- Serie wydawnicze:
- Dla każdego
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.1/6 Opinie: 57
- Stron:
- 864
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Delphi 6 dla każdego
- poznasz podstawowe elementy stanowiące o atrakcyjności Delphi jako środowiska programisty
- zaznajomisz się z podstawowymi elementami Object Pascala
- nauczysz się efektywnie korzystać ze środowiska zintegrowanego IDE
- odkryjesz bogactwo komponentów biblioteki VCL
- zobaczysz programistyczne oblicze Internetu
Wybrane bestsellery
-
This book is a practical guide for Delphi developers to enhance their skills and get a grip of the new features of Delphi to build cross-platform applications with one codebase. You’ll learn to utilize LiveBindings, the FireMonkey framework, and server technologies to improve productivity as a modern programmer.
- PDF + ePub + Mobi pkt
Fearless Cross-Platform Development with Delphi. Expand your Delphi skills to build a new generation of Windows, web, mobile, and IoT applications Fearless Cross-Platform Development with Delphi. Expand your Delphi skills to build a new generation of Windows, web, mobile, and IoT applications
-
This book is your guide to visual programming with Delphi and FireMonkey (FMX). FMX is a cross-platform application framework that helps you deliver modern applications with a Graphical User Interface (GUI). You will learn FMX’s UI-related features and capabilities together with useful techniques to achieve a rich user experience (UX).
- PDF + ePub + Mobi pkt
Delphi GUI Programming with FireMonkey. Unleash the full potential of the FMX framework to build exciting cross-platform apps with Embarcadero Delphi Delphi GUI Programming with FireMonkey. Unleash the full potential of the FMX framework to build exciting cross-platform apps with Embarcadero Delphi
-
This Learning Path is your comprehensive guide to learn all about Delphi programming. You'll begin with the basics, before going on to study various advanced concepts and techniques to build efficient, concurrent applications in Delphi.
- PDF + ePub + Mobi pkt
Mastering Delphi Programming: A Complete Reference Guide. Learn all about building fast, scalable, and high performing applications with Delphi Mastering Delphi Programming: A Complete Reference Guide. Learn all about building fast, scalable, and high performing applications with Delphi
-
Delphi is a cross-platform programming language that supports rapid application development for Microsoft Windows, Apple Mac OS X, Android, and iOS. With 7 practical projects, this book will guide you through best practices, design patterns, RTL resources, and more. Learn the principles of clean code and master in Delphi.
- PDF + ePub + Mobi pkt
Delphi Programming Projects. Build a range of exciting projects by exploring cross-platform development and microservices Delphi Programming Projects. Build a range of exciting projects by exploring cross-platform development and microservices
-
Delphi Cookbook -Third Edition is a comprehensive recipe-based guide which will help you to develop your skills while working with the real business scenarios from the very beginning. This book teaches you to design and develop cross-platform applications, deploy them on the cloud platform, and leverage the extensive toolkit that Delphi provides.
- PDF + ePub + Mobi pkt
Delphi Cookbook. Recipes to master Delphi for IoT integrations, cross-platform, mobile and server-side development - Third Edition Delphi Cookbook. Recipes to master Delphi for IoT integrations, cross-platform, mobile and server-side development - Third Edition
-
Książka Delphi 2007 dla WIN32 i bazy danych to podręcznik opisujący zasady tworzenia aplikacji dla systemu Windows w najnowszej wersji Delphi. Przedstawia ona techniki tworzenia aplikacji bazodanowych w oparciu o mechanizmy Windows API i kontrolki VCL. Czytając ją, poznasz komponenty, jakie Delphi oferuje programiście, i dowiesz się, jak korzystać z nich we własnych aplikacjach. Opanujesz mechanizmy komunikacji z niemal wszystkimi systemami zarządzania bazami danych dostępnymi na rynku. Przeczytasz także o tworzeniu wersji instalacyjnych napisanych przez siebie aplikacji.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Nie znajdziesz w niej nic o projektowaniu okienek, języku VCL ani platformie FMX, ale jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o kodowaniu interfejsów zamiast implementacji, o właściwych sposobach korzystania z wyjątków i o ich obsłudze, o testowaniu i poprawianiu kodu, o zastosowaniu platformy String for Delphi do lepszego zarządzania kolekcjami danych albo o uzyskiwaniu wglądu w kod podczas jego wykonywania za pomocą nowego, potężnego narzędzia RTTI, z pewnością niniejsza publikacja Cię zachwyci.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Jeśli chcesz poznać, dogłębnie zrozumieć i wykorzystać do swoich celów sposób działania Delphi 2010, powinieneś koniecznie sięgnąć po książkę Aplikacje w Delphi. Przykłady. Znajdziesz tu wszelkie informacje na temat obsługi samego środowiska, podstawowych składników każdej tworzonej aplikacji, wprowadzania i formatowania danych, list, tabel, grupowania i projektowania nowych komponentów, wykorzystania technologii OLE do zapisu i modyfikacji danych w formatach .doc i .xls, możliwości graficznej prezentacji danych, ich drukowania i współpracy Twojej aplikacji z multimediami. Wszystko to oraz wiele innych zagadnień pokazano tu na praktycznych, konkretnych przykładach, ułatwiających zrozumienie i gotowych do zastosowania w Twoich własnych projektach.
- Druk
Niedostępna
-
Promocja
Książka "Delphi 7. Kompendium programisty" to -- jak wskazuje jej tytuł -- kompletny przewodnik po Delphi, obejmujący zarówno opis zintegrowanego środowiska programistycznego, języka ObjectPascal, jak i najważniejszych funkcjonalności zawartych w dołączonych do Delphi bibliotekach. Jest to pozycja dla początkujących adeptów sztuki programistycznej, a także dla tych wszystkich, którzy chcą poszerzyć i wzbogacić swoją wiedzę o tym wygodnym narzędziu.- Druk pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Kent Reisdorph - pozostałe książki
-
Czytając tę książkę zrozumiesz, dlaczego Delphi zaliczane jest do narzędzi dla błyskawicznego tworzenia aplikacji (RAD). Tworząc programy o różnym stopniu komplikacji poznasz te elementy, na których Delphi opiera swą siłę, zaznajomisz się również z najważniejszymi elementami języka Object Pascal. Nauczysz się efektywnie wykorzystywać mechanizmy fun
- Druk pkt
Niedostępna
-
C++ Builder jest najnowszym systemem firmy Borland przeznaczonym do szybkiego tworzenia aplikacji. Łączy on w sobie uniwersalność języka C++ i ogromne możliwości systemu Delphi. Dzięki wykorzystaniu komponentów i technik programowania wizualnego, C++ Builder umożliwia błyskawiczne prototypowanie i budowę pełnowartościowych aplikacji przeznaczonych
- Druk pkt
Niedostępna
-
C++Builder jest najnowszym systemem firmy Borland przeznaczonym do szybkiego tworzenia aplikacji. Łączy on w sobie uniwersalność języka C++ i ogromne możliwości systemu Delphi. Sprawdzona już technologia komponentów w połączeniu z niezwykłą efektywnością programowania wizualnego i siłą języka C++ umożliwi Ci błyskawiczne prototypowanie i budowę peł
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka ta poprowadzi Cię przez zagadnienia związane z programowaniem w systemie C++ Builder. Poznasz go począwszy od podstaw, poprzez bibliotekę VCL i jej komponenty, narzędzia systemu i metody programowania wizualnego, aż po techniki programowania grafiki, obsługi baz danych i aplikacji internetowych.
- Druk pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Dla każdego
-
W tej książce znajdziesz informacje potrzebne do opanowania podstaw języka skryptowego PHP oraz bazy danych MySQL, a także przykłady konkretnych projektów zbudowanych z użyciem obu tych narzędzi. Zobaczysz, jakie elementy są najważniejsze podczas tworzenia strony, co koniecznie trzeba uwzględnić i sprawdzić, jak zapewnić harmonijne współdziałanie PHP i MySQL — na przykład w serwisie, który działa jako sklep internetowy. Dowiesz się, jak zapewnić stronie interaktywność, jak uniknąć jej nadmiernego obciążania i zweryfikować poprawność danych. Nauczysz się gromadzić i przetwarzać informacje, by na Twojej stronie użytkownik czuł się mile widziany lub dobrze obsłużony. Internet czeka na Ciebie!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Dzięki niniejszej książce bez problemu zrozumiesz wszystkie najważniejsze elementy najnowszej wersji języka Java 8. Dogłębnie poznasz sam język, a także jego podstawowe biblioteki. Książkę podzielono na 21 lekcji, kładąc nacisk na praktyczne aspekty programowania. Właściwie od początku będziesz pisać aplikacje dla różnych środowisk, w tym również mobilnych. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z programowaniem, czy też już znasz inne języki, dzięki tej książce nabierzesz biegłości w posługiwaniu się Javą i przygotujesz się do rozwijania własnych projektów — nawet tych bardzo ambitnych!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Sięgnij po tę książkę i zacznij programować już dziś! Po lekturze jej 24 rozdziałów — czytanie każdego zajmie najwyżej godzinę — poznasz podstawy programowania w języku JavaScript i szybko zaczniesz tworzyć skrypty wzbogacające strony internetowe w efektowne funkcje.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Szybki kurs JavaScript. Wprowadzenie do języka w 24 godziny. Wydanie VI Szybki kurs JavaScript. Wprowadzenie do języka w 24 godziny. Wydanie VI
Czasowo niedostępna
-
Książka zapewnia proste, praktyczne odpowiedzi w sytuacji, gdy trzeba uzyskać wyniki jak najszybciej. Każdy z 22. rozdziałów można opanować w około 10 minut, co pozwala niezwykle szybko przystąpić do praktycznego korzystania z języka SQL.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
SQL w mgnieniu oka. Opanuj język zapytań w 10 minut dziennie. Wydanie IV SQL w mgnieniu oka. Opanuj język zapytań w 10 minut dziennie. Wydanie IV
Czasowo niedostępna
-
W ciągu tylko 24 godzinnych lekcji będziesz w stanie opanować podstawy silnika gier Unity 4, na bazie którego utworzono Temple Run oraz wiele innych gier wydanych na platformach mobilnych! W trakcie wspomnianych 24 godzinnych lekcji dowiesz się wszystkiego, co jest potrzebne podczas tworzenia gier — począwszy od podstaw, przez zaawansowane sposoby wykorzystania silnika fizycznego w grach, aż po animację i techniki przygotowywania gier dla urządzeń mobilnych. Każda kolejna lekcja opiera się na zdobytej wcześniej wiedzy, co zapewnia solidne podstawy pomagające w osiągnięciu prawdziwego sukcesu!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Źródłem takim jest książka „PHP i MySQL. Dla każdego. Wydanie II” . Dzięki niej początkujący twórcy serwisów bez kompleksów mogą wkroczyć w świat nowoczesnych technologii internetowych i nauczyć się sprawnie używać bezpłatnych narzędzi do pisania, testowania czy wdrażania aplikacji WWW, a bardziej zaawansowani — usystematyzować i rozszerzyć posiadaną wiedzę. Podręcznik krok po kroku prezentuje sposoby instalacji i konfiguracji środowiska pracy, omawia składnię i możliwości języka PHP, a także wskazuje, jak poprawnie projektować i tworzyć bazy danych działające w oparciu o mechanizm MySQL. Z książki dowiesz się, jak posługiwać się językiem SQL oraz jak połączyć możliwości PHP i MySQL-a, a ponadto jak za ich pomocą tworzyć praktyczne serwisy WWW.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Dzięki tej książce nauczysz się użytkować środowisko Visual C++, aby szybko i sprawnie tworzyć własne aplikacje.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Już dziś rozpocznij archiwizację! Książka poświęcona przeznaczonym dla komputerów PC programom do kompresji oraz archiwizacji danych. Omawia podstawy korzystania z najnowszych wersji trzech najpopularniejszych wśród użytkowników programów: PKZIP, ARJ, LHA. W odróżnieniu od typowych opisów oprogramowania, zawiera materiał uporządkowany według klucza
- Druk pkt
Niedostępna
-
Dzięki tej książce szybko nauczysz się podstaw obsługi licznych funkcji i narzędzi 3D Studio MAX 2.x. W bardzo krótkim czasie posiądziesz umiejętności, które pozwolą Ci na wydajną i bezproblemową pracę z programem. Poznaj zasady tworzenia trójwymiarowych obiektów i animacji Opanuj wszystkie nowe funkcje 3D Studio MAX 2.x Na prostych, praktycznych
- Druk pkt
Niedostępna
-
Układ książki Photoshop 5 dla każdego pozwala w bardzo krótkim czasie opanować wszystko, co potrzebne, by sprawnie i bezproblemowo posługiwać się Photoshopem 5.0. Możesz studiować tę książkę systematycznie, rozdział po rozdziale, albo wybierać tylko interesujące Cię zagadnienia. Dzięki niej dowiesz się jak retuszować fotografie czy też tworzyć obra
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Delphi 6 dla każdego" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Delphi 6 dla każdego" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Delphi 6 dla każdego" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tłumaczenie:
- Andrzej Grażyński
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7648-8, 8371976488
- Data wydania książki drukowanej :
- 2001-11-07
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1675
- Przykłady na ftp
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Delphi - Programowanie
- Serie wydawnicze: Dla każdego
Spis treści książki
- Czym właściwie jest Delphi? (23)
- Rzut oka na Delphi IDE (24)
- Inspektor obiektów (25)
- Przestrzeń robocza (26)
- Twój pierwszy program: Hello World (26)
- Tworzenie programu (27)
- Modyfikacja programu (27)
- Zamknięcie projektu (28)
- Twój drugi program: Hello World II (29)
- Tworzenie programu Hello World II (29)
- Modyfikacja programu Hello World II (30)
- Podstawowe elementy języka Object Pascal (31)
- Trochę historii (31)
- Moduły (33)
- Typy modułów (33)
- Budowa modułu (34)
- Inne słowa kluczowe używane w modułach (38)
- Komentarze (41)
- Znaczniki "To-Do" (42)
- Zmienne (43)
- Operatory w Object Pascalu (50)
- Stałe (50)
- Tablice (52)
- Łańcuchy (55)
- Warsztat (66)
- Pytania i odpowiedzi (66)
- Quiz (67)
- Ćwiczenia (67)
- If, then, else (69)
- Wykonywanie wielu instrukcji (70)
- Dodajemy else (71)
- Zagnieżdżone instrukcje if (73)
- Wyrażenie if ... then ... else, wariant 1 (74)
- Wyrażenie warunkowe if ... then ... else, wariant 2 (75)
- Pętle (75)
- Pętla for (76)
- Pętla while (80)
- Pętla repeat (81)
- Instrukcja goto (82)
- Procedury Continue i Break (84)
- Instrukcja case (85)
- Zakres widzialności (86)
- Rekordy (89)
- Instrukcja wiążąca with (90)
- Tablice rekordów (91)
- Pliki dołączane (92)
- Funkcje, procedury i metody (93)
- Deklaracja i definicja (97)
- Parametry przekazywane przez stałą, przez wartość i przez referencję (99)
- Funkcje i procedury lokalne (zagnieżdżone) (102)
- Przeciążanie funkcji i procedur (103)
- Domyślne parametry procedur i funkcji (104)
- Warsztat (105)
- Pytania i odpowiedzi (105)
- Quiz (106)
- Ćwiczenia (106)
- Zbiory (109)
- Rzutowanie typów (111)
- Wskaźniki (112)
- Zmienne statyczne kontra zmienne dynamiczne (113)
- Alokacja dynamiczna i wskaźniki (114)
- Odwoływanie się do danych dynamicznych (115)
- Klasy (115)
- Anatomia klasy (117)
- Poziomy dostępu do składników klasy (117)
- Konstruktory (118)
- Destruktory (121)
- Pola (123)
- Metody (124)
- Wskaźnik Self (125)
- Przykład klasy (127)
- Dziedziczenie (131)
- Zastępowanie metod (132)
- Słowa kluczowe: is i as (134)
- Warsztat (135)
- Pytania i odpowiedzi (135)
- Quiz (136)
- Ćwiczenia (136)
- Delphi IDE (137)
- Projekty (138)
- Pliki używane w projektach (139)
- Pliki źródłowe modułów (142)
- Menu główne i paski narzędzi (143)
- Używanie palety komponentów (144)
- Umieszczanie wielu kopii danego komponentu na formularzu (145)
- Umieszczanie komponentów na środku formularza (146)
- Menu kontekstowe palety komponentów (146)
- Poruszanie się po palecie komponentów (147)
- Aplikacja składająca się z wielu formularzy (147)
- Dodawanie modułów (149)
- Kompilowanie, budowanie i konsolidowanie (149)
- Kompilacja innych rodzajów programów w Object Pascalu (151)
- Więcej o formularzach Delphi (152)
- Formularze okna głównego (152)
- Formularze okien dialogowych (152)
- Tradycyjne okna dialogowe (153)
- Okna dialogowe Delphi (154)
- Tworzenie formularza okna dialogowego (155)
- Okna drugorzędne a okna dialogowe (158)
- Model aplikacji wielodokumentowej (158)
- Najważniejsze właściwości formularzy (159)
- Właściwości dostępne w czasie projektowania aplikacji (159)
- Właściwości ustawiane w czasie działania programu (161)
- Metody formularzy (162)
- Metody MDI (163)
- Zdarzenia formularzy (163)
- Ramki (164)
- Inspektor obiektów (165)
- Lista wyboru komponentu (166)
- Karta Properties (167)
- Karta Events (170)
- Dokowalne okna IDE (170)
- Miejsca dokowania (171)
- Eksperymentowanie z oknami dokowalnymi (171)
- Wyłączanie dokowania (174)
- Zachowywanie układu obszaru roboczego (174)
- Przykładowy program MDI (175)
- Utworzenie formularza głównego (175)
- Napisanie kodu obsługującego opcje File|Open i File|Save as... (177)
- Napisanie kodu obsługującego opcje menu Window (179)
- Utworzenie okna podporządkowanego MDI (179)
- Utworzenie okna "O programie" (180)
- Końcowe poprawki (182)
- Warsztat (183)
- Pytania i odpowiedzi (184)
- Quiz (185)
- Ćwiczenia (185)
- Podstawowe wiadomości o bibliotekach klas (187)
- Dlaczego powinniśmy zajmować się bibliotekami klas? (188)
- W czym tkwi słaby punkt? (190)
- Biblioteka komponentów wizualnych (VCL) (191)
- Komponenty (192)
- Właściwości, metody, zdarzenia (192)
- Konfigurowanie inspektora obiektów (207)
- Odkrywanie VCL (208)
- Klasy formularzy i aplikacji (209)
- Klasy komponentów (210)
- To nie wszystko ... (216)
- Warsztat (217)
- Pytania i odpowiedzi (217)
- Quiz (218)
- Ćwiczenia (219)
- Projektant formularzy (Form Designer) (221)
- Menu kontekstowe projektanta formularzy (222)
- Umieszczanie komponentów na formularzu (223)
- Siatka projektanta formularzy (224)
- Zaznaczanie komponentów (224)
- Przesuwanie komponentów (229)
- Zabezpieczanie komponentów przed przesunięciem lub zmianą rozmiarów (231)
- Wycinanie, kopiowanie, wklejanie oraz ustalanie porządku komponentów (231)
- Zmiana rozmiarów komponentów (233)
- Wyrównywanie i dopasowywanie komponentów (236)
- "Cykl Tab" (Tab Order) (242)
- Przykładowa aplikacja (243)
- Krok 1: Nowa Aplikacja - Zaczynamy (244)
- Krok 2: Dodajemy pasek narzędzi (244)
- Krok 3: Linia statusu (244)
- Uruchomienie programu (246)
- Menu, proszę! (246)
- Budowa menu głównego (247)
- Kodowanie (255)
- A teraz moment, na który długo czekałeś... (261)
- Menu kontekstowe (rozwijane) (261)
- Budowa oraz zachowywanie szablonów menu (263)
- Warsztat (264)
- Pytania i odpowiedzi (264)
- Quiz (265)
- Ćwiczenia (265)
- Przegląd komponentów (267)
- Komponenty wizualne (268)
- Komponenty niewidoczne (268)
- Właściwość Name (269)
- Ważne właściwości standardowe (270)
- Właściwość Align (270)
- Właściwość Color (271)
- Właściwość Cursor (272)
- Właściwość Enabled (273)
- Właściwość Font (274)
- Właściwość Hint (275)
- Właściwości ParentColor, ParentCtl3D, ParentFont i ParentShowHint (276)
- Właściwość Tag (277)
- Inne właściwości standardowe (277)
- Podstawowe metody komponentów (277)
- Zdarzenia podstawowe (277)
- TStrings (279)
- Komponenty reprezentujące standardowe kontrolki Windows (283)
- Kontrolki edycyjne (283)
- Komponent Edit (283)
- Komponent MaskEdit (284)
- Komponent Memo (285)
- Komponent RichEdit (285)
- Właściwości standardowych kontrolek edycyjnych (285)
- Komponenty ListBox i ComboBox (288)
- Typy przycisków biblioteki VCL (291)
- Komponent Label (301)
- Komponent ScrollBar (302)
- Komponent Panel (303)
- To jeszcze nie wszystko... (303)
- Standardowe okna dialogowe (304)
- Metoda Execute (304)
- Okna dialogowe Otwórz i Zapisz (305)
- Okna dialogowe otwierania i zapisywania rysunków (309)
- Okno dialogowe Kolor (309)
- Okno dialogowe Czcionka (310)
- Okna dialogowe Znajdź i Zamień (310)
- Warsztat (311)
- Pytania i odpowiedzi (311)
- Quiz (313)
- Ćwiczenia (313)
- Praca z repozytorium (315)
- Opcje i strony repozytorium (316)
- Korzystanie z repozytorium (319)
- Widoki repozytorium (320)
- Tworzenie nowych obiektów na bazie repozytorium (320)
- Dodawanie obiektów do repozytorium (321)
- Dodawanie projektów do repozytorium (323)
- Zarządzanie repozytorium (323)
- Zarządzanie obiektami (324)
- Zarządzanie stronami repozytorium (325)
- Ustawianie domyślnych formularzy i projektów (325)
- Budowanie formularzy i aplikacji za pomocą kreatorów (326)
- Korzystanie z kreatora dialogów (326)
- Tworzenie aplikacji za pomocą kreatora aplikacji (328)
- Dodawanie metod i pól do kodu (332)
- W jaki sposób Delphi zarządza deklaracjami klas? (332)
- Dodawanie metod do kodu (334)
- Dodawanie pól danych do klas (336)
- Usuwanie kodu wygenerowanego przez Delphi (336)
- Tworzenie szablonów komponentów (337)
- Korzystanie z plików zasobów (339)
- Zasoby w Delphi (340)
- Kompilowanie plików zasobów (341)
- Łączenie plików zasobów z modułem wykonywalnym (343)
- Przykładowy program korzystający z zasobów (343)
- Pakiety (347)
- Czym jest pakiet? (348)
- Konsolidacja statyczna kontra konsolidacja dynamiczna (349)
- Stosowanie pakietów wykonywalnych we własnych aplikacjach (351)
- Dystrybucja aplikacji z wykorzystaniem pakietów (352)
- Warsztat (353)
- Pytania i odpowiedzi (353)
- Quiz (354)
- Ćwiczenia (355)
- Projekt to podstawa (357)
- Menedżer projektów (357)
- Grupy projektów (358)
- Okno menedżera projektów (360)
- Tworzenie i użytkowanie grup projektowych (363)
- Budowanie projektów i grup projektowych (365)
- Opcje projektu (365)
- Strona Forms (366)
- Strona Application (368)
- Strona Compiler (369)
- Strona Linker (371)
- Strona Directories/Conditionals (373)
- Strona Version info (374)
- Strona Packages (376)
- Edytor kodu Delphi (377)
- Podstawowe operacje edytora (377)
- Specyficzne cechy edytora (385)
- Menu kontekstowe edytora kodu (394)
- Diagram powiązań (395)
- Zmiana ustawień edytora kodu (396)
- Eksplorator kodu (402)
- Menu kontekstowe eksploratora kodu (402)
- Poruszanie się po module (403)
- Dodawanie kodu przy użyciu eksploratora kodu (403)
- Ustawienia eksploratora kodu (405)
- Warsztat (406)
- Pytania i odpowiedzi (406)
- Quiz (407)
- Ćwiczenia (407)
- Po co stosować debugger? (410)
- Elementy menu związane z procesem śledzenia (410)
- Punkty przerwań (411)
- Okno listy punktów przerwań (417)
- Polecenie Run to Cursor (419)
- Podgląd zmiennych (419)
- Wartościowanie wyrażenia w formie podpowiedzi (420)
- Menu kontekstowe listy wyrażeń testowych (421)
- Okno właściwości wyrażenia testowego (421)
- Uaktywnianie i dezaktywowanie elementów listy wyrażeń testowych (423)
- Dodawanie zmiennych do listy wyrażeń testowych (423)
- Użytkowanie listy wyrażeń testowych (424)
- Inspektor śledzenia (426)
- Strony inspektora śledzenia (427)
- Menu kontekstowe inspektora śledzenia (428)
- Inne narzędzia procesu wykrywania błędów (429)
- Okno Evaluate/Modify (429)
- Okno Call Stack (430)
- Okno deasemblacji (CPU) (431)
- Okno procesora numerycznego (FPU) (431)
- Polecenie Go to Address (431)
- Praca krokowa (432)
- Symbole procesu śledzenia umieszczane na gutterze (432)
- Przekraczanie i wkraczanie (433)
- Śledzenie kodu bibliotek DLL (435)
- Okno dziennika zdarzeń (436)
- Funkcja OutputDebugString (437)
- Techniki wykrywania błędów (437)
- Śledzenie błędów naruszenia ochrony dostępu (437)
- Krótkie wskazówki co do wykrywania błędów (439)
- Opcje debuggera (440)
- Strona General (441)
- Strona Event Log (442)
- Strona Language Exceptions (442)
- Strona OS Exceptions (443)
- Warsztat (444)
- Pytania i odpowiedzi (444)
- Quiz (445)
- Ćwiczenia (446)
- Edytor graficzny (447)
- Kolory obiektów i tła (448)
- Kolor przezroczysty i kolor odwrócony (449)
- Narzędzia rysunkowe edytora graficznego (449)
- Powiększanie (450)
- Paleta grubości linii (451)
- Praca z plikami bitmap (451)
- Praca z ikonami (452)
- Praca z kursorami (454)
- Menu kontekstowe edytora graficznego (455)
- Pliki zasobowe (455)
- WinSight: podglądanie okien (457)
- System komunikatów Windows (457)
- Drzewo okien (458)
- Okno śledzenia komunikatów (460)
- "Szpiegowanie" okien (460)
- Opcje śledzenia komunikatów (461)
- Wyświetlanie szczegółów okna (462)
- Podążanie za aktywnością (463)
- Odnajdywanie okna (463)
- Przejście do innego okna (464)
- TDUMP (464)
- Edytor kolekcji pakietów (465)
- Konfigurowanie menu Tools (465)
- Okno konfiguracji narzędzi (465)
- Ustawienia środowiska Delphi (467)
- Strona Preferences (468)
- Strona Designer (469)
- Strona Library (470)
- Strona Palette (470)
- Strona Environment Variables (471)
- Warsztat (472)
- Pytania i odpowiedzi (472)
- Quiz (473)
- Ćwiczenia (474)
- Elementarne operacje graficzne (475)
- Kontekst urządzenia i klasa TCanvas (476)
- Obiekty GDI (478)
- Pióra (478)
- Pędzle (480)
- Czcionki (483)
- Bitmapy i palety (483)
- Regiony (484)
- Proste operacje graficzne (486)
- Wypisywanie tekstu (487)
- Rysowanie bitmap (493)
- Bitmapy pozaekranowe (496)
- Tworzenie bitmapy pamięciowej (496)
- Zapisywanie bitmapy pamięciowej (497)
- Przykładowy program korzystający z bitmapy pamięciowej (498)
- Programowanie multimediów (500)
- Odtwarzanie dźwięków za pomocą funkcji Windows API (501)
- Komponent TMediaPlayer (502)
- Właściwości, metody i zdarzenia komponentu MediaPlayer (503)
- Dźwięk w standardzie wave (503)
- MIDI (507)
- Audio CD (509)
- Wideo AVI (510)
- Warsztat (511)
- Pytania i odpowiedzi (511)
- Quiz (512)
- Ćwiczenia (513)
- Tworzenie dekoracji okna (515)
- Paski narzędzi (515)
- Komponent CoolBar (516)
- Komponent ToolBar (519)
- Dokowalne paski narzędzi (525)
- Paski stanu (527)
- Dodawanie funkcji związanych z udostępnianiem poleceń (531)
- Udostępnianie poleceń przy użyciu klas TActionList i TAction (532)
- Drukowanie w aplikacjach Delphi (539)
- Standardowe okna dialogowe drukowania (539)
- Standardowe wydruki komponentów (542)
- Wydruki projektowane przez użytkownika (543)
- Drukowanie tekstu (545)
- Drukowanie bitmap (549)
- Korzystanie z kursorów (549)
- Podstawy funkcjonowania kursorów (550)
- Kursory predefiniowane (551)
- Kursory definiowane przez użytkownika (552)
- Warsztat (553)
- Pytania i odpowiedzi (553)
- Quiz (554)
- Ćwiczenia (555)
- Implementowanie pomocy kontekstowej (557)
- Tworzenie pliku pomocy (558)
- Identyfikatory kontekstu i właściwość HelpContext (559)
- Implementowanie pomocy kontekstowej w Delphi (559)
- Przykład zastosowania pomocy kontekstowej (562)
- Obsługa błędów programu z wykorzystaniem wyjątków (563)
- Słowa kluczowe obsługi wyjątków: try, except, finally i raise (564)
- Przechwytywanie nie obsłużonych wyjątków na poziomie aplikacji (570)
- Śledzenie programu a obsługa wyjątków (572)
- Korzystanie z Rejestru (573)
- Klucze Rejestru (574)
- Typy danych Rejestru (575)
- Klasa TRegistry (575)
- Użytkowanie klasy TRegistry (578)
- Wyspecjalizowana obsługa komunikatów (585)
- Więcej na temat komunikatów Windows (585)
- Wysyłanie komunikatów (588)
- Obsługa zdarzeń (589)
- Obsługa pozostałych komunikatów Windows (590)
- Komunikaty definiowane przez użytkownika (594)
- Warsztat (596)
- Pytania i odpowiedzi (596)
- Quiz (598)
- Ćwiczenia (598)
- Zrozumieć COM (601)
- Terminologia COM (602)
- Interfejs IUnknown (605)
- Tworzenie obiektu COM (606)
- Podstawy ActiveX (619)
- Korzystanie z zewnętrznych kontrolek ActiveX (620)
- Tworzenie nowych kontrolek ActiveX (621)
- Zmiana bitmapy reprezentującej kontrolkę ActiveX w palecie (628)
- Umieszczanie kontrolek ActiveX i formularzy aktywnych w sieci (628)
- Opcje dystrybucji sieciowej (629)
- Dystrybucja kontrolki w sieci (631)
- Warsztat (632)
- Pytania i odpowiedzi (633)
- Quiz (634)
- Ćwiczenia (634)
- Podstawy (637)
- Lokalne bazy danych (639)
- Bazy danych typu klient-serwer (639)
- Jedno-, dwu- i wielowarstwowa architektura bazy danych (640)
- Borland Database Engine (641)
- Sterowniki BDE (641)
- Aliasy BDE (642)
- Wbudowane bazy danych Delphi (642)
- Łączniki SQL (643)
- Bazodanowe komponenty Delphi (643)
- Klasa TDataSet (646)
- Komponent Table (651)
- Komponent Query (660)
- Komponent StoredProc (663)
- Komponent UpdateSQL (664)
- Komponent DataSource (665)
- Komponent Session (666)
- Komponent Database (666)
- Komponent BatchMove (669)
- Komponent TField (670)
- Komponenty baz danych typu klient-serwer (673)
- Tworzenie aliasów BDE (674)
- Tworzenie aliasu przy użyciu Administratora BDE (675)
- Tworzenie aliasów w kodzie programu (676)
- Warsztat (676)
- Pytania i odpowiedzi (676)
- Quiz (677)
- Ćwiczenia (678)
- Kreator formularzy baz danych (679)
- Tworzenie formularza prostego za pomocą kreatora formularzy baz danych (680)
- Nowy formularz w działaniu (684)
- Tworzenie formularza typu "master/details" (685)
- Ręczne tworzenie formularzy baz danych (687)
- Komponenty danych widziane z bliska (690)
- Wspólne właściwości komponentów danych (690)
- Komponent DBGrid (691)
- Komponent DBNavigator (692)
- Komponent DBText (692)
- Komponent DBEdit (692)
- Komponent DBMemo (693)
- Komponent DBImage (693)
- Komponenty DBListBox i DBComboBox (694)
- Komponent DBCheckBox (695)
- Komponent DBRadioGroup (695)
- Komponenty DBLookupListBox i DBLookupComboBox (696)
- Komponent DBRichEdit (696)
- Komponent DBCtrlGrid (696)
- Inne komponenty danych (698)
- Warsztat (698)
- Pytania i odpowiedzi (698)
- Quiz (699)
- Ćwiczenia (700)
- Niewizualny aspekt programowania bazodanowego (701)
- Czytanie zawartości bazy danych (702)
- Tworzenie tabel baz danych w sposób programowy (705)
- Moduły danych i ich użytkowanie (712)
- Przykładowy moduł danych (713)
- Wykorzystanie modułu danych w praktyce (714)
- Ostateczne wykończenie aplikacji (715)
- Tworzenie raportów (716)
- Komponent QuickRep (716)
- Wstęgi raportu (718)
- Elementy składające się na projekt raportu (718)
- Ręczne tworzenie raportów (719)
- Wykorzystanie raportów standardowych (721)
- Dystrybucja bazodanowych aplikacji Delphi (722)
- Warsztat (722)
- Pytania i odpowiedzi (723)
- Quiz (723)
- Ćwiczenia (724)
- Ogólne wiadomości o bibliotekach DLL (725)
- Czym jest biblioteka DLL? (725)
- Dlaczego powinieneś stosować biblioteki DLL? (726)
- Anatomia modułu DLL (730)
- Podstawy tworzenia bibliotek DLL (731)
- Funkcje i procedury w bibliotekach DLL (731)
- Słowo kluczowe exports (732)
- Procedura inicjująco-kończąca - DLLProc (734)
- Ładowanie bibliotek DLL (736)
- Ładowanie statyczne (736)
- Ładowanie dynamiczne (737)
- Wywoływanie funkcji i procedur w bibliotekach DLL (737)
- Wywoływanie przy użyciu ładowania statycznego (737)
- Wywoływanie funkcji i procedur z bibliotek ładowanych dynamicznie (739)
- Tworzenie projektu DLL przy użyciu repozytorium (740)
- Formularze w bibliotekach DLL (745)
- Tworzenie biblioteki zawierającej formularz (745)
- Wywoływanie formularza MDI z biblioteki DLL (747)
- Umieszczanie zasobów w bibliotekach DLL (750)
- Tworzenie biblioteki zasobów (751)
- Wykorzystanie biblioteki zasobów (751)
- Warsztat (752)
- Pytania i odpowiedzi (752)
- Quiz (753)
- Ćwiczenia (754)
- Tworzenie nowego komponentu (755)
- Okno dialogowenowego komponentu (756)
- Tworzenie komponentu TFlashingLabel (758)
- Procedura Register (760)
- Właściwości i metody komponentu (761)
- Właściwości (761)
- Definiowanie metod dla komponentów (768)
- Nadawanie funkcjonalności komponentowi TFlashingLabel (768)
- Deklaracja klasy (771)
- Sekcja published (772)
- Sekcja implementacyjna (772)
- Procedura SetFlashRate (773)
- Testowanie komponentu (774)
- Dodawanie komponentu do palety komponentów (777)
- Dodawanie własnej bitmapy do przycisku komponentu (778)
- Obsługa zdarzeń komponentów (779)
- Podstawy mechanizmu zdarzeń (780)
- Przesłanianie zdarzeń klasy bazowej (785)
- Złożenie w jedną całość (786)
- Warsztat (791)
- Pytania i odpowiedzi (791)
- Quiz (793)
- Ćwiczenia (793)
- Podobieństwa między Delphi i C++Builderem (795)
- Zintegrowane środowisko programisty (795)
- Biblioteka komponentów wizualnych (798)
- Pliki formularzy (798)
- Pakiety (799)
- Różnice między Delphi i C++Builderem (799)
- Język (800)
- Rozszerzenia plików (800)
- Zintegrowane środowisko programisty (801)
- C++Builder może kompilować moduły języka Pascal (801)
- Współpraca z technologią ActiveX (801)
- Delphi kompiluje szybciej i tworzy mniejszy plik wykonywalny (802)
- Konwersja aplikacji z Delphi do C++Buildera (802)
- Kopiowanie formularzy Delphi (803)
- Konwersja kodu (804)
- Kopiowanie procedur obsługujących zdarzenia (805)
- Wielokrotne użycie formularzy (809)
- Warsztat (809)
- Pytania i odpowiedzi (809)
- Quiz (810)
- Ćwiczenia (810)
- Komponenty internetowe dostępne w Delphi (811)
- Budowa przeglądarki sieciowej (812)
- Komu potrzebna jest jeszcze jedna przeglądarka? (812)
- Pierwsze kroki procesu budowania przeglądarki (814)
- Dodanie wskaźnika postępu (815)
- Dodatki końcowe (816)
- Wysyłanie poczty (822)
- Dystrybucja aplikacji internetowych (824)
- Warsztat (825)
- Pytania i odpowiedzi (825)
- Quiz (825)
- Ćwiczenia (826)
- Korporacja Borland (843)
- Komercyjne strony WWW (843)
- Strony WWW prowadzone przez użytkowników (844)
- Grupy dyskusyjne (846)
- Publikacje (846)
O Autorze (19)
Przedmowa do wydania polskiego (21)
Rozdział 1. Zaczynamy (23)
Rozdział 2. Pascal bardziej zaawansowany (69)
Rozdział 3. Klasy i programowanie zorientowane obiektowo (109)
Rozdział 4. Środowisko zintegrowane (IDE) (137)
Rozdział 5. Model komponentów wizualnych (187)
Rozdział 6. Praca z projektantem formularzy i projektantem menu (221)
Rozdział 7. Komponenty VCL (267)
Rozdział 8. Tworzenie aplikacji w Delphi (315)
Rozdział 9. Projekty, edytor kodu i eksplorator kodu (357)
Rozdział 10. Wykrywanie błędów w aplikacjach (409)
Rozdział 11. Narzędzia i opcje Delphi (447)
Rozdział 12. Programowanie grafiki i multimediów (475)
Rozdział 13. Zagadnienia nieco bardziej skomplikowane (515)
Rozdział 14. Programowanie zaawansowane (557)
Rozdział 15. Obiekty typu COM i ActiveX (601)
Rozdział 16. Architektura baz danych widziana od strony Delphi (637)
Rozdział 17. Formularze baz danych (679)
Rozdział 18. Tworzenie aplikacji bazodanowych (701)
Rozdział 19. Tworzenie i użytkowanie bibliotek DLL (725)
Rozdział 20. Tworzenie komponentów (755)
Rozdział 21. Delphi i C++Builder (795)
Rozdział 22. Aplikacje internetowe (811)
Dodatki (827)
Dodatek A Odpowiedzi na pytania quizu (829)
Dodatek B Internetowe zasoby Delphi (843)
Skorowidz (849)
Helion - inne książki
-
Nowość Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.
Oceny i opinie klientów: Delphi 6 dla każdego Kent Reisdorph (57) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(29)
(18)
(3)
(4)
(1)
(2)
więcej opinii
ukryj opinie