×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Firma w Internecie. Poradnik subiektywny

4

2012-06-29
Slawomir Gugała , Music Manager
Z książki bije rzeczowość, zwięzłość formy i kompetencja; napisana bez zadęcia, piękną polszczyzną.
2017-06-01
Tomasz Kuciapski , http://netpoint.systems
Zagrożeń jeśli chodzi o reklamę internetową jest mnóstwo szczególnie teraz gdy np. potentat tj Google ma tak inteligentny algorytm, mnóstwo tzw firm SEO splajtowało ostatnimi czasy z tego właśnie powodu bo narzędzia automatyczne przestały nagle działać więc na rynku ci którzy jeszcze pozostali oferują kompletnie bezwartościowe usługi abonamentowe bazujące na promocji kompletnie bezwartościowych fraz które nie będą w stanie wygenerować klientowi żadnego ruchu. W SEO dziś nie warto inwestować bo tam nie ma żadnych gwarancji, nawet jeśli będziesz robił wszystko zgodnie z zasadami ktoś może ci spacyfikować cały twój trud poprzez tzw negatywne SEO to jest rzeczywistość i to się dzieje.
2016-01-06
bez podpisu
Mocno przedawniona, właściwie opisuje tylko sposób w jaki korzystać z firm zewnętrznych.
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint