×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media

3.2

2011-06-03
Paweł
Wg mojej oceny po przeczytaniu tej książki, nadaje się ona idealnie dla osoby, która będzie chciała zaistnieć w mediach społecznościowych np. Facebook a nie wie od czego zacząć. Dla mnie osobiście jest to niesamowite jak media społecznościowe zmieniają naszą codzienność i jak szybko zdobyły wielką popularność.
2013-12-20
Darek , przedsiębiorca
Książkę oceniam jako dobrą w kontekście tego, jaki jest jej cel. A celem jej jest zaznajomienie czytelnika czym w ogóle są media społecznościowe i jaki potencjał oraz ryzyko mogą nieść w przypadku wykorzystania do promocji własnej firmy. Ten cel książka spełnia należycie, ale na pewno nie należy na niej poprzestawać przed podjęciem pierwszego kroku w społecznościówkach. Sam autor zresztą sugeruje, że należy się rzetelnie przygotować, a więc dobrze zaplanować kampanię, do czego potrzebne jest pogłębienie wiedzy. Dziwi mnie zatem, że ktoś spodziewał się po tej książce recepty na sukces w social media w pigułce. Ja ją traktuję jako rozdział wstępny do nauki poszczególnych aspektów działania w społecznościówkach, tego się po tej książce spodziewałem i to dostałem, dlatego mogę ocenić ją jako dobrą.
2012-03-07
bez podpisu
Książka dobra dla początkujących socjoholików. W łatwy sposób opisuje podstawy zmagań z social media. Jednak temat w niektórych rozdziałach zbyt płytko opisany. W kilku miejscach tego samego rozdziału pojawiają się niemal identyczne akapity, które powodują, że książkę odbieram za słabo pogłębiającą temat...więc wymagający czytelnicy nie sądzę, aby znaleźli w niej cenne informacje.
2015-04-19
Dominik
Niestety, na dzień 19 kwietnia 2015, książka bardzo mocno już przeterminowana, acz kilka ciekawych informacji znaleźć można - niestety, mało przydatnych...
2012-03-12
smootnyclown , bloger
Zwykły wstęp do mediów społecznościowych. Nie wiadomo w gruncie rzeczy dla kogo: jeśli dla kompletnych laików (elementarne informacje na temat facebooków, blogów, youtube'ów itp), to owi laicy nie znajdą tam żadnej strategii działań w social media. Jeśli książka dla osób już obeznanych z podstawami i oczekujących czegoś więcej, to nie wiadomo po co te podstawy? Ogólnie bardzo średnio. Jedyne, co może zaciekawić, to omówienie kilku narzędzi, dotyczących monitorowania internetu i usprawnienia funkcjonowania profili na np. fb. Jak na 170 stron i "tajniki skutecznej promocji" - trochę słabo.
2012-02-23
bez podpisu
Szczerze mówiąc to spodziewałem się nieco bardziej precyzyjnych strategii działania. Nie ma w niej nic czego nie można znaleźć w sieci. Bardzo podstawowe informacje na temat social mediów. Czyta się lekko, ale polecam głównie początkującym.
2011-09-19
Andrzej Dymkowski
Książka może i mówi co robić, ale nie mówi jak. Użycie w podtytule słowa "tajniki" to nadużycie. Idąc tym tropem to pewnie gdyby książka miała dwa razy więcej stron (2x170, malutkiego formatu A5!) to Helion zaproponowałby podtytuł "biblia". Tak naprawdę jest to pozycja zawierająca przegląd dostępnych obecnie najważniejszych "społecznościówek" i w tej roli sprawdza się bardzo dobrze. Oszczędzamy dzięki niej parę godzin szukania i analizowania w sieci. Jeśli autor dopisze kiedyś parę rozdziałów opisujących kampanie marketingowe od A do Z, to wtedy tytuł będzie odpowiadał produktowi.
2012-09-10
BM
Zbyt wiele powszechnie dostępnych informacji i sztuczne rozdymanie treści jak np. przy opisywaniu historii portalu wyczaj.to (zupełnie zbędna wiedza w sytuacji, gdy już w chwili pisania książki portal nie istniał). Kilka trafnych uwag i wskazówek ale jednak ginących w morzu niepotrzebnej zawartości.
2012-06-12
Iwona Zalewska
Szczerze mówiąc spodziewałam się czegoś więcej, niż opisania kilku case'ów oraz zdawkowego omówienia niektórych portali. Niewielka ilość treści poszerzających. Nazywanie książki 'bogatym kompendium wiedzy na temat serwisów społecznościowych' to dość spore nadużycie. W moim odczuciu, to pozycja dla osób kompletnie nie zaznajomionych z podstawowymi zagadnieniami SM. Ja jestem rozczarowana. Uważam, że 34,90 spokojnie mogłam przeznaczyć na inna książkę.
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint