×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Flash 4 w praktyce

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Flash 4 w praktyce Daniel Bargieł - okladka książki

Flash 4 w praktyce Daniel Bargieł - okladka książki

Flash 4 w praktyce Daniel Bargieł - audiobook MP3

Flash 4 w praktyce Daniel Bargieł - audiobook CD

Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.2/6  Opinie: 21
Stron:
272
Druk:
oprawa miękka

Sprawdź nowe wydanie

Flash 5 w praktyce
Daniel Bargieł
Niniejsza książka stanowi uaktualnienie pozycji Flash 4 w praktyce i jest praktycznym przewodnikiem po doskonałym programie graficznym służącym do tworzenia interaktywnych animacji. Jeśli chcesz poznać wspaniałe możliwości nowej, piątej wersji programu, koniecznie zapoznaj się z tą publikacją. Znajdziesz tu m.in.: wprowadzenie do tematyki Flasha 5; opis poszczególnych technik rysowania we Flashu, za pomocą narzędzi rysunkowych znajdujących się w przyborniku narzędziowym. ...
Flash to potężne narzędzie, które oprócz biernego odtwarzania animacji potrafi także interaktywnie współpracować z użytkownikiem. Jeśli chcesz poznać szczegóły pracy animatora, stworzyć doskonałe projekty -- koniecznie przeczytaj książkę autorstwa Daniela Bargieła. Liczne przykłady pomogą Ci w osiągnięciu mistrzowskiego warsztatu.

W książce tej w przystępny sposób przedstawiono zasady rysowania, animowania i pisania skryptów we Flashu. Poznasz wszystkie akcje Flasha 4. Za pomocą pól tekstowych skonstruujesz niewielką bazę danych, a na koniec dowiesz się, jak za pomocą Flasha zbudować własną stronę sieciową. Dzięki Flashowi na Twojej stronie mogą znaleźć się obrazy i animacje o idealnej ostrości i perfekcyjnym wygładzeniu konturów w każdym powiększeniu, przy zachowaniu niebywałej (w porównaniu z tradycyjnymi, bitmapowymi formatami) szybkości przesyłania danych. Każda część obrazka, ruchoma lub nie, może być przyciskiem. Każdemu przyciskowi lub ujęciu filmu może zostać przypisany dźwięk albo określona akcja, np. połączenie z inną stroną WWW.

Czytając tę książkę, nauczysz się:

  • posługiwać narzędziami do rysowania i edycji,
  • korzystać z grupowania oraz z warstw,
  • używać symboli graficznych i filmowych,
  • ołączać do filmu dźwięk,
  • tworzyć przyciski reagujące na ruch myszki,
  • posługiwać się interaktywnymi polami tekstowymi,
  • korzystać z akcji.

Wybrane bestsellery

Daniel Bargieł - pozostałe książki

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint