×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm

4.7

2024-03-28
Bartosz Gast
Pierwsza książka polskiego autora, która tak kompleksowo opisuje indeksowanie w wyszukiwarkach. Zawiera również wiele sposobów na podniesienie strony w rankingu i precyzyjnie wskazuje elementy kodu HTML, gdzie należy umieszczać słowa kluczowe. Moim zdaniem książka ta odkrywa tak wiele szczegółów dotyczących indeksowania, że aż strach pomyśleć, co mogliby zrobić spamerzy, gdyby pokusili się o jej lekturę :-))<P>
2024-03-28
bez podpisu
Książka bardzo dobrze opracowana, zawiera dużo interesujących materiałów. Przydałoby się zaktualizowane wznowienie, czas płynie, w Internecie szczególnie szybko...<p> Dziękuję autorowi.
2003-05-05
bez podpisu
Wydaje mi się, że w tabeli 1.3 jest błąd, chodzi o wzrost procentowy (wartości się nie zgadzają).
2024-03-28
Bartłomiej Usydus
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją, która traktując o marketingu w Internecie, poświęca tak dużo miejsca pozycjonowaniu w wyszukiwarkach. Jako wspólnik firmy www.polishseo.com z uwagą śledzę wszystkie publikacje o pozycjonowaniu. Niestety ciągle ta dziedzina jest w Polsce słabo rozwinięta. Dzięki takim książkom jest szansa, że ludzie zrozumieją potrzebę i sens pozycjonowania w wyszukiwarkach. Co do samej książki dostrzegłem w niej kilka błędów merytorycznych ( w części poświęconej pozycjonowaniu ), ale kładę je na karb tego, iż dziedzina ta zmienia się tak szybko, o wiele szybciej, niż okres potrzebny na napisanie, złożenie i opublikowanie książki.<P> Dziękuje autorowi za pomocną i interesującą lekturę.<P>
2024-03-28
Jarek Nowacki
Czasem wyjaśniane są rzeczy właściwie banalne, a czasem pomijane te, które warto byłoby rozwinąć... No ale co dla mnie proste to dla kogoś innego będzie zawile i na odwrót. Ogólnie przyjemna pozycja...
2013-04-08
Aleksander Mielczarek , elektronik
Publikacja ciekawa, przedstawiająca różne aspekty marketingu w Internecie. Tekst jest zrozumiały i czyta się go przyjemnie (szybko). Trendy wskazane w publikacji zapewne mają swoją kontynuację w dzisiejszych czasach - jednak fakt, że dane zebrane zostały ponad 10 lat temu powoduje, że pozycja ta jest już dość nieaktualna. Można także odnieść wrażenie, że publikacja zawiera opracowany dość duży zbiór danych, jednak wnioski z nich wyciągnięte nie są zbyt przydatne dla właściciela małej firmy.
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint