DirectX. Rendering w czasie rzeczywistym Kelly Dempski

- Autor:
- Kelly Dempski
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Stron:
- 688
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
DirectX. Rendering w czasie rzeczywistym
Jeżeli jesteś gotów na pogłębienie swojej wiedzy na temat programowania grafiki, sięgnij po tę książkę. Opisuje ona zaawansowane zagadnienia w taki sposób, że nawet początkujący przyswajają je łatwo. Czytelnicy, którzy będą studiować tę książkę od początku i dokładnie ją przeanalizują, nie powinni mieć problemu z nauczeniem się coraz bardziej skomplikowanych technik. Czytelnicy zaawansowani mogą wykorzystywać tę książkę jako użyteczne źródło informacji, przeskakując od rozdziału do rozdziału, wtedy kiedy mają potrzebę nauczenia się lub dokładniejszego poznania wybranych problemów.
Książka zawiera:- Powtórzenie wiadomości o wektorach i macierzach
- Omówienie zagadnień związanych z oświetleniem
- Opis potoków graficznych
- Opis konfiguracji środowiska
- Sposoby korzystania z DirectX
- Dokładne omówienie renderingu
- Opis sposobów nakładania tekstur
- Problemy związane z przezroczystością
- Opis technik vertex shader i pixel shader
- Zasady tworzenia cieni przestrzennych
- Sposoby tworzenia animowanych postaci
Niezależnie od Twojego programistycznego doświadczenia, książka ta może posłużyć Ci jako przewodnik pozwalający na osiągnięcie mistrzostwa w wykorzystaniu możliwości programowania grafiki w czasie rzeczywistym.
Wybrane bestsellery
Helion - inne książki
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: DirectX. Rendering w czasie rzeczywistym Kelly Dempski
(12)(4)
(4)
(1)
(1)
(1)
(1)
więcej opinii
ukryj opinie