Katalog książek

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63




© Helion 1991-2016

Lauret zaufanych opinii
Sekrety pomiarów w mediach społe...

Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych

Autor: 

Ocena:
   5/6  Opinie  (1)
Stron: 400 Stron (w wersji papierowej): 400
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Helion
Wydawca: Helion
Cena:
69,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 13,80 zł
55,20 zł 69,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
69,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
55,20 zł
69,00 zł

Wykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych!

Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych? Jak zadbać o ich jakość? Na te i dziesiątki innych pytań odpowiada wyjątkowa na rynku wydawniczym książka.

W trakcie lektury dowiesz się, jak aktywować biznes w mediach społecznościowych oraz jak go zorganizować pod tym kątem. Ponadto zaznajomisz się z najpopularniejszymi miarami, które pozwolą Ci zwizualizować aktualne trendy Twojego biznesu. W szczególności powinien Cię zainteresować rozdział poświęcony ciągłej optymalizacji. Tylko w ten sposób możesz sobie zapewnić nieustanny wzrost zwrotu z inwestycji. Zastanawiasz się, czy warto sięgnąć po tę książkę? Odpowiedź jest jedna: zdecydowanie tak! Nie znajdziesz innej pozycji, która w tak profesjonalny sposób traktowałaby o tematach związanych z mediami społecznościowymi.

Sprawdź:

  • jak nie dać się zasypać lawinie danych
  • jak przekształcić dane w informacje
  • jak wdrożyć proces ciągłej optymalizacji
  • jak śledzić zwrot z inwestycji w mediach społecznościowych

Dokonaj niemożliwego dzięki miarom mediów społecznościowych!



John Lovett - konsultant, ekspert w zakresie działań marketingowych w mediach elektronicznych. Od przeszło dziesięciolecia pomaga różnym firmom zrozumieć oraz zmierzyć skuteczność tych działań. Współpracuje z firmą Web Analytics Demystified oraz zasiada we władzach Digital Analytics Association.

Patron medialny:

O autorze (7)
O redaktorze technicznym (9)
Podziękowania (11)
Przedmowa (13)
Zacznij od tego (15)
Część I Dylematy dotyczące danych z mediów społecznościowych (23)
Rozdział 1. Profesjonalne podejście do mediów społecznościowych (25)
  • Miary w mediach społecznościowych - bez tajemnic (27)
  • Poza etap prób i błędów (34)
  • Poza miary oparte na zliczaniu (46)
  • Podsumowanie (51)
Rozdział 2. Na fali danych z mediów społecznościowych - przekształcanie danych w informacje (53)
  • Jak poradzić sobie z lawiną danych? (54)
  • Szeroka perspektywa (72)
  • Przedstawianie informacji jako wiedzy (79)
  • Tworzenie wirtualnego operacyjnego centrum sieciowego (93)
  • Podsumowanie (100)
Rozdział 3. Aktywowanie biznesu w mediach społecznościowych (101)
  • Brać udział i skupiać się na ludziach (102)
  • Organizowanie biznesu pod kątem mediów społecznościowych (127)
  • Uspołecznianie firmy (139)
  • Szybkie wprowadzenie do miar w mediach społecznościowych (141)
  • Podsumowanie (151)
Część II Zarządzanie mediami społecznościowymi na podstawie analiz (153)
Rozdział 4. Wprowadzanie analityki społecznej (155)
  • Wprowadzenie do analityki społecznej (156)
  • Dostosowywanie celów w mediach społecznościowych do celów korporacji (171)
  • Identyfikowanie wspólnych celów biznesowych w obszarze mediów społecznościowych (176)
  • Tworzenie kluczowych wskaźników efektywności (187)
  • Podsumowanie (191)
Rozdział 5. Stosowanie systemu analityki społecznej (193)
  • Przejście od strategii do wykonania (194)
  • Wzory na wskaźniki KPI (204)
  • Przedstawianie wyników (222)
  • Podsumowanie (228)
Rozdział 6. Wdrażanie procesu ciągłej optymalizacji (231)
  • Optymalizowanie strategii pomiarów w mediach społecznościowych (232)
  • Nieoficjalne reguły optymalizacji mediów społecznościowych (237)
  • Zmiana kanałów w celu optymalizacji działań w mediach społecznościowych (252)
  • Usprawnianie przez optymalny projekt (258)
  • Podsumowanie (261)
Część III Wielkie zyski w mediach społecznościowych (263)
Rozdział 7. Śledzenie ulotnego zwrotu z inwestycji w mediach społecznościowych (265)
  • Pokazywanie efektów w złotówkach i zdrowy rozsądek (266)
  • Wyrzuć lejek sprzedaży (287)
  • Dostrzeganie zwrotu z inwestycji w danych (298)
  • Podsumowanie (303)
Rozdział 8. W świecie korporacji (305)
  • Spektrum technologii społecznościowych (306)
  • Wybór dostawcy usług z zakresu analityki społecznej (319)
  • Ocena własnej gotowości do wdrożenia pomiarów w mediach społecznościowych (334)
  • Za wszelką cenę chronić prywatność (338)
  • Podsumowanie (351)
Rozdział 9. Planowanie pod kątem społecznościowej przyszłości (353)
  • Budowanie kultury opartej na pomiarach (354)
  • Ważne trendy przyszłości (367)
  • Pomiar najważniejszej miary - oddziaływania (385)
  • Podsumowanie (389)
Skorowidz (391)
Najczęściej kupowane razem:
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych plus Facebook. Włącz się do gry plus Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
Cena zestawu: 130,72 zł 153,80 zł
Oszczędzasz: 23,08 zł (15%)
Dodaj do koszyka
zestaw0 Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych
Najczęściej kupowane razem ebooki:
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych plus Facebook. Włącz się do gry plus Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
Cena zestawu: 130,72 zł 153,79 zł
Oszczędzasz: 23,07 zł (15%)
Dodaj do koszyka
zestaw0 Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
6
(0)
5
(1)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 1

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 5 

ta książka to unikalna pozycja na polskim rynku. Co równie ważne wydana w Polsce z niewielkim opóźnieniem w stosunku do wydania amerykańskiego. Postanowiłem odrobić, przyznaję, w moim przypadku, spóźnioną w stosunku do rozwoju rynku, lekcję z analiz mediów społecznościowych. Zdecydowanie nie jest to przewodnik błahy i jednorazowy. Anglosasi mają wypracowany od lat świetne standardy przygotowywania książek do nauki. Zaczyna się od podstaw a jak się odrobi wszystkie lekcje przygotowane przez autora można osiągnąć wysokie kompetencje. Uczę się, pewnie tak jak większość, przez praktyczne wykorzystanie pozyskanej wiedzy. Potrzebuję wskazówek praktycznych i pozwalających na samodzielne rozwijanie umiejętności. Książka Johna Lovetta spełniła z nawiązką moje oczekiwania i w analizach przyda mi się jeszcze wielokrotnie.