Katalog książek

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63




© Helion 1991-2016

Lauret zaufanych opinii
Skuteczne social media. Prowadź ...

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Autor: 

Ocena:
   4/6  Opinie  (6)
Stron: 248 Stron (w wersji papierowej): 248
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł

Social media? Porozmawiajmy poważnie!

Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?

Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach społecznościowych. Wychodzi od podstaw. Uświadamia nam, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w obecność w tej sferze. Podpowiada działania skuteczne dla różnych typów firm i różnych celów biznesowych. Odpowiada na często pojawiające się pytanie: „Dlaczego efekt komunikacji w mediach społecznościowych nie jest natychmiastowy?”. Zwraca uwagę na narzędzia marketingowe sprawdzające się w sferze nowych mediów, wskazuje, jak mierzyć efekty działań oraz jakie trendy pojawiają się w badaniach skuteczności strategii SM.



Anna Miotk - jest dyrektorem rozwoju biznesu w pionie monitoringu internetu NetSprint.pl, gdzie odpowiada za rozwój produktów Newspoint oraz przygotowywanie raportów i analiz medialnych. Wcześniej przez 6 lat realizowała projekty dla firm z różnych branż pracując w agencjach public relations. Ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim i obroniła doktorat z metod pomiaru i oceny efektów działań public relations na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Prowadzi szkolenia i zajęcia na studiach podyplomowych. Jest autorką książki Badania w public relations oraz licznych publikacji w mediach branżowych (m.in. „Brief”, „Marketing w Praktyce”, PRoto.pl, „Marketer +”). Pisze blog na temat mierzenia efektów działań komunikacyjnych: http://annamiotk.pl.

Wprowadzenie (7)
1. Social media jako narzędzie komunikacji (15)
  • Historia social media (15)
  • Social media w biznesie (18)
  • Krajobraz social media (20)
  • Komunikacja w social media (31)
  • Użytkownicy - demografia (32)
2. Organizacja w social media (51)
  • Social media w różnych obszarach działalności organizacji (52)
  • Różne rodzaje dojrzałości organizacji do social media (62)
  • Przygotowanie do obecności w social media (67)
  • Czy rozmiar ma znaczenie? (70)
  • Social media - tylko dla firm? (75)
  • Czy social media są dla wszystkich? (79)
3. Bez planu nie ma pomiaru (85)
  • Planowanie w biznesie (86)
  • Strategia działań w social media (87)
  • Kilka warunków mierzenia skuteczności działań (91)
  • Przykłady dobrze zmierzonych kampanii w social media (111)
4. Efekt komunikacji nie jest natychmiastowy? (117)
  • Lejek marketingowy (118)
  • Model Dona Bartholomewa (119)
  • Model Kami Huyse (123)
  • Model Jima Sterne'a (125)
  • Model Johna Lovetta (125)
  • Model Powella, Grovesa i Dimosa (126)
  • Model Lecinskiego (130)
5. W tym szaleństwie jest metoda (135)
  • Jajko czy kura? (135)
  • Badania w strategii social media (137)
  • Metody badania social media (139)
6. Narzędzia (155)
  • Narzędzia pomocnicze (156)
  • Jak wybrać narzędzie i współpracować z dostawcą? (172)
  • Przykładowe programy mierzenia social media (175)
7. Obszar niejasności (181)
  • Aspekty etyczne (182)
  • Brak standardów i pierwsze próby regulacji (184)
  • Czy mierzenie komunikacji w social media da się całkowicie ustandaryzować? (192)
  • Problemy (194)
  • Mity pomiaru social media (200)
  • Kwestie sporne (203)
8. Nowe trendy w badaniach social media (227)
  • Przyszłość social media (227)
  • Trendy technologiczne i przyszłość rozwiązań do mierzenia social media (231)
  • Dojrzewanie rynku (235)
  • Włączenie social media w obszar badań naukowych (236)
Zakończenie (239)
Podziękowania (241)
Bibliografia (243)
  • Pozycje książkowe (243)
  • Raporty (244)
  • Materiały z konferencji (245)
  • Źródła online (245)
  • Różne (248)
Najczęściej kupowane razem:
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty plus Dzielenie tortu. Jak rozdysponować udziały w bezkosztowym start-upie plus Video marketing nie tylko na YouTube
Cena zestawu: 99,27 zł 116,80 zł
Oszczędzasz: 17,53 zł (15%)
Dodaj do koszyka
zestaw0 Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
Najczęściej kupowane razem ebooki:
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty plus Dzielenie tortu. Jak rozdysponować udziały w bezkosztowym start-upie plus Video marketing nie tylko na YouTube
Cena zestawu: 99,27 zł 116,80 zł
Oszczędzasz: 17,53 zł (15%)
Dodaj do koszyka
zestaw0 Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
6
(1)
5
(2)
4
(1)
3
(1)
2
(1)
1
(0)

Liczba ocen: 6

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 6 

Autorka tej książki - Anna Miotk i jej dzieło naprawdę zasłużyły na ocenę 10. Skuteczne social media to kompendium wiedzy nt. działań marketingowych i promocji marki w Internecie. Książka spodoba się zarówno początkującym, jak i bardziej zaawansowanym w temacie social media. Dużym plusem tej pozycji są przykładowe case study i sekcje "Warto doczytać", w których autorka podaje pozycje naprawdę warte uwagi. Minusów nie dostrzegłem. Polecam z całego serca!
  Ocena : 5 

Sporo przydatnych informacji podanych w przystępnej formie. Zdecydowanie pozycja warta swojej ceny.
  Ocena : 5 

Naprawdę dobra książka. Poznałem wiele nowych narzędzi do obsługi SM i nie tylko. Polecam każdemu kto zaczyna przygodę z SM :) jak leży na półce/w tablecie to zawsze można do niej wrócić. Dobrze się czyta :)
  Ocena : 4 

raczej do poczytania i jeśli kupować to tylko w promocji
  Ocena : 3 

Książkę oceniam na 3, czyli według oznaczenia wydawnictwa jest to pozycja "przeciętna" w każdym aspekcie. Publikacja bardziej przypomina typowe wydawnictwo akademickie, nie tylko pod względem ubogiego składu (również kiepska jakościowo okładka, która szybko się gniecie i odkształca, podobnie papier - raczej nie polecałbym tego wydania na prezent), ale także języka, który dla wielu osób przyzwyczajonych do lekkiego stylu wypowiedzi dominujących w mediach społecznościowych, natrafia na materiał pisany ciężkim, naukowym stylem, trudnym do przełknięcia. Książkę trzeba więc dzielić na kilka wieczorów, podchodzić do niej... Nie jest to coś złego, jeśli ktoś preferuje opracowania napisane w tym klimacie, ale jeżeli ktoś szuka lekkiego, przyjemnego materiału, zawiedzie się. Wydaje mi się również, że w przeciwieństwie do innych książek oferowanych przez wydawnictwo, które zahaczają o media społecznościowe (np. publikacja Clary Shih o Facebooku), bardzo szybko się ona zdezaktualizuje.
  Ocena : 2 

Ciężko się czyta, mało konkretów i akademicki styl.