×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Blender. Kompendium

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Blender. Kompendium Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga - okladka książki

Blender. Kompendium Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga - okladka książki

Blender. Kompendium Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga - audiobook MP3

Blender. Kompendium Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga - audiobook CD

Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.2/6  Opinie: 18
Stron:
880
Druk:
oprawa twarda

Wkrocz w świat trójwymiarowej grafiki programu Blender

Blender jest najbardziej zaawansowanym darmowym pakietem do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Umożliwia wygodne modelowanie za pomocą wielu typów obiektów, stosowanie efektów specjalnych, przygotowywanie realistycznych renderingów, a także udostępnia silnik graficzny do gier oraz liczne funkcje do tworzenia animacji. Pod względem możliwości Blender nie ustępuje komercyjnym produktom, a o zasłużonej popularności tego programu świadczą miliony jego pobrań i nieustannie rosnące grono użytkowników.

"Blender. Kompendium" to wszechstronny podręcznik z zakresu teorii i praktyki tworzenia modeli i animacji trójwymiarowych skierowany zarówno do początkujących, jak i bardziej zaawansowanych grafików 3D. Dzięki niemu poznasz interfejs i podstawowe funkcje programu Blender, techniki edycji obiektów czy metody przygotowywania materiałów oraz tekstur. Nauczysz się manipulować oświetleniem i kamerami, tworzyć animacje oraz renderować sceny. Dowiesz się także, jak wykorzystać najnowsze funkcje programu Blender, takie jak System Nodes czy Render Layers.

  • Interfejs i funkcje programu Blender
  • Edytowanie obiektów i tekstu
  • Stosowanie Modifiers
  • Przygotowywanie materiałów i tekstur
  • Modelowanie poprzez mapowanie UV
  • Korzystanie z funkcji System Nodes
  • Operowanie kamerą i manipulowanie oświetleniem
  • Stosowanie efektów fizycznych (m.in. Particles, Soft Body)
  • Wprowadzenie do animacji
  • Stosowanie filtrów Constraints
  • Renderowanie obrazów

Wybrane bestsellery

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint