Katalog książek

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63




© Helion 1991-2016

Lauret zaufanych opinii
Treść jest kluczowa. Jak tworzyć...

Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)

Autorzy: ,

Ocena:
   5/6  Opinie  (6)
Stron: 304 Stron (w wersji papierowej): 304
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
49,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 9,80 zł
39,20 zł 49,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
49,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
39,20 zł
49,00 zł

Jak wirtualni kowboje robią to online?

  • Blogi, które uzależniają jak narkotyk
  • Podcasty rozchwytywane niczym świeże bułeczki
  • Wideo oglądane z zapartym tchem
  • E-booki bardziej wciągające niż rasowy kryminał
  • Webinaria (i wiele, wiele innych)

Stwórz coś, co zafascynuje klientów i da kopa Twojemu biznesowi!

Jak sprawić, aby treści, które masz do zaoferowania, wciągały niczym film w 3D? Co zrobić, aby Twoja strona internetowa, wpisy na blogu czy pliki wideo były bardziej atrakcyjne niż nowy serial w telewizji? Jeśli chcesz wprowadzić produkt na rynek albo dotrzeć do nowych klientów i pozyskać ich trwałą lojalność, potrzebujesz jednego nieodzownego elementu: TREŚCI. Niezależnie od tego, czy mowa o krótkich notkach na Twitterze, fachowych artykułach na blogu, e-bookach, interaktywnych webinariach, pozwalających uczestnikom na ciekawe doświadczenia, czy podcastach, które można pobierać, by słuchać ich w biegu - dziś bardziej niż kiedykolwiek wcześniej rządzi właśnie TREŚĆ!

Książka Treść jest najważniejsza pozwoli Ci opracować własną strategię przekazywania treści. Poprowadzi Cię za rękę i podpowie, jak ubrać w słowa własną historię i stworzyć wartościowe portfolio, które będzie procentować przez długi czas. Przemów do ludzi we właściwy sposób, a Twoi klienci będą z własnej woli dzielić się Twoją historią ze znajomymi i rozpowszechniać ją za Ciebie. Dobrze prowadzona narracja to najlepszy ambasador Twojej firmy!

  • Dowiedz się, jak pisać, co pisać, kiedy i do kogo.
  • Daj wyraz własnemu, niepowtarzalnemu punktowi widzenia i stylowi.
  • Poznaj zasady konstruowania ekscytującej i wciągającej narracji.
  • Zobacz, na czym polega potęga dobrej fotografii.
  • Odkryj tajemnicę sukcesu poczytnych blogów.
  • Twórz rozchwytywane podcasty, porywające filmiki wideo i poczytne e-booki.

Ann Handley (annhandley.com) — dyrektor programowa w MarketingProfs, bogatym i rzetelnym źródle łatwo dostępnych informacji dla ponad 365 tysięcy subskrybentów. Jako autorka z pasją tworzenia dobrych treści pisze i bloguje na temat biznesu online, marketingu, a czasem po prostu życia.

C.C. Chapman (cc-chapman.com) — mocno związany z mediami przedsiębiorca i ekspert w dziedzinie marketingu. Jego najnowszym projektem jest DigitalDads.com — miejsce, w którym każdy tata może na chwilę stać się chłopcem.

Słowo wstępne (7)
Długi i rozwlekły zarys ogólny (zwany niekiedy wstępem) (11)
Część I. Zasady tworzenia treści (19)
1. Siła treści (21)
2. Treść - zasady tworzenia (33)
3. Oryginalność wypływa ze zrozumienia. Kogo zamierzasz przyciągnąć? (37)
4. Kim jesteś? (47)
5. Przemieniaj, nie przetwarzaj. Anatomia cyklu życiowego treści (71)
6. Udostępniaj treści, rozwiązuj problemy, zapomnij o agresywnej sprzedaży (87)
7. Dołóż drewna do ogniska (115)
8. Zapuść korzenie i pozwól wyrosnąć skrzydłom (121)
9. Dbałość o fanów i ich "dokarmianie" (133)
10. Uwaga, firmy branży B2B: oto rozdział, na który czekaliście (139)
Część II. How-to, czyli od teorii do praktyki (161)
11. Blog - centrum Twoich treści online (163)
12. Skoro webinaria są takie rewelacyjne, dlaczego większość jest do kitu? (175)
13. Różnica pomiędzy ebookiem a białą księgą (oraz kiedy powinieneś ich używać) (193)
14. Sekret tworzenia porywającej historii zadowolonego klienta (znanej niegdyś jako studium przypadku) (205)
15. Od brzyduli do seksbomby. FAQ - przemiana (211)
16. Wideo - pokaż mi historię (219)
17. Podkasting - czy mnie słychać? (231)
18. Zdjęcia. Potęga fotografii (235)
Część III. Przez treści do konwersji - historie sukcesu (oraz pomysły, z których możesz skorzystać!) (241)
19. Akademia golfa Reynolds. Greensboro, Georgia (243)
20. The Cool Beans Group. Greensboro, Karolina Północna (249)
21. Armia Stanów Zjednoczonych. Fort Knox, Kentucky; Fort Monroe, Wirginia (255)
22. AskPatty.com, Inc. Thousand Oaks, Kalifornia (261)
23. Kadient. Lowell, Massachusetts (267)
24. HubSpot. Cambridge, Massachusetts (273)
25. Kodak. Rochester, Nowy Jork (281)
26. Boeing Company. Chicago, Illinois (287)
27. Indium Corporation. Clinton, Nowy Jork (293)
28. PinkStinks. Londyn, Wielka Brytania (297)
Część IV. To nie jest pożegnanie (301)
29. To nie jest pożegnanie. Mały podarek dla Ciebie (303)
Najczęściej kupowane razem ebooki:
Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne) plus Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci plus Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone
Cena zestawu: 109,47 zł 128,80 zł
Oszczędzasz: 19,33 zł (15%)
Dodaj do koszyka
zestaw0 Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
6
(2)
5
(2)
4
(2)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 6

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 6 

W przystępny sposób pokazuje na co zwrócić uwagę przy pisaniu tekstów do internetu.
  Ocena : 6 

Książka jest bardzo dobra. Dzięki tej książce poznałem zasady tworzenia skutecznych treści na bloga oraz serwisy social media. Na końcu książki autorzy udostępnili studium przypadków znanych firm, które opowiadają o swoich trudnościach z treściami oraz jak je pokonały, co osiągnęły dzięki temu.
  Ocena : 5 

Świetna książka - praktycznie każdy rodzaj publikacji został omówiony, dużo praktycznych wskazówek i przykładów. Napisana przystępnym językiem, rzeczowo. Gorąco polecam każdemu, kto publikuje treści w internecie (choć nie tylko) i zwraca się do swoich odbiorców/klientów chcąc uzyskać jakiś efekt.
  Ocena : 5 

Świetna książka - praktycznie każdy rodzaj publikacji został omówiony, dużo praktycznych wskazówek i przykładów. Napisana przystępnym językiem, rzeczowo. Gorąco polecam każdemu, kto publikuje treści w internecie (choć nie tylko) i zwraca się do swoich odbiorców/klientów chcąc uzyskać jakiś efekt.
  Ocena : 4 

Książka zaledwie dobra. Miałem wobec niej wyższe oczekiwania. Jest przede wszystkim nie równa: kilka rozdziałów fajnie się czyta, sporo konkretnych informacji, kilka kolejnych pisanych na kolanie i jakby bez przygotowania, lanie wody, przegadanie. Generalnie OK, ale od marketerów tej klasy oczekuję duuuużo więcej.
  Ocena : 4 

Książka nierówno napisana, ale w dość przystępny sposób pokazuje jak pisać dobre treści do internetu.