Projektowanie stron WWW. Jak to zrobić?
- Autorzy:
- Robin Williams, John Tollet
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Jak to zrobić?
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 3
- Stron:
- 304
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Projektowanie stron WWW. Jak to zrobić?
Gdyby tworzenie stron internetowych było zarezerwowane jedynie dla profesjonalistów, internet świeciłby pustkami. Każdy, również Ty, może spróbować swoich sił w projektowaniu stron. Być może Twoja witryna będzie niezbyt skomplikowana i mniej rozbudowana, niż strony tworzone przez zawodowców, ale to nie znaczy, że musi być nieatrakcyjna i niefunkcjonalna.
W książce "Projektowanie stron WWW. Jak to zrobić?" Robin Williams przekazuje amatorom tworzenia stron internetowych całą wiedzę, niezbędną by zaistnieć w sieci. Nie jest to podręcznik HTML-a jakich wiele: znajdziesz tu komplet informacji potrzebnych do stworzenia strony, której nie będziesz musiał się wstydzić, a więc także wskazówki dotyczące tworzenia układu strony, grafiki, umieszczania strony na serwerze i jej promocji. A wszystko to podane przystępnie i prosto.
Dzięki książce dowiesz się:- Jak korzystać z możliwości internetu i wyszukiwać w nim informacje
- Gdzie szukać miejsca, w którym umieścić witrynę
- Czym różnią się publikacje internetowe od klasycznych drukowanych
- Jakie są podstawowe zasady projektowania, które muszą znać nawet początkujący
- Na czym polega projektowanie systemu nawigacji po stronach internetowych
- Jak tworzyć grafikę na potrzeby stron WWW
- Jak właściwie dobrać krój pisma
- Jakie sztuczki możesz zastosować, by uatrakcyjnić stronę
- Jak przesłać swoją stronę na serwer
- Jakie są metody promocji gotowej witryny WWW
Wieloletnie doświadczenie Robin Williams i jej wyjątkowy styl, trafiający w potrzeby osób bez specjalistycznego przygotowania sprawi, że nauka projektowania stron stanie się satysfakcjonującą przygodą.
Jeśli dopiero rozpoczynasz zabawę z tworzeniem stron internetowych -- zacznij od tej książki.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
To kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego przewodnika po mapowaniu wrażeń użytkownika. W praktyczny sposób pokazano tu szereg technik i narzędzi, dzięki którym można łatwo zwizualizować aktualne wrażenia klientów, by na tej bazie zaproponować udoskonalenia produktów. Zaprezentowano podstawy koncepcji mapowania i diagramów synchronizacji. Opisano, w jaki sposób przeprowadzić cały proces mapowania, co ułatwia zidentyfikowanie obecnych wrażeń użytkowników. Sporo miejsca poświęcono szczegółowemu omówieniu wybranych rodzajów diagramów, takich jak schemat usługi, mapa ścieżek klienta, mapa wrażeń czy mapa ekosystemu — relatywnie nowe narzędzie, które pozwala na wizualizację rozległych systemów elementów i łączących je zależności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II
(71,20 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł (-20%) -
Promocja
Oto drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika, dzięki któremu nauczysz się lepiej prezentować projekt i przekonywać do swoich racji wszystkie osoby mające na niego wpływ. W uporządkowany sposób przedstawiono tutaj zasady przygotowywania i przeprowadzania spotkań z interesariuszami. Dowiesz się, jak ważne jest zrozumienie perspektywy pozostałych stron i jak ułatwia to przygotowanie się do samego spotkania. W książce omówiono też znaczenie pasywnego i aktywnego słuchania, a także właściwego nastawienia przed wypowiedzią. Nie zabrakło opisu kilku prostych podejść taktycznych i wzorców, które ułatwiają zdobywanie akceptacji dla projektów, jak również zadań, jakie powinny być realizowane już po zakończeniu spotkania z interesariuszami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek. Wydanie II Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek. Wydanie II
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego podręcznika dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, a także menedżerów i strategów produktu. Znalazły się w nim skuteczne narzędzia i techniki strategiczne, które udowodniły swoją przydatność w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych. Narzędzia te zostały udostępnione również w formie gotowego przybornika strategii UX. Pokazano tu, w jaki sposób zaplanować i przeprowadzić badania użytkowników, aby wyniki pozwoliły na opracowanie skutecznych strategii produktowych. Całość zawartych w książce materiałów składa się na solidny, przetestowany i skuteczny model praktyk ułatwiających wdrażanie innowacyjnych, udanych produktów cyfrowych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Ta książka jest przewodnikiem po najważniejszych z punktu widzenia projektanta UX prawach psychologii, dzięki którym możliwe jest tworzenie produktów i usług o bardziej intuicyjnym i ukierunkowanym na człowieka charakterze. Autor posłużył się przykładami znanych aplikacji, aby lepiej wyjaśnić, jak ludzie się zachowują i dlaczego. Przedstawił też cały szereg praw i zasad opisanych w psychologii wraz z dokładnym wyjaśnieniem, jak ich zastosowanie przyczyni się do tego, aby zaprojektowany produkt cyfrowy był pomocny, skuteczny i chętniej wybierany. Przewodnik został napisany tak, aby jak najbardziej ułatwić wykorzystanie zawartych w nim informacji w codziennej pracy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług
Niedostępna
-
Promocja
To kolejne, rozbudowane i uaktualnione wydanie świetnego podręcznika projektowania i programowania stron internetowych, zawierające wiedzę niezbędną do rozpoczęcia samodzielnej pracy. Opisano tu zasady tworzenia witryn WWW oraz przedstawiono język HTML i techniki CSS. Sporo miejsca poświęcono multimediom: grafice, plikom dźwiękowym i wideo. Znalazł się tutaj także znakomity wstęp do języka JavaScript, łącznie z jego bibliotekami, nakładkami i skryptami DOM. Warto też zwrócić uwagę na opis przydatnych narzędzi, takich jak procesory CSS, wykrywanie funkcjonalności, powłoka, menedżer zadań i system kontroli Git ? nieodzownych każdemu, kto pisze nowoczesne witryny internetowe. Treść książki została uzupełniona licznymi przykładami, ćwiczeniami i bogatym materiałem dodatkowym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V
(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
38.90 zł
129.00 zł (-70%) -
Promocja
Jeśli planujesz napisać swoją pierwszą aplikację, sięgnij po tę książkę. Aby zrozumieć zawartą w niej treść, nie trzeba znać żadnego języka programowania. Pokazano tu, jak działają programy i jak można z ich wykorzystaniem rozwiązywać konkretne zadania. Wiedza o zasadach projektowania jest przekazywana za pomocą pseudokodu i schematów blokowych. Omówiono zarówno podstawowe zagadnienia, takie jak typy danych, zmienne, funkcje, jak i nieco bardziej zaawansowane: programowanie obiektowe, tworzenie graficznych interfejsów użytkownika i pisanie programów sterowanych zdarzeniami. W tym wydaniu książki wprowadzono wiele poprawek i uzupełnień, dotyczących między innymi języków Java, Python i C++ oraz programowania aplikacji dla urządzeń mobilnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Projektowanie oprogramowania dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie V Projektowanie oprogramowania dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie V
(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga między użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak prawidłowo definiować funkcje takich produktów, jak dobrze je zaprojektować i prowadzić badania jakościowe z użytkownikami — koniecznie sięgnij po ten niezwykle użyteczny zestaw książek, złożony z podręcznika i ćwiczeń. To jedyna taka publikacja na rynku, pozwalająca na przekrojowe doświadczanie wiedzy, w którym teoria przenika się z praktyką UXUI, co daje możliwość dogłębnego zrozumienia zagadnień i trafnego stosowania rozwiązań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i „utratę części zdrowia” po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy — jeśli tylko tego zapragniesz!
- Druk
Niedostępna
-
Promocja
Praktyka stanowi podstawę pełnego zrozumienia każdego etapu procesu projektowego, ułatwia zapamiętywanie zagadnień i pokazuje zależności, jakie między nimi występują. Ćwicząc, nabierasz pewności, ugruntowujesz wiedzę. Ponadto dzięki takiej aktywności pokazujesz sobie i otoczeniu, że naprawdę znasz i rozumiesz efektywny proces projektowy. Umiejętności praktyczne potrzebne do jego skutecznego przeprowadzenia utrwalisz dzięki temu zeszytowi ćwiczeń.- Druk pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Ta książka jest przewodnikiem dla osób, które chcą szybko poznać platformę Spring i zacząć posługiwać się językiem Kotlin w stopniu pozwalającym na tworzenie aplikacji internetowych. Zawiera przystępne wprowadzenie do pracy na platformie Spring i jej konfiguracji dla potrzeb Kotlina; omawia też zasady projektowania aplikacji za pomocą tych narzędzi. Sporo uwagi autor poświęca tworzeniu systemu mikrousług udostępniających interfejs REST. Opisuje również techniki posługiwania się tak pożytecznymi narzędziami jak Spring Data, Spring Security czy biblioteka JUnit, a także sposoby wdrażania aplikacji w chmurze AWS.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Język Kotlin na platformie Spring. Programowanie aplikacji internetowych Język Kotlin na platformie Spring. Programowanie aplikacji internetowych
Niedostępna
Robin Williams, John Tollet - pozostałe książki
-
Książka, którą trzymasz w dłoni, przedstawia cztery podstawowe zasady, stosowane praktycznie w każdym dobrym projekcie graficznym. Kiedy je poznasz, bez trudu uda Ci się zweryfikować poziom swojego projektu. Nauczysz się dostrzegać nieprawidłowości i będziesz w stanie je skorygować. Zmieni się Twoje postrzeganie projektu graficznego i nawet jeśli nie staniesz się zawodowcem w tej dziedzinie, Twoje prace będą wyglądały bardziej profesjonalnie, będą lepiej zorganizowane, ujednolicone i interesujące.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
W trakcie lektury dowiesz się, jak dostosować środowisko do własnych preferencji, oraz doskonale opanujesz używanie dostępnych narzędzi. Ponadto nauczysz się skutecznie korzystać z mechanizmu warstw, podwarstw oraz stylów. Jeżeli chcesz uzyskać atrakcyjne efekty wizualne, to umiejętne korzystanie z gradientów jest kluczem do sukcesu. Illustrator pozwala również świetnie pracować z tekstami, a umiejętność ich graficznego opracowywania na pewno zaprocentuje w przyszłości. Wyrusz w fascynującą podróż z Robin oraz Jonhem i odkryj najważniejsze funkcje, a także narzędzia programu Adobe Illustrator. Codziennie wzbogacaj swoje ilustracje i projekty.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
W trakcie lektury nauczysz się konfigurować nowy projekt, stosować arkusze stylów, właściwie definiować kolory oraz korzystać z efektów specjalnych. Ponadto poznasz istotne zagadnienia związane z formatowaniem tekstów oraz tabel. Na sam koniec zobaczysz, jak przygotować dokument do publikacji w sposób przejrzysty dla ludzi obsługujących ten proces, a jednocześnie tak, żeby efekt końcowy był zgodny z oczekiwaniami klienta i projektanta. Ta książka to doskonałe źródło dla wszystkich początkujących projektantów i użytkowników programu Adobe InDesign.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Usiądź wygodnie przed ekranem Maca i pozwól, aby Robin przedstawiła Ci podstawowe funkcje Twojego komputera. Postępuj zgodnie z zaprezentowanymi tu prostymi instrukcjami, a szybko przekonasz się, że doskonale radzisz sobie z wykonywaniem na Macu niemal każdego zadania. Od posługiwania się myszą, przez surfowanie w sieci, po używanie poleceń menu i korzystanie ze skrótów klawiaturowych — zdobędziesz nowe umiejętności w zakresie obsługi komputera, a co najważniejsze, będziesz się przy tym świetnie bawić! Nauczysz się używać programów dostępnych na Twoim Macu, takich jak Mail, Książka adresowa, Safari, TextEdit oraz iCal. Wykorzystasz możliwości, dzięki którym porządkowanie i używanie wszystkich Twoich plików stanie się banalnie proste.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Czy zastanawialiście się kiedyś, co odróżnia wydruk profesjonalny, ładny, o wyszukanej formie, od amatorskiego? Kluczem do tej zagadki są techniki i zasady rządzące profesjonalnym składem. Niniejsza książka nie tylko podaje zasady, ale także wyjaśnia ukryty w nich sens. Pierwsza wersja książki, zatytułowana "The Mac is not a typewriter", została sp
- Druk pkt
Niedostępna
-
Do Twoich rąk oddajemy książkę, dzięki której błyskawicznie opanujesz zasady projektowania i składu dokumentów. W pierwszej kolejności poznasz zasadę drzewa Jozuego, a w następnych rozdziałach znajdziesz wiadomości na temat każdego jego elementu: kontrastu, powtarzania, wyrównywania oraz odległości. Ponadto autor przekaże Ci interesujące i praktyczne porady dotyczące projektowania wizytówek, papieru firmowego, ulotek, biuletynów, folderów oraz ogłoszeń gazetowych. Książka ta przeznaczona jest dla Czytelników zainteresowanych poznaniem tajników projektowania bez specjalnego wgłębiania się w szczegóły techniczne. Liczne przykłady oraz sensowne wskazówki sprawiają, że staje się to całkiem łatwe i przyjemne.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Jak stworzyć dobry konspekt prezentacji? Jak zaprojektować estetyczne slajdy? Jak stworzyć interesującą fabułę? To naprawdę musiało kiedyś nastąpić! Jak każdemu profesjonaliście, także i Tobie przyszło zmierzyć się z zadaniem przygotowania "bardzo ważnej" i zapewne "bardzo pilnej" prezentacji... Zasada pierwsza - tylko bez paniki! Zasada druga -
- Druk pkt
Prezentacja, która robi wrażenie. Projekty z klasą Prezentacja, która robi wrażenie. Projekty z klasą
Niedostępna
-
Do Twoich rąk oddajemy kolejną książkę z serii, której autorka zapozna Cię z najbardziej skomplikowanymi zagadnieniami w zakresie stosowania odpowiednich krojów czcionek. Najpierw jednak poznasz anatomię litery oraz podstawowe pojęcia, takie jak wysokość tekstu, punkt oraz pica. Na dalszych stronach książki sprawdzisz, co stanowi o czytelności i zrozumiałości kroju pisma, oraz dowiesz się, dlaczego jedne cudzysłowy są dobre, a drugie złe. Ponadto zdobędziesz wiedzę na temat optycznego wyrównywania marginesów, stylów w interpunkcji oraz przesuwania znaków względem linii podstawowej. Ostatnie rozdziały książki autorka poświęca kerningowi, interlinii, odstępom między akapitami oraz wyrównaniom. Są to te elementy, po których można poznać profesjonalnie złożony tekst. Książka ta jest idealną pozycją dla wszystkich osób, które na co dzień zajmują się tworzeniem pism, oraz dla tych, które interesują się typografią. Dzięki licznym przykładom dobrego i złego wykorzystania czcionek będziesz tworzył jeszcze lepsze dokumenty!
- Druk pkt
Niedostępna
-
W książce "Mac OS X 10.4 Tiger. Podręcznik" znajdziesz omówienie podstawowych możliwości tego niesamowitego systemu. Czytając ją, nauczysz się korzystać z systemu Mac OS X i dołączonych do niego aplikacji.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Robin Williams zabiera edytorów i miłośników typografii w podróż po świecie reguł rządzących pismem drukowanym. Po drodze wyjaśnia logiczne podstawy tych reguł, tak by czytelnik zrozumiał co wygląda lepiej i dlaczego.
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Projektowanie stron WWW. Jak to zrobić?" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Projektowanie stron WWW. Jak to zrobić?" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Projektowanie stron WWW. Jak to zrobić?" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Projektowanie stron WWW. Jak to zrobić? (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Reporter.pl Dariusz MajgierRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nie sposób oprzeć się stwierdzeniu, że 90 proc. osób tworzących strony WWW powinno po książkę sięgnąć i koniecznie ją przeczytać, może nawet dwa lub trzy razy. Poświęcona jest, zgodnie z tytułem, projektowaniu stron WWW. A więc wszystkiemu, co wiąże się z jej wyglądem, nawigacją, interfejsem użytkownika, kolorami, typografią lub testowaniem użyteczności. To kluczowe elementy i składniki każdej dobrej witryny.
Autorzy wyjaśniają czym jest Internet i dlaczego pewne rzeczy muszą być wykonane tak, a nie inaczej (to dla nieprzekonanych początkujących). Ot, chociażby dlaczego w zwykłych książkach nie znajdziesz podkreślonych tekstów, a w Sieci są one normą i wręcz powinny być stosowane w odniesieniu do odnośników.
Jest cały zestaw pewnych reguł i zasad, dzięki którym wykonany serwis jest znacznie bardziej przyjazny dla użytkownika. Każdy kto zna te zasady może pochwalić się stroną, która przyciąga użytkowników i pozwala lepiej sprzedawać towary lub usługi. O tych regułach też poczytasz.
Książka aż roi się od przydatnych wskazówek, wyczerpujących opisów i przykładowych grafik. Pokazane są zarówno dobre, jak i złe rozwiązania, co pozwala naocznie przekonać się o słuszności opisywanych zasad.Sama książka jest świetnie zaprojektowana - czytelna, na kredowym papierze, w pełnym kolorze, co powoduje, że autorzy są jeszcze bardziej przekonujący - od razu widać, że znają się na projektowaniu.
Polecam szczególnie początkujących twórcom stron, aczkolwiek i zaawansowani mogą z wielu informacji skorzystać i spojrzeć krytycznym okiem na swoje dotychczasowe projekty. -
Recenzja: Magazyn Internet KK; 04/04Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Spora część użytkowników Internetu po początkowej fazie sprowadzającej się do korzystania z zasobów dostępnych w sieci zaczyna poważnie rozważać podjęcie bardziej aktywnych form uczestnictwa w społeczności internautów. W grę wchodzi zwykle chęć stworzenia własnej strony WWW. Początkujący użytkownik staje w tym momencie przed problemem związanym z przejściem do praktycznej realizacji tego pomysłu. W zadaniu tym pomocna może być książka "Projektowanie stron WWW. Jak to zrobić?".
Już pierwszy rzut oka pozwala stwierdzić, że mamy do czynienia z dość nietypową publikacją. Licząca trzysta stron pozycja została wydana w pełnym kolorze i zwraca na siebie uwagę za sprawą charakterystycznej oprawy graficznej, wzbogaconej pokaźną dawką humoru. Rolę wprowadzenia pełnią informacje wyjaśniające, czym jest sieć WWW i wspomagające użytkownika w procesie wyszukiwania informacji w Internecie. Następnie autorzy prezentują podstawowe elementy strony WWW i przekazują informacje, które należy opanować przed przystąpieniem do tworzenia witryny.
Duży nacisk został położony na projektowanie interfejsu i systemu nawigacji oraz na właściwy dobór kolorów i czcionek. Czytelnik dowiaduje się, jak należy przygotować pliki graficzne wykorzystywane w procesie tworzenia strony oraz poznaje podstawy typografii. Godne uwagi są też materiały traktujące o testowaniu witryny i procesie jej publikacji. Omówione zostały ponadto działania związane z promocją serwisu i jego rejestrowaniem w wyszukiwarkach. Całość uzupełniają odpowiedzi na quizy oraz tabela zalecanych kolorów.
Oceniając prezentowaną publikację należy podkreślić fakt, że stanowi ona interesujące połączenie technicznych informacji niezbędnych do tworzenia stron internetowych ze wskazówkami, które ułatwiają podejmowanie właściwych decyzji w zakresie wyglądu strony, wyboru mechanizmu nawigacji i promocji stworzonego serwisu. Jeśli uwzględnimy przystępny sposób przekazywania informacji, a także przyjemne dla oka opracowanie graficzne, to przekonamy się, że mamy do czynienia z wartościową pozycją dla początkujących adeptów sztuki projektowania serwisów internetowych. -
Recenzja: Dziennik Łódzki N; 22 marca 2004Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak robić WWW
Ta książka jest jak internet -- gdy się doń zajrzy, trudno się oderwać. Prawdę mówiąc, nie widziałem jeszcze w tak atrakcyjny sposób napisanej, zilustrowanej i wydanej książki o internecie jak "Projektowanie stron WWW. Jak to zrobić?" autorstwa Robin Williams i Johna Tolleta. Wydana przez Helion książka to obietnica niezwykłej przygody, jaka czeka przede wszystkim tych, którzy dopiero zamierzają zacząć tworzyć strony internetowe. Nie jest to, nasycony zbędnymi informacjami, podręcznik HTML-a, jakich wiele. Tu w przystępny sposób autorzy opracowali wskazówki dotyczące układania strony, grafiki, umieszczania strony na serwerze i... jej promocji. Bo po co nam nawet "cudo", gdy nikt nie będzie wiedział o jego istnieniu. W czasie lektury dowiemy się także, jakie sztuczki zastosować, by uatrakcyjnić stronę, jaki krój pisma dobrać, na czym polega projektowanie systemów nawigacji po stronach WWW. A potem to już czysta satysfakcja.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Non-Designers Web Book, 2nd Edition
- Tłumaczenie:
- Sławomir Dzieniszewski (rozdz. 1 - 8), Sebastian Marek (rozdz. 9 - 16, dodatki)
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1234-3, 8373612343
- Data wydania książki drukowanej :
- 2004-01-25
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2220
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » Funkcjonalność stron i UX
Technologie webowe » Tworzenie stron WWW
- Serie wydawnicze: Jak to zrobić?
Spis treści książki
- Internet (16)
- Modemy (17)
- Prędkości modemów (18)
- Usługi online i dostawcy usług internetowych (19)
- Co można znaleźć w internecie? (20)
- Sieć WWW (21)
- Orientowanie się w sieci WWW (22)
- Przeglądarki (23)
- Przeglądarka przeglądarce nierówna (24)
- Adresy internetowe, czyli inaczej adresy URL (25)
- Wprowadzanie adresu URL (26)
- Więcej o nazwach domen (26)
- Więcej o adresach URL (27)
- Co to takiego dodatki? (28)
- Który plik ściągnąć? (sit hqx bin sea zip mme) (29)
- Usługa online czy dostawca usług internetowych? (30)
- Komercyjna usługa online (30)
- Dostawca usług internetowych (30)
- Wycieczka bez przewodnika po sieci WWW (31)
- Czas na quiz (32)
- Przeszukiwanie internetu (34)
- Katalogi internetowe (35)
- Yahoo (36)
- Kolejna dobra strona Yahoo (38)
- Wyszukiwarki (39)
- Czytaj wskazówki! (40)
- Więcej informacji na temat
- sposobów przeszukiwania internetu (41)
- Adresy ułatwiające wyszukiwanie (42)
- Nie ograniczajcie się tylko do tych narzędzi (43)
- Czas na quiz (44)
- Czym są strony WWW? (48)
- Jak tworzy się stronę WWW? (50)
- To wcale nie takie trudne (51)
- Formatowanie tekstu (52)
- Akapit a kod Break (52)
- Zmienianie kolorów (54)
- Tworzenie łączy internetowych (56)
- Tworzenie łącza pocztowego (58)
- Dodawanie grafiki (60)
- Tworzenie tabel (62)
- Absolutna i relatywna szerokość tabeli (62)
- Czym są ramki? (64)
- Samodzielne pisanie kodu HTML (66)
- Tworzenie kolejnych stron (66)
- Co dalej? (66)
- Wycieczka bez przewodnika po sieci WWW (67)
- Czas na quiz (68)
- Organizowanie plików (70)
- Organizowanie plików z pomocą folderów (70)
- Organizowanie plików za pomocą nazw (70)
- Wymogi nazywania plików (71)
- Zachowywanie stron i nadawanie im tytułów (72)
- Co tak naprawdę robi przeglądarka? (74)
- Co to jest serwer WWW? (76)
- Jak znaleźć serwer WWW (77)
- Opłaty za goszczenie stron internetowych (77)
- O co należy pytać właściciela serwera WWW (78)
- Nazwa domeny i reszta twojego adresu URL (79)
- Własna domena (80)
- Serwery wirtualne (80)
- Wstępne planowanie witryny (81)
- Do kogo witryna jest adresowana (81)
- Przygotowanie wstępnego projektu (82)
- Zbieranie i porządkowanie materiałów (82)
- Zachowywanie materiałów roboczych (82)
- Lista czynności wstępnych (84)
- Wycieczka bez przewodnika po sieci WWW (85)
- Czas na quiz (86)
- Koszty publikacji (90)
- Kolor! (92)
- Poprawki, aktualizacje i archiwizowanie (93)
- Rozprowadzanie informacji (94)
- Kontakt z klientem (95)
- Świat informacji (96)
- Rozmiar plików (97)
- Dźwięk i animacje (98)
- Rozmiary i dostępność informacji (99)
- Miejsce zamieszkania projektanta (100)
- Zalety wydawnictw drukowanych (101)
- Wycieczka bez przewodnika po sieci WWW (103)
- Czas na quiz (104)
- Wyrównanie (106)
- Bliskość (110)
- Akapit a kod Break (113)
- Powtórzenia (114)
- Kontrast (118)
- Tworzenie punktu koncentracji (118)
- Ortografia! (121)
- Łączenie różnych technik (122)
- Wycieczka bez przewodnika po sieci WWW (123)
- Czas na quiz (124)
- Zacznijmy od prostego planu witryny (126)
- Formatowanie strony w poziomie (128)
- Standardowy rozmiar strony (128)
- Projektowanie systemu nawigowania (132)
- Style nawigowania (133)
- Nawigowanie a ramki (134)
- Powtarzalność (135)
- Gdzie się znajdujemy (135)
- Więcej niż jeden sposób nawigowania (136)
- Tematyka witryny narzuca styl systemu nawigowania (138)
- Indeks zawartości lub mapa witryny (140)
- Ostrożne korzystanie z łączy (141)
- Należy unikać tworzenia irytujących łącz (141)
- Uczmy się od innych (142)
- Wycieczka bez przewodnika po sieci WWW (143)
- Czas na quiz (144)
- Złe projekty (146)
- Dobre projekty (150)
- Lista kontrolna złych pomysłów (152)
- Lista kontrolna dobrych pomysłów (154)
- Estetyka koloru (157)
- Kolory CMYK (159)
- Kolory RGB (160)
- Kolory indeksowe (161)
- Głębia kolorów (162)
- Rozdzielczość monitora (164)
- Rozdzielczość ilustracji (166)
- Bezpieczne kolory przeglądarki (167)
- Skąd wziąć bezpieczne kolory przeglądarki? (167)
- Tworzenie bezpiecznych kolorów przeglądarki (168)
- Hybrydowe bezpieczne kolory przeglądarki (170)
- Czas na quiz (172)
- Formaty plików (174)
- Terminologia formatów plików graficznych (175)
- Format GIF (176)
- Zalety plików GIF (176)
- Kiedy wybrać format GIF (177)
- Format pliku JPEG (178)
- Postępowość plików JPEG (178)
- Zalety plików JPEG (178)
- Kiedy wybrać format JPEG (179)
- Antyaliasowanie (180)
- Rozmiar plików graficznych (181)
- Mała lekcja o bitach i bajtach (181)
- Jak określić prawidłową wielkość pliku? (181)
- Mapy obrazu (182)
- Mapy obrazu po stronie klienta i po stronie serwera (182)
- Rezerwowe etykiety (184)
- Miniaturki (185)
- Wycieczka bez przewodnika po sieci WWW (187)
- Czas na quiz (188)
- Wykaz plików graficznych używanych w internecie (190)
- Jeżeli nie chcesz sam tworzyć elementów graficznych (191)
- Jeżeli nie masz Photoshopa (192)
- Tanie oprogramowanie (192)
- Programy shareware do konwertowania plików (192)
- Photoshop to inwestycja w przyszłość (192)
- Jak przenieść zdjęcia i grafiki do komputera (193)
- Wyślij negatyw do studia fotograficznego (193)
- Co powiedzieć osobie, której zlecasz skanowanie (194)
- Samodzielne skanowanie (195)
- Używanie aparatu cyfrowego (196)
- Tworzymy plik GIF (patrz również: strony 202 - 203!) (198)
- Tworzymy plik JPEG (zobacz również strony 202 - 203!) (200)
- Tworzymy pliki GIF i JPEG (202)
- Tworzymy mapę obrazu (204)
- Tworzymy obrazek na tło strony (207)
- Obrazek przy lewej krawędzi strony jako jej tło (207)
- Obrazek przy górnej krawędzi strony jako jej tło (208)
- Tworzenie tła z teksturą (209)
- Filtr Tworzenie płytek (210)
- Obrazek o takim kolorze tła, jak kolor tła strony (211)
- Co w przypadku, gdy na tle strony została umieszczona kolorowa tekstura? (212)
- Duży obrazek w tle strony (213)
- Unikanie efektu poświaty oraz artefaktów (214)
- Tworzymy animowanego GIF-a (216)
- Czytelność a przejrzystość (220)
- Czytelność (220)
- Przejrzystość (221)
- Łamanie zasad (221)
- Bądź rozsądny (221)
- Cudzysłowy (223)
- Domyślny rodzaj i rozmiar czcionek (224)
- Ostatnia uwaga: nie kontroluj wszystkiego (224)
- Uniwersalne czcionki (225)
- Zmienne środowiskowe (226)
- Inne ważne rzeczy (228)
- Proporcjonalne i nieproporcjonalne (228)
- Style fizyczne i logiczne (228)
- Inne znaki specjalne (229)
- Przekleństwo podkreślenia (229)
- W trakcie pracy (230)
- Kaskadowe arkusze stylów (230)
- Czcionki dynamiczne oraz TrueDoc (230)
- Czcionki OpenType (230)
- Darmowe czcionki (230)
- Wycieczka bez przewodnika po sieci WWW (231)
- Czas na quiz (232)
- Zabawa z tabelami (234)
- Bogatsze kolory (236)
- Wstępne ładowanie obrazków (237)
- Czytelniejsze małe czcionki (238)
- Zastępcze źródło niskiej jakości (240)
- Cięcie plików na kawałki (242)
- Cięcie pliku GIF w celu stworzenia animacji (242)
- Cięcie obrazka w celu stworzenia oryginalnego układu strony (244)
- Przydatne wskazówki dla użytkowników Photoshopa (247)
- Skróty klawiaturowe (247)
- Dostosowywanie opcji (248)
- Sposoby na ułatwienie pracy (249)
- Wykorzystanie wielu warstw do stworzenia przycisków nawigacyjnych (250)
- Rzucamy cień (251)
- Efekt rollover oraz efekt zmiany obrazków (253)
- Proste poprawki w kodzie HTML (257)
- Formularze (260)
- Animacje Flash (261)
- Oprogramowanie wspomagające zarządzanie witrynami internetowymi (266)
- Testowanie witryny (268)
- Najpierw przenieś swój folder (268)
- Test w przeglądarce w trybie offline (268)
- Obserwuj innych, jak przeglądają twoją witrynę (269)
- Różne przeglądarki dla różnych ludzi (269)
- Poprawki (270)
- Inne wskazówki (271)
- Czas na quiz (272)
- Zanim prześlesz witrynę na serwer (273)
- Zgromadź pliki (274)
- Przesyłanie plików na serwer (276)
- Sprawdź witrynę w sieci (278)
- Uaktualnianie plików (280)
- Dodatkowe witryny (280)
- Czas na quiz (282)
- Wyszukiwarki internetowe (284)
- Specjalistyczne narzędzia zrobią to za ciebie (284)
- Więcej wcale nie znaczy lepiej (284)
- Wyszukiwarki specjalistyczne (285)
- Dodaj moje łącze, ja dodam twoje (285)
- Popularność witryny (285)
- Czego szukają wyszukiwarki? (286)
- Tytuł strony (286)
- Pierwszy akapit strony głównej (286)
- Zaśmiecanie kodu (286)
- Znaczniki meta (287)
- Zareklamuj witrynę (288)
- Reklamuj się wszędzie, gdzie tylko możesz (288)
- Wyróżnienia i nagrody (289)
- Dodawaj regularnie witrynę do wyszukiwarek (289)
- Znajdź swoją witrynę (289)
- Czas na quiz (290)
Wprowadzenie (11)
Część pierwsza: Korzystanie z sieci WWW (13)
Rozdział 1. Czym jest sieć WWW (15)
Rozdział 2. Przeszukiwanie internetu (33)
Część druga: Tworzenie stron WWW (45)
Rozdział 3. Czym właściwie są strony WWW? (47)
Rozdział 4. Co warto wiedzieć zanim zaczniemy tworzyć własną witrynę (69)
Część trzecia: Projektowanie publikacji WWW (87)
Rozdział 5. Publikacje drukowane a publikacje w sieci WWW (89)
Rozdział 6. Podstawowe zasady projektowania (105)
Rozdział 7. Projektowanie interfejsu i systemu nawigowania (125)
Rozdział 8. Jak odróżnić dobry projekt od złego (145)
Część czwarta: Kolory, grafika i czcionki (155)
Rozdział 9. Kolory w internecie (157)
Rozdział 10. Podstawy grafiki komputerowej (173)
Rozdział 11. Jak przygotować pliki graficzne do wykorzystania w sieci WWW (189)
Szczegółowe instrukcje (197)
Rozdział 12. Typografia w sieci WWW (219)
Rozdział 13. Wskazówki i podpowiedzi dla zaawansowanych (233)
Część piąta: Skończyłeś - i co dalej? (263)
Rozdział 14. Przetestuj i popraw witrynę (265)
Rozdział 15. Jak przesłać i uaktualnić witrynę na serwerze (273)
Rozdział 16. Jak zarejestrować witrynę (283)
Dodatki (291)
Odpowiedzi do quizów (292)
Indeks (293)
Helion - inne książki
-
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Promocja
Skupiamy się w niej na prostych projektach z użyciem legendarnego układu scalonego 555, określanego też jako NE 555. Jest to chip, który pozwala na realizację wielu funkcji, na przykład skonstruowanie układu czasowego czy multiwibratora. Zaprojektowany i skonstruowany przez Hansa R. Camenzinda w 1970 roku, zrobił niesamowitą karierę - jeszcze na początku XXI wieku co roku na potrzeby przemysłu powstawał miliard takich układów. Teraz o wszechstronności NE 555 możesz się przekonać osobiście, projektując i uruchamiając między innymi różnego rodzaju czujniki, generatory, lampki czy mierniki czasu. Sprawdź, jak szerokie zastosowanie ma NE 555!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Jeśli słowo „szyfr” budzi w Tobie przyjemny dreszczyk emocji, mamy dla Ciebie prawdziwą gratkę. Już za chwilę poznasz największe tajemnice ludzkości. Prezentowane w tej książce tajemnicze kody służyły dyplomatom, armiom pierwszej i drugiej wojny światowej, wreszcie zimnowojennym szpiegom. Były kamyczkami, które wywołały lawinę rewolucji informatycznej. Bez żadnej przesady - oto szyfry, które decydowały o losach świata. I wciąż o nich decydują.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,40 zł najniższa cena z 30 dni)
23.40 zł
39.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Z tą książką stopniowo nauczysz się prostego, podstawowego kodu, a potem bardziej złożonych instrukcji AVX. Nabierzesz wprawy w czytaniu kodu asemblera i zaczniesz łączyć go z kodem w językach wyższego poziomu. Co ważniejsze, teorię ograniczono tu do niezbędnego minimum, za to dokładnie opisano dostępne narzędzia, omówiono sposób ich użytkowania i możliwe problemy. Kod natomiast został zaprezentowany w postaci kompletnych programów asemblera, co pozwoli Ci na dowolne testowanie, zmienianie i inne eksperymenty. W ten sposób przygotujesz się do samodzielnego badania różnych obszarów AVX i korzystania z oficjalnych podręczników Intela.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla profesjonalnych administratorów i użytkowników Linuksa. Dzięki niej szybciej zrozumiesz, w jakim stopniu dobre zarządzanie systemami na poziomie systemu operacyjnego może wynieść działanie infrastruktury biznesowej na zupełnie inny poziom. Znajdziesz tu najlepsze praktyki zarządzania systemami ― począwszy od wyboru optymalnej dystrybucji Linuksa, poprzez zaprojektowanie architektury systemu, skończywszy na strategiach zarządzania przeprowadzanymi w nim poprawkami i aktualizacjami. Sporo miejsca poświęcono różnym metodom automatyzacji części zadań administratora, a także schematom tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii. Zaproponowano również ciekawe podejście do rozwiązywania problemów, dzięki któremu można szybciej uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie i uniknąć poważniejszych szkód.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Linux dla admina. Najlepsze praktyki. O czym pamiętać podczas projektowania i zarządzania systemami Linux dla admina. Najlepsze praktyki. O czym pamiętać podczas projektowania i zarządzania systemami
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Projektowanie stron WWW. Jak to zrobić? Robin Williams, John Tollet (3) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(3)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie