Wybierz tytuł
100 sposobów na Excel
100 sposobów na fotografię cyfrową
100 sposobów na Google
100 sposobów na sieci bezprzewodowe. Wydanie II
100 sposobów na Windows XP PL
125 sposobów na bezpieczeństwo sieci. Wydanie II
168-godzinny tydzień. Żyj w pełni 24/7
3D Studio MAX 3 f/x
3D Studio MAX 3. Vademecum profesjonalisty
3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne. Biblia
3ds Max 2009. Biblia
3ds Max 2010. Biblia
3DS MAX 4. Ćwiczenia praktyczne
3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne
3ds Max 8. Biblia
50 klasyków psychologii. Kim jesteśmy, w jaki sposób myślimy, co robimy
505 praktycznych skryptów dla webmastera
75 sposobów na statystykę. Jak zmierzyć świat i wygrać z prawdopodobieństwem
802.11. Sieci bezprzewodowe. Przewodnik encyklopedyczny
ABC Delphi 6
ABC języka HTML i XHTML
ABC języka SQL
ABC komputera i Internetu
ABC sam składam komputer. Wydanie III
ABC tworzenia stron WWW
ABC tworzenia stron WWW. Wydanie II
ABC Visual Basica 6
Access 2000 PL. Ćwiczenia praktyczne
Access 2002/XP PL dla każdego
Access 2003 PL. Ćwiczenia praktyczne
Access 2007 PL. Biblia
Access 2010 PL. Biblia
Access 2010 PL. Kurs
Access. Baza danych. Projektowanie i programowanie
ActionScript 2.0. Od podstaw
ActionScript 3.0 dla Adobe Flash CS4/CS4 PL Professional. Oficjalny podręcznik
ActionScript 3.0. Szybki start
ActionScript. Przewodnik encyklopedyczny
ADHD. Lekarz rodzinny
Administrowanie sieciowymi protokołami komunikacyjnymi
Adobe After Effects 6.0. Oficjalny podręcznik
Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik
Adobe Dreamweaver CS3/CS3 PL. Oficjalny podręcznik
Adobe Dreamweaver CS5/CS5 PL. Oficjalny podręcznik
Adobe Flash CS3 Professional. Oficjalny podręcznik
Adobe Flash CS3/CS3 PL Professional. Biblia
Adobe Flash CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik
Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Oficjalny podręcznik
Adobe Flex 3. Oficjalny podręcznik
Adobe Illustrator CS6/CS6 PL. Oficjalny podręcznik
Adobe Illustrator CS/CS PL. Oficjalny podręcznik
Adobe InDesign CS2/CS2 PL. Oficjalny podręcznik
Adobe InDesign CS3/CS3 PL. Oficjalny podręcznik
Adobe InDesign CS5/CS5 PL. Oficjalny podręcznik
Adobe Photoshop 5. Praktyczne projekty
Adobe Photoshop CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
Adobe Photoshop CS2/CS2 PL. Oficjalny podręcznik
Adobe Photoshop CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik
Adobe Photoshop CS6/CS6 PL. Oficjalny podręcznik
Adobe Premiere 6.5. Biblia
Adobe Premiere Pro 1.5. Techniki studyjne
Adobe Premiere Pro. Ćwiczenia
Adobe Premiere Pro. Oficjalny podręcznik
AJAX i PHP. Tworzenie interaktywnych aplikacji internetowych
AJAX w mgnieniu oka
Ajax. Zaawansowane programowanie
Algorytmy bez tajemnic
Algorytmy i struktury danych
Algorytmy i struktury danych z przykładami w Delphi
Algorytmy. Od podstaw
Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie II
Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie III
Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie V
Algorytmy. Wydanie IV
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel. Vademecum Walkenbacha
Analiza i projektowanie obiektowe
Analiza i projektowanie obiektowe. Rusz głową!
Analiza i projektowanie strukturalne
Analizy Business Intelligence. Zaawansowane wykorzystanie Excela
Anatomia i fizjologia dla bystrzaków
Anatomia PC. Wydanie IX
Anatomia PC. Wydanie V
Anatomia PC. Wydanie VI
Anatomia PC. Wydanie VII
Anatomia PC. Wydanie XI
Android 2. Tworzenie aplikacji
Android 2. Tworzenie aplikacji
Android 3. Tworzenie aplikacji
Android. Programowanie aplikacji na urządzenia przenośne. Wydanie II
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową!
Android. Programowanie gier na tablety
Android Studio. Podstawy
Android. Tworzenie aplikacji w oparciu o HTML, CSS i JavaScript
Android UI. Podręcznik dla projektantów. Smashing Magazine
Android w praktyce
AngularJS
AngularJS. Pierwsze kroki
AngularJS. Profesjonalne techniki
Antywzorce języka SQL. Jak unikać pułapek podczas programowania baz danych
Apache. Leksykon kieszonkowy
Apache. Przewodnik encyklopedyczny. Wydanie III
Aparaty cyfrowe. Praktyczny przewodnik
API nowoczesnej strony WWW. Usługi sieciowe w PHP
Aplikacje w Delphi. Przykłady
Aplikacje w Delphi. Przykłady. Wydanie III
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem. Wzorce projektowe
Arduino. 65 praktycznych projektów
Arduino dla początkujących. Podstawy i szkice
Arduino w akcji
Asembler. Ćwiczenia praktyczne
Asembler dla procesorów ARM. Podręcznik programisty
Asembler dla procesorów Intel. Vademecum profesjonalisty
Asembler. Podręcznik programisty
Asembler. Sztuka programowania
Asembler. Sztuka programowania. Wydanie II
ASP.NET 2.0. Gotowe rozwiązania
ASP.NET 2.0. Projektowanie aplikacji internetowych
ASP.NET 2.0. Tworzenie witryn internetowych z wykorzystaniem C# i Visual Basica
ASP.NET 3.5 z wykorzystaniem C# i VB. Zaawansowane programowanie
ASP.NET 4 z wykorzystaniem C# i VB. Zaawansowane programowanie
ASP.NET dla każdego
ASP.NET MVC 3 Framework. Zaawansowane programowanie
ASP.NET MVC 4. Zaawansowane programowanie
ASP.NET MVC 5. Zaawansowane programowanie
ASP.NET. Programowanie
ASP.NET Web Forms. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy
Atlas matematyczny
AutoCAD 2004 PL. Pierwsze kroki
AutoCAD 2005
AutoCAD 2005 PL
AutoCAD 2005 PL. Pierwsze kroki
AutoCAD 2006 PL. Pierwsze kroki
AutoCAD 2010 PL. Pierwsze kroki
AutoCAD 2014 PL
AVR i ARM7. Programowanie mikrokontrolerów dla każdego
AVR. Praktyczne projekty
BackTrack 5. Testy penetracyjne sieci WiFi
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników
Bash. Praktyczne skrypty
Bash. Receptury
bash. Wprowadzenie
Bazy danych i MySQL. Od podstaw
Bazy danych i PostgreSQL. Od podstaw
Bazy danych. Pierwsze starcie
Bazy danych SQL. Teoria i praktyka
Beyond Bullet Points. Magia ukryta w Microsoft PowerPoint. Oczaruj słuchaczy i porwij ich do działania. Wydanie III
Bezpieczeństwo nowoczesnych aplikacji internetowych. Przewodnik po zabezpieczeniach
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort
Bezpieczeństwo systemów informatycznych. Zasady i praktyka. Wydanie IV. Tom 1
Bezpieczeństwo systemów informatycznych. Zasady i praktyka. Wydanie IV. Tom 2
Bezpieczeństwo w Linuksie. Podręcznik administratora
Bezpieczeństwo w sieciach Windows
Bezpieczny system w praktyce. Wyższa szkoła hackingu i testy penetracyjne
Bezprzewodowe sieci komputerowe
BIOS. Przewodnik
Bitcoin. Złoto XXI wieku
Black Hat Python. Język Python dla hakerów i pentesterów
Blender. Mistrzowskie animacje 3D
Blender. Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu. Praktyczne projekty
Blender. Podstawy modelowania
Blockchain. Zaawansowane zastosowania łańcucha bloków. Wydanie II
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II
Bootstrap. Tworzenie własnych stylów graficznych
BRAND sense - marka pięciu zmysłów
C# 2008. Warsztat programisty
C# 3.0 dla .NET 3.5. Księga eksperta
C# 3.0 i .NET 3.5. Technologia LINQ
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów
C# 5.0. Leksykon kieszonkowy. Wydanie III
C# 5.0. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows 8, internetowych oraz biurowych w .NET 4.5 Framework
C# 6.0 i MVC 5. Tworzenie nowoczesnych portali internetowych
C# 6.0 w pigułce. Wydanie VI
C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty
C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty. Wydanie II
C++ Builder 5. Ćwiczenia praktyczne
C++ Builder 5. Vademecum profesjonalisty. Tom I
C++ Builder 6 dla każdego
C#. Ćwiczenia
C++. Ćwiczenia praktyczne
C++. Ćwiczenia zaawansowane
C++ dla każdego
C++ dla każdego. Wydanie II
C++. Dla każdego. Wydanie VII
C++. Elementarz hakera
C i C++. Bezpieczne programowanie. Receptury
C# i .NET
C++ i Qt. Wprowadzenie do wzorców projektowych. Wydanie II
C++. Inżynieria programowania
C++. Księga eksperta
C#. Leksykon
C++. Leksykon kieszonkowy
C. Leksykon kieszonkowy
C# od podszewki. Wydanie II
C++. Potęga języka. Od przykładu do przykładu
C#. Praktyczny kurs. Wydanie III
C#. Programowanie
C++. Programowanie zorientowane obiektowo. Vademecum profesjonalisty
C++. Przewodnik dla początkujących
C++. Receptury
C#. Rusz głową!
C++. Szablony. Vademecum profesjonalisty
C++. Sztuka programowania
C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. 101 gotowych projektów
C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty
C++. Wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych
C++. Zaawansowane programowanie
C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami
C++11. Nowy standard. Ćwiczenia
C++20. Laboratorium
C++Builder 2006. 222 gotowe rozwiązania
C++Builder 6. Ćwiczenia
C++Builder 6. Ćwiczenia zaawansowane
C++Builder 6 i bazy danych
C++Builder i Turbo C++. Podstawy
C++Builder. Kompendium programisty
C++BuilderX. Ćwiczenia
CCNA 200-120. Zostań administratorem sieci komputerowych Cisco
CCNP 350-401 ENCOR. Zaawansowane administrowanie siecią Cisco
Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami
Certyfikowany tester ISTQB. Poziom podstawowy
Certyfikowany tester ISTQB. Poziom podstawowy
C'est du gâteau, czyli bułka z masłem! Repetytorium z języka francuskiego od poziomu podstawowego do b1/b2
CGI
Ciało. Profesjonalne oświetlenie i retusz w fotografii portretowej
Cisza w sieci
CMS. Jak szybko i łatwo stworzyć stronę WWW i zarządzać nią
Co ludzie sukcesu robią przed śniadaniem
Core Java Servlets i JavaServer Pages. Tom II. Wydanie II
CorelDRAW 12. Ćwiczenia praktyczne
CorelDRAW X6 PL. Ćwiczenia praktyczne
CSS. Antologia. 101 wskazówek i trików
CSS. Kaskadowe arkusze stylów. Przewodnik encyklopedyczny. Wydanie IV
CSS. Leksykon kieszonkowy
CSS. Nieoficjalny podręcznik
CSS. Projektowanie profesjonalnych stron WWW
CSS według Erica Meyera. Kolejna odsłona
CSS według Erica Meyera. Sztuka projektowania stron WWW
CSS. Witryny internetowe szyte na miarę. Autorytety informatyki. Wydanie II
CSS. Witryny internetowe szyte na miarę. Autorytety informatyki. Wydanie III
CSS3. Nieoficjalny podręcznik. Wydanie III
CSS3. Szybki start. Wydanie V
CSS3. Tworzenie nowoczesnych stron WWW
Cubase SX. Szybki start
CUDA w przykładach. Wprowadzenie do ogólnego programowania procesorów GPU
CVS. Leksykon kieszonkowy
Cyfrowe albumy fotograficzne. Ćwiczenia
Czas na e-biznes
Czas na zmianę. Podręcznik hipnotycznego wywierania wpływu
Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów
Czysty kod. Podręcznik dobrego programisty
Czysty kod w Pythonie. Twórz wydajny i łatwy w utrzymaniu kod. Wydanie II
Czytanie kodu. Punkt widzenia twórców oprogramowania open source
Ćwiczenia na gitarę dla bystrzaków
Darmowe narzędzia dla webmastera
DDD dla architektów oprogramowania
Debian GNU/Linux 3.1. Biblia
Debian Linux. Ćwiczenia
Deep Learning. Praca z językiem Python i biblioteką Keras
Delphi 2005. Kompendium programisty
Delphi 2007 dla WIN32 i bazy danych
Delphi 3. Księga eksperta
Delphi 4 dla każdego
Delphi 4. Vademecum profesjonalisty
Delphi 6 dla każdego
Delphi 6. Nowe narzędzia obliczeniowe
Delphi 6. Vademecum Profesjonalisty. Tom I i II
Delphi 7. Ćwiczenia zaawansowane
Delphi 7 dla każdego
Delphi 7. Kompendium programisty
Delphi. Almanach
Delphi dla .NET. Vademecum profesjonalisty
Delphi. Techniki bazodanowe i internetowe
Diagnostyka sprzętu komputerowego
Direct3D. Programowanie grafiki trójwymiarowej w DirectX. Biblia
DirectX. Rendering w czasie rzeczywistym
Django. Praktyczne tworzenie aplikacji sieciowych
Domain-Driven Design. Zapanuj nad złożonym systemem informatycznym
Domowe sieci komputerowe. Ćwiczenia praktyczne
Drań z Manhattanu
Dreamweaver CS3. Tworzenie stron internetowych. Projekty
Drupal 7 w praktyce. Własna strona WWW w jeden dzień
Drupal 7. Wprowadzenie
Drupal 7. Zaawansowane programowanie
Drupal. Poznaj go z każdej strony
DTP od podstaw. Projekty z klasą
Eclipse 4. Programowanie wtyczek na przykładach
Eclipse Web Tools Platform. Tworzenie aplikacji WWW w języku Java
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III
Ego-rcyzmy. Poznaj, czym jest i jak działa ego
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
Ekopsychiatria. Jak bliskość natury wspiera naszą psychikę
Ekspozycja. Sekrety doskonałego naświetlania
Elektronika bez oporu. 55 układów tranzystorowych
Elektronika dla bystrzaków. Wydanie II
Elektronika dla bystrzaków. Wydanie III
Elektronika dla każdego. Przewodnik
Elektronika dla małych i dużych. Od przewodu do obwodu
Elektronika. Od praktyki do teorii
Elektronika. Od praktyki do teorii. Kolejne eksperymenty
Elementy graficzne na stronach WWW
Emotikony. Wirtualne emocje
Energia i cywilizacja. Tak tworzy się historia
Enterprise JavaBeans
Enterprise JavaBeans 3.0. Wydanie V
Ethernet. Biblia administratora
Etykieta w biznesie
Excel. 101 makr gotowych do użycia
Excel 2000 PL. Ćwiczenia praktyczne
Excel 2002 PL. Księga eksperta
Excel 2003 PL. 161 praktycznych porad
Excel 2003 PL. Biblia
Excel 2003 PL. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II
Excel 2003 PL. Ćwiczenia zaawansowane
Excel 2003 PL. Ilustrowany przewodnik
Excel 2003 PL. Programowanie w VBA. Vademecum profesjonalisty
Excel 2007 PL. Biblia
Excel 2007 PL. Biblia
Excel 2007 PL. Formuły
Excel 2007 PL. Ilustrowany przewodnik
Excel 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik
Excel 2007 PL. Programowanie w VBA
Excel 2007 PL. Tabele i wykresy przestawne. Niebieski podręcznik
Excel 2007/2010 PL. Ćwiczenia zaawansowane
Excel 2010 PL. Biblia
Excel 2010 PL. Formuły
Excel 2010 PL. Najlepsze sztuczki i chwyty. Vademecum Walkenbacha
Excel 2010 PL. Programowanie w VBA. Vademecum Walkenbacha
Excel 2013 PL. Biblia
Excel 2013 PL. Formuły
Excel 2013 PL. Programowanie w VBA. Vademecum Walkenbacha
Excel. Funkcje w przykładach
Excel. Indywidualne szkolenie
Excel. Najlepsze sztuczki i chwyty
Excel. Praktyczne zastosowania w biznesie
Excel. Tabele i wykresy przestawne. Przewodnik po tworzeniu dynamicznych arkuszy kalkulacyjnych
Excel. Tworzenie zaawansowanych aplikacji
Excel w biurze i nie tylko. Wydanie III
Express.js. Tworzenie aplikacji sieciowych w Node.js
Facebook Graph API. Tworzenie rozbudowanych rozwiązań we Flashu
Fedora 7. Księga eksperta
Fedora Core 2. Biblia
Fedora i Red Hat Enterprise Linux. Praktyczny przewodnik. Wydanie VI
Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II
Fizyka dla programistów gier
Fizyka z komputerem dla gimnazjum
Flash 4. Księga Eksperta
Flash 5. Podstawy
Flash 5 w praktyce
Flash 8. Techniki zaawansowane. Klatka po klatce
Flash ActionScript f/x
Flash i PHP. Podstawy
Flash i PHP5. Podstawy
Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne
Flash MX 2004. Biblia
Flash MX. ActionScript. Leksykon kieszonkowy
Flash MX. Ćwiczenia praktyczne
Flash MX. Programowanie
Flash MX. Programowanie w języku ActionScript
Flash MX. Vademecum profesjonalisty
Flash MX w praktyce
Fotografia cyfrowa. Edycja zdjęć
Fotografia cyfrowa. Edycja zdjęć. Wydanie II
Fotografia cyfrowa. Edycja zdjęć. Wydanie IV
Fotografia cyfrowa. Ilustrowany przewodnik
Fotografia cyfrowa. Świat w obiektywie. Wydanie II
Fotografia cyfrowa. Wydanie V
Francuski dla bystrzaków. Wydanie II
FreeBSD 7. Instalacja i konfiguracja
FreeBSD. Księga eksperta
FreeBSD. Podstawy administracji systemem
FreeBSD. Podstawy administracji systemem. Wydanie II
Funkcjonalność stron internetowych
Geometria obliczeniowa. Wprowadzenie
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności. Wydanie II
Giełda papierów wartościowych. Poradnik bez kantów
Giełda. Podstawy inwestowania
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe
GIMP 2.0. Edycja zdjęć cyfrowych
GIMP. Leksykon kieszonkowy
GIMP. Praktyczne projekty
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
Git. Rozproszony system kontroli wersji
Gitara dla bystrzaków. Wydanie IV
Głodne emocje. Jak schudnąć mądrze, skutecznie i na zawsze
Go. Rusz głową!
Go vegan! 17 powodów, dla których porzucisz jedzenie mięsa. Książka dla wszystkożerców, wegetarian i... wegan też
Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie
Google. Ćwiczenia praktyczne
Gotowanie dla geeków. Nauka stosowana, niezłe sztuczki i wyżerka
Gotowanie dla geeków. Wydanie II
Gra giełdowa. Jak rozsądnie inwestować w pozbawionym rozsądku świecie
Grafika wektorowa. Szkolenie podstawowe
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Hack I.T. Testy bezpieczeństwa danych
Hacking. Sztuka penetracji
Hacking. Sztuka penetracji. Wydanie II
Hakerskie łamigłówki
Hakerzy i malarze. Wielkie idee ery komputerów
Hakerzy. Technoanarchiści cyberprzestrzeni
Head First Ajax. Edycja polska
Head First C#. Edycja polska
Head First Design Patterns. Edycja polska (Rusz głową!)
Head First EJB. Edycja polska (Rusz głową!)
Head First HTML with CSS & XHTML. Edycja polska (Rusz głową!)
Head First Java. Edycja polska (Rusz głową!)
Head First JavaScript. Edycja polska
Head First Object-Oriented Analysis and Design. Edycja polska (Rusz głową!)
Head First PHP & MySQL. Edycja polska
Head First Ruby on Rails. Edycja polska
Head First Servlets & JSP. Edycja polska (Rusz głową!)
Head First Servlets & JSP. Edycja polska. Wydanie II (Rusz głową!)
Head First SQL. Edycja polska (Rusz głową!)
Head First. Statystyka. Edycja polska
Head First Web Design. Edycja polska
Hello, Android. Programowanie na platformę Google dla urządzeń mobilnych. Wydanie III
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej
Hiszpania dla bystrzaków. Wydanie IV
Home Banking. Usługa przyszłości
HTML 4. Biblia
HTML 4. Ćwiczenia praktyczne
HTML 4. Vademecum profesjonalisty
HTML 4. Vademecum profesjonalisty. Wydanie II
HTML i CSS. Zaprojektuj i zbuduj witrynę WWW. Podręcznik Front End Developera
HTML i JavaScript
HTML i XHTML. Leksykon kieszonkowy
HTML. Kurs webmastera
HTML. Leksykon kieszonkowy
HTML w 10 prostych krokach
HTML, XHTML i CSS. Biblia
HTML, XHTML i CSS. Biblia. Wydanie IV
HTML, XHTML i CSS. Biblia. Wydanie V
HTML, XHTML i CSS. Praktyczne projekty
HTML, XHTML i CSS. Praktyczne projekty. Wydanie II
HTML5. Ćwiczenia praktyczne
HTML5 i CSS3. Praktyczne projekty
HTML5 i CSS3. Standardy przyszłości
HTML5. Nieoficjalny podręcznik
HTML5. Przewodnik encyklopedyczny
HTML5. Tworzenie gier
HTML5. Zaawansowane programowanie
Hurtownie danych. Od przetwarzania analitycznego do raportowania
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW
Informatyka Europejczyka. Informatyka. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres rozszerzony. Część 1 (Wydanie II)
Informatyka Europejczyka. Nauka i zabawa z komputerem w kształceniu zintegrowanym. Część 2
Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Część 2 (Stara podstawa programowa)
Informatyka Europejczyka. Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej, kl. IV - VI. Edycja: Windows Vista, Linux Ubuntu, MS Office 2007, OpenOffice.org. Część I
Informatyka śledcza. Przewodnik po narzędziach open source
Instrumenta computatoria. Wybrane architektury komputerów
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II
Interaktywna wizualizacja danych
Interfejsy sprzętowe komputerów PC
Internet. Przewodnik
INTERsoft IntelliCAD 5.0 PL. Pierwsze kroki
Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem
Inżynieria odwrotna w praktyce. Narzędzia i techniki
Inżynieria oprogramowania
Istota inteligencji
J2EE. Stosowanie wzorców projektowych
J2EE. Vademecum profesjonalisty. Wydanie II
J2EE. Wzorce projektowe. Wydanie 2
J2ME. Almanach
J2ME. Praktyczne projekty. Wydanie II
J2ME. Tworzenie gier
Jak działa Linux
Jak naprawić sprzęt elektroniczny. Poradnik dla nieelektronika
Jak nie dać się złapać na wędkę. O bezpieczeństwie urządzeń mobilnych
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II
Jak przetrwać z rodziną? Trening
Jak tego dowieść - krótka opowieść. Dowody matematyczne dla każdego
Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów
Jak zarobić na funduszach. Praktyczny przewodnik dla inwestujących
Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie. Wydanie II
Jak zostać stoikiem. Odporność emocjonalna i pozytywne nastawienie
Japonia. Zielony Przewodnik. Wydanie 1
Java 1.5 Tiger. Zapiski programisty
Java 2 dla każdego
Java 2. Podstawy
Java 2. Techniki zaawansowane
Java 2. Techniki zaawansowane. Wydanie II
Java 8. Leksykon kieszonkowy
Java 8. Przewodnik doświadczonego programisty
Java. Ćwiczenia praktyczne
Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II
Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III
Java EE 6. Programowanie aplikacji WWW
Java EE 6. Programowanie aplikacji WWW. Wydanie II
Java EE 6. Przewodnik. Wydanie IV
Java. Efektywne programowanie. Wydanie II
Java i XML
Java i XML. Wydanie III
Java. Kompendium programisty
Java. Kompendium programisty. Wydanie IX
Java. Kompendium programisty. Wydanie VIII
Java. Leksykon kieszonkowy
Java. Obsługa wyjątków, usuwanie błędów i testowanie kodu
Java. Podstawy. Wydanie IX
Java. Podstawy. Wydanie VIII
Java. Podstawy. Wydanie X
Java. Podstawy. Wydanie XII
Java. Praktyczne narzędzia
Java. Praktyczny kurs. Wydanie IV
Java. Programowanie funkcyjne
Java. Programowanie obiektowe
Java. Projektowanie aplikacji WWW
Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie V
Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie VI
Java. Receptury
Java. Receptury. Wydanie III
Java. Rozmówki
Java. Rusz głową! Wydanie II
Java. Techniki zaawansowane. Wydanie IX
Java. Techniki zaawansowane. Wydanie VIII
Java. Wprowadzenie
Java. Współbieżność dla praktyków
JavaScript - mocne strony
JavaScript. Biblia
JavaScript. Ćwiczenia praktyczne
JavaScript. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II
JavaScript dla każdego
JavaScript dla każdego. Wydanie IV
JavaScript dla programistów PHP
JavaScript dla webmasterów. Zaawansowane programowanie
JavaScript i jQuery. Interaktywne strony WWW dla każdego
JavaScript i jQuery. Nieoficjalny podręcznik
JavaScript. Księga eksperta
JavaScript. Nieoficjalny podręcznik
JavaScript. Pierwsze starcie
JavaScript. Podręcznik tworzenia interaktywnych stron internetowych. Wydanie II
JavaScript. Praktyczny kurs
JavaScript. Programowanie obiektowe
JavaScript. Rozmówki
JavaScript. Wprowadzenie
JavaScript. Zaawansowane programowanie
JavaServer Faces. Wydanie II
JavaServer Faces. Wydanie III
JBoss AS 7. Tworzenie aplikacji
Jednostka
Język ANSI C. Programowanie. Ćwiczenia. Wydanie II
Język ANSI C. Programowanie. Wydanie II
Język C dla mikrokontrolerów AVR. Od podstaw do zaawansowanych aplikacji
Język C dla mikrokontrolerów AVR. Od podstaw do zaawansowanych aplikacji. Wydanie II
Język C++. Gotowe rozwiązania dla programistów
Język C++ i przetwarzanie współbieżne w akcji. Wydanie II
Język C++. Kompendium wiedzy. Wydanie IV
Język C++. Koncepcje i techniki programowania
Język C++. Metaprogramowanie za pomocą szablonów
Język C. Nowoczesne programowanie. Wydanie II
Język C++. Pierwsze starcie
Język C. Programowanie
Język C#. Programowanie. Wydanie III. Microsoft .NET Development Series
Język C++. Standardy kodowania. 101 zasad, wytycznych i zalecanych praktyk
Język C#. Szkoła programowania
Język C++. Szkoła programowania. Wydanie V
Język C. Szkoła programowania. Wydanie V
Język C++. Szkoła programowania. Wydanie VI
Język C. Szkoła programowania. Wydanie VI
Język C. Wprowadzenie do programowania
Język C. Wskaźniki. Vademecum profesjonalisty
Język Cg. Programowanie grafiki w czasie rzeczywistym
Język Oracle PL/SQL. Leksykon kieszonkowy
Język R. Kompletny zestaw narzędzi dla analityków danych
Joga na co dzień
Joomla! 1.6. Prosty przepis na własną stronę WWW
Joomla! 2.5. Praktyczny kurs
Joomla! Biblia
Joomla! Biblia. Wydanie II
Joomla! Budowa i modyfikacja szablonów
Joomla! Ćwiczenia
Joomla! Podręcznik administratora systemu
Joomla! Profesjonalne tworzenie stron WWW
Joomla! Zabezpieczanie witryn
jQuery 1.3. Wprowadzenie
jQuery, jQuery UI oraz jQuery Mobile. Receptury
jQuery. Kod doskonały
jQuery. Od nowicjusza do wojownika ninja
jQuery. Poradnik programisty
jQuery. Rusz głową!
jQuery w akcji. Wydanie III
Kalejdoskop fotografii. Między techniką a sztuką
Kali Linux. Testy penetracyjne
Kapłan diabła. Opowieści o nadziei, kłamstwie, nauce i miłości
Kod. Ukryty język komputerów. Wydanie II
Kompendium DTP. Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign i Acrobat w praktyce
Kompendium DTP. Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign i Acrobat w praktyce. Wydanie II
Komputerowy skład tekstów. Jak to zrobić?
Konfiguracja wielosystemowa
Kontrola wersji z systemem Git. Narzędzia i techniki programistów. Wydanie II
Kreatywna praca dyplomowa. Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy
Kryptografia i bezpieczeństwo sieci komputerowych. Matematyka szyfrów i techniki kryptologii
Kryptografia w Javie. Od podstaw
Kryptografia w praktyce
Księga przychodów i rozchodów krok po kroku
Księga przychodów i rozchodów krok po kroku. Wydanie II
Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów
Kupujemy komputer PC
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk
Kwalifikacja E.13. Projektowanie lokalnych sieci komputerowych i administrowanie sieciami
Laravel. Tworzenie aplikacji. Receptury
LaTeX. Wiersz po wierszu
Leksykon hackingu
Liderzy. Ośmioro niekonwencjonalnych dyrektorów wielkich firm i ich recepta na sukces
LightWave 3D 7.0. Podstawy
LINQ to Objects w C# 4.0
Linux
Linux, Apache, MySQL i PHP. Zaawansowane programowanie
Linux. Bezpieczeństwo. Receptury
Linux Internet Server. Czarna księga
Linux. Jak dostroić bestię do swoich potrzeb?
Linux Kernel. Przewodnik programisty
Linux. Komendy i polecenia
Linux. Komendy i polecenia. Praktyczne przykłady
Linux. Komendy i polecenia. Wydanie II
Linux. Komendy i polecenia. Wydanie IV rozszerzone
Linux. Leksykon kieszonkowy
Linux. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II
Linux. Nagrywanie płyt CD i DVD
Linux. Niezbędnik programisty
Linux. Praktyczne rozwiązania
Linux. Profesjonalne administrowanie systemem. Wydanie II
Linux. Programowanie systemowe. Wydanie II
Linux. Receptury. Najważniejsze umiejętności użytkownika i administratora. Wydanie II
Linux. Serwery. Bezpieczeństwo
Linux w sieci
Linux. Wprowadzenie do wiersza poleceń
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp!
MacPodręcznik
Macromedia Dreamweaver 8. Oficjalny podręcznik
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Macromedia Dreamweaver MX 2004. Oficjalny podręcznik
Macromedia Fireworks 8. Oficjalny podręcznik
Macromedia Flash 8 ActionScript. Oficjalny podręcznik
Macromedia Flash 8. Oficjalny podręcznik
Macromedia Flash 8 Professional. Księga eksperta
Macromedia Flash MX 2004 ActionScript. Oficjalny podręcznik
Macromedia Flash MX 2004. Oficjalny podręcznik
Macromedia Flash MX 2004. Sztuka projektowania
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy
Mambo. Tworzenie wydajnych serwisów internetowych
Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer
Marketing internetowy w wyszukiwarkach
Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm
Matematyka dla menedżerów. Wydanie II
Matematyka Europejczyka. Zbiór zadań dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy i rozszerzony. Klasa 2
Matematyka Europejczyka. Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej. Klasa 4. Część 1
Matematyka w Excelu dla szkół średnich. Ćwiczenia praktyczne
MATLAB. Ćwiczenia
MATLAB i Simulink. Poradnik użytkownika. Wydanie II
MATLAB i Simulink. Poradnik użytkownika. Wydanie III
MBA. Kompendium
Mechanical Desktop 4.0PL/4.0
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II
Metody numeryczne w Delphi 4
Microsoft Excel 2007 PL. Analiza danych za pomocą tabel przestawnych. Akademia Excela
Microsoft Excel 2010 PL. Formuły i funkcje. Akademia Excela
Microsoft Excel 2010 PL. Język VBA i makra. Akademia Excela
Microsoft Project 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik
Microsoft SQL Server 2000. Księga eksperta
Microsoft SQL Server 2014. Podręcznik administratora
Microsoft Visual C++ 2008. Tworzenie aplikacji dla Windows
Microsoft Visual C++ 2012. Praktyczne przykłady
Microsoft Visual Studio 2008. Księga eksperta
Microsoft Visual Studio 2010. Księga eksperta
Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C#
Mikroprocesory jednoukładowe PIC
Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce
Minecraft dla bystrzaków
Mistrz PHP. Pisz nowoczesny kod
Mistrzowska edycja zdjęć. Adobe Photoshop CS5/CS5 PL dla fotografów
mod_rewrite. Podręcznik administratora
Montaż komputera PC. Ilustrowany przewodnik. Wydanie II
MP3 i DivX. Ćwiczenia praktyczne
MS Excel 2002/XP. Ćwiczenia praktyczne
MS Project 2000. Ćwiczenia praktyczne
MS Project 2007. Ćwiczenia praktyczne
MS Project 2007 i MS Project Server 2007. Efektywne zarządzanie projektami
MS SQL Server 2000 dla każdego
MS Visual C++. Ćwiczenia
Multimedia i grafika komputerowa. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk
MySQL
MySQL. Almanach
MySQL. Ćwiczenia
MySQL i mSQL
MySQL. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II
MySQL. Opis języka
MySQL. Podstawy
MySQL. Szybki start
MySQL. Szybki start. Wydanie II
MySQL. Vademecum profesjonalisty. Wydanie V
Myśl i bogać się. Wersja oryginalna, odświeżona i zaktualizowana
Myśl jak programista. Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów
Myśl w języku Java! Nauka programowania
Myślenie obiektowe w programowaniu. Wydanie III
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających logiczne myślenie
Najlepsze narzędzia w systemie Linux. Wykorzystaj ponad 70 receptur i programuj szybko i skutecznie
Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu
Napoleon Hill. 52 lekcje życia
Nauka Dockera w miesiąc
Nauka programowania. Rusz głową!
Nawyk samodyscypliny. Zaprogramuj wewnętrznego stróża
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie II
Nie tylko wirusy. Hacking, cracking, bezpieczeństwo internetu
Niezawodne zasady web designu. Projektowanie spektakularnych witryn internetowych. Wydanie II
Niezwykły styl języka C++. 40 nowych łamigłówek, zadań programistycznych i rozwiązań
NLP zwycięzców. Sportowy trening umysłu i ciała
Node.js w akcji
Norton Ghost i Drive Image. Ratowanie danych. Ćwiczenia
Nowoczesny język JavaScript
NT Server 4 (egzamin 70-067)
NT Workstation 4 (egzamin 70-073)
Objective-C. Leksykon kieszonkowy
Objective-C. Podstawy
Objective-C. Vademecum profesjonalisty. Wydanie III
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?
Okablowanie sieciowe w praktyce. Księga eksperta
Okablowanie strukturalne sieci. Teoria i praktyka
Okablowanie strukturalne sieci. Teoria i praktyka. Wydanie II
Okablowanie strukturalne sieci. Teoria i praktyka. Wydanie III
OpenBSD. Podstawy administracji systemem
OpenBSD. Tworzenie firewalli za pomocą PF
OpenGL. Księga eksperta
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V
OpenGL. Leksykon kieszonkowy
OpenGL. Programowanie gier
Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce
Optymalizacja funkcjonalności serwisów internetowych
Oracle - łatwiejszy niż przypuszczasz. Wydanie II
Oracle - łatwiejszy niż przypuszczasz. Wydanie III
Oracle Database 11g i SQL. Programowanie
Oracle Database 11g. Podręcznik administratora baz danych
Oracle Database 11g. Programowanie w języku PL/SQL
Oracle Database 12c i SQL. Programowanie
Oracle Database 12c. Programowanie w języku PL/SQL
Oracle Form Builder
Oracle. Optymalizacja wydajności
Oracle PL/SQL. Wprowadzenie
Oracle. Projektowanie rozproszonych baz danych
Oracle8. Programowanie w języku PL/SQL
Oracle9i. Przewodnik dla początkujących
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza
Pamiętniki hakerów
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 1
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 2
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3
Perełki programowania. Wydanie II
Perl 5. Leksykon kieszonkowy
Perl 6. Podstawy
Perl. Czarna księga
Perl dla każdego
Perl. Od podstaw
Perl. Skrypty
Perl. Tworzenie aplikacji sieciowych
Perl. Wprowadzenie
Perl. Wprowadzenie. Wydanie IV
Perl. Zaawansowane programowanie
Perl. Zaawansowane programowanie. Wydanie II
Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi
Photoshop 5. Korekcja i separacja. Vademecum profesjonalisty
Photoshop 5. Vademecum profesjonalisty
Photoshop 7. Skuteczne rozwiązania
Photoshop 7/7 CE. Biblia
Photoshop CS
Photoshop CS2/CS2 PL. Biblia
Photoshop CS3 CE. Kurs
Photoshop CS4 PL. Ilustrowany przewodnik
Photoshop CS4 PL. Retusz i restauracja fotografii. Biblia
Photoshop CS4/CS4 PL. Pikantne efekty specjalne
Photoshop CS6/CS6 PL. Nieoficjalny podręcznik
Photoshop CS/CS PL. Skuteczne rozwiązania
Photoshop. Maskowanie i komponowanie
PHP. 101 praktycznych skryptów
PHP. 101 praktycznych skryptów. Wydanie II
PHP 3
PHP 3. Internetowe aplikacje bazodanowe
PHP 4. Biblia
PHP 4. Tworzenie stron WWW. Ćwiczenia praktyczne
PHP 5. Narzędzia dla ekspertów
PHP 5. Nowe możliwości
PHP 5. Praktyczny kurs. Wydanie II
PHP. Almanach
PHP. Czarna księga
PHP i MySQL. 8 komponentów dla kreatywnych webmasterów
PHP i MySQL. Aplikacje bazodanowe
PHP i MySQL. Dla każdego
PHP i MySQL. Dla każdego. Wydanie II
PHP i MySQL. Dynamiczne strony WWW. Szybki start
PHP i MySQL. Dynamiczne strony WWW. Szybki start. Wydanie II
PHP i MySQL. Od nowicjusza do wojownika ninja
PHP i MySQL. Od podstaw. Wydanie IV
PHP i MySQL. Projekty do wykorzystania
PHP i MySQL. Rozmówki
PHP i MySQL. Tworzenie aplikacji WWW
PHP i MySQL. Tworzenie sklepów internetowych
PHP i MySQL. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie II
PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW
PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW. Vademecum profesjonalisty. Wydanie trzecie
PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW. Vademecum profesjonalisty. Wydanie czwarte
PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW. Vademecum profesjonalisty. Wydanie czwarte
PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW. Wydanie drugie. Vademecum profesjonalisty
PHP i MySQL. Witryna WWW oparta na bazie danych. Wydanie III
PHP i MySQL. Witryna WWW oparta na bazie danych. Wydanie IV
PHP i MySQL. Wprowadzenie
PHP i MySQL. Wprowadzenie. Wydanie II
PHP. Leksykon kieszonkowy
PHP, MySQL i Apache. Intensywny trening
PHP, MySQL i JavaScript. Wprowadzenie. Wydanie IV
PHP, MySQL i MVC. Tworzenie witryn WWW opartych na bazie danych
PHP. Obiekty, wzorce, narzędzia. Wydanie III
PHP. Obiekty, wzorce, narzędzia. Wydanie IV
PHP. Praktyczne projekty
PHP. Praktyczne skrypty, które oszczędzą Twój czas
PHP. Praktyczne wprowadzenie
PHP. Programowanie
PHP. Programowanie obiektowe
PHP. Programowanie. Wydanie III
PHP. Receptury. Wydanie II
PHP. Rozmówki
PHP. Stwórz własną stronę internetową
PHP. Tworzenie stron WWW. Szybki start
PHP w mgnieniu oka
PHP Web 2.0. Tworzenie aplikacji typu mashup
PHP. Zaawansowane programowanie
PHP. Zaawansowane programowanie. Vademecum profesjonalisty
PHP4 od podstaw
PHP4. Podręcznik programisty
PHP4. Zaawansowane programowanie
PHP5, Apache i MySQL. Od podstaw
PHP5 i MySQL. Biblia
PHP5. Kompendium webmastera
PHP5. Księga eksperta
PHP5. Obiekty, wzorce, narzędzia
PHP5. Praktyczny kurs
PHP5. Profesjonalne tworzenie oprogramowania
PHP5. Programowanie z wykorzystaniem Symfony, CakePHP, Zend Framework
PHP5. Radocha z programowania
PHP5. Tajniki programowania
PHP5. Tworzenie stron WWW. Ćwiczenia praktyczne
PHP5. Tworzenie stron WWW. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II
PHP5. Tworzenie stron WWW. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III
PHP5. Wprowadzenie
PHP5. Zaawansowane programowanie
PHP5. Zaawansowane tworzenie stron WWW. Szybki start
PHP-Nuke. Ćwiczenia
Pierwszy rok w życiu dziecka. Poradnik bez kantów
Piękna papryczka uwodzi kształtem. Zamień kilogramy na zabójczą pewność siebie
Piękny kod. Tajemnice mistrzów programowania
Platforma Android. Nowe wyzwania
Po prostu CorelDraw Graphics Suite X4
Po prostu DHTML
Po prostu DHTML i CSS
Po prostu Excel 2000 PL
Po prostu Excel 2003 PL
Po prostu Flash 5
Po prostu Flash MX
Po prostu HTML 4
Po prostu HTML 4. Wydanie II
Po prostu Java 2
Po prostu JavaScript
Po prostu JavaScript i Ajax. Wydanie VI
Po prostu JavaScript i Ajax. Wydanie VII
Po prostu JavaScript. Wydanie III
Po prostu Photoshop CS3/ CS3 PL
Po prostu PHP. Techniki zaawansowane
Po prostu Red Hat Linux 7.1
Po prostu Red Hat Linux 8
Po prostu Windows XP PL
Podrecznik HTML5. Smashing Magazine
Podręcznik CSS. Eric Meyer o tworzeniu nowoczesnych układów stron WWW. Smashing Magazine
Podręcznik jQuery. Interaktywne interfejsy internetowe. Smashing Magazine
Podręcznik Przygody Rowerowej. Wydanie II
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
Podręcznik WordPressa. Smashing Magazine
Podstawy algorytmów z przykładami w C++
Podstawy fotomontażu i tworzenia kolaży
Podstawy kryptografii
Podstawy kryptografii. Wydanie III
Podstawy obsługi komputera. Ilustrowany przewodnik. Wydanie II
Podstawy SQL. Ćwiczenia praktyczne
Pokolenia. Powrót do domu
Polska według Internautów. Wydanie 1
PostgreSQL 7.2. Ćwiczenia praktyczne
PostgreSQL. Leksykon kieszonkowy
PostgreSQL. Receptury dla administratora
PowerPoint 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie II poprawione i uzupełnione
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak to się robi
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych
Pozytywne myślenie kluczem do sukcesu
Pracując nad kadrem. W cyfrowej ciemni
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
Praktyczna analiza pakietów. Wykorzystanie narzędzia Wireshark do rozwiązywania problemów z siecią
Praktyczny kurs asemblera
Praktyczny kurs Delphi
Praktyczny kurs Java
Praktyczny kurs Java. Wydanie II
Praktyczny kurs Java. Wydanie III
Praktyczny kurs SQL
Praktyczny kurs SQL. Wydanie II
Praktyczny kurs SQL. Wydanie III
Prawo w sieci. Zarys regulacji internetu
PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja
Profesjonalne programowanie. Część 1. Zrozumieć komputer
Profesjonalne tworzenie gier internetowych dla systemu Android w językach HTML5, CSS3 i JavaScript
Profesjonalne zarządzanie barwą. Wydanie II
Programista poszukiwany. Znajdź i zatrudnij najlepszego!
Programista. Przewodnik po zawodzie
Programowanie dla początkujących
Programowanie gier. Kompendium
Programowanie obiektowe w PHP 5
Programowanie. Od podstaw
Programowanie serwera Oracle 11g SQL i PL/SQL
Programowanie skryptów powłoki
Programowanie strukturalne i obiektowe. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk. Wydanie II poprawione
Programowanie. Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++
Programowanie. Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++. Wydanie II poprawione
Programowanie układów AVR dla praktyków
Programowanie w C. Sprytne podejście do trudnych zagadnień, których wolałbyś unikać (takich jak język C)
Programowanie w Excelu 2007 PL. Niebieski podręcznik
Programowanie w JavaScript. Rusz głową!
Programowanie w języku C. Ćwiczenia praktyczne
Programowanie w języku C. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II
Programowanie w języku Ruby. Wydanie II
Programowanie w Pythonie dla bystrzaków. Wydanie II
Programowanie w Pythonie dla średnio zaawansowanych. Najlepsze praktyki tworzenia czystego kodu
Programowanie w Ruby. Od podstaw
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany
Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11
Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II
Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x
Projektowanie i analiza algorytmów
Projektowanie nawigacji strony WWW. Optymalizacja funkcjonalności witryny
Projektowanie oprogramowania. Wstęp do programowania i techniki komputerowej
Projektowanie serwisów WWW. Standardy sieciowe
Projektowanie serwisów WWW. Standardy sieciowe. Wydanie II
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie IV
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po (X)HTML, CSS i grafice
Projektowanie systemów CMS przy użyciu PHP i jQuery
Projektowanie zorientowane obiektowo. Wzorce projektowe
Projektowanie zorientowane obiektowo. Wzorce projektowe. Wydanie II
Prolog. Programowanie
Protokoły SNMP i RMON. Vademecum profesjonalisty
Przetwarzanie danych dla programistów
Przygoda z elektroniką
Psychologia inwestowania. Wydanie II
Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
Python 3. Kompletne wprowadzenie do programowania. Wydanie II
Python dla każdego. Podstawy programowania. Wydanie III
Python i Django. Programowanie aplikacji webowych
Python i Excel. Nowoczesne środowisko do automatyzacji i analizy danych
Python. Instrukcje dla programisty
Python. Nowoczesne programowanie w prostych krokach. Wydanie II
Python. Od podstaw
Python. Rozmówki
Python w zadaniach. Programowanie dla młodzieży. Poziom podstawowy
Python. Wprowadzenie
Python. Wprowadzenie. Wydanie III
Python. Wprowadzenie. Wydanie IV
Python. Zacznij programować!
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
qmail. Szybki i wydajny serwer pocztowy
Rails. Przepisy
RailsSpace. Tworzenie społecznościowych serwisów internetowych w Ruby on Rails
Real World Adobe Creative Suite 2. Edycja polska
Real World Adobe Photoshop CS. Edycja polska
Real World Adobe Photoshop CS2. Edycja polska
Real World Digital Audio. Edycja polska
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu
Red Hat Linux 6. Księga Eksperta
Red Hat Linux 7.3. Księga eksperta
Red Hat Linux 8. Biblia
Red Hat Linux 9. Biblia
Refaktoryzacja. Ulepszanie struktury istniejącego kodu
Refaktoryzacja. Ulepszanie struktury istniejącego kodu. Wydanie II
Rejestr Windows XP. Leksykon kieszonkowy
Rejestr Windows XP. Praktyczne przykłady
Relacyjne bazy danych
Responsive Web Design. Nowoczesne strony WWW na przykładach
Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3
Responsywne strony WWW dla każdego
Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących
Rootkity. Sabotowanie jądra systemu Windows
Rozbudowa i naprawa komputerów PC
Rozbudowa i naprawa komputerów PC. Wydanie drugie
Rozbudowa i naprawa komputerów PC. Wydanie XVI
Rozbudowa i naprawa laptopów
Rozbudowa i naprawa sieci. Wydanie II
Rozbudowa i naprawa sieci. Wydanie V
RS 232C - praktyczne programowanie. Od Pascala i C++ do Delphi i Buildera
RS 232C - praktyczne programowanie. Od Pascala i C++ do Delphi i Buildera. Wydanie II
RTF. Leksykon kieszonkowy
Ruby. Leksykon kieszonkowy
Ruby on Rails. Ćwiczenia
Ruby on Rails. Tworzenie aplikacji WWW
Ruby on Rails. Wprowadzenie
Ruby on Rails. Wprowadzenie. Wydanie II
Ruby. Programowanie
Ruby. Wprowadzenie
Rzym dla bystrzaków
Schudnij w zgodzie ze swoją grupą krwi
sed i awk. Leksykon kieszonkowy
Sekrety kryptografii
Sekrety SEO. Tajna wiedza ekspertów
Serwer SQL 2008. Administracja i programowanie
Serwer SQL 2008. Usługi biznesowe. Analiza i eksploracja danych
Serwery internetowe Red Hat Linux
Serwisy społecznościowe. Budowa, administracja i moderacja
Sieci komputerowe
Sieci komputerowe. Kompendium
Sieci komputerowe. Kompendium. Wydanie II
Sieci komputerowe. Kompendium. Wydanie II
Sieci komputerowe. Księga eksperta
Sieci komputerowe. Księga eksperta. Wydanie II poprawione i uzupełnione
Sieci komputerowe. Kurs
Sieci komputerowe. Od ogółu do szczegółu z internetem w tle. Wydanie III
Sieci komputerowe oparte na Windows NT i 98
Sieci komputerowe. Ujęcie całościowe. Wydanie V
Sieci komputerowe. Wydanie V
Sieci Linux. Receptury
Siedem języków w siedem tygodni. Praktyczny przewodnik nauki języków programowania
Siła woli. Wykorzystaj samokontrolę i osiągaj więcej!
Skrypty powłoki. Od podstaw
Slackware Linux
Smarty. Szablony w aplikacjach PHP
Solid Edge. Komputerowe wspomaganie projektowania
SolidWorks 2017. Projektowanie maszyn i konstrukcji. Praktyczne przykłady
Specyfikacja oprogramowania. Inżynieria wymagań. Wydanie III
Splątana sieć. Przewodnik po bezpieczeństwie nowoczesnych aplikacji WWW
Spring Framework. Profesjonalne tworzenie oprogramowania w Javie
Spring MVC. Przewodnik dla początkujących
Spring w Akcji. Wydanie III
Spring w akcji. Wydanie IV
Spring w akcji. Wydanie V
SQL. Ćwiczenia praktyczne
SQL dla każdego
SQL dla SQL Server 2005. Wprowadzenie
SQL. Jak osiągnąć mistrzostwo w konstruowaniu zapytań
SQL. Księga eksperta
SQL. Leksykon kieszonkowy
SQL. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II
SQL. Od podstaw
SQL. Przewodnik dla początkujących. Jak zacząć efektywną pracę z danymi
SQL. Receptury
SQL. Rusz głową!
SQL Server 2005 Express. Skuteczne rozwiązania
SQL Server 2005. Programowanie. Od podstaw
SQL Server. Wstęp dla programistów. Wydanie IV
SQL. Sztuka programowania
SQL w 24 godziny. Wydanie VI
SQL w InterBase dla Windows i Linuksa
SQL w mgnieniu oka
SQL w mgnieniu oka. Opanuj język zapytań w 10 minut dziennie. Wydanie IV
Sto niekonwencjonalnych strategii. Zasady sztuki wojennej
Struktury danych i techniki obiektowe na przykładzie Javy 5.0
SuSE Linux 6.2 -- 7.0
SUSE Linux Enterprise Server. Administracja usługami serwera. Księga eksperta
Symfony 2 od podstaw
Symfony w przykładach
Sympatyczna perswazja
Symulacje komputerowe w fizyce
System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015
Systemy operacyjne. Wydanie III
Systemy operacyjne. Wydanie IV
Sztuczna Inteligencja
Sztuka afirmacji. Uwolniona potęga podświadomości
Sztuka czarno-białej fotografii. Od inspiracji do obrazu
Sztuka filmowania. Sekrety warsztatu operatora. Wydanie II
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji
Sztuka podstepu. Łamałem ludzi nie hasła (Egz.demon.)
Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła
Sztuka testowania oprogramowania
Sztuka wojny
Sztuka wojny dla kobiet. Jak wygrywać bez walki
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne)
Ścigany. Rozmowy z Kevinem Mitnickiem
Ślub i wesele. Poradnik bez kantów
Świadomość emocjonalna. Źródło wewnętrznej równowagi i zrozumienia
Tablice informatyczne. CSS3
Tablice informatyczne. Java
Tablice informatyczne. Java. Wydanie III
Tablice informatyczne. PHP
Tablice informatyczne. Turbo Pascal
Tajemnice JavaScriptu. Podręcznik ninja
Tajniki języka JavaScript. Typy i składnia
Tajniki języka JavaScript. Wskaźnik this i prototypy obiektów
Tajski epizod z dreszczykiem
Tania telefonia internetowa VoIP
Tao wojny
Tcl-Tk. Programowanie
TCP/IP. Księga eksperta
TCP/IP. Księga eksperta. Wydanie II
TCP/IP. Szkoła programowania
Technik informatyk. Testy i zadania przygotowujące do egzaminu zawodowego
Technologie ASP.NET i ADO.NET w Visual Web Developer
Teoria sygnałów. Wstęp
Teoria sygnałów. Wstęp. Wydanie II
Testowanie kodu w praktyce
Testowanie oprogramowania. Podręcznik dla początkujących
Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych
Testy jednostkowe. Świat niezawodnych aplikacji. Wydanie II
Testy maturalne z informatyki
Testy maturalne z matematyki
The Shellcoders Handbook. Edycja polska
The Smashing Book #2
Thinking in C++. Edycja polska
Thinking in C++. Edycja polska. Tom 2
Thinking in Java. Edycja polska
Thinking in Java. Edycja polska. Wydanie IV
Thinking in Java. Edycja polska. Wydanie IV
Thinking in Java. Wydanie 3. Edycja polska
To jest napad! Czyli kawałek nieznanej historii Ameryki
Trening intelektu. Wyćwicz pamięć, koncentrację i kreatywność w 31 dni
Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)
Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty
trueSpace 4
Turbo Pascal. Ćwiczenia praktyczne
Turbo Pascal. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II
Turbo Pascal i Borland C++. Przykłady
Turbo Pascal i Borland C++. Przykłady. Wydanie II
Tworzenie aplikacji z Yii. Receptury
Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal
Tworzenie gier na platformę Android 4
Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript
Tworzenie makr w VBA dla Excela 2002/XP PL. Ćwiczenia zaawansowane
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
Tworzenie oprogramowania w 30 dni. Programuj zwinnie i szybko!
Tworzenie serwisów WWW. Pierwsza pomoc
Tworzenie stron WWW. Biblia. Wydanie II
Tworzenie stron WWW. Biblia. Wydanie III
Tworzenie stron WWW. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II
Tworzenie stron WWW. Kurs. Wydanie II
Tworzenie stron WWW w praktyce
Tworzenie stron WWW we Flashu 8. Projekty
Typografia typowej książki
Ubuntu Serwer. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
Uczenie maszynowe dla programistów
Uczenie maszynowe. Elementy matematyki w analizie danych
Uczta programistów
Układy elektroniczne w praktyce
Ukryte nawyki geniuszy. Więcej niż talent, IQ i determinacja - odkrycie sekretu wielkości
UML 2.0. Wprowadzenie
UML 2.1. Ćwiczenia
UML i wzorce projektowe. Analiza i projektowanie obiektowe oraz iteracyjny model wytwarzania aplikacji. Wydanie III
UML. Leksykon kieszonkowy
UNIX - Internet. Księga eksperta
Unix i Linux. Przewodnik administratora systemów. Wydanie IV
Unix i Linux. Przewodnik administratora systemów. Wydanie V
UNIX. Sztuka programowania
Uporządkuj swój umysł. Jak pozbyć się negatywnych myśli, odnaleźć spokój i szczęście
Urządzenia techniki komputerowej. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk
USB. Praktyczne programowanie z Windows API w C++
Utopia HTML. Projektowanie w CSS bez użycia tabel
UXUI. Design Zoptymalizowany. Manual Book
Vademecum hakera. Edycja plików binarnych
Vademecum survivalowe. Wydanie II
VB .NET. Leksykon kieszonkowy
VBA dla Excela 2003/2007. Leksykon kieszonkowy
Visual Basic 2005. Od podstaw
Visual Basic 2005. Programowanie
Visual Basic 2005. Zapiski programisty
Visual Basic 2010. Od podstaw
Visual Basic 6.0
Visual Basic. Leksykon
Visual Basic .NET. Alchemia programowania
Visual Basic .NET. Ćwiczenia
Visual Basic .NET dla każdego
Visual Basic .NET. Księga eksperta
Visual Basic .NET w praktyce. Błyskawiczne tworzenie aplikacji
Visual C# 2005 Express Edition. Od podstaw
Visual C++ 2005 Express Edition. Tworzenie aplikacji dla Windows
Visual C++ 2005. Od podstaw
Visual C++ 6 dla każdego
Visual C++ 6. Vademecum profesjonalisty
Visual C++. Gotowe rozwiązania dla programistów Windows
Visual Studio 2005. Programowanie z Windows API w języku C++
Visual Studio 2013. Podręcznik programowania w C# z zadaniami
VoIP. Praktyczny przewodnik po telefonii internetowej
W 80 zadań dookoła Excela. Zaawansowane funkcje arkusza kalkulacyjnego w ćwiczeniach
W dialogu II
W drodze do CCNA. Część I
W drodze do CCNA. Część II
W obronie wolności
Wałkowanie Ameryki
WAP dla każdego. Wydanie II
Więcej niż C++. Wprowadzenie do bibliotek Boost
Więcej niż Excel 2007. 166 gotowych rozwiązań i trików w języku VBA
Wi-Foo. Sekrety bezprzewodowych sieci komputerowych
Win32ASM. Asembler w Windows
Windows 10 PL. Dla seniorów
Windows 10 PL. Kurs
Windows 2000 Server (egzamin 70-215)
Windows 2000 Server. Księga eksperta
Windows 7. Komendy i polecenia. Praktyczne przykłady
Windows 7 PL. Biblia
Windows 7 PL. Księga eksperta
Windows 98 PL. Księga eksperta
Windows Millennium Edition
Windows NT 4 Server. Vademecum profesjonalisty
Windows PowerShell. Podstawy
Windows Server 2003. Bezpieczeństwo. Biblia
Windows Server 2003 Resource Kit Tools. Leksykon kieszonkowy
Windows Server 2003. Wysoko wydajne rozwiązania
Windows Small Business Server 2003. Administracja systemem
Windows XP. Komendy i polecenia. Leksykon kieszonkowy
Windows XP. Komendy i polecenia. Praktyczne przykłady
Windows XP PL. 100 najlepszych sztuczek i trików
Windows XP PL. Leksykon kieszonkowy
Wino. Praktyczny poradnik
Witryny nie do ukrycia. Jak zbudować stronę, którą znajdzie każda wyszukiwarka
Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu
WordPress. Tworzenie własnych motywów
WPF 4.5. Księga eksperta
Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash
Wprowadzenie do HTML5. Autorytety Informatyki
Wprowadzenie do HTML5. Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier
Wprowadzenie do informatyki. Poradnik dla ucznia i nauczyciela
Wprowadzenie do systemów baz danych
Wprowadzenie do WPF. Tworzenie aplikacji w WPF przy użyciu XAML i C#
Wskaźniki w języku C. Przewodnik
Wstęp do HTML5 i CSS3
Wstęp do programowania w języku C#
Wstęp do programowania w języku C++
Wtyczki do WordPressa. Programowanie dla profesjonalistów
Wybierz czerwoną pigułkę
Wycena. Minipodręcznik dla inwestorów giełdowych
Wykłady z informatyki z przykładami w języku C
Wyrażenia regularne
Wyrażenia regularne. Wprowadzenie
Wysoko wydajne MySQL. Optymalizacja, archiwizacja, replikacja. Wydanie II
Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali
Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku
Wzorce projektowe. Rusz głową!
Wzorce SOA
Wzorzec MVC w PHP dla profesjonalistów
XHTML, CSS i JavaScript. Pierwsza pomoc
XML. Almanach
XML dla każdego
XML. Księga eksperta
XML. Wprowadzenie. Wydanie II
XSLT dla każdego
Yii Framework
Zaawansowane programowanie w systemie Linux
Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków
Zacznij od Pythona. Pierwsze kroki w programowaniu
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
Zagadnienia maturalne z informatyki
Zagadnienia maturalne z informatyki. Wydanie II. Tom I
Zagadnienia maturalne z informatyki. Wydanie II. Tom II
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko
Zapytania w SQL. Przyjazny przewodnik
Zarządzanie finansami w małej firmie
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki
Zarządzanie projektami IT
Zarządzanie projektami IT. Przewodnik po metodykach
Zbiór zadań z informatyki. Nie tylko dla maturzystów
Zdjęcia makro. Warsztaty fotograficzne
Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady
Zend Framework 3. Poradnik programisty
Zend Framework od podstaw. Wykorzystaj gotowe rozwiązania PHP do tworzenia zaawansowanych aplikacji internetowych
Złożoność obliczeniowa
Zostań webmasterem!
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych
Zrozumieć JavaScript. Wprowadzenie do programowania
Zrozumieć UML 2.0. Metody modelowania obiektowego
Zrób to teraz! Przejmij kontrolę nad swoim czasem i życiem
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych
Zwinne wytwarzanie oprogramowania. Najlepsze zasady, wzorce i praktyki
Zwycięzcy nie oszukują
Żydowska mądrość w biznesie. Jak odnieść prawdziwy sukces dzięki lekcjom z Tory i innych starożytnych tekstów