na zewnątrz tekstu (323)
- Uwypuklanie tekstu za pomocą światłocienia (323)
- Podstawowa edycja warstw (325)
- Przenoszenie obiektu na oddzielną warstwę (326)
- Nadawanie indywidualnych nazw warstwom obrazu (327)
- Kopiowanie warstw (327)
- Zmiana kolejności warstw (328)
- Kopiowanie warstw z dokumentu do dokumentu (329)
- Usuwanie warstw (330)
- Zakładanie nowej warstwy (330)
- Transformacje warstwy (331)
- Zmiana trybu nakładania koloru i przejrzystości warstwy (331)
- Ukrywanie i wyświetlanie warstw (332)
- Edycja warstw (333)
- Ochrona miejsc przezroczystych (334)
- Wprowadzanie efektów specjalnych (336)
- Łączenie warstw (337)
- Przemieszczanie obiektów (339)
- Przemieszczanie sprzężonych obiektów (339)
- Zaawansowana edycja warstw (340)
- Maskowanie warstw (341)
- Wyświetlanie maski w oknie dokumentu (342)
- Maskowanie przy użyciu wypełnień gradientowych (344)
- Usuwanie maski (345)
- Grupy kadrowania (346)
- Wypełnianie obrazem dowolnego napisu lub kształtu przy użyciu grup kadrowania (347)
- Warstwy edycji (349)
- Wyrównywanie położenia obiektów na warstwach (351)
- Porządkowanie położeń obiektów na warstwach (353)
- Selekcja zawartości warstw na palecie Layers (354)
- Wprowadzanie "efektów specjalnych" dla dowolnego obiektu (357)
- Rzucanie cienia (360)
- Cień w perspektywie (361)
- Efekt pędu dla ruchu liniowego (I) (366)
- Efekt pędu dla ruchu liniowego (II) (367)
- Efekt pędu dla ruchu wirowego (368)
- Głębia ostrości (I) (370)
- Głębia ostrości (II) (371)
- Kamienna płaskorzeźba (374)
- Plakat (375)
- Akwarela (376)
- Szorstki materiał (378)
- Odlew (378)
- Szkic (379)
- Neon (380)
- Osłabianie efektu filtra (380)
- Mozaiki i witraże (381)
- Miejscowe osłabianie efektu filtra (381)
- Falujące odbicie (382)
- Korzystanie z procedur zewnętrznych (383)
- Przygotowanie tła (386)
- Planowanie strony (387)
- Klawisze (388)
- Zapisywanie gotowych elementów (389)
- Przygotowanie animacji (390)
- Programowanie ciągu poleceń (akcji) na palecie Actions (392)
- Stosowanie akcji dla całego katalogu obrazów (395)
- Ograniczanie ilości kolorów (397)
- Zmiana obrazu pełnokolorowego w obraz 256-kolorowy (398)
- Edycja palety barw obrazu w systemie Indexed Color (401)
- Zapisywanie pliku z przejrzystym tłem (402)
- Parametry druku w oknie Page Setup (404)
- Dobieranie rozdzielczości (405)
- Próbny wydruk obrazu (407)
- Druk wielu prac naraz (polecenie Contact Sheet) (408)
- Przygotowanie pliku (410)
Rozdział 2. Czarne, szare, kolorowe (59)
Rozdział 3. Rozdzielczość i głębia koloru (73)
Rozdział 4. Obróbka skanowanych obrazów (91)
Rozdział 5. Projektujemy znaczek (107)
Rozdział 6. Selekcja (113)
Rozdział 7. Obroty, deformacje i odbicia lustrzane (147)
Rozdział 8. Retusz fotografii (171)
Rozdział 9. Tworzenie powtarzalnych map bitowych (183)
Rozdział 10. Zmiana tła (191)
Rozdział 11. Malowanie (215)
Rozdział 12. Rysowanie (253)
Rozdział 13. Światło, kolor, perspektywa (287)
Rozdział 14. Tekst (305)
Rozdział 15. Kolaż, czyli sztuka łączenia (325)
Rozdział 16. Ucieczka od dwóch wymiarów (357)
Rozdział 17. Efekt pędu i głębia ostrości (365)
Rozdział 18. Filtry (373)
Rozdział 19. Obrazy dla sieci (385)
Rozdział 20. Druk (403)
Dodatek A. Mapa bitowa (413)
Dodatek B. Warstwy, ścieżki i kanały (429)
Dodatek C. Najczęściej używane skróty klawiszowe (439)
Helion - inne książki
-
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Promocja
Skupiamy się w niej na prostych projektach z użyciem legendarnego układu scalonego 555, określanego też jako NE 555. Jest to chip, który pozwala na realizację wielu funkcji, na przykład skonstruowanie układu czasowego czy multiwibratora. Zaprojektowany i skonstruowany przez Hansa R. Camenzinda w 1970 roku, zrobił niesamowitą karierę - jeszcze na początku XXI wieku co roku na potrzeby przemysłu powstawał miliard takich układów. Teraz o wszechstronności NE 555 możesz się przekonać osobiście, projektując i uruchamiając między innymi różnego rodzaju czujniki, generatory, lampki czy mierniki czasu. Sprawdź, jak szerokie zastosowanie ma NE 555!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Jeśli słowo „szyfr” budzi w Tobie przyjemny dreszczyk emocji, mamy dla Ciebie prawdziwą gratkę. Już za chwilę poznasz największe tajemnice ludzkości. Prezentowane w tej książce tajemnicze kody służyły dyplomatom, armiom pierwszej i drugiej wojny światowej, wreszcie zimnowojennym szpiegom. Były kamyczkami, które wywołały lawinę rewolucji informatycznej. Bez żadnej przesady - oto szyfry, które decydowały o losach świata. I wciąż o nich decydują.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,40 zł najniższa cena z 30 dni)
23.40 zł
39.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Z tą książką stopniowo nauczysz się prostego, podstawowego kodu, a potem bardziej złożonych instrukcji AVX. Nabierzesz wprawy w czytaniu kodu asemblera i zaczniesz łączyć go z kodem w językach wyższego poziomu. Co ważniejsze, teorię ograniczono tu do niezbędnego minimum, za to dokładnie opisano dostępne narzędzia, omówiono sposób ich użytkowania i możliwe problemy. Kod natomiast został zaprezentowany w postaci kompletnych programów asemblera, co pozwoli Ci na dowolne testowanie, zmienianie i inne eksperymenty. W ten sposób przygotujesz się do samodzielnego badania różnych obszarów AVX i korzystania z oficjalnych podręczników Intela.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla profesjonalnych administratorów i użytkowników Linuksa. Dzięki niej szybciej zrozumiesz, w jakim stopniu dobre zarządzanie systemami na poziomie systemu operacyjnego może wynieść działanie infrastruktury biznesowej na zupełnie inny poziom. Znajdziesz tu najlepsze praktyki zarządzania systemami ― począwszy od wyboru optymalnej dystrybucji Linuksa, poprzez zaprojektowanie architektury systemu, skończywszy na strategiach zarządzania przeprowadzanymi w nim poprawkami i aktualizacjami. Sporo miejsca poświęcono różnym metodom automatyzacji części zadań administratora, a także schematom tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii. Zaproponowano również ciekawe podejście do rozwiązywania problemów, dzięki któremu można szybciej uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie i uniknąć poważniejszych szkód.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Linux dla admina. Najlepsze praktyki. O czym pamiętać podczas projektowania i zarządzania systemami Linux dla admina. Najlepsze praktyki. O czym pamiętać podczas projektowania i zarządzania systemami
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Photoshop 5 w praktyce Joanna Pasek (6) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(6)
(0)
(0)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii
ukryj opinie