×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Java. Tworzenie gier

4.4

2012-03-23
bez podpisu
Super book.
2008-04-16
Jakub Krysakowski
Doskonała książka. Świetnie wyjaśnione poszczególne techniki tworzenia gier od zasad ogólnych do szczegółowych zagadnień i tricków programowania gier. Treść książki jest dobrze rozplanowana. Oprócz samego programowania poruszone są wszystkie poboczne tematy niezbędne do stworzenia dobrej gry: grafika, muzyka, fizyka, matematyka a także dystrybucja gry, zarabianie, rozwój, prowadzenie serwera gry czy przystosowanie gry do nowych wersji Javy. Kod opisywany w klasie jest zebrany w jeden pakiet, którego możemy użyć jako frameworka do tworzenia gier, dostosowując go do swoich potrzeb korzystając z wyjaśnień kodu zawartych w książce. Wiele technik przedstawionych w książce przydaje się nie tylko do pisania gier, co wcale nie znaczy, że książka odbiega od tematu.
2005-05-18
Kamil Królikowski
Bardzo piękna książka, jednak ma swoje wady - cena jest porażająca.
2005-03-29
Homayk
W moich oczach ta książka prezentuje się bardzo dobrze. Ukazuje przed czytelnikiem pewien obraz złożonego działania jakim jest tworzenie gier, aczkolwiek sam dopiero po przebyciu przez treść książki odnalazłem w internecie JOGL... Na pewno nie jest winą autorów brak bieżących rozwiązań, postęp technologiczny brnie bardzo szybko i dlatego często utrzymać status "na czasie".
2004-11-09
Tomek
Bardzo dobry szczegolowy podrecznik. Uczy tego czego uczyc ma - czyli pisanie gier, krok po kroku. Autorzy szczegolowo omawiaja tez teorie. Bardzo dobry podrecznik na poczatek zabawy z grami.
2005-08-19
Bartłomiej Łańcucki
Książka w miarę przyzwoita tylko niech ktos mi powie skąd zdobyć pakiet com.brackeen.javagamebook
2005-05-04
Kasper
Dobra, ale dla znających Javę. Nic nie pisze, że trzeba znać język Javy. Dla początkujących nieprzydatna, dla zawansowanych bardzo dobra.
2004-10-21
Jacek Olszak
Czemu tylko dobra? Albowiem jest to pozycja trochę nie na czasie. Java to język, który rozwija się niezwykle szybko, w związku z czym często autorom książek o Javie trudno jest sprostać wymogom czytelnika. W książce opisano większość aspektów związanych z tworzeniem gier, jednak lwia część tych porad jest już nieaktualna albo wręcz zupełnie nieprzydatna :( Weźmy na przykład rozdziały o tworzeniu grafiki 3D, a jest to blisko 200 stron. Autorzy opisują w nich jak za pomocą bibliotek napisanych przez nich samych można stworzyć własny świat 3D. Wydaje mi się to troszkę śmieszne, wątpię, czy ktokolwiek będzie korzystał z tak ograniczonych rozwiązań. Na rynku istnieje przecież OpenGL (i javaowy interfejs do niego o nazwie JOGL), który się znacznie lepiej do tego nadaje. Ponadto brakuje kilku rzeczy, jak opis JOAL, JOGL, czy jakiś krótkich wywodów na tematy związane z technologiami sieciowymi jak RMI czy JavaSpaces i porównania ich z NIO. Ogólnie książka dobra, ale tylko jako wstęp do tworzenia gier w Javie.
2022-08-05
bez podpisu
Jak widać książka jest mało dostępna, bo mineło już ponad 2 tygodnie a wciąż jej nie dostałem.
2005-02-21
Piotrek
Trochę się zawiodłem... za mało w tej książce nauki tworzenia gier. Zamiast tego mamy gotowe kawałki kodów z wyjaśnieniami... można ten kod przepisywać i go zrozumieć, ale to mało twórcze i trudno na tej podstawie uczyć się samodzielnego tworzenia gier.
2014-07-29
Mariusz Połetek
Niektóre kawałki kodu przedstawionego w owej książce nie działają na aktualnych systemach operacyjnych i javy. Nawet jeżeli w kompilatorze wybierzemy javę 1.4. Dotyczy o głównie części poświęconej grafice 3D.Dodatkowo żeby odczytać i zrozumieć niektóre kawałki kodu musiałem się nie lada namęczyć. Autor pisząc tę książkę myślał głównie o swoim projekcie(takie miałem odczucie ). Nie wiem czy jestem zadowolony z zakupu tej książki .
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint