×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 1 i 2

5

2003-07-22
Michał Baryliński
Prawdziwy niezbędnik dla każdego, kto ma zamiar na poważnie zająć się programowaniem gier (i nie tylko). Napisana przez prawdziwych profesjonalistów i największe autorytety w branży game developerów.<br> Pierwsza część to bardzo lekka lektura; porusza w ciekawy i zrozumiały sposób najważniejsze zagadnienia. Na szczególną uwagę zasługują rozdziały dotyczące: używania STL, obliczeń przy użyciu kwaternionów, algorytmu A* (zajmuje on połowę działu o AI). Najpiękniejszą perełką jest jednak ostatni rozdział - &quot;Odwzorowanie załamań w płynach znajdujących się w pojemnikach&quot; a zwłaszcza załączony doń niesamowity program.<br> Drugi tom kupowałem już prawie w ciemno. Z początku odrobinę się zawiodłem, bo ugiąłem się pod potokiem technicznego bełkotu. Kiedy jednak się wczytałem okazało się, że jest równie przydatna jak pierwszy tom, a wielu rzeczy nie zdołałem jeszcze osobiście sprawdzić.<br> Na październik 2003 planowana jest premiera III tomu - już szykuję kasę.
2003-01-04
Jakub Winkler
Książka znakomicie opisuje wiele problemów, które napotkałem pisząc własne gry. Znakomita pozycja obowiązkowa dla każdej osoby zainteresowanej owym tematem.
2002-12-16
Robert Janeczek
Znakomita książka. Jest to jedna z najlepszych o ile nie najlepsza książka informatyczna jaką czytałem (a na moich półkach stoi jakieś 18-20 tysięcy stron). czytasz i czytasz i co chwile myślisz 'przecież to jest wspaniały pomysł, dlaczego ja na to nie wpadłemNULL'.<p> Gorąco polecam wszystkim programistom, niekoniecznie piszącym gry (chociaż głownie im oczywiście). Właśnie wyszedł ode mnie kumpel, który jest informatyka znudzony, ale oddając książkę powiedział, że jest świetna. W ciemno kupuje drugi tom w dniu jego wydania, bo mi mało :D
2003-10-13
Lukasz Mikoda
Obie książki są super, planuje zakup 3 tomu ale ma jedna zasadnicza wadę:/ TłUMACZENIE! moim zdaniem okropne. Rozumiem, że trzeba dbać o język polski ale bez przesady, tłumaczenie wszystkiego co się da to lekkie przegięcie, a jeśli już tak jest robione to dajcie w nawiasie (ang. i oryginalna nazwę). Może się czepiam ale osobiście swoją wiedzę na te tematy czerpałem z Internetu i znam raczej angielskie nazwy algorytmów, a te tłumaczenia wprowadziły trochę zamieszania. Nieraz się zastanawiałem o co chodzi autorowi rozdziału. <br>Poza tym w drugim tomie dopatrzyłem się mnóstwo literówek, odnoszę wrażenie, że ten tom wydawany był w duuuzym pośpiechu :) Ale ogólnie powiem jedno: świetne książki, chcę więcej książek.</br> ps. Wy w Helionie mnie wykończycie finansowo :) już nie wyrabiam z kasą na wasze książki, że tez musicie wydawać tyle dobrych książek :)
2003-09-19
bez podpisu
Szczerze polecam każdemu kogo interesują zagadnienia programowania gier. Książka dla początkujących i dla zaawansowanych - każdy znajdzie cos dla siebie. Poza tym bardzo wiele sztuczek przydatnych nie tylko w programowaniu gier! Jeszcze raz polecam!
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint