×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Recenzje

Czarne dziury. Klucz do zrozumienia Wszechświata

Odkąd sięgam pamięcią zawsze ciekawiły mnie książki czy filmy o kosmosie. Dlatego też bardzo się ucieszyłam na tę książkę i byłam jej niesamowicie ciekawa. Trochę obawiałam się czy będę w stanie zrozumieć trudne zagadnienia bo dziedzina astronomii to przecież nieodłączna część fizyki oraz matematyki. Jednak moje obawy na szczęście nie były uzasadnione. Laicy jak najbardziej mogą również czytać. Książka zapewnia ogromną porcję wiedzy w przystępnej formie. Naprawdę nie znając się na fizyce można zrozumieć w większości co się czyta bo autorzy zadbali o to by wyłożyć wiedzę na prostych przykładach i ilustracjach. Książka podzielona na 15 rozdziałów z czego początkowe przygotowują nas na trudniejszą końcową część. Jest to pozycja dla ludzi, którzy są ciekawi co kryje wszechświat. Gorąco polecam bo to chyba najlepsza pozycja na rynku z tak bogatą treścią o tej tematyce i nie jest przeznaczona tylko dla ludzi o specjalistycznej wiedzy. To fascynująca opowieść naukowa pełna teorii, rozważań, spekulacji ale przede wszystkim solidnej dawki wiedzy.

Zaczytana Księgowa Podziewska Halina

SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych

Każdy, kto działa w Internecie, prędzej czy później spotka się z pojęciem SEO. Jednak wiedza z tego obszaru wcale nie jest tak łatwo dostępna, a przede wszystkim rzetelnie i przystępnie opracowana. Jeśli tak jak ja, z SEO jesteście na bakier, koniecznie sięgnijcie po ten tytuł. „SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych” została wydana nakładem Onepress. Jest to publikacja, której celem jest nie tylko uświadomienie czytelników, czym jest SEO, ale też jak wykorzystać je na potrzeby własnej internetowej działalności. Niech SEO działa na Twoją korzyść Największym plusem tej pozycji jest to, że ma ona niesamowicie praktyczny wymiar. Wszystkie zagadnienia zostały opisane z perspektywy osoby, która te zasady stosuje na co dzień. Nie ma tu więc suchych, akademickich definicji, a same konkrety. Ale to dopiero początek. Książka bowiem tłumaczy krok po kroku co należy zrobić, żeby SEO działało na naszą korzyść. Wskazuje konkretne narzędzia (strony, wtyczki lub programy) i tłumaczy, jak je wykorzystać. Równie pomocne są też przykłady. Dzięki nim łatwiej zrozumieć opisywane zagadnienie. Kolejną kwestią jest to, że autorka nie ogranicza się do samego SEO, porusza wszystkie zagadnienia, które w jakiś sposób się z nim wiążą. I dla odbiorcy jest to naprawdę wartościowe rozwiązanie. Dzięki czemu ta publikacja jest naprawdę kompleksowa. Prosto i na temat „SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych” to książka napisana w prosty i przystępny sposób. Nie ma tu lania wody, ale wyłącznie praktyczna wiedza. Z tego względu nie jest to tytuł do poduszki, do przeczytania w jeden wieczór. Chociaż od strony technicznej książka jest napisana w lekki sposób, to jednak ma w sobie tyle wiedzy, że wymaga nie tylko skupienia, ale też notatnika i najlepiej możliwości testowania od razu niektórych rozwiązań. Dla kogo jest ta książka? W przypadku poradników/podręczników zawsze należy się zastanowić, kto jest potencjalnym odbiorcą. Z tego tytułu najwięcej korzyści wyciągną osoby, które nic nie wiedzą na temat SEO albo ich wiedza jest bardzo ograniczona. Szczególnie pomocna będzie osobom, które dopiero zaczynają działalność w Internecie i zastanawiają się, jak zrobić to dobrze. To byłoby rozwiązanie idealne! Ale jeśli już działasz i masz świadomość, że Twoja wiedza jest wybrakowana, książka będzie dla Ciebie deską ratunku. Nie jestem pewna co do osób, które już co nieco wiedzą, są po kursach lub przeczytały inne, podobne tytuły. W ich sytuacji książka ta może pomóc odświeżyć i ułożyć już posiadaną wiedzę. Nadal będzie więc przydatna, ale już nie przełomowa. Werdykt Zdecydowanie polecam „SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych”. Bardzo dużo się z niej dowiedziałam i z pewnością będę do niej wracać.

Recenzje na widelcu Róg-Górecka Dominika

Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu

Jako, że w ostatnim czasie nie pojawia się zbyt wiele pozycji, postanowiłem zapoznać się z tą pozycją. Po pierwsze pozycja jest lekka, nie jest to duża pozycja - lekko ponad 200 stron. W ramach tych stron znajdują się też małe grafiki, dużo tabeli i róznych wykresów - na pewno pomocne dla młodych adeptów. W ramach książki porusza się wiele pozycji od podstaw związanych z testowaniem, poprzez strukturę i budowę zespołu, poprzez tematy dokumentacyjne. Na końcu znajduje się też słowniczek dla osób nie znających skrótów branżowych - jednak w przyszłości tłumacz winnien tutaj podawać nazwę angielską i ją później ewentualnie tłumaczyć - jak przy skrótach SDLC czy TA. Podobnie przy opisywaniu przypadków i skrótów jak PREQ, REQS, TC - gdzie dobrze też opisywać młodym adeptom nazwy angielskie - świat w tym kierunku zmierza a właściwie tego używa. Zdarza się też trafić na drobne błędy w tłumaczeniu czy merytoryce - warto w przyszłości w przypadku takich pozycji - zadbać o korektę merytoryczną. Część niektórych screenów wrzuconych do książki jest mniej czytelna (np. strona 183) - o co warto zadbać w przyszłości. Sama książka na pewno przyda się młodym testerom albo kandydatom na testerów. Warto poznać postrzeganie na testowanie również przez bardziej doświadczone osoby poprzez lekturę autora zagranicznego i skonfrontowanie podejścia.

dlaTesterów.PL Krząpa Rafał

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone

"Ty w Social Mediach: Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone" to niezbędne narzędzie dla wszystkich, którzy chcą świadomie kształtować swoją markę osobistą w erze mediów społecznościowych! Autor, Marcin Żukowski, przybliża czytelnikom nowoczesne podejście do budowania reputacji w sieci, oparte na zasadach marketingu osobistego. W przystępny sposób wyjaśnia, jak wykorzystać różne platformy społecznościowe, aby wyróżnić się i budować pozytywny wizerunek. Książka to nie tylko teoria, ale także praktyczne wskazówki i przykłady, które pomogą Ci efektywnie zarządzać swoją obecnością w mediach społecznościowych. Poznasz strategie kreowania treści, budowania zaangażowania oraz radzenia sobie z negatywnymi komentarzami. Nie czekaj! Przejmij kontrolę nad swoją marką osobistą i osiągnij sukces w świecie social mediów!

Zimnarecenzuje Zimna Katarzyna

Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps

To dobry, kompaktowy przewodnik po świecie Customer Journey Maps. Ta 160-stronicowa książka zabiera Cię przez cały proces od tworzenia do aktualizacji ścieżek klienta, mieszając teorię z praktycznym zastosowaniem. Książka skupia się na konkretach, prezentując użyteczne przykłady i studia przypadków. Bardzo wartościowe są też komentarze od ekspertów, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i praktycznymi wskazówkami.

marekbrzezinski.pl Olczyk-Brzezinski Marek
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint