Optymalizacja funkcjonalności serwisów internetowych
- Autorzy:
- Jakob Nielsen, Hoa Loranger
- Niedostępna
Opis
książki
:
Optymalizacja funkcjonalności serwisów internetowych
Stwórz funkcjonalne witryny i zdobądź przewagę w internecie!
- Uniknij standardowych błędów
- Zrozum potrzeby użytkowników
- Udostępnij przydatne informacje w czytelny sposób
W ciągu ostatnich kilkunastu lat internet stał się wszechobecny. Nawet małe firmy mają własne strony, a rozmaite produkty i informacje można znaleźć na niezliczonych konkurencyjnych witrynach. Jak w takiej sytuacji sprawić, żeby użytkownik skorzystał z Twoich usług? Coraz większe znaczenie w sieci odgrywa funkcjonalność, a klienci wybierają te witryny, na których mogą szybko i łatwo znaleźć to, czego szukają.
W książce "Optymalizacja funkcjonalności serwisów internetowych" guru w zakresie funkcjonalności w internecie, Jakob Nielsen, przedstawia oparte na wszechstronnych badaniach wskazówki dotyczące projektowania wygodnych witryn. Dzięki nim dowiesz się, jak utworzyć idealną stronę startową oraz uniknąć najczęściej popełnianych błędów. Zrozumiesz, jak ułatwić użytkownikom wyszukiwanie informacji oraz nawigowanie po serwisie. Poznasz zasady pisania poprawnych tekstów dla witryn internetowych i stosowania odpowiednich czcionek, a także nauczysz się właściwie korzystać z różnorodnych technologii, które mogą wzbogacić Twój serwis. To kolejna doskonała książka autora bestsellera "Projektowanie funkcjonalnych serwisów internetowych", którą każdy webmaster powinien mieć w swej biblioteczce.
W książce poruszono następujące zagadnienia:
- Projektowanie strony startowej
- Wyszukiwanie informacji
- Nawigowanie po witrynie
- Sposób pisania tekstów
- Udostępnianie odpowiednich informacji
- Używanie odpowiednich czcionek
- Zastosowania technologii
- Rozwiązania najczęściej popełnianych błędów
- Testowanie funkcjonalności witryn
Naucz się tworzyć atrakcyjne witryny,
z których użytkownicy będą chętnie korzystać.
Wybrane bestsellery
-
W książce "Funkcjonalność stron www. 50 witryn bez sekretów", znany specjalista w zakresie funkcjonalności aplikacji i witryn WWW -- dr Jacob Nielsen przedstawia zasady projektowania głównych stron serwisów internetowych, które przyciągną użytkowników, sprawią, że będą odwiedzać je regularnie i znajdą na nich informacje, których szukają.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Użytkownicy poznają funkcjonalność witryny zanim jeszcze zaangażują się w przeglądanie jej zawartości lub przeznaczą pieniądze na ewentualne zakupy. Sieć jest jedynym środowiskiem, które daje użytkownikowi tak wielkie uprawnienia -- osoba trzymająca w dłoni mysz decyduje o wszystkim.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Dzięki tej książce, napisanej przez najlepszych specjalistów w branży, dowiesz się, jak najlepiej przygotować aplikację lub stronę internetową dla małych ekranów. Poznasz zalety i wady smartfonów, tabletów oraz czytników e-booków. Ponadto nauczysz się rozpoznawać typowe błędy, które obniżają doznania Twoich użytkowników w trakcie korzystania z Twojego oprogramowania, i unikać ich. A potem spojrzysz w przyszłość i przekonasz się, co może nas czekać wkrótce w dziedzinie urządzeń mobilnych. Ta książka to niezbędna pozycja dla każdego projektanta stron i aplikacji przeznaczonych na mniejsze ekrany.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
To kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego przewodnika po mapowaniu wrażeń użytkownika. W praktyczny sposób pokazano tu szereg technik i narzędzi, dzięki którym można łatwo zwizualizować aktualne wrażenia klientów, by na tej bazie zaproponować udoskonalenia produktów. Zaprezentowano podstawy koncepcji mapowania i diagramów synchronizacji. Opisano, w jaki sposób przeprowadzić cały proces mapowania, co ułatwia zidentyfikowanie obecnych wrażeń użytkowników. Sporo miejsca poświęcono szczegółowemu omówieniu wybranych rodzajów diagramów, takich jak schemat usługi, mapa ścieżek klienta, mapa wrażeń czy mapa ekosystemu — relatywnie nowe narzędzie, które pozwala na wizualizację rozległych systemów elementów i łączących je zależności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika, dzięki któremu nauczysz się lepiej prezentować projekt i przekonywać do swoich racji wszystkie osoby mające na niego wpływ. W uporządkowany sposób przedstawiono tutaj zasady przygotowywania i przeprowadzania spotkań z interesariuszami. Dowiesz się, jak ważne jest zrozumienie perspektywy pozostałych stron i jak ułatwia to przygotowanie się do samego spotkania. W książce omówiono też znaczenie pasywnego i aktywnego słuchania, a także właściwego nastawienia przed wypowiedzią. Nie zabrakło opisu kilku prostych podejść taktycznych i wzorców, które ułatwiają zdobywanie akceptacji dla projektów, jak również zadań, jakie powinny być realizowane już po zakończeniu spotkania z interesariuszami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego podręcznika dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, a także menedżerów i strategów produktu. Znalazły się w nim skuteczne narzędzia i techniki strategiczne, które udowodniły swoją przydatność w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych. Narzędzia te zostały udostępnione również w formie gotowego przybornika strategii UX. Pokazano tu, w jaki sposób zaplanować i przeprowadzić badania użytkowników, aby wyniki pozwoliły na opracowanie skutecznych strategii produktowych. Całość zawartych w książce materiałów składa się na solidny, przetestowany i skuteczny model praktyk ułatwiających wdrażanie innowacyjnych, udanych produktów cyfrowych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest przewodnikiem po najważniejszych z punktu widzenia projektanta UX prawach psychologii, dzięki którym możliwe jest tworzenie produktów i usług o bardziej intuicyjnym i ukierunkowanym na człowieka charakterze. Autor posłużył się przykładami znanych aplikacji, aby lepiej wyjaśnić, jak ludzie się zachowują i dlaczego. Przedstawił też cały szereg praw i zasad opisanych w psychologii wraz z dokładnym wyjaśnieniem, jak ich zastosowanie przyczyni się do tego, aby zaprojektowany produkt cyfrowy był pomocny, skuteczny i chętniej wybierany. Przewodnik został napisany tak, aby jak najbardziej ułatwić wykorzystanie zawartych w nim informacji w codziennej pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł (-40%) -
Jeśli planujesz napisać swoją pierwszą aplikację, sięgnij po tę książkę. Aby zrozumieć zawartą w niej treść, nie trzeba znać żadnego języka programowania. Pokazano tu, jak działają programy i jak można z ich wykorzystaniem rozwiązywać konkretne zadania. Wiedza o zasadach projektowania jest przekazywana za pomocą pseudokodu i schematów blokowych. Omówiono zarówno podstawowe zagadnienia, takie jak typy danych, zmienne, funkcje, jak i nieco bardziej zaawansowane: programowanie obiektowe, tworzenie graficznych interfejsów użytkownika i pisanie programów sterowanych zdarzeniami. W tym wydaniu książki wprowadzono wiele poprawek i uzupełnień, dotyczących między innymi języków Java, Python i C++ oraz programowania aplikacji dla urządzeń mobilnych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga między użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak prawidłowo definiować funkcje takich produktów, jak dobrze je zaprojektować i prowadzić badania jakościowe z użytkownikami — koniecznie sięgnij po ten niezwykle użyteczny zestaw książek, złożony z podręcznika i ćwiczeń. To jedyna taka publikacja na rynku, pozwalająca na przekrojowe doświadczanie wiedzy, w którym teoria przenika się z praktyką UXUI, co daje możliwość dogłębnego zrozumienia zagadnień i trafnego stosowania rozwiązań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Praktyka stanowi podstawę pełnego zrozumienia każdego etapu procesu projektowego, ułatwia zapamiętywanie zagadnień i pokazuje zależności, jakie między nimi występują. Ćwicząc, nabierasz pewności, ugruntowujesz wiedzę. Ponadto dzięki takiej aktywności pokazujesz sobie i otoczeniu, że naprawdę znasz i rozumiesz efektywny proces projektowy. Umiejętności praktyczne potrzebne do jego skutecznego przeprowadzenia utrwalisz dzięki temu zeszytowi ćwiczeń.- Druk pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Trzymasz w rękach kolejne wydanie kultowej książki, w całości poświęconej zagadnieniom związanym z projektowaniem funkcjonalnych witryn i aplikacji internetowych. W trakcie lektury dowiesz się, jak przygotować system nawigacji na Twojej stronie, testować funkcjonalność witryny oraz tworzyć jej wersję działającą na urządzeniach mobilnych. Ponadto zrozumiesz, jak użytkownicy korzystają z sieci oraz jak tę wiedzę wykorzystać do tworzenia efektownych stron WWW. Książka ta jest doskonałym źródłem wiedzy na temat tworzenia funkcjonalnych serwisów WWW, docenionym przez czytelników na całym świecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzisiejszy odbiorca stron WWW i aplikacji internetowych jest niezwykle świadomy i wymagający. Jeśli cokolwiek go rozproszy, coś nie będzie mu pasowało, przechodzenie między podstronami lub kolejnymi oknami aplikacji okaże się niewygodne albo nieintuicyjne - poirytowany, porzuci stronę lub aplikację i nigdy na nią z własnej woli nie wróci. Nowe rozwiązania w sieci mają przede wszystkim ułatwiać codzienne życie - to prywatne i to zawodowe. Projekty, które je w jakikolwiek sposób utrudniają, nie mają szans się przebić, choćby oferowana za ich pośrednictwem usługa była najlepsza. Świadomi tego menedżerowie firm związanych z branżą informatyczną stale poszukują osób, które potrafią tak zaprojektować interfejs użytkownika strony i aplikacji, by był on zarazem maksymalnie przyjazny, prosty i efektywny.- Videokurs pkt
(29,70 zł najniższa cena z 30 dni)
54.45 zł
99.00 zł (-45%) -
Promocja Promocja 2za1
This book enables your successful DevOps transformation by providing practical solutions for the science of software delivery performance using GitHub. The chapters guide you through the transformation by helping you apply lean management, engineering, and DevSecOps practices like continuous delivery, chaos engineering, and testing in production.- PDF + ePub pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
107.10 zł
119.00 zł (-10%)
Ebooka "Optymalizacja funkcjonalności serwisów internetowych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Optymalizacja funkcjonalności serwisów internetowych" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Optymalizacja funkcjonalności serwisów internetowych" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Optymalizacja funkcjonalności serwisów internetowych (5) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: magazynt3.pl Tomasz Galanciak, 2011-08-27Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Przy stale zwiększającej się liczbie serwisów internetowych użytkownicy światowej sieci zyskują coraz większy wybór. W praktyce oznacza to, ze twórcy witryn w przypadku popełniania błędów projektowych muszą liczyć się z utrata klientów na rzecz lepiej przygotowanej konkurencji. Jakie czynniki warunkują zatem powodzenie internetowych przedsięwzięć Z pewnością należy zadbać o wysoka jakość oferowanych treści i atrakcyjna oprawę graficzna, lecz fundamentalna role odgrywa funkcjonalność serwisu i związana z nią wygoda użytkowania. W osiągnięciu sukcesów na tym polu wspomaga webmasterów Jakob Nielsen, postrzegany przez specjalistów jako światowy guru w dziedzinie funkcjonalności stron WWW. Wraz ze specjalistką do spraw doświadczeń użytkowników, pracująca z nim w firmie, Nielsen Norman Group przygotował książkę, w której zgromadzone zostały praktyczne wskazówki dotyczące projektowania wygodnych w użytkowaniu witryn. Wydana w kolorze pozycja rozpoczyna się od wyjaśnienia czym jest funkcjonalność, jak była postrzegana kilka lat temu i jak wpływa obecnie na popularność serwisów internetowych. Następnie autorzy przechodzą do ujawnienia źródeł danych, w oparciu o które formułują wnioski związane z zasadami tworzenia stron WWW. Szczegółowo opisują przebieg badan i wyjaśniają dlaczego tak istotne jest prowadzanie testów z udziałem użytkowników. Na bazie poczynionych obserwacji pokazują jak użytkownicy korzystają z witryn i uświadamiają webmasterom ile czasu poświecą przeciętny internauta na przekonanie się czy ma do czynienia z wartościowym serwisem. Kolejnym etapem jest ponowne przyjrzenie się ponad trzydziestu najbardziej znaczącym problemom związanym z funkcjonalnością, które zostały zdefiniowane w latach 90. Znamienny jest fakt, iż cześć z nich nie tylko nie straciła na znaczeniu, lecz stała się jeszcze bardziej istotna. W przypadku kilku innych zmianie uległy zachowania użytkowników i webmasterów, a swoje piętno odcisnął również postęp technologiczny. Czytelnicy uczą się następnie nadawania problemom priorytetów i rozpoznawania, które z nich w największym stopniu szkodzą ich projektom. Pomocne wskazówki zostały podzielone na kilka obszarów tematycznych. Autorzy wyjaśniają jak usprawnić wyszukiwanie udostępnianych materiałów, dzielą się uwagami na temat nawigacji i architektury informacji oraz podkreślają znaczenie typografii dla uzyskania i podtrzymania dobrego wrażenia podczas przeglądania witryny. Uczą również sztuki przygotowywania tekstów na potrzeby internetu i sporządzania precyzyjnych, oczekiwanych przez klientów informacji o produktach. Odnoszą się tez do właściwego rozmieszczania elementów serwisu i wskazują potrzebę zachowania odpowiednich proporcji miedzy nowoczesnymi technikami multimedialnymi a rzeczywistymi potrzebami użytkowników. Jakob Nielsen po raz kolejny udowodnił, ze nie bez powodu jest uznawany za światowej klasy specjalistę. Dostarczył czytelnikom wartościowe porady ułatwiające tworzenie przyjaznych w użyciu serwisów internetowych. Rozważania związane m.in. z nawigacja, wyszukiwaniem informacji i typografia poparł nie tylko wynikami badan, lecz również licznymi przykładami. Wskazując powszechnie popełniane błędy umożliwił wyciąganie wartościowych wniosków, przekładających się na poprawę jakości własnych projektów. Wada książki jest jej stosunkowo wysoka cena (99 zł). Warto jednak zauważyć, iż w przypadku przedsięwzięć o charakterze komercyjnym pozyskana w trakcie jej lektury wiedza szybko doprowadzi do sytuacji, w której zakup tej pozycji będzie postrzegany jako udana inwestycja.
-
Recenzja: Software Developers Journal Mirosław Mucha; 01/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Pierwsza myśl, jaka przychodzi do głowy po zobaczeniu książki, to pytanie: "Dlaczego nikt nie zaprojektował okładki dla tej książki!". Jednak po przeczytaniu kilku stron można dojść do wniosku, że uboga szata graficzna okładki doskonale oddaje cel, jaki postawili przed sobą autorzy: promowanie i wysławianie prostoty w projektowaniu serwisów internetowych.
Książka ta jest pewnego rodzaju uaktualnieniem książki "Projektowanie funkcjonalnych serwisów internetowych" Jakoba Nielsena. Opisuje błędy popełniane przez projektantów stron internetowych oraz sposoby radzenia sobie z nimi. Przypomina te z wymienionych w poprzedniej publikacji problemów, które nadal są aktualne oraz wskazuje zupełnie nowe. Opisywane błędy zilustrowane są olbrzymią liczbą rzeczywistych przykładów.
Znaczną część książki zajmują zrzuty stron internetowych oraz umieszczone pod nimi opisy niedociągnięć znajdujących się na danej witrynie. Dzięki takiemu rozwiązaniu wiemy, że autor mówi o błędach, które zdarzają się w rzeczywistości, a nie pisze o czymś tylko po to, żeby coś napisać.
Zastrzeżenia można mieć jedynie do tego, iż książka bazuje na raporcie z badań przeprowadzonych na osobach w wieku 20 do 60 lat. Nie bierze pod uwagę osób młodszych, które obecnie stanowią dość ważną grupę użytkowników internetu. Minusem jest również układ graficzny. Olbrzymie ilości wolnego miejsca - tą samą treść można by zmieścić na znacznie mniejszej liczbie stron. Dodatkowo opisy zrzutów stron, co prawda pisane inną czcionką, ale i tak mieszają się z właściwą treścią książki.
Podsumowując, cena książki dość wysoka, jednak uważam, że ilość przekazanych konkretnych informacji jest tego warta. Polecam nie tylko dla webmasterów, ale dla wszystkich, którzy biorą udział w procesie tworzenia stron internetowych.
-
Recenzja: Magazyn Internet KK; 11/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Przy stale zwiększającej się liczbie serwisów internetowych użytkownicy światowej sieci zyskują coraz większy wybór. W praktyce oznacza to, że twórcy witryn w przypadku popełniania błędów projektowych muszą liczyć się z utratą klientów na rzecz lepiej przygotowanej konkurencji. Jakie czynniki warunkują zatem powodzenie internetowych przedsięwzięć?
Z pewnością należy zadbać o wysoką jakość oferowanych treści i atrakcyjną oprawę graficzną, lecz fundamentalną rolę odgrywa funkcjonalność serwisu i związana z nią wygoda użytkowania. W osiągnięciu sukcesów na tym polu wspomaga webmasterów Jakob Nielsen, postrzegany przez specjalistów jako światowy guru w dziedzinie funkcjonalności stron WWW. Wraz ze specjalistką do spraw doświadczeń użytkowników, pracującą z nim w firmie, Nielsen Norman Group przygotował książkę, w której zgromadzone zostały praktyczne wskazówki dotyczące projektowania wygodnych w użytkowaniu witryn.
Wydana w kolorze pozycja rozpoczyna się od wyjaśnienia czym jest funkcjonalność, jak była postrzegana kilka lat temu i jak wpływa obecnie na popularność serwisów internetowych. Następnie autorzy przechodzą do ujawnienia źródeł danych, w oparciu o które formułują wnioski związane z zasadami tworzenia stron WWW. Szczegółowo opisują przebieg badań i wyjaśniają dlaczego tak istotne jest prowadzanie testów z udziałem użytkowników. Na bazie poczynionych obserwacji pokazują jak użytkownicy korzystają z witryn i uświadamiają webmasterom ile czasu poświęca przeciętny internauta na przekonanie się czy ma do czynienia z wartościowym serwisem.
Kolejnym etapem jest ponowne przyjrzenie się ponad trzydziestu najbardziej znaczącym problemom związanym z funkcjonalnością, które zostały zdefiniowane w latach 90. Znamienny jest fakt, iż część z nich nie tylko nie straciła na znaczeniu, lecz stała się jeszcze bardziej istotna. W przypadku kilku innych zmianie uległy zachowania użytkowników i webmasterów, a swoje piętno odcisnął również postęp technologiczny. Czytelnicy uczą się następnie nadawania problemom priorytetów i rozpoznawania, które z nich w największym stopniu szkodzą ich projektom.
Pomocne wskazówki zostały podzielone na kilka obszarów tematycznych. Autorzy wyjaśniają jak usprawnić wyszukiwanie udostępnianych materiałów, dzielą się uwagami na temat nawigacji i architektury informacji oraz podkreślają znaczenie typografii dla uzyskania i podtrzymania dobrego wrażenia podczas przeglądania witryny. Uczą również sztuki przygotowywania tekstów na potrzeby internetu i sporządzania precyzyjnych, oczekiwanych przez klientów informacji o produktach. Odnoszą się też do właściwego rozmieszczania elementów serwisu i wskazują potrzebę zachowania odpowiednich proporcji między nowoczesnymi technikami multimedialnymi a rzeczywistymi potrzebami użytkowników.
Jakob Nielsen po raz kolejny udowodnił, że nie bez powodu jest uznawany za światowej klasy specjalistę. Dostarczył czytelnikom wartościowe porady ułatwiające tworzenie przyjaznych w użyciu serwisów internetowych. Rozważania związane m.in. z nawigacją, wyszukiwaniem informacji i typografią poparł nie tylko wynikami badań, lecz również licznymi przykładami. Wskazując powszechnie popełniane błędy umożliwił wyciąganie wartościowych wniosków, przekładających się na poprawę jakości własnych projektów. Wadą książki jest jej stosunkowo wysoka cena (99 zł). Warto jednak zauważyć, iż w przypadku przedsięwzięć o charakterze komercyjnym pozyskana w trakcie jej lektury wiedza szybko doprowadzi do sytuacji, w której zakup tej pozycji będzie postrzegany jako udana inwestycja.
-
Recenzja: NetWorld Piotr Kociatkiewicz; 11/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Funkcjonalność strony internetowej jest atrybutem szczególnie ważnym. Książka wyjaśnia czym jest funkcjonalność strony, co wpływa na jej poziom i jak należy ją testować. Wskazuje na problemy wyszukiwania i współdziałania z wyszukiwarkami. Mówi, jak należy organizować nawigację i jak poprawić przejrzystość i czytelność strony. Radzi, jak wykorzystać środki technologii, takie jak materiały wideo, audio, animacje i dźwięki, w sposób wyważony, właściwie uwzględniający preferencje użytkowników przy odbiorze strony.
Czytelnik nie znajdzie w książce rad dla programistów lub wskazówek dotyczących implementacji, jest ona poradnikiem tworzenia stron funkcjonalnych z punktu widzenia klienta. Książką powinny zainteresować się osoby, które chcą zrealizować cele biznesowe, takie jak promowanie sprzedawanych usług i towarów, a także te, którym zależy na wypromowaniu swojej działalności niezarobkowej.
-
Recenzja: Polityka Wojciech Krusiński;Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Masz niewiele czasu, by zatrzymać Internautę na swojej stronie. Jakob Nielsen podpowiada, jak tego dokonać. Dobra strona internetowa musi być przede wszystkim użyteczna i łatwa w obsłudze. Jeśli nie spełnia tych podstawowych kryteriów, choćby była i najładniejsza w Internecie, to i tak nikt na nią nie powróci. A przecież po to tworzymy strony - by Internauci, którzy na nią trafią, czuli się dobrze, nie mieli żadnych problemów z nawigacją i chcieli ją odwiedzić ponownie.
Rady jak to zrobić zawarte są w książce "Optymalizacja funkcjonalności serwisów internetowych" Jakoba Nielsena i Hoa Loranger.
Nielsen, obecnie dyrektor firmy badawczej Norman Nielsen Group, określany jest jako guru funkcjonalności w Sieci. Od wielu lat zgłębia tę tematykę i chętnie dzieli się swoją wiedzą za pośrednictwem publikacji książkowych i prasowych, a także poprzez swojego bloga.
Najnowsza książka Nielsena, którą napisał wraz Hoa Loranger, specjalistką od zachowań użytkowników, jest kopalnią wiedzy na temat projektowania stron internetowych, wskazuje, na co zwracać uwagę i pokazuje, jakich błędów należy unikać.
Autorzy postawili sobie dwa zadania: uszeregowanie "pod względem ważności wszechstronną wiedzę o użyteczności" oraz "uaktualnienie zagadnień związanych z użytecznością stron internetowych, wzbogaconych w latach 90. o nowe rozwiązania zdobyte po roku 2000". Czytamy więc m.in. o 34 najważniejszych problemach z funkcjonalnością (m.in. odnośniki, które nie zmieniają koloru po kliknięciu czy projekty elementów, które wyglądają jak reklamy). Wyeliminowanie ich na stronie internetowej z pewnością przełoży się na zwiększenie jej atrakcyjności. Autorzy pokazują dobre i złe rozwiązania na przykładach (screeny konkretnych stron internetowych), co pozwala szybciej zrozumieć poruszane zagadnienia.
Warto zwrócić uwagę, że wszystkie wnioski zawarte w książce nie są opiniami autorów opartymi na "wydaje nam się", lecz zostały poprzedzone wieloma badaniami z udziałem użytkowników. "Nasza firma, Norman Nielsen Group, opublikowała niemal 5000 stron raportów opartych na badaniach dotyczących tego, jak tysiące użytkowników na czterech kontynentach pracują ze stronami internetowymi". Książka zaś "zawiera esencję najbardziej wartościowych informacji powstałych na podstawie wyników badań" - piszą Autorzy. Jeśli ktoś chce pogłębić wiedzę zawartą w książce, może przeczytać raporty opublikowane na stronie www.nngroup.com/reports.
Kto powinien przeczytać tę książkę? Każdy, kto chce, by jego strona była odwiedzana. "Kiedy potencjalny klient odwiedza stronę, jej właściciel ma mniej niż dwie minuty, aby nawiązać z nim komunikację". Warto więc wiedzieć, jak to zrobić dobrze. Do kupna książki może zniechęcić jedynie cena - 99zł. Ale jeśli ktoś chce zarabiać dzięki swojej stronie internetowej - będzie to dobra inwestycja.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Prioritizing Web Usability
- Tłumaczenie:
- Zbigniew Smogur
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0845-1, 8324608451
- Data wydania książki drukowanej :
- 2007-06-06
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3672
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » Funkcjonalność stron i UX
Spis treści książki
- Czym jest funkcjonalność? (18)
- Gdzie szukać szczegółowych badań użytkowników? (20)
- Funkcjonalność wczoraj i dziś (21)
- Kto powinien przeczytać tę książkę? (23)
- Gdzie zdobywamy nasze dane (30)
- Jak wykonane zostały badania do książki (31)
- Strony przetestowane (33)
- Co, jeśli na stronie wprowadzone zostały zmiany? (40)
- Jeszcze raz: dlaczego testowanie przy wykorzystaniu użytkowników jest ważne? (43)
- Testowanie z wykorzystaniem użytkowników w trzy dni (43)
- Wyjątki (43)
- Jak dobrze ludzie używają sieci? (48)
- Mierzenie skali sukcesu (49)
- Wskaźniki powodzenia w internecie (50)
- Powodzenie a wskaźnik doświadczenia (51)
- Satysfakcja użytkowników w pracy ze stronami internetowymi (52)
- W jaki sposób użytkownicy używają stron internetowych (53)
- Trzy wskazówki dotyczące wspierania dociekliwych użytkowników (53)
- Strona startowa - tak wiele do powiedzenia, tak niewiele czasu (56)
- Cztery cele w trzydzieści sekund (56)
- Sposoby pracy na wewnętrznych stronach (59)
- Wskazówka - optymalizacja odnośników na wewnętrznych stronach (61)
- Strategia dominującego wyszukiwania (62)
- Rozwój "wyszukiwarek dających odpowiedzi" (62)
- Cztery sposoby, aby zyskać uznanie w oczach użytkowników wyszukiwarek (64)
- Odnośniki zwykłe kontra sponsorowane (65)
- W jaki sposób ludzie korzystają ze strony z wynikami wyszukiwania (65)
- Pierwsze zalecenie dotyczące optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (66)
- Korzystanie ze słów kluczowych do oszacowania usprawnień funkcjonalności (67)
- Jak określić optymalną cenę dla reklamy słowa kluczowego (68)
- Ile warta jest poprawiona funkcjonalność? (69)
- Trzy powody, dla których warto usprawnić własną stronę (70)
- Przewijanie (71)
- Wskazówka - projekt z krótkim przewijaniem (71)
- Spełnianie reguł projektowych oraz zaleceń dotyczących funkcjonalności (73)
- Definicja standardów i konwencji (73)
- Siedem powodów przemawiających za standaryzacją elementów projektu (74)
- Poszukiwanie informacji (78)
- Zalecana lektura (78)
- Ślad informacji - przewidywanie powodzenia śladu (78)
- Wybór pożywienia - jakie strony odwiedzić (78)
- Trzy sposoby na wyróżnienie śladu informacji (79)
- Porzucenie śladu - kiedy zmienić obszar poszukiwań (79)
- Nowe strategie projektowania, aby zainteresować poszukujących informacji (80)
- Więcej informacji (81)
- Sposoby nawigacji osób pochłaniających informacje (81)
- W trakcie budowy (85)
- Osiem problemów, które nie uległy zmianie (86)
- Odnośniki, które nie zmieniają koloru po kliknięciu (86)
- Dlaczego projektanci nam nie wierzą? (88)
- Ucieczka od przycisku Wstecz (89)
- Prawo Fittsa dotyczące czasu klikania (91)
- Otwieranie nowych okien przeglądarki internetowej (93)
- Klątwa maksymalizacji (95)
- Jak można używać okien, skoro się ich nie rozumie? (97)
- Wyskakujące okienka (98)
- Najbardziej znienawidzone techniki reklamowe (101)
- Projekty elementów, które wyglądają jak reklamy (102)
- Naruszanie konwencji obowiązujących w sieci (104)
- Unikanie podczas testów wpływowych użytkowników (104)
- Mglista treść oraz pusta reklama (106)
- Zwarta treść oraz nieprzeszukiwalny tekst (107)
- Zmiana technologiczna i jej wpływ na funkcjonalność (110)
- Wskazówki sił lotniczych z 1986 roku przeszły próbę czasu (111)
- Długi czas pobierania (112)
- Trzy poziomy emocjonalnego projektowania Dona Normana (112)
- Ramki (113)
- Technologia Flash (114)
- Technologia Flash - dobra, zła i funkcjonalna (116)
- Wyniki wyszukiwania o niskiej zgodności (117)
- Materiały multimedialne i długie wideoklipy (117)
- Zamrożone układy graficzne (118)
- Nastolatki - mistrzowie technologii? (118)
- Brak kompatybilności na różnych platformach (120)
- Smutny Mac (120)
- Urządzenia przenośne - nowy argument przemawiający za projektami na różne platformy? (122)
- Adaptacja - w jaki sposób użytkownicy wpłynęli na funkcjonalność (122)
- Niepewna możliwość klikania (123)
- Odnośniki, które nie są niebieskie (126)
- Przewijanie (126)
- Rejestracja (128)
- Skomplikowane adresy URL (129)
- Wysuwane i kaskadowe menu (129)
- Powściągliwość - w jaki sposób projektanci zmniejszyli problemy z funkcjonalnością (130)
- Wtyczki oraz technologia najnowszego stanu kodu (134)
- Trójwymiarowy interfejs użytkownika (135)
- Rozdęty projekt (137)
- Strony wprowadzające (137)
- Ruchoma grafika oraz przewijany tekst (139)
- Własne elementy interfejsu użytkownika (139)
- Brak informacji o tym, kto jest twórcą strony (141)
- Elementy "O nas" nie przekazują dostatecznej ilości informacji (141)
- Wymyślone słowa (142)
- Nieaktualna treść (142)
- Niespójność w ramach tej samej strony (144)
- Pochopne żądania o dane osobowe (144)
- Powielone strony (145)
- Osamotnione strony (145)
- Ocena losu wczesnych odkryć (145)
- Więcej informacji (147)
- Jak poważny jest problem? (150)
- Co czyni problemy poważnymi (151)
- Ocenianie powagi problemu (151)
- Funkcjonalność w szpitalu - przypadki krytyczne (154)
- Skala nieszczęścia (155)
- Wskazówka - pierwsze prawo handlu elektronicznego (157)
- Dlaczego użytkownicy nie osiągają celu (158)
- Pięć najważniejszych przyczyn tego, że użytkownicy nie osiągają celu (159)
- Czy wystarczy skupić się na największych problemach? (160)
- Stan wyszukiwania (164)
- Wskazówka - jak rozpoznać, czy potrzebne jest wyszukiwanie (164)
- Trzy proste kroki do lepszego wyszukiwania (165)
- Jak powinno działać wyszukiwanie (166)
- Trzy rzeczy, których użytkownicy oczekują od wyszukiwarek (166)
- Wskazówka - kiedy wyszukiwanie nie jest wyszukiwaniem? (166)
- Interfejs wyszukiwania (168)
- Wskazówka - nie staraj się być wyszukiwarką (169)
- Długość pytania a szerokość pola wyszukiwarki (174)
- Wskazówka dotycząca pola wyszukiwania - musi być szerokie (174)
- Zaawansowane wyszukiwanie (176)
- Strony z wynikami wyszukiwania (177)
- Zalecenia dotyczące odnośników docelowych (177)
- Wskazówka - konwencja datowania stron z wynikami wyszukiwania (178)
- Wskazówka - pomoc osobom mającym kłopoty z pisownią (180)
- Najlepszy strzał (180)
- Cztery sposoby na tworzenie najlepszych strzałów (181)
- Utrzymywanie najlepszych strzałów (182)
- Sortowanie stron z wynikami wyszukiwania (183)
- Nie znaleziono wyników (185)
- Znaleziono jeden wynik (185)
- Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (186)
- Sztuczki oszustów używane do pozycjonowania stron (187)
- Nadawanie nazwy (189)
- Wskazówka - piękno używania reklam tylko tekstowych (190)
- Wskazówka - śledzenie wartości reklam w wyszukiwarkach (191)
- Lingwistyczne pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach (191)
- Najważniejsza wskazówka lingwistyczna dotycząca pozycjonowania stron w wyszukiwarkach (191)
- Wskazówka - nadużywanie słów kluczowych przynosi odwrotny efekt (192)
- Wskazówka - myśl frazami, nie słowami kluczowymi (193)
- Architektoniczne pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach (193)
- Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach na podstawie reputacji (195)
- W jaki sposób wyszukiwarki określają reputację strony (195)
- Czy już osiągnąłem cel? (198)
- Dopasowanie struktury strony do oczekiwań użytkowników (199)
- Zalecana lektura dotycząca architektury informacji (199)
- Architektura informacji w intranecie (200)
- Nawigacja - musi być jednolita (204)
- Nawigacja - strzeż się mody (210)
- Dzieciaki lubią grę w sapera (210)
- Ograniczanie nieładu oraz unikanie powtórzeń (215)
- Nie dać się nabrać na duplikaty (215)
- Nazwy odnośników i etykiet - liczy się dokładność (218)
- Pionowo rozwijane menu - krótkie jest piękne (228)
- Menu wielopoziomowe - mniej oznacza więcej (228)
- Czy mogę to kliknąć? (231)
- Przystępność (232)
- Bezpośredni dostęp ze strony głównej (236)
- Więcej informacji (237)
- Wskazówka - minus imitacji tekstu (240)
- Cztery najważniejsze wskazówki dotyczące kroju pisma (241)
- Tekst podstawowy - reguła dziesięciu punktów (247)
- Wskazówka - unikanie antyaliasingu (248)
- Wiek nie jest problemem (249)
- Wskazówka - kiedy ten sam rozmiar wygląda na mniejszy (250)
- Planowanie pod kątem różnic w sprzęcie (251)
- Powszechne rozdzielczości ekranu (251)
- Dostępność dotyczy nas wszystkich (252)
- Relatywne specyfikacje (253)
- Reguła relatywnego rozmiaru (253)
- Projektowanie z myślą o użytkownikach z wadami wzroku (253)
- Wybieranie czcionek (258)
- W przypadku wątpliwości należy korzystać z czcionki Verdana (259)
- Kiedy z ekranu będzie można czytać tak dobrze, jak z kartki? (260)
- Mieszanie czcionek i kolorów (261)
- Wojna przeciwko wersalikom (264)
- Kontrast między tekstem i tłem (266)
- Powszechny daltonizm (271)
- Dwa sposoby, by spowodować, że kolor będzie widoczny (271)
- Obrazki z tekstem (273)
- Poruszający się tekst (275)
- Więcej informacji (275)
- Jak słaby sposób pisania powoduje niepowodzenie strony internetowej (280)
- Zrozumieć, jak czytają użytkownicy sieci (284)
- Wskazówka - zatrudnić pisarza specjalizującego się w pisaniu na potrzeby sieci (284)
- Dlaczego użytkownicy przeglądają (285)
- Pisać dla swoich czytelników (285)
- Wskazówka - poznać swoich odbiorców (285)
- Używać prostego języka (288)
- Trzy wskazówki dotyczące lepszego pisania w sieci (288)
- Wychodzenie naprzeciw niskim potrzebom literackim (291)
- Stonować krzykliwe reklamy (291)
- Wskazówka - kiedy i gdzie używać krzykliwego stylu (293)
- Próbki pisania - przed i po (293)
- Punkty podsumowujące i skracanie (295)
- Wskazówka - test dwóch zdań (295)
- Utrzymywanie tekstu w krótkiej i miłej formie (295)
- Wskazówka - tworzenie opisowych etykiet (297)
- Jak formatować tekst, by był czytelny (301)
- Szybka poprawa funkcjonalności (301)
- Wyróżnianie słów kluczowych (301)
- Używanie zwięzłych i opisowych tytułów oraz nagłówków (302)
- Trzy wskazówki na temat hierarchii nagłówków (303)
- Używanie list wypunktowanych i numerowanych (305)
- Siedem najważniejszych wskazówek dotyczących list wypunktowanych (306)
- Wskazówka - podobne formułowanie jest ważne (307)
- Używanie krótkich paragrafów (308)
- Więcej informacji (308)
- Pokaż mi pieniądze (313)
- Wskazówka - kiedy wyświetlać ceny (313)
- Bez wymówek (316)
- Wskazówka - ceny przybliżone są lepsze od żadnych (317)
- Pokazywać dodatkowe opłaty (318)
- Wygrać zaufanie klientów (321)
- Opisywanie produktu (321)
- Zapewnienie rysunków i ilustracji produktów (324)
- Jazda próbna strony motoryzacyjnej (324)
- Pięć dużych błędów dotyczących obrazów produktów (325)
- Warstwowe układanie stron produktów (330)
- Pokazywanie wiarygodności (336)
- Wspierać zakupy oparte na porównywaniu (337)
- Udoskonalanie i sortowanie (340)
- Wspierać zakupy towarów dobrej jakości (343)
- Cztery powody stosowania artykułów informacyjnych (343)
- Oni nie mają produktów, prawda? (344)
- Więcej informacji (345)
- Kiedy reguła trzech kliknięć sieje spustoszenie (348)
- Czy powinno się projektować z myślą o przewijaniu? (348)
- Cztery reguły przewijania (350)
- Instruowanie użytkowników. Krok po kroku (355)
- Wskazówka - strzeż się magicznych numerów (355)
- Trzymać podobne elementy obok siebie (359)
- Niedbałe formatowanie formularzy (364)
- Spełniać oczekiwania użytkowników (370)
- Patrz na mnie! (370)
- Wykorzystanie pustej przestrzeni (373)
- Powrót do roku 2000. Uwaga od Jakoba Nielsena (378)
- Używać materiałów multimedialnych, gdy są one właściwe dla naszych odbiorców (379)
- Pokonywanie barier związanych z materiałami multimedialnymi (385)
- Uwzględnianie użytkowników o niskich możliwościach technicznych (385)
- Wskazówka - zapewnianie alternatywnej dostępności (385)
- Strony dla dzieci - muszą być realne (386)
- Projektowanie pod kątem prędkości łącza odbiorców (387)
- Zapewnienie prostych i właściwych wskaźników ładowania i statusu strony (387)
- Nie doceniać wiedzy technicznej własnych użytkowników (390)
- Zwracanie uwagi na język (390)
- Wykrywanie przepustowości łącza użytkowników (392)
- Przykleić się do znanych konwencji związanych z interfejsami (394)
- Wskazówka - wyskakujące okienka zazwyczaj się mszczą (395)
- Wskazówka - paski przewijania powinny być elementami standardowymi (397)
- Unikać nadmiaru materiałów multimedialnych (401)
- Wskazówka - media rozbudowane kontra skromne (401)
- Zmniejszanie głośności (403)
- Jak się to wyłącza? (403)
- Tworzenie materiałów wideo na potrzeby sieci (404)
- Wskazówka - kiedy zrobić przerwę na reklamę (404)
- Praktykowanie prostoty (406)
- Doskonalenie swojej strony - prędzej czy później? (409)
- Trzy wskazówki - prostota, prostota i jeszcze raz prostota (410)
- W stronę jeszcze bardziej eleganckich projektów (416)
- Więcej informacji (416)
- Testowanie własnych przypuszczeń (421)
Wstęp (17)
1. Wprowadzenie. Nic do ukrycia (29)
2. Doświadczenie użytkowników sieci (47)
3. Ponowne spojrzenie na wczesne wyniki badań nad funkcjonalnością (83)
4. Nadawanie priorytetu problemom z funkcjonalnością (149)
5. Wyszukiwanie (163)
6. Nawigacja i architektura informacji (197)
7. Typografia - czytelność i przejrzystość (239)
8. Pisanie na potrzeby internetu (279)
9. Zapewnienie dobrej informacji o produkcie (311)
10. Prezentowanie elementów strony (347)
11. Balansowanie między technologią i potrzebami użytkowników (377)
12. Podsumowanie - projekt, który spełnia swoje zadanie (419)
Skorowidz (422)
Helion - inne książki
-
Promocja Promocja 2za1
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Skupiamy się w niej na prostych projektach z użyciem legendarnego układu scalonego 555, określanego też jako NE 555. Jest to chip, który pozwala na realizację wielu funkcji, na przykład skonstruowanie układu czasowego czy multiwibratora. Zaprojektowany i skonstruowany przez Hansa R. Camenzinda w 1970 roku, zrobił niesamowitą karierę - jeszcze na początku XXI wieku co roku na potrzeby przemysłu powstawał miliard takich układów. Teraz o wszechstronności NE 555 możesz się przekonać osobiście, projektując i uruchamiając między innymi różnego rodzaju czujniki, generatory, lampki czy mierniki czasu. Sprawdź, jak szerokie zastosowanie ma NE 555!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Jeśli słowo „szyfr” budzi w Tobie przyjemny dreszczyk emocji, mamy dla Ciebie prawdziwą gratkę. Już za chwilę poznasz największe tajemnice ludzkości. Prezentowane w tej książce tajemnicze kody służyły dyplomatom, armiom pierwszej i drugiej wojny światowej, wreszcie zimnowojennym szpiegom. Były kamyczkami, które wywołały lawinę rewolucji informatycznej. Bez żadnej przesady - oto szyfry, które decydowały o losach świata. I wciąż o nich decydują.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(25,35 zł najniższa cena z 30 dni)
23.40 zł
39.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Z tą książką stopniowo nauczysz się prostego, podstawowego kodu, a potem bardziej złożonych instrukcji AVX. Nabierzesz wprawy w czytaniu kodu asemblera i zaczniesz łączyć go z kodem w językach wyższego poziomu. Co ważniejsze, teorię ograniczono tu do niezbędnego minimum, za to dokładnie opisano dostępne narzędzia, omówiono sposób ich użytkowania i możliwe problemy. Kod natomiast został zaprezentowany w postaci kompletnych programów asemblera, co pozwoli Ci na dowolne testowanie, zmienianie i inne eksperymenty. W ten sposób przygotujesz się do samodzielnego badania różnych obszarów AVX i korzystania z oficjalnych podręczników Intela.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(50,05 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To książka przeznaczona dla profesjonalnych administratorów i użytkowników Linuksa. Dzięki niej szybciej zrozumiesz, w jakim stopniu dobre zarządzanie systemami na poziomie systemu operacyjnego może wynieść działanie infrastruktury biznesowej na zupełnie inny poziom. Znajdziesz tu najlepsze praktyki zarządzania systemami ― począwszy od wyboru optymalnej dystrybucji Linuksa, poprzez zaprojektowanie architektury systemu, skończywszy na strategiach zarządzania przeprowadzanymi w nim poprawkami i aktualizacjami. Sporo miejsca poświęcono różnym metodom automatyzacji części zadań administratora, a także schematom tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii. Zaproponowano również ciekawe podejście do rozwiązywania problemów, dzięki któremu można szybciej uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie i uniknąć poważniejszych szkód.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Optymalizacja funkcjonalności serwisów internetowych Jakob Nielsen, Hoa Loranger (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(2)
(1)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie