Head First Java. Edycja polska (Rusz głową!)
- Autorzy:
- Kathy Sierra, Bert Bates
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Head First - Rusz głową!
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.7/6 Opinie: 56
- Stron:
- 640
- Druk:
- oprawa miękka
Sprawdź nowe wydanie
Java. Rusz głową! Wydanie III
Kathy Sierra, Bert Bates, Trisha Gee
Opis
książki
:
Head First Java. Edycja polska (Rusz głową!)
Otwórz swój umysł. Poznaj język Java w niekonwencjonalny sposób. Nie będziesz musiał przebijać się przez długie wywody i czytać kilometrowych przykładów. Autorzy książki "Head First Java. Edycja polska" wybrali inny sposób przedstawienia czytelnikom najpopularniejszego języka programowania ery internetu -- uniwersalnego, obiektowego, o prostej i czytelnej składni, a co najważniejsze -- dostępnego nieodpłatnie na wszystkich platformach systemowych i sprzętowych.
W "Head First Java. Edycja polska" znajdziesz układanki, ilustrowane wyjaśnienia, zagadki oraz wywiady z najważniejszymi obiektami Javy. W ten nietypowy sposób nauczysz się zasad programowania zorientowanego obiektowo w języku Java. Z książki dowiesz się niemal wszystkiego -- zaczynając od zagadnień zupełnie podstawowych, a kończąc na bardzo zaawansowanych, takich jak wątki, połączenia sieciowe oraz programowanie rozproszone przy wykorzystaniu technologii RMI. Najważniejsze jest jednak to, że nauczysz się myśleć jak programista używający obiektowych języków programowania.
- Podstawowe informacje o języku Java
- Klasy i obiekty
- Typy danych
- Pierwszy program w Javie
- Java API
- Programowanie obiektowe -- dziedziczenie, polimorfizm, interfejsy i klasy abstrakcyjne
- Metody
- Obsługa wyjątków
- Graficzny interfejs użytkownika
- Operacje wejścia-wyjścia
- Programowanie sieciowe i RMI
Jeśli chcesz poznać Javę i świetnie się przy tym bawić -- kup tę książkę.
Wybrane bestsellery
-
Promocja Promocja 2za1
Java. Podręcznik na start to pozycja idealna dla każdego, kto chce podjąć takie kroki. W przystępny sposób zaznajamia nie tylko z językiem, ale też z podstawowymi koncepcjami stosowanymi podczas programowania - w obrazowy sposób przyrównuje je do sytuacji znanych spoza świata wirtualnego. Autor nie poprzestaje na podstawach i objaśnia także bardziej zaawansowane zagadnienia, dokonuje również przeglądu zmian, jakie w ciągu ostatnich lat zaszły w kolejnych wersjach Javy. Ostatnie rozdziały poświęca bardziej złożonym aspektom korzystania z tego języka programowania, w tym funkcjonowaniu mechanizmów odśmiecania pamięci, maszynie wirtualnej Javy i jej kompilatorom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak operacje wejście-wyjścia, biblioteka strumieni i techniki programowania współbieżnego. Nie zabrakło opisu biblioteki Swing, JavaBeans i serwletów, jak również licznych przykładów praktycznego zastosowania Javy. Wyczerpująco omówiono najnowsze możliwości języka, takie jak rekordy, klasy zapieczętowane czy też wyrażenia switch. Podręcznik został napisany w sposób przejrzysty, jasnym i zrozumiałym językiem, co znakomicie ułatwia naukę, a poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. To sprawia, że z kompendium skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(129,35 zł najniższa cena z 30 dni)
119.40 zł
199.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy. To pierwszy tom, w którym opisano podstawy języka i najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika, a także kolekcje, wyrażenia lambda, techniki programowania współbieżnego i funkcyjnego. W tym wydaniu poszczególne zagadnienia zoptymalizowano pod kątem Javy 17, opisano też takie nowości jak bloki tekstu, rozszerzenia konstrukcji switch, rekordy, dopasowywanie wzorców operatora instanceof, klasy zapieczętowane i wiele więcej. Podręcznik zawiera mnóstwo przykładów kodu, obrazujących zasady działania niemal każdej opisywanej funkcji czy biblioteki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(82,56 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
JavaFX to platforma umożliwiająca proste tworzenie atrakcyjnych interfejsów użytkownika dla aplikacji budowanych w języku Java. Wsparcie wzorca projektowego MVC, obsługa XML-a i możliwość formatowania atrakcyjnych wizualnie kontrolek za pomocą arkuszy stylów CSS - to tylko niektóre cechy sprawiające, że zastosowanie rozwiązania upraszcza architekturę aplikacji, przyspiesza ich tworzenie, ułatwia konserwację, umożliwia wydajną pracę nad projektami i pozwala osiągać ciekawe efekty w stosunkowo krótkim czasie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
To dwunaste, rozszerzone wydanie znakomitego podręcznika do nauki Javy, w pełni przejrzane, poprawione i zaktualizowane (uwzględnia nowości wprowadzone w Javie SE 9, 10 i 11). Ułatwia zdobycie solidnych podstaw języka i płynne przejście do tworzenia programów służących do rozwiązywania konkretnych problemów z takich dziedzin jak matematyka, ekonomia, finanse, tworzenie gier i animacji. W książce precyzyjnie wyjaśniono zasady korzystania z różnych struktur danych i tworzenia algorytmów. Zamieszczono również wskazówki dotyczące ich implementacji i wydajności. Zrozumienie prezentowanych treści jest łatwiejsze dzięki licznym przykładom i ćwiczeniom do samodzielnego wykonania. Znakomitym uzupełnieniem materiału są także uwagi, ostrzeżenia i wskazówki programistyczne, zawierające cenne porady i przemyślenia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,90 zł najniższa cena z 30 dni)
59.90 zł
199.00 zł (-70%) -
Oto zbiór aktualnych i kompletnych receptur instruktażowych, z których każda pomaga w rozwiązaniu konkretnego problemu. Wszystkie zostały starannie przetestowane i wielokrotnie udowodniły swoją przydatność. Każdą poprzedzono krótkim wprowadzeniem i omówieniem zastosowanych mechanizmów działania. Ta książka nie jest klasycznym podręcznikiem programowania, jednak z pewnością przyśpieszy praktyczne wykorzystanie możliwości Javy. Wśród receptur znalazł się szeroki zakres zagadnień, od podstawowych operacji na ciągach znaków, poprzez programowanie funkcyjne, po komunikację sieciową, rozwiązania big data i współdziałanie z kodem napisanym w innych językach. W tym wydaniu uwzględniono zmiany wprowadzone w wersjach Javy 12, 13 i 14.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Język Java jest konsekwentnie udoskonalany i unowocześniany dzięki zaangażowaniu wielu ludzi. Nowoczesny język Java staje się coraz bardziej wieloparadygmatowy, co oznacza, że stosowanie najlepszych praktyk w coraz większym stopniu determinuje jakość kodu. Obecnie napisanie kodu, który prawidłowo działa i może być łatwo zrozumiany przez innych programistów, nie wystarczy — należy zbudować program w taki sposób, aby można było go łatwo modyfikować. Jako że Java stała się obszerną i złożoną platformą, konieczne stało się uaktualnienie najlepszych praktyk.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Jeśli chcesz się stać właśnie takim programistą, wziąłeś do ręki właściwą książkę. Jest to klasyczny podręcznik, dzięki któremu wiele osób zdobyło mistrzostwo w programowaniu w Javie. Zawarto tu wyjątkowo rzetelne, praktyczne i aktualne wprowadzenie do języka. W książce znajdziesz wiele informacji o nowej wersji języka — Javie 9 oraz o świetnym narzędziu JShell, które ułatwia szybkie poznanie języka. Szczegółowo opisano JavaFX — najnowszy GUI i równocześnie zestaw narzędzi do nowych projektów. W przystępny i zrozumiały sposób przedstawiono dość trudne pojęcia, takie jak współbieżność, dzięki czemu bez problemu wykorzystasz moc systemów wielordzeniowych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Build Your Own Programming Language provides a hands-on approach to designing and implementing programming language features in a simple compiler and programming environment. This book will help you create new or domain-specific languages.- PDF + ePub pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
125.10 zł
139.00 zł (-10%) -
Promocja 2za1
Java należy do najpopularniejszych języków programowania na świecie. Używana przez miliony programistów, jest na tyle uniwersalna, że znajduje zastosowanie zarówno w aplikacjach desktopowych, mobilnych, jak i serwerowych, a także w zaawansowanych systemach zarządzania bazami danych. Z jej zalet korzystają samodzielni specjaliści, niewielkie firmy informatyczne, administracje rządowe, niezależne organizacje trzeciego sektora i wielkie korporacje. Java jest wszędzie. I stale się rozwija, dostosowując swoje możliwości do nowych wymagań technologicznych. Niejedyna, ale jedna z najistotniejszych tajemnic popularności Javy tkwi w tym, że należy ona do języków opartych na paradygmacie programowania obiektowego. Opanować je oznacza zrozumieć współczesne programowanie – wiedza o tym, czym są klasy, czym jest dziedziczenie czy polimorfizm, otwiera drzwi do efektywnego tworzenia kodu.- Videokurs pkt
O autorach książki
Kathy Sierra od wielu lat zajmuje się teorią nauczania. Pracowała na Uniwersytecie Kalifornijskim i w Sun Microsystems. W 2015 roku otrzymała Pioneer Award — nagrodę przyznawaną przez Electronic Frontier Foundation.
Bert Bates był programistą systemów eksperckich i systemów operacyjnych czasu rzeczywistego. Od 2003 roku pisze książki, jest autorem licznych pozycji z serii Rusz głową!
Kathy Sierra, Bert Bates - pozostałe książki
-
Promocja Promocja 2za1
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemnicom do rozwiązania, zabawnym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak wyrażenia lambda, typy ogólne czy programowanie sieciowe i funkcyjne. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, pogawędki prowadzone przy kominku przez programistę i kompilator. To wszystko sprawia, że ta pozycja jest absolutnie wyjątkowym i niezwykle skutecznym podręcznikiem!- Druk
(96,85 zł najniższa cena z 30 dni)
89.40 zł
149.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
What will you learn from this book?Head First Java is a complete learning experience in Java and object-oriented programming. With this book, you'll learn the Java language with a unique method that goes beyond how-to manuals and helps you become a great programmer. Through puzzles, mysteries, and soul-searching interviews with famous Java objects,- ePub + Mobi pkt
(220,15 zł najniższa cena z 30 dni)
228.65 zł
269.00 zł (-15%) -
Otwórz się na Javę i projektowanie obiektowe. Przystąp do nauki unikalną metodą, wykraczającą poza suche opisy składni oraz sposobów omijania codziennie spotykanych raf programistycznych. To doskonały podręcznik dla osób, które lubią uczyć się nowych języków programowania i nie mają wykształcenia informatycznego lub programistycznego. Zostań fantastycznym programistą i zdobądź wiedzę kompletną: od tworzenia obiektów, po graficzny interfejs użytkownika (GUI), obsługę wyjątków (błędów) oraz komunikację sieciową (gniazda) i wielowątkowość, a nawet pakowanie grupy plików klasowych w jeden plik instalacyjny. Precz z nudnymi wykładami i zakuwaniem bez zrozumienia! Nauka to znacznie więcej niż tylko czytanie suchego tekstu. Twój mózg jest niczym głodny rekin, cały czas prący naprzód w poszukiwaniu nowej, apetycznej przekąski.
- Druk
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Looking to study up for the new J2EE 1.5 Sun Certified Web Component Developer (SCWCD) exam? This book will get you way up to speed on the technology you'll know it so well, in fact, that you can pass the brand new J2EE 1.5 exam. If that's what you want to do, that is. Maybe you don't care about the exam, but need to use servlets and JSPs in your n- ePub + Mobi pkt
(143,65 zł najniższa cena z 30 dni)
152.15 zł
179.00 zł (-15%) -
Dzięki tej książce wszystkie pojęcia związane z EJB przestaną być dla Ciebie wiedzą tajemną. Autorzy książki, wykorzystując najnowsze elementy teorii uczenia, przedstawią Ci wszystkie zagadnienia niezbędne do rozpoczęcia projektowania i tworzenia aplikacji w technologii EJB.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
What do Ford Financial, IBM, and Victoria's Secret have in common? Enterprise JavaBeans (EJB). As the industry standard for platform-independent reusable business components, EJB has just become Sun Microsystem's latest developer certification. Whether you want to be certifiable or just want to learn the technology inside and out, Head First EJB wi- ePub + Mobi pkt
(135,15 zł najniższa cena z 30 dni)
135.15 zł
159.00 zł (-15%) -
Promocja Promocja 2za1
Statyczna strona internetowa dziś już nikogo nie zachwyca. Czas na zmianę! Pora sprawić, aby tworzone przez Ciebie aplikacje stały się wyjątkowo dynamiczne, elastyczne i interaktywne. Poznaj i wykorzystaj w tym celu nowoczesną technologię serwletów i stron JSP.- Druk
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
101.40 zł
169.00 zł (-40%) -
Używamy rysunków, bo obraz wart jest 1024 słów. Stosujemy powtórzenia, by zakodować na stałe dane w Twojej chłonnej głowie. Oddziałujemy na emocje, jesteśmy nieprzewidywalni, zaskakujący i zabawni. Stawiamy przed Tobą wyzwania i zadajemy pytania, które angażują Cię w proces studiowania przedstawianych zagadnień. Cały czas pobudzamy Twój umysł do aktywnego działania, zmuszamy go do posłuszeństwa... a za ciężką pracę nagrodzimy go smakowitym ciasteczkiem w postaci wiedzy - wisienka gratis!
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Dzięki książce "Head First Design Pattern. Edycja polska" wszystkie pojęcia związane ze wzorcami projektowymi przestaną być dla Ciebie wiedzą tajemną.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Dzięki książce "Head First Servlets & JSP. Edycja polska" serwlety i technologia Java Server Pages przestaną być dla Ciebie wiedzą z pogranicza magii.- Druk pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Zobacz pozostałe książki z serii Head First - Rusz głową!
-
Promocja Promocja 2za1
To gruntownie zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika po wdrażaniu i testowaniu kontenerów Dockera. Przedstawia proces przygotowania pakietu aplikacji ze wszystkimi ich zależnościami, a także jego testowania, wdrażania, skalowania i utrzymywania w środowiskach produkcyjnych. Zawiera omówienie Docker Compose i trybu Docker Swarm, opis zagadnień związanych z Kubernetes, jak również przykłady optymalizacji obrazów Dockera. W tym wydaniu zaprezentowano ponadto najlepsze praktyki i narzędzie BuildKit, opisano wsparcie obrazów wieloarchitekturowych, kontenerów rootless i uwzględniono wiele innych ważnych informacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.50 zł
87.00 zł (-50%) -
Promocja Promocja 2za1
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy.- Druk
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób uczynić architekturę oprogramowania wystarczająco plastyczną, aby mogła odzwierciedlać zachodzące zmiany biznesowe i technologiczne. W nowym wydaniu rozbudowano pojęcia zmiany kierowanej i przyrostowej, a także przedstawiono najnowsze techniki dotyczące funkcji dopasowania, automatycznego zarządzania architekturą i danych ewolucyjnych. Zaprezentowano praktyki inżynieryjne umożliwiające ewoluowanie systemów oprogramowania, jak również podejścia strukturalne, w tym zasady projektowe, które ułatwiają zarządzanie tą ewolucją. Opisano ponadto, w jaki sposób zasady i praktyki architektury ewolucyjnej wiążą się z różnymi elementami procesu tworzenia oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Właśnie w tym celu powstał ten przewodnik po filozofii oprogramowania. Znajdziesz w nim 21 pragmatycznych reguł, którymi kierują się najlepsi programiści. Dzięki spostrzeżeniom zawartym w książce zmienisz podejście do programowania i szybko się przekonasz, że pozwoli Ci to na pisanie lepszego, czytelniejszego i niezawodnego kodu. Poszczególne reguły zostały zilustrowane jego rzeczywistymi przykładami, ułatwiającymi zrozumienie prezentowanych treści. Ten zajmująco i zabawnie napisany przewodnik nie tylko zainspiruje Cię do programistycznego rozwoju, ale również będzie nieocenioną pomocą przy szkoleniu nowych członków zespołu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka, napisana z myślą o inżynierach oprogramowania, jest trzecim, gruntownie zaktualizowanym wydaniem praktycznego przewodnika, który szybko przeprowadzi Cię od podstaw aż do zaawansowanych technik pracy z Gitem. Po zapoznaniu się z filozofią systemu i jego najważniejszymi funkcjami płynnie przejdziesz do takich zagadnień jak modyfikowanie drzew, korzystanie z dziennika odwołań i schowka. Znajdziesz tu również kilka przydatnych scenariuszy projektowych i sporo ciekawych wskazówek i porad. W efekcie nauczysz się korzystać z elastyczności Gita i w praktyczny sposób zarządzać procesem tworzenia kodu z zastosowaniem wielu różnych metod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,35 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Książka jest adresowana do wszystkich, którzy chcą budować, rozwijać i skalować systemy NLP w środowisku biznesowym, a także dostosowywać je do swojej branży. Opisuje tworzenie rzeczywistych aplikacji NLP. Omawia pełny cykl życia typowego projektu NLP, od zbierania danych po wdrożenie i monitorowanie modelu. Przedstawia studia przypadków i przewodniki dziedzinowe, pozwalające na zbudowanie systemu NLP od podstaw.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Przetwarzanie języka naturalnego w praktyce. Przewodnik po budowie rzeczywistych systemów NLP
Sowmya Vajjala, Bodhisattwa Majumder, Anuj Gupta, Harshit Surana
(70,85 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%)
Ebooka "Head First Java. Edycja polska (Rusz głową!)" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Head First Java. Edycja polska (Rusz głową!)" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Head First Java. Edycja polska (Rusz głową!)" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Head First Java. Edycja polska (Rusz głową!) (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: NetWorld Piotr Kociatkiewicz; 12/05Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Język Java jest najpopularniejszym językiem programowania ery Internetu. Przemawia za nim uniwersalność, czytelna składnia i darmowa dostępność. Książka w sposób niekonwencjonalny, ale bardzo przyjazny dla czytelnika, uczy programowania w tym języku, począwszy od zagadnień podstawowych, obejmujących specyfikę programowania obiektowego, kończąc zaś na bardzo zaawansowanych, takich jak obsługa wyjątków, graficzny interfejs użytkownika, operacje we/wy, nawiązywanie połączeń sieciowych, wdrażanie i rozpowszechnianie aplikacji oraz przetwarzanie rozproszone. Książka przeznaczona jest dla osób mających doświadczenie w programowaniu, chcących nauczyć się programowania w języku Java.
-
Recenzja: NetWorld Piotr KociatkiewiczRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Język Java jest najpopularniejszym językiem programowania ery Internetu. Przemawia za nim uniwersalność, czytelna składnia i darmowa dostępność. Książka w sposób niekonwencjonalny, ale bardzo przyjazny dla czytelnika, uczy programowania w tym języku, począwszy od zagadnień podstawowych, obejmujących specyfikę programowania obiektowego, kończąc zaś na bardzo zaawansowanych, takich jak obsługa wyjątków, graficzny interfejs użytkownika, operacje we/wy, nawiązywanie połączeń sieciowych, wdrażanie i rozpowszechnianie aplikacji oraz przetwarzanie rozproszone. Książka jest dla osób mających doświadczenie w programowaniu, chcących nauczyć się programowania w języku Java.
-
Recenzja: Java Developers Network Artur Wroński; 03.01.2005Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Head First Java to pierwsza książka z serii Head First, czyli tzw. przyjaznych dla naszego mózgu podręczników. Jej autorami są Kathy Sierra i Bert Bates -- kowbojskie małżeństwo, założyciele doskonałego serwisu dla programistów javaranch.com.
Head First Java to książka zaskakująca. Autorzy podczas jej tworzenia wykorzystali swoje wieloletnie doświadczenie z teorii nauczania i napisali pod każdym względem podręcznik wyjątkowy. Pierwszy kontakt z książką może szokować, bowiem jej forma przypomina raczej komiks, grę komputerową i rebus w jednym, niż tradycyjny podręcznik uczący programowania.
Autorzy na każdym kroku stosują sztuczki mnemotechniczne (połączenie rysunków, zdjęć, komiksów, stosowanie różnej wielkości czcionek, pisma odręcznego, odpowiednie grupowanie materiału, rymowanki, stosowanie żartobliwej formy...), a wszystko po to, by omawiane zagadnienia zrozumieć i bez trudu zapamiętać dobrze się przy tym bawiąc.
Podręcznik ten przeznaczony jest głównie dla początkujących jednak jego lektura sprawi przyjemność również ekspertowi. Żałować można jedynie, że tak mało jest podobnych publikacji...
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Head First Java
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1413-3, 8373614133
- Data wydania książki drukowanej :
- 2004-12-10
- Format:
- 200x230
- Numer z katalogu:
- 2613
- Przykłady na ftp
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Java - Programowanie
- Serie wydawnicze: Head First - Rusz głową!
Spis treści książki
- Dla kogo jest przeznaczona ta książka? (18)
- Co sobie myśli Twój mózg? (19)
- Metapoznanie (21)
- Zmuś swój mózg do posłuszeństwa (23)
- Czego potrzebujesz, aby skorzystać z tej książki? (24)
- Jak działa Java? (28)
- Struktura kodu w Javie (31)
- Anatomia klasy (32)
- Metoda main() (33)
- Pętle (35)
- Rozgałęzienia warunkowe (test if) (37)
- Tworzenie aplikacji "99 butelek piwa" (38)
- Program krasomówczy (41)
- Pogawędki przy kominku - spór kompilatora z JVM (42)
- Ćwiczenia i zagadki (44)
- Wojna o fotel (Jurek "obiektowiec" kontra Bronek "proceduralny") (52)
- Dziedziczenie (wprowadzenie) (55)
- Przesłanianie metod (wprowadzenie) (56)
- Czym jest klasa? (metody, składowe) (58)
- Tworzenie pierwszego obiektu (60)
- Użycie metody main() (62)
- Kod od kuchni (63)
- Ćwiczenia i zagadki (66)
- Deklarowanie zmiennej (Java zwraca uwagę na typ) (74)
- Typy podstawowe ("Poproszę podwójne z dodatkową pianką") (75)
- Słowa kluczowe Javy (77)
- Odwołania (zdalne sterowanie obiektami) (78)
- Deklarowanie i przypisywanie obiektów (79)
- Obiekty na automatycznie sprzątanej stercie (81)
- Tablice (pierwszy rzut oka) (83)
- Ćwiczenia i zagadki (87)
- Metody wykorzystują stan obiektu (obiektowy pies szczeka inaczej) (97)
- Argumenty metod i typy zwracanych wartości (98)
- Przekazywanie przez wartość (zmienna zawsze jest kopiowana) (101)
- Metody pobierające i zapisujące (103)
- Hermetyzacja (użyj jej lub zaryzykuj upokorzenie) (104)
- Wykorzystanie odwołań w tablicy (107)
- Ćwiczenia i zagadki (112)
- Tworzenie gry Zatopić portal (120)
- Rozpoczynanie pracy nad prostą wersją gry Zatopić portal (122)
- Pisanie kodu przygotowawczego (pseudokodu gry) (123)
- Kod testowy prostej wersji gry (126)
- Pisanie kodu prostej wersji gry (127)
- Ostateczny kod prostej wersji gry Zatopić portal (130)
- Generowanie liczb losowych przy użyciu Math.random() (135)
- Gotowy kod do pobierania danych wpisywanych w wierszu poleceń (136)
- Realizacja cykliczna przy użyciu pętli for (138)
- Rzutowanie dużych typów prostych na mniejsze (140)
- Konwersje łańcuchów znaków na liczby przy użyciu Integer.parseInt() (140)
- Ćwiczenia i zagadki (141)
- Analizowanie błędu w prostej wersji gry Zatopić portal (148)
- ArrayList (wykorzystanie Java API) (154)
- Poprawa kodu klasy Portal (160)
- Tworzenie właściwej wersji gry (Zatopić portal) (162)
- Pseudokod właściwej wersji gry (166)
- Kod właściwej wersji gry (168)
- Wyrażenia logiczne (boolowskie) (173)
- Korzystanie z biblioteki (Java API) (176)
- Korzystanie z pakietów (instrukcja importu i pełne nazwy) (177)
- Korzystanie z dokumentacji w wersji HTML i literatury (180)
- Ćwiczenia i zagadki (182)
- Zrozumienie dziedziczenia (relacje między klasami nadrzędnymi i podrzędnymi) (188)
- Projektowanie drzewa dziedziczenia (symulacja na zwierzętach) (190)
- Unikanie powielania kodu (przy wykorzystaniu dziedziczenia) (191)
- Przesłanianie metod (192)
- JEST i MA (dziewczyna z wanną) (197)
- Co dziedziczysz po klasie nadrzędnej? (200)
- Co w rzeczywistości daje nam dziedziczenie? (202)
- Polimorfizm (używanie odwołania klasy nadrzędnej do obiektu klasy podrzędnej) (203)
- Reguły przesłaniania (nie dotykaj tych argumentów i typu wartości wynikowej) (210)
- Przeciążanie metody (powtórnie użyta nazwa metody, nic więcej) (211)
- Ćwiczenia i zagadki (213)
- Obiektów niektórych klas po prostu nie należy tworzyć (220)
- Klasy abstrakcyjne (nie dają możliwości tworzenia obiektów) (221)
- Metody abstrakcyjne (muszą zostać zaimplementowane) (223)
- Polimorfizm w działaniu (226)
- Klasa Object (ostateczna klasa nadrzędna) (228)
- Odczytywanie obiektów z listy ArrayList (są odczytywane jako Object) (231)
- Kompilator sprawdza typy odwołań (nim pozwoli na wywołanie metody) (233)
- Połącz się ze swoim wewnętrznym Obiect-em (234)
- Odwołania polimorficzne (235)
- Rzutowanie odwołania do obiektu (przesuwanie się w dół drzewa dziedziczenia) (236)
- "Śmiertelny romb" (problem wielokrotnego dziedziczenia) (243)
- Wykorzystanie interfejsów (najlepsze rozwiązanie!) (244)
- Ćwiczenia i zagadki (249)
- Stos i sterta, gdzie mieszkają zmienne i obiekty (256)
- Metody na stosie (257)
- Gdzie są przechowywane zmienne lokalne? (258)
- Gdzie są przechowywane składowe? (259)
- Cud uworzenia obiektu (260)
- Konstruktory (kod wykonywany, gdy powiemy: "Stań się") (261)
- Inicjalizacja stanu nowego obiektu Kaczka (263)
- Kompilator potrafi stworzyć konstruktor domyślny (bezargumentowy) (265)
- Konstruktory przeciążone (267)
- Konstruktory klas nadrzędnych (łańcuch wywołań konstruktorów) (270)
- Wywoływanie przeciążonych konstruktorów przy użyciu this() (276)
- Istnienie obiektu (278)
- Odśmiecanie (i zapewnianie przydatności obiektu) (280)
- Ćwiczenia i zagadki (287)
- Klasa Math (czy naprawdę potrzeba nam obiektu tej klasy?) (294)
- Metody statyczne (295)
- Zmienne statyczne (297)
- Stałe (statyczne zmienne sfinalizowane) (302)
- Metody klasy Math (random(), round(), abs() i inne) (306)
- Klasy "opakowujące" (Integer, Boolean, Character itd.) (307)
- Formatowanie liczb (310)
- Formatowanie dat (312)
- Ćwiczenia i zagadki (315)
- Tworzenie maszyny muzycznej (MuzMachina) (322)
- A co, jeśli trzeba wywołać potencjalnie niebezpieczny kod? (325)
- Wyjątki informują, że "mogło się stać coś złego" (326)
- Kompilator gwarantuje (sprawdza), że będziesz świadom zagrożeń (327)
- Przechwytywanie wyjątków przy użyciu try-catch (deskorolkarz) (328)
- Sterowanie przepływem w blokach try-catch (332)
- Blok finally (niezależnie od tego, co się dzieje, wyłącz piekarnik!) (333)
- Przechwytywanie wielu wyjątków (kolejność ma znaczenie) (335)
- Deklarowanie wyjątków (pomiń go) (341)
- Prawo obsługuj lub deklaruj (343)
- Kod od kuchni (generowanie dżwięków) (345)
- Ćwiczenia i zagadki (354)
- Twój pierwszy interfejs graficzny (359)
- Przechwytywanie zdarzeń generowanych przez użytkownika (361)
- Implementacja interfejsu odbiorcy (362)
- Przechwytywanie zdarzenia ActionEvent przycisku (364)
- Tworzenie interfejsu użytkownika wykorzystującego grafikę (367)
- Zabawa z metodą paintComponent() (369)
- Obiekt Graphics2D (370)
- Umieszczanie na ekranie więcej niż jednego przycisku (376)
- Pomoc ze strony klas wewnętrznych (stwórz odbiorcę jako klasę wewnętrzną) (382)
- Animacja (przesuń to, narysuj to, przesuń to, narysuj to i tak dalej) (386)
- Kod od kuchni (rysowanie przy dźwiękach muzyki) (390)
- Ćwiczenia i zagadki (398)
- Komponenty biblioteki Swing (404)
- Menedżery układu (kontrolują wielkość i rozmieszczenie) (405)
- Trzy menedżery układu (BorderLayout, FlowLayout, BoxLayout) (407)
- BorderLayout (zarządza pięcioma regionami) (408)
- FlowLayout (zwraca uwagę na kolejność i preferowaną wielkość) (412)
- BoxLayout (podobny do poprzedniego, lecz może rozmieszczać elementy w pionie) (415)
- JTextField (służy do wpisywania pojedynczego wiersza tekstu) (417)
- JTextArea (służy do wpisywania wielu wierszy tekstu i ma możliwość jego przewijania) (418)
- JCheckBox (czy ta opcja jest wybrana?) (420)
- JList (lista elementów z możliwością przewijania) (421)
- Kod od kuchni (coś wielkiego - tworzenie klienta pogawędek aplikacji MuzMachina) (422)
- Ćwiczenia i zagadki (428)
- Stan obiektów biblioteki Swing (433)
- Zapisywanie zserializowanego obiektu do pliku (434)
- Strumienie wejścia-wyjścia w Javie (437)
- Serializacja obiektów (438)
- Implementacja intefejsu Serializable (439)
- Stosowanie zmiennych pomijanych podczas serialiacji (441)
- Deserializacja obiektów (443)
- Zapis zawartości pliku tekstowego (447)
- java.io.File (452)
- Odczyt zawartości pliku tekstowego (454)
- StringTokenizer (458)
- Kod od kuchni (462)
- Ćwiczenia i zagadki (466)
- Ogólne omówienie programu klienta (473)
- Nawiązywanie połączenia, wysyłanie i odbieranie (474)
- Gniazda sieciowe (475)
- Porty TCP (476)
- Odczytywanie danych z gniazda (przy użyciu BufferedReader) (478)
- Zapisywanie danych w gnieździe (przy użyciu PrintWriter) (479)
- Pisanie programu CodziennePoradyKlient (480)
- Tworzenie prostego serwera (483)
- Kod aplikacji CodziennePoradySerwer (484)
- Tworzenie klienta pogawędek (486)
- Wiele stosów wywołań (490)
- Uruchamianie nowego wątku (utworzenie i rozpoczęcie działania) (492)
- Interfejs Runnable (zadanie, jakie wątek ma wykonać) (493)
- Trzy stany nowego obiektu Thread (nowy, uruchamialny, działający) (495)
- Pętla działania (496)
- Mechanizm szeregowania wątków (to on decyduje, a nie Ty) (497)
- Usypianie wątku (501)
- Tworzenie i uruchamianie dwóch wątków (503)
- Zagadnienia współbieżności - czy te problemy można rozwiązać? (505)
- Problem współbieżności Romka i Moniki (506)
- Blokowanie w celu stworzenia elementów atomowych (510)
- Każdy obiekt ma blokadę (511)
- Przerażający problem "utraconej modyfikacji" (512)
- Metody synchronizowane (przy użyciu blokowania) (514)
- Wzajemna blokada! (516)
- Kod wielowątkowego klienta pogawędek (518)
- Gotowy do użycia ProstyKlientPogawedek (520)
- Ćwiczenia i zagadki (524)
- Możliwości wdrażania (530)
- Niezależne przechowywanie kodu źródłowego i plików klasowych (532)
- Tworzenie wykonywalnych plików JAR (archiwów Javy) (533)
- Uruchamianie wykonywalnych plików JAR (534)
- Umieszczaj swoje klasy w pakietach! (535)
- Zapobieganie konfliktom nazw pakietów (536)
- Pakietom musi odpowiadać odpowiednia struktura katalogów (537)
- Kompilacja i uruchamianie programu, w którym wykorzystywane są pakiety (538)
- Kompilacja z opcją -d (539)
- Tworzenie wykonywalnych plików JAR (z wykorzystaniem pakietów) (540)
- Wdrażanie przez internet przy użyciu technologii JWS (ang. Java Web Start) (545)
- Plik .jnlp (547)
- Jak tworzyć i wdrażać aplikacje JWS? (548)
- Ćwiczenia i zagadki (549)
- Wywoływanie zdalnych metod (RMI), bardzo szczegółowy opis praktyczny (554-570)
- Serwlety (pobieżna prezentacja) (571)
- Enterprise JavaBeans (komponenty EJB, bardzo pobieżna prezentacja) (577)
- Jini, najlepsza z możliwych sztuczek (578)
- Tworzenie naprawdę fajnej, uniwersalnej przeglądarki usług (582)
- Koniec (594)
- MuzMachinaKońcowa (kod klienta) (596)
- SerwerMuzyczny (kod serwera) (603)
- Operacje bitowe (606)
- Niezmienność (607)
- Asercje (608)
- Zasięg blokowy (609)
- Połączone wywołania (610)
- Przesłanianie metody equals() (611)
- Poziomy dostępu oraz modyfikatory dostępu (czyli co kto widzi) (612)
- Metody klas String oraz StringBuffer (614)
- Tablice wielowymiarowe (615)
- Kolekcje (616)
Wprowadzenie
Rozdział 1. Przełamując zalew początkowych trudności
Rozdział 2. Wycieczka do Obiektowa
Rozdział 3. Poznaj swoje zmienne
Rozdział 4. Jak działają obiekty?
Rozdział 5. Supermocne metody
Rozdział 6. Korzystanie z biblioteki Javy
Rozdział 7. Wygodniejsze życie w Obiektowie
Rozdział 8. Poważny polimorfizm
Rozdział 9. Życie i śmierć obiektu
Rozdział 10. Liczby mają znaczenie
Rozdział 11. Ryzykowne działania
Rozdział 12. Historia bardzo graficzna
Rozdział 13. Popracuj nad Swingiem
Rozdział 14. Zapisywanie obiektów
Rozdział 15. Nawiąż połączenie
Rozdział 16. Rozpowszechnij swój kod
Rozdział 17. Przetwarzanie rozproszone
Dodatek A Ostatnie doprawianie kodu
Dodatek B Dziesięć najważniejszych zagadnień, które niemal znalazły się w tej książce...
Skorowidz (625)
Helion - inne książki
-
Promocja Promocja 2za1
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,18 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Head First Java. Edycja polska (Rusz głową!) Kathy Sierra, Bert Bates (56) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(22)
(21)
(0)
(4)
(6)
(3)
Oceny i opinie poprzednich wydań
więcej opinii
ukryj opinie