Drogi Czytelniku! Poniżej zamieszczona jest errata do książki:
"DirectX. Rendering w czasie rzeczywistym"
Jest to lista błędów znalezionych po opublikowaniu książki, zgłoszonych i zaakceptowanych przez naszą redakcję. Pragniemy, aby nasze publikacje były wiarygodne i spełniały Twoje oczekiwania. Zapoznaj się z poniższą listą. Jeśli masz dodatkowe zastrzeżenia, możesz je zgłosić pod adresem: helion.pl/user/erraty
Strona | Linia | Jest | Powinno | Zgłaszający |
---|---|---|---|---|
32 | Rysunek 2.2. | Nowa długośc wynosi 1,0 | Nowa długość wynosi 1,0 | Tomasz Zieliński |
38 | 5 | .(jak np.MMX,czy też 3Dnow) | (jak np.MMX,czy też 3D-Now!) | Tomasz Zieliński |
50 | 17, 18 | z mniejszą głębokością kolorów. | z mniejszą głębią kolorów. | Tomasz Zieliński |
73 | 12 | [katalog SDK]MultimediaCommonInclude | [katalog SDK]SamplesMultimediaCommonInclude | Tomasz Zieliński |
76 | 9 od dołu | g_wAplikacjiHosta = New KAplikacjiHosta(); | g_wAplikacjiHosta = new KAplikacjiHosta(); | - |
77 | 10 | LRESULT WINAPI ProcObsKomunikatowWe((HWND uchwyt, UINT
Komunikat, WPARAM wParam, LPARAM lParam); .... |
LRESULT WINAPI ProcObsKomunikatowWe(HWND uchwyt, UINT
Komunikat, WPARAM wParam, LPARAM lParam) .... |
- |
77 | 10, 11 | LRESULT WINAPI ProcObsKomunikatowWe(HWND uchwyt, UINT Komunikat, WPARAM wParam,
LPARAM); |
LRESULT WINAPI ProcObsKomunikatowWe(HWND uchwyt, UINT Komunikat, WPARAM wParam,
LPARAM) |
Tomasz Zieliński |
79 | 16 | return DefWindowProc(hWnd, Komunikat, wParam, lParam); | return DefWindowProc(uchwyt, Komunikat, wParam, lParam); | - |
79 | 7 | LRESULT WINAPI CHostApplication::ProcObsKomunikatow(.... | LRESULT WINAPI KAplikacjiHosta::ProcObsKomunikatow(.... | - |
80 | Rysunek 6.3 | Na rys nku 6.3 jest zdublowany blok Zarejestrowanie Klasy Okna. Po komunikacie Quit powinien być blok Wyrejestrowanie klasy okna . | Tomasz Zieliński | |
85 | 13 | Drugi parametr określa typ urządzenia, który nas interesuje | Drugi parametr określa typ urządzenia, które nas interesuje | Tomasz Zieliński |
97 | 18 | Poniższa funkcja tworzy podstawowy... | Poniższe funkcje tworzą podstawowy... | - |
130 | 18 od dołu | nieprzewidziane wyniki. | nieprzewidywalne wyniki. | Tomasz Zieliński |
161 | Rysunek 11.3. | Intensywnośc światła | Intensywność światła | Tomasz Zieliński |
195 | 21 od dołu | Następnie można już zwolnić samą powierzchnie. | Następnie można już zwolnić samą powierzchnię. | Tomasz Zieliński |
235 | 16 od dołu | układ geForce3 | układ GeForce3 | Tomasz Zieliński |