Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
400
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi
Dostępność:
Wysyłamy w 24h

Książka

69,00 zł

Dodaj do koszyka

Ebook

69,00 zł
55,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Wykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych!

Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych? Jak zadbać o ich jakość? Na te i dziesiątki innych pytań odpowiada wyjątkowa na rynku wydawniczym książka.

W trakcie lektury dowiesz się, jak aktywować biznes w mediach społecznościowych oraz jak go zorganizować pod tym kątem. Ponadto zaznajomisz się z najpopularniejszymi miarami, które pozwolą Ci zwizualizować aktualne trendy Twojego biznesu. W szczególności powinien Cię zainteresować rozdział poświęcony ciągłej optymalizacji. Tylko w ten sposób możesz sobie zapewnić nieustanny wzrost zwrotu z inwestycji. Zastanawiasz się, czy warto sięgnąć po tę książkę? Odpowiedź jest jedna: zdecydowanie tak! Nie znajdziesz innej pozycji, która w tak profesjonalny sposób traktowałaby o tematach związanych z mediami społecznościowymi.

Sprawdź:

  • jak nie dać się zasypać lawinie danych
  • jak przekształcić dane w informacje
  • jak wdrożyć proces ciągłej optymalizacji
  • jak śledzić zwrot z inwestycji w mediach społecznościowych

Dokonaj niemożliwego dzięki miarom mediów społecznościowych!



John Lovett - konsultant, ekspert w zakresie działań marketingowych w mediach elektronicznych. Od przeszło dziesięciolecia pomaga różnym firmom zrozumieć oraz zmierzyć skuteczność tych działań. Współpracuje z firmą Web Analytics Demystified oraz zasiada we władzach Digital Analytics Association.

Patron medialny: