×
sukces
Dodano do koszyka:
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
sukces
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Nir Eyal, Ryan Hoover

Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Nir Eyal, Ryan Hoover - okladka książki

Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Nir Eyal, Ryan Hoover - okladka książki

Zajrzyj do książki

przywv/przywv.mp3 przywv
Autorzy:
Nir Eyal, Ryan Hoover
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
3.6/6  Opinie: 5
Stron:
240
Druk:
oprawa miękka
Czytaj fragment

Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania -czegokolwiek i przez cały dzień - a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie zaplanował. Twoje działania zostały przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki - zaprogramowane i utrwalone.

W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.

Poradnik, który trzymasz w dłoni, to:

  • źródło praktycznej wiedzy o ludzkich nawykach - jak powstają i w jaki sposób się utrwalają;
  • przejrzysta instrukcja tworzenia produktów, które będą miały moc kuszenia i do których ludzie będą powracać;
  • zestaw wskazówek, dzięki którym korzystanie z twojego produktu stanie się nawykiem;
  • źródło informacji na temat technik behawioralnych stosowanych przez serwisy takie jak Twitter, Instagram, Pinterest oraz wiele innych.

Wiedza o kształtowaniu nawyków konsumenckich to naprawdę potężne narzędzie!

O autorze książki

Nir Eyal - jest amerykańskim ekspertem w dziedzinie inżynierii behawioralnej. Interesuje się zjawiskami na styku psychologii, technologii i biznesu. Wykładał na Uniwersytecie Stanforda. Regularnie publikuje w takich periodykach jak Harvard Business Review, The Atlantic i Psychology Today oraz na portalu TechCrunch. Jego poprzednia książka, Skuszeni, była na liście bestsellerów Wall Street Journal i zyskała opinię przełomowej.

Zamknij

Blik

P�atno�� tokenem blik

ZAPŁAĆ


Zamknij

Przenieś na półkę

Aby dodać ten tytuł na półkę, zaloguj się.

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
54,90 zł
Dodaj do koszyka