×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Java. Tworzenie gier

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Java. Tworzenie gier David Brackeen, Bret Barker, Laurence Vanhelsuwe - okladka książki

Java. Tworzenie gier David Brackeen, Bret Barker, Laurence Vanhelsuwe - okladka książki

Java. Tworzenie gier David Brackeen, Bret Barker, Laurence Vanhelsuwe - audiobook MP3

Java. Tworzenie gier David Brackeen, Bret Barker, Laurence Vanhelsuwe - audiobook CD

Serie wydawnicze:
Standard
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.4/6  Opinie: 12
Stron:
784
Druk:
oprawa miękka

Wykorzystaj do tworzenia gier
najpopularniejszy język programowania ery internetu

Java jest nowoczesnym i prostym językiem programowania zorientowanym obiektowo. Trudno nie doceniać jej zalet -- czytelna i zrozumiała składnia, uniwersalny, niezależny od platformy kod i przede wszystkich bezpłatny dostęp do doskonałych narzędzi programistycznych. Javę doceniło już wielu twórców oprogramowania, wśród których brakowało jednak twórców gier i aplikacji "rozrywkowych". Dotychczas w Javie tworzono jedynie proste układanki, gry karciane i łamigłówki lub nieśmiertelne aplety typu "padający śnieg", które przez długi czas straszyły nas z przeglądarek internetowych. Czas na zmianę! Wykorzystaj swoje umiejętności programowania w Javie, sięgnij po wiadomości zawarte w tej książce i napisz prawdziwą grę -- z grafiką, inteligentnymi przeciwnikami, wydajnym silnikiem 3D wspomaganym sprzętowo i przestrzennym dźwiękiem.

"Java. Tworzenie gier" to książka o programowaniu gier, na jaką czekałeś. Zawiera zarówno opis podstawowych mechanizmów używanych w grach, jak i szczegółowe omówienie zaawansowanych technik. Dowiesz się, jak wykorzystać platformę Java 1.4 do tworzenia szybkich, pełnoekranowych gier akcji, przygodówek i trójwymiarowych strzelanek. Nauczysz się tworzyć wspomaganą sprzętowo grafikę, algorytmy sztucznej inteligencji i znajdowania drogi, realistyczne efekty dźwiękowe i mechanizmy obsługi gry dla wielu graczy.

  • Algorytmy wyświetlania grafiki 2D
  • Tworzenie interfejsu użytkownika z wykorzystaniem komponentów Swing
  • Programowanie efektów dźwiękowych działających w czasie rzeczywistym
  • Klient i serwer gry wieloosobowej
  • Wyświetlanie grafiki 3D
  • Mapowanie tekstur i symulacja oświetlenia
  • Drzewa BSP
  • Algorytmy detekcji kolizji i wykrywania drogi
  • Sztuczna inteligencja i tworzenie botów
  • Zapisywanie stanu gry
  • Optymalizacja kodu
  • System sterowania grą

Udowodnij "fachowcom" krytykującym szybkość Javy, że nie mają racji. Napisz wspaniałą grę w Javie. W tej książce znajdziesz wszystkie wiadomości, które są do tego niezbędne.

Wybrane bestsellery

Zobacz pozostałe książki z serii Standard

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności