PWN jako jedno z największych, najbardziej znanych i najstarszych polskich wydawnictw konsekwentnie realizuje misję nowoczesnego, rzetelnego i spełniającego wszelkie oczekiwania swych odbiorców źródła informacji
Nakładem wydawnictw PWN ukazuje się ponad 500 tytułów rocznie i to zarówno publikacje książkowe, jak również e-booki oraz produkty multimedialne. Wydawnictwa specjalizują się w dostarczaniu wiedzy z wielu różnych dziedzin, w szczególności nauk ścisłych, ekonomii, zarządzania, informatyki, psychologii i medycyny. Czytelnikom oferują zarówno pozycje bardzo specjalistyczne, jak i publikacje o charakterze przekrojowym.
Wydawnictwo Naukowe PWN - ebooki
więcej »
-
Bezpieczeństwo osób i systemów IT z wykorzystaniem białego wywiadu
-
Inżynieria zabezpieczeń Tom II
-
Inżynieria zabezpieczeń Tom I
-
Roboty. Co każdy powinien wiedzieć
-
Python dla dzieci
-
Cyberwalka
-
Wprowadzenie do elektroniki i elektrotechniki. Tom 1. Podstawy analizy obwodów elektrycznych
-
Wprowadzenie do elektroniki i elektrotechniki. Tom 2. Systemy cyfrowe
-
Wprowadzenie do elektroniki i elektrotechniki. Tom 3. Układy i urządzenia elektryczne
-
Wprowadzenie do elektroniki i elektrotechniki. Tom 4. Elektromechanika
-
Prawdziwy świat kryptografii
-
Bezprzewodowe sieci czujników w internecie rzeczy
-
Programowanie w języku C++
-
Przebiegłe maszyny
-
Podręcznik hardware hackera
-
Robotyzacja i automatyzacja
-
Atomowy Kotlin
-
Rysunek techniczny maszynowy dla automatyków i mechatroników
-
Cyberjutsu
-
Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1
-
Podstawy teorii aproksymacji w zadaniach
-
Cyfrowe Państwo. Uwarunkowania i perspektywy
-
Informatyka w ogólnym zarysie
-
Smoki, fora ze dwora!
-
Krótki kurs. Kryptografia
-
Teoria gier. Podstawy matematyczne
-
Elementarna teoria liczb
-
Teoria liczb z programem Mathematica
-
Ochrona cyberprzestrzeni Unii Europejskiej
-
Sekretne życie programów
-
Teoria chaosu dla odważnych
-
50 idei, które powinieneś znać. Matematyka
-
Nie bój się pochodnej
-
Metody zabezpieczenia cyfrowego. Pozyskiwanie dowodów narzędziami linuksowymi
-
Bawimy się, programując w Scratchu 3
-
Matematyka dyskretna
-
Scrum. 37 wzorców organizacji produktowej
-
Scrum. 56 wzorców w strumieniu wartości
-
Praktyczna Analiza Malware. Przewodnik po usuwaniu złośliwego oprogramowania
-
11 zasad projektowania architektury oprogramowania
-
Clojure. Nowy Lisp
-
Elixir. Aby programowanie znów było przyjemnością
-
Haskell. Plac ćwiczeń dla uczonych
-
Jak zostać architektem oprogramowania
-
Jaśniej proszę, czyli przyjazna twarz matematyki
-
Przypadek? Nie sądzę... prawdopodobieństwo, niepewność kwantowa, złudzenia poznawcze
-
Scala. Język hybrydowy
-
Skrzynka narzędziowa architekta oprogramowania
-
Swift. Programowanie funkcyjne dla aplikacji mobilnych
-
Matematyka Daj się uwieść!
-
Kryptografia. W teorii i praktyce
-
Matematyka finansowa
-
Zacznij programowanie w Go
-
Kubernetes w akcji
-
C++. Intensywny kurs
-
Java. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć
-
Przetwarzanie języka naturalnego w akcji
-
Sztuczna inteligencja we współczesnych organizacjach
-
Scrum 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć
-
Inżynieria oprogramowania
-
Rachunek operatorowy
-
Rachunek wektorowy i tensorowy dla inżynierów
-
Wstrzykiwanie zależności
-
Kluczowe kompetencje specjalisty danych
-
Podstawy systemów operacyjnych Tom I
-
Podstawy systemów operacyjnych Tom II
-
Wykorzystanie sztucznych sieci neuronowych
-
Rootkity i Bootkity
-
ECDL S10. Podstawy programowania w języku Python
-
Algorytmy genetyczne. Kompendium, t. 1
-
Analiza matematyczna
-
Działaj z Serverless
-
ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch
-
JS, jakiego jeszcze nie znasz. Na dobry początek
-
Platformy integracyjne Zagadnienia wybrane
-
Praktyczne systemy rekomendacji
-
SCRUM i nie tylko.Teoria i praktyka w metodach Agile
-
Statystyka Bayesowska na wesoło
-
Symfony
-
Hakowanie sztucznej inteligencji
-
Sztuczna inteligencja
-
Scrum w praktyce
-
Księga Scrum. Sprawdzone wzorce
-
Twórz własne gry w Scratchu!
-
Algebra
-
Algorytmika praktyczna
-
Analiza, cz. 1
-
Analiza, cz. 2
-
Analiza, cz. 3
-
Analiza matematyczna. Podręcznik dla ekonomistów
-
Asembler. Wykłady i ćwiczenia
-
Mikroserwisy. Wzorce z przykładami w języku Java
-
Wzorce Cloud Native
-
Praktyczna analiza plików binarnych
-
JavaScript funkcyjnie. Zrównoważone, pragmatyczne programowanie funkcyjne w JavaScript
-
Rozwój oprogramowania w praktyce. Projektowy przewodnik po podstawach w języku Java
-
Analiza funkcjonalna w zadaniach
-
AutoCAD 2020 / LT 2020 (2013+)
-
Bezpieczeństwo w chmurze
-
Blockchain i bezpieczeństwo systemów rozproszonych
-
ECDL. Przeglądanie stron internetowych i komunikacja. Moduł 7
-
ECDL. Użytkowanie komputerów. Moduł 2
-
Funkcje w Excelu
-
Programowanie w TypeScript
-
Analiza danych z programem R. Modele liniowe z efektami stałymi, losowymi i mieszanymi
-
Automatyzacja testów. Kompletny przewodnik dla testerów oprogramowania
-
Finanse z arkuszem kalkulacyjnym
-
Programowanie gier
-
Programowanie strukturalne i obiektowe. T. 1
-
SWiSH Max2 i SWiSH Max3
-
ECDL Moduł 3 Przetwarzanie tekstów
-
Podstawy programowania mikrokontrolera 8051
-
Modelowanie systemów informatycznych w języku UML 2.1
-
Docker w praktyce
-
Autodesk Inventor Professional 2019PL / 2019+ / Fusion 360. Metodyka projektowania
-
Matematyka. Poradnik encyklopedyczny
-
OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I
-
OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II
-
OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część III
-
Przetwarzanie i analiza obrazów w systemach przemysłowych. Wybrane zastosowania