×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych

3.9

2004-12-03
Wojtek
Powiem tak. Książka dla laików.
2004-12-03
Jacek
Poprawna w każdym calu, troszkę za dużo aktów prawnych.
2004-03-12
Marcin
Przyznam, że jestem nieco rozczarowany. Sporą część tego 'rozczarowania' zawdzięczam sobie - bo niezbyt dokładnie prześledziłem spis treści. 1/4 książki zajmują przedruki ustaw. Tak więc jeśli kogoś akurat to nie interesuje (a mnie nie) to tę część ma 'z głowy'. Poza tym poza fragmentami naprawdę ciekawymi i praktycznymi sporo klasycznego 'zalewania'. Jakieś definicje (często bez przykładów), które sam sobie potrafię znaleźć, teksty typu 'gdzie można kupić reklamę' (w gazecie, radiu, telewizji etc. No sam bym na to nie wpadł po prostu). Liczyłem na więcej wiedzy wynikłej z doświadczeń autora. Takiej praktycznej (choć nie powiem, że jej nie ma).<br /> W sumie myślę, że tak naprawdę interesujące będzie ok 50 - 60 stron. Czy ta liczba stron warta jest prawie 40 zł ? W moim mniemaniu nie. I gdyby nie to, że sam z lekka zawiniłem brakiem uwagi i czujności to pewnie bym się wnerwił na autora i wydawcę :)<br /> Kiedy nadejdą wreszcie czasy gdy kupię sobie tylko to co mnie interesuje. A nie 1000 stronicową książkę, z której 2 rozdziały są sensowne. W tym przypadku kupiłbym 50 stron, za powiedzmy 15-20 zł i byłoby cacy :)
2004-11-08
Andrzej Ossędowski
Kiepska pozycja, większość żywcem wzięta z amerykańskich podręczników i poradników. Masa przypisów na &quot;chybił - trafił&quot;. Autor lubi akty prawne aż do przesady. Nie polecam. Lub polecam jako przykład &quot;jak nie należy pisać o reklamie&quot;
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint