×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe

4.5

2013-06-09
Jarek , Programista, e-sprzedawca
Książka Maćka - jak zawsze na poziomie; mimo, że jestem dość zaawansowany w e-biznesie, znalazłem tu sporo inspiracji oraz praktycznych technik i ścieżek, którymi już zacząłem podążać. Dzięki, Maćku! Polecam!
2013-06-05
Paweł T. , sprzedawca internetowy, właściciel sklepu
Pierwsze kilkanaście stron byłem sceptyczny bo większość ksążek o e-biznesie nie zawiera praktyki i nie rozwiązuje problemów. Jednak doczytałem do końca i zdecydowałem, że wdrożę najciekawsze techniki i rozwiązania jakie proponuje autor. Panie Maćku - chylę czoła i jestem winien solidny uścisk dłoni - tylko dzięki tej publikacji sprzedaż w e-sklepie wzrosła mi... 6-krotnie! [i zachodzę w głowę, co miał na myśli mój przedmówca, który wystawił tek książce ocenę 1 mówiąc ze e-sklepy są przejedzone - rozumiem, że nie przeczytał do końca i nie wdrożył żadnej techniki w życie - punkt dla mnie:)]
2012-09-11
M. Tomczak
Najlepsza pozycja o ebiznesie jaką miałam przyjemnosć czytać.Polecam zwłaszcza średniozaawansowanym eprzedsiębiorcom, którzy szukają inspiracji, ale też konkretnych rad i pomysłów. Marta
2012-02-01
bez podpisu
Polecam, bardzo konkretna książka. Bez zbędnego owijania w bawełnę tylko to co jest użyteczne w praktyce.
2013-04-08
Michał Hadzicki , grafik / student / księgowy ;)
Po ocenach tego autora spodziewałem się czegoś dobrego, pomocnego i uzupełniającego w temacie e-biznesu. Jednak jestem rozczarowany, pozycja według mnie słaba. Autor opisuje rzeczy, które są znane większości osób (prawie każdy z nas miał mniejsze lub większe doświadczenie z Alle...), więc nic nowego, a szkoda bo temat ciekawy ;( Brak precyzyjnych przykładów biznesowych, planów itp. Za to jesteśmy uświadamiani o dużym znaczeniu usług w internecie, a sklepy internetowe (sprzedaż) są według autora "przejedzone".
2013-01-11
bez podpisu
Książka ta jest tak słaba, że szkoda o niej pisać czyta się tą książkę jak reklamę portalu AleDrogo.pl szkoda kasy za to mogę polecić książki Tomasza Krawatki dużo konkretów
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint