2015-10-07
remq
Solidne opracowanie tematu, dla designerów 3d uzywających Blendera rzecz obowiązkowa.
2012-11-29
Marcin
Po prostu lepszej po polsku na razie ni ma!
2012-05-16
Bogusław Rychlak
, grafik
Cieszy mnie fakt, że istnieje wydawnictwo w Polsce, które podejmuje się tłumaczenia i wydawania tego typu książek.
Jedynym mankamentem m. in. "Mistrzowskich animacji 3d" są pewne nieścisłości jakie mają miejsce w tłumaczeniach. Sztandarowym przykładem jest angielski termin "solid" tłumaczony przez "solidny". Zakresy semantyczne tych terminów (solid w angielskim i solidny w polskim) niestety nie pokrywają się ze sobą i tłumacz powinien to wiedzieć. Proszę wybaczyć, ale to błąd z serii, gdy ktoś tłumaczy słowo "actually" przez "aktualny".
Językiem grafiki (nie tylko 3d) jest na całym świecie język angielski, a próby dokonywania przekładów terminów poleceń mijają się z celem. Postulowałbym zachowanie terminologii technicznej związanej z danym oprogramowaniem wyłącznie w języku angielskim, a do publikacji można złączyć słowniczek przygotowany przez kompetentnego grafika.
Z poważaniem
Bogusław Rychlak
2010-07-08
bez podpisu
Myślę, że to najlepsza pozycja Blendera.
2010-07-05
Piotr Woznicki
Bardzo dobra książka pokazująca metody tworzenia modeli w blenderze dobrych do wykorzystaniu w grach, filmach itp.
2015-11-30
bez podpisu
Książka dobra, jednak już nieaktualna!!!
OBECNA WERSJA TO SERIA 2.7-2.8 (koniec 2015).
BLENDER ZMIENIŁ SIĘ W TYM CZASIE NIE DO POZNANIA.
STANOWCZO ODRADZAM JEJ ZAKUP.
4.8