3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Joanna Pasek
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.5/6  Opinie: 2
Stron:
232
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

39,00 zł

Dodaj do koszyka

Ebook

39,00 zł
31,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Druk na żądanie

Wykreuj swój własny, trójwymiarowy świat!

  • Podstawy modelowania — czyli gdzie skierować pierwsze kroki
  • Modelowanie postaci i sceny — czyli jak zbudować bohatera swojej animacji i jego świat
  • Animacja — czyli co zrobić, by Twoja postać w końcu ożyła

3ds max jest dziś jednym z najbardziej znanych i najwyżej cenionych programów do tworzenia grafiki oraz filmów w technologii trójwymiarowej. Z jego pomocą możesz na własnym domowym komputerze wyczarować całe filmowe światy: modelować postacie, scenerie, ruch i animację z uwzględnieniem niezliczonych efektów i fantastycznych szczegółów. W dodatku korzystanie z tej aplikacji wcale nie jest takie trudne — przyjazny interfejs, możliwość importowania materiałów z innych programów oraz prostego kontrolowania wszelkich detali znacznie przyspieszają i ułatwiają pracę. Nowa wersja programu, 3ds max 2010, wyposażona została między innymi w kontenery do przechowywania w jednym miejscu różnych obiektów złożonej sceny, eksplorator materiałów do zarządzania dużymi scenami oraz narzędzia do przyspieszania etapu testowania i optymalizacji modeli 3d.

Książka, którą trzymasz w ręku, zaznajomi Cię z tą właśnie najnowszą wersją, bogatszą także o moduł Graphite czy technologię mental mill. Jej autorka – znana ze świetnych opracowań wcześniejszych wersji programu — krok po kroku przeprowadzi po świecie 3d nawet początkującego użytkownika. Pokaże Ci ona, jak poruszać się w środowisku tego programu, jak zbudować kompletną postać, zgodną z Twoją wizją, jak wykreować i oświetlić przestrzeń, w której postać ta będzie się poruszać, i wreszcie — jak osiągnąć realistyczny efekt ruchu, czyli co zrobić, by wytwór Twojej wyobraźni rzeczywiście ożył na ekranie. W tym procesie pomogą również bardzo dobrze opisane, liczne zrzuty ekranu. Z podręcznikiem "3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne " bez trudu uda Ci się zrealizować wszystkie pomysły na doskonałe animacje.

  • Modelowanie postaci
  • Modelowanie wnętrza
  • Materiały
  • Kamera i podstawowe oświetlenie sceny
  • Realistyczne oświetlenie
  • Przygotowanie postaci do animacji
  • Klucze animacji
  • Kontrolery animacji
  • Animowane światła, materiały i efekty
  • Swobodna animacja
  • Animowanie za pomocą śladów stóp
  • Łączenie sekwencji ruchu
  • Końcowe poprawki, rendering i montaż filmu

Tworzenie animacji nigdy jeszcze nie było takie proste!

Selling helion.pl