Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego
- Autorzy:
- Agata Rzędowska, Jerzy Rzędowski
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.9/6 Opinie: 9
- Stron:
- 160
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Mistrzowskie prezentacje. Slajdowy poradnik mówcy doskonałego. Wydanie 2
Agata Rzędowska, Jerzy Rzędowski
Opis
książki
:
Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego
Mówcy powinni mieć na uwadze nie tylko to, by wyczerpać temat, ale także to, by nie wyczerpać słuchaczyWinston Churchill
- Świetna prezentacja krok po kroku
- Inspirujące obrazy, pobudzające metafory
- 21 sekretnych slajdowych sztuczek mówcy doskonałego
Teleportacja w prezentację
Stało się. Splot okoliczności, życiowych wyborów, spotkanych na Twojej drodze ludzi doprowadził Cię wreszcie do tego dnia. Nie możesz więcej uciekać. Nie dasz rady znów się wykręcić. Zostałeś wskazany. To Ty jesteś wybrańcem! To właśnie Ty musisz przygotować prezentację na nadchodzące spotkanie z klientem, konferencję naukową czy obronę pracy dyplomowej.
Zapewne czujesz się wyjątkowo? Wyjątkowo zestresowany, nieprzygotowany, niekompetentny? W takim razie przestań. Na świecie powstaje około 30 milionów prezentacji dziennie. Zdecydowana większość z nich jest stratą czasu dla widzów oraz autorów. Niewielka część ułatwia zdobycie pożytecznych informacji. Nieliczne inspirują i powodują prawdziwą zmianę. Z tą książką nauczysz się przygotowywać prezentacje, które będą zmieniać ludzkie życie. Zaczynając od Twojego.
Od retoryki do PowerPointa
- Jak tworzyć ciekawe, krótkie i celne prezentacje?
- Czy do faktów koniecznie trzeba dodawać emocje?
- Jaki efekt wywołuje opowiadanie historii?
- Kiedy prezentacja jest pięknie skomponowana?
- Jak uczynić z tremy swojego sprzymierzeńca?
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Slajdy wypełnione tekstem w punktach. Nieczytelne wykresy. „Śmieszne” obrazki ukradzione z Google. Na końcu slajd „Dziękuję za uwagę”. Brr... Czy z tym kojarzy Ci się słowo „prezentacja”? Może być inaczej! Prezentacja może być naprawdę multi-medialna. Może wspierać mówcę obrazami, a słuchaczom ułatwiać zapamiętanie. „Może” — tak, to zależy od Ciebie. Przy tworzeniu prezentacji nie ma miejsca na kompromisy. Albo rób to dobrze, albo wcale!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł (-30%) -
Promocja
W Wystąpienia publiczne w biznesie. Kurs video zdradzimy Ci sekrety wzbogacania prezentacji, seminariów i innych mniej lub bardziej oficjalnych spotkań biznesowych. Pracowaliśmy z wieloma politykami i osobami zarządzającymi i wiemy, że trening czyni mistrza.- Videokurs pkt
(27,65 zł najniższa cena z 30 dni)
31.60 zł
79.00 zł (-60%) -
Wierz nam albo nie, ale każdy mówca może stać się mistrzem słowa. To kwestia treningu. Wiemy to z doświadczenia. Przeszkoliliśmy wielu mówców, którzy dziś są gwiazdami polityki i biznesu.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja
Chyba nikt nie mógł przewidzieć, że komputer i Internet tak szybko staną się nieodłącznymi towarzyszami naszego codziennego życia. Czy tego chcemy, czy nie, nadszedł moment, aby się z nimi zaprzyjaźnić. W przeciwnym razie nadal będziemy tracić mnóstwo czasu na czekanie w kolejkach i „analogowe” załatwianie spraw, z których wielu w ogóle nie uda nam się pchnąć do przodu. Dlaczego? Ponieważ coraz więcej firm i instytucji komunikuje się z klientami wyłącznie przez Internet. Ponadto pandemia COVID-19 udowodniła, że dzięki sprawnej obsłudze komputera można (a nawet trzeba!) pracować w pełni zdalnie i całymi tygodniami nie odwiedzać biura!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł (-30%) -
Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się przekształcać suche dane liczbowe w pełną empatii narrację! Aby spełniły one swoje zadanie, ktoś musi przedstawić zawarte w nich informacje w postaci opowieści. W tej publikacji wyczerpująco i praktycznie opisano przebieg tego procesu. Jej lektura sprawi, że rozwiniesz w sobie zdolność do empatycznego i umiejętnego przekazywania danych — a to kluczowa cecha doradców strategicznych i liderów. Zyskasz wizualną i werbalną klarowność, co pozwoli Ci kierować uwagę innych na najważniejsze ustalenia, a rekomendowane przez Ciebie działania zostaną zatwierdzone i wykonane. Przynajmniej na razie osób o wysoko rozwiniętych umiejętnościach komunikacyjnych nie zastąpi sztuczna inteligencja!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
67.00 zł (-69%) -
Promocja
Ten poradnik pomoże Ci uniknąć często spotykanych problemów z wizualizacją danych. Zawiera wskazówki, dzięki którym szybko zaczniesz tworzyć świetnie wyglądające i bogate w treść wykresy. Nauczysz się bezbłędnego dobierania najlepszego w danej sytuacji sposobu wizualizacji, poznasz reguły stosowania kolorów, wielkości i rodzaju czcionki, zachowywania odpowiednich proporcji poszczególnych części wykresu — i przekonasz się, że dobrymi decyzjami co do jego estetyki możesz zapewnić mu przejrzystość i elegancję. Znajdziesz tu również obszerny katalog wizualizacji, co ułatwi zapoznanie się z powszechnie używanymi metodami wizualizowania danych. Ważną częścią książki jest zestaw przykładów dobrze i źle przygotowanych wykresów z wyczerpującymi wyjaśnieniami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł (-30%) -
This cookbook is an in-depth guide to using Zoom effectively. You’ll be able to follow each recipe easily to harness the power of the communication and collaboration tools in Zoom.
- PDF + ePub pkt
-
Promocja
W tytule "Idealna prezentacja krok po kroku" Piotr Bucki uczy, jak określać cel prezentacji oraz jak budować jej strukturę. Dzięki temu e-bookowi, dowiesz się, jak ważną rolę może odgrywać storytelling. Poznasz również zasady wzmacniania przekazu za pomocą obrazów i typografii oraz sposoby perswazyjnej prezentacji liczb i statystyk. Dowiesz się, ja(19,25 zł najniższa cena z 30 dni)
19.25 zł
25.00 zł (-23%) -
Promocja
Skuteczna nauka programu Microsoft PowerPoint 2013 Przekonaj się, jak łatwo i szybko można tworzyć profesjonalnie wyglądające prezentacje dzięki programowi Microsoft PowerPoint 2013. Korzystając z książek serii Krok po kroku sam określasz tempo nabywania i utrwalania niezbędnych umiejętności, po prostu wtedy, kiedy są one potrzebne! Tworzenie preze(40,60 zł najniższa cena z 30 dni)
41.65 zł
58.80 zł (-29%) -
Dzięki tej książce zmienisz podejście do projektowania prezentacji slajdowych. Dowiesz się, jak przebić się przez szum informacyjny, nawiązać kontakt z odbiorcami i sprawić, by dobrze zapamiętali treść i zaangażowali się w to, co chcesz im przekazać. Nauczysz się łączyć zasady projektowania z koncepcją prostoty zen. Przekonasz się, że sukces prezentacji ostatecznie zależy od umiaru w przygotowaniu, prostoty w projektowaniu i naturalności w przekazywaniu. Innymi słowy, ten poradnik zainspiruje Cię do porzucenia złych nawyków, wyzwolenia swojej kreatywności i przygotowania się do takiej pracy, aby Twoje prezentacje stały się krótkie, proste, czytelne i... nieodparcie interesujące!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Ta książka jest przewodnikiem dla każdego, kto musi przekazywać informacje, robiąc przy tym użytek z danych. Szczególnie wartościowa będzie dla analityków, studentów i naukowców, a także dla każdego, kto w swojej komunikacji odwołuje się do danych. Pokazano tu prostą i intuicyjną technikę przedstawiania historii przy użyciu danych w sześciu krokach („lekcjach”). Skuteczność tej metody potwierdzono wieloma przykładami zaczerpniętymi z przeróżnych branż. Poszczególne procesy zaprezentowano za pomocą instrukcji „krok po kroku”, opisano także tok rozumowania podczas realizacji projektu graficznej wizualizacji danych. Przy tym wszystkim zawarte w książce praktyczne wskazówki są gotowe do natychmiastowego zastosowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
77.00 zł (-30%) -
Promocja
Niniejsza książka pozwoli Ci zrozumieć zasady skutecznej, ciekawej prezentacji. W interesujący sposób pokaże Ci, jak przygotować się do wystąpienia, mówić i wykorzystać obrazy do opowiedzenia swojej historii. Wskazówki, które tutaj znajdziesz, umożliwią Ci nauczenie się sztuki wypowiadania się i wykorzystywania w tym celu metod myślenia wizualnego. To bezcenna pozycja, zarówno dla nowicjuszy, jak i zaprawionych w bojach prezenterów i mówców!- Druk
(11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł (-70%) -
Jeśli chcesz szybko i bez stresu nauczyć się korzystać z podstawowych dobrodziejstw komputera i sieci internetowej, ta książka Ci w tym pomoże! Znajdziesz w niej wszystkie potrzebne informacje —jaki komputer wybrać, jak go włączyć i co zrobić dalej. Dowiesz się, jak poruszać się po ekranie, gdzie znaleźć potrzebne funkcje, do czego służą różne programy i jak obchodzić się z dokumentami. Zobaczysz, jak ustawić system Windows 10 tak, by wygodnie z niego korzystać, jak pracować w Wordzie i Excelu, jak tworzyć rysunki 3D i jak skutecznie obronić się przed wirusami komputerowymi.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Promocja
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
62.30 zł
89.00 zł (-30%) -
Promocja
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26,90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.90 zł
89.00 zł (-70%) -
Promocja
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organizacji, w której wszyscy będą w stanie pracować bez przełożonych. Udało się, jednak w praktyce wyszło, że jeśli system ma działać, pracownicy wciąż potrzebują szefa. Dlaczego?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
To piąte, uzupełnione wydanie podręcznika zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw, uwzględniające obecne wymagania rynku pracy oraz zmiany w otoczeniu biznesowym. Książka pozwala łatwo zrozumieć związek między potrzebami firmy, planowaniem jej rozwoju a technikami stosowanymi w zarządzaniu operacyjnym, zaopatrzeniu i logistyce. W spójny i wyczerpujący sposób przedstawia takie narzędzia jak metoda six sigma, DMAIC, diagramy Pareta, analiza progu rentowności, drzewa decyzyjne i wiele innych. Omawia też techniki prognozowania, w tym modele wygładzania wykładniczego, dostosowanie sezonowe, MAPE, MAD, MFE. Dużo miejsca poświęcono tu zarządzaniu w ramach łańcucha dostaw. Treść została zorganizowana tak, aby maksymalnie wspierać proces przyswajania wiedzy i jej zrozumienia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,90 zł najniższa cena z 30 dni)
44.90 zł
149.00 zł (-70%)
Ebooka "Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego (9) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn Tu i Teraz Natalia Nóżka, 2011-08Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Niedawno dostałam od swojego kolegi niewielką, niezbyt grubą książkę, (a właściwie poradnik) Państwa Agaty i Jerzego Rzędowskich: „Mistrzowskie prezentacje” z zaleceniem – „przeczytaj, bo naprawdę warto!” W dzisiejszych czasach, gdzie zamiast pióra króluje Word, a obraz malowany i „żywe słowo” zastępuje PowerPoint – warto uzbroić się w solidną wiedzę dotyczącą tych programów, aby móc wykorzystać wszystkie funkcje, jakie nam oferują. Niejeden z nas – na studiach, czy też w pracy, będzie miał okazję spotkać się z prezentacją PowerPoint, która( o czym warto pamiętać) ma być TYLKO pomocą, a nie zastąpić doskonałego .mówcę. W swojej książce Agata i Jerzy Rzędowscy – trenerzy wystąpień publicznych, twórcy Studium Trenerów PRAECEPTOR i firmy szkoleniowej VIA AGENDI - w sposób nienaganny, rzetelny i humorystyczny podają wiele cennych wskazówek niezbędnych do tworzenia ciekawych, krótkich, a przede wszystkich interesujących prezentacji. Książka skonstruowana jest bardzo ciekawie, bowiem na początku autorzy pokazują czego w trakcie tworzenia i wygłaszania prezentacji absolutnie NIE należy robić, w graficzny sposób ukazując czytelnikowi najczęściej powielane błędy i schematy. W drugiej części, krok po kroku podpowiadają, co zrobić aby prezentacja była najlepszą z możliwych, wykorzystując wszystkie możliwości PowerPointa, a przede wszystkim atuty samego prezentera. Trzecia część to „21 sekretnych slajdowych sztuczek mówcy doskonałego”. Jako że są to „sekretne sztuczki” nie powiem nic więcej prócz tego, że rozdział ten może służyć pomocą niejednemu z nas. W poradniku tym znajduje się również krótki podrozdział: Jak poznać partacza? Polecam go szczególnie osobom, które często mają kontakt z osobami wygłaszającymi prezentacje na różnorodnych zajęciach, warsztatach czy szkoleniach. Dzięki informacjom zawartym w tym podrozdziale, sama uzmysłowiłam sobie, że miałam do czynienia z samymi partaczami, a ja jestem największym z nich. Wiele cennych informacji uzyskałam po przeczytaniu tego poradnika i zapewne nie raz jeszcze po niego sięgnę. Najcenniejszą jednak myślą, jaką wyniosłam jest to, że rzeczywiście o całym przebiegu prezentacji decyduje mówca, a nie program komputerowy. Proste? Logiczne? Szkoda, że tak wielu z nas o tym zapomina.
-
Recenzja: businessandbeauty.pl LBMRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To się może przydarzyć każdemu. To - czyli sytuacja, kiedy trzeba przygotować prezentację. I powinna ona być dobra, niezależnie od tego, czy chodzi o spotkanie z klientami, konferencję naukową, podsumowanie rocznej działalności instytucji. Równocześnie któż z nas nie przysypiał podczas nudnej prezentacji, nie irytował go chaos, wszystkoizm, nieprofesjonalizm prezentacji, którą musiał obejrzeć na przykład podczas szkolenia. Winston Churchill, chociaż zapewne w życiu nie miał do czynienia z prezentacją w takiej postaci, w jakiej ją dzisiaj znamy, rzekł: „Mówcy powinni mieć na uwadze nie tylko to, by wyczerpać temat, ale także to, by nie wyczerpać słuchaczy”. Na świecie powstaje podobno 30 milionów prezentacji dziennie. Niestety, większość z nich wyczerpuje słuchaczy i to zanim jeszcze się rozpocznie. Oto widzimy wyświetlony na ekranie pulpit komputera, na nim ikony z prywatnymi i służbowymi plikami, a mówca mamrocze „Jeszcze chwilkę, gdzieś tu ta prezentacja przecież jest”. A potem z minuty na minutę jest coraz gorzej. Przed oczami słuchaczy migają tasiemcowe teksty, niejasne wykresy, slajdy komentowane tekstem „tego już nie zdążymy omówić”. Umysł podobno analizuje stronę internetową przez trzy sekundy i w tym czasie decyduje - zostać czy wyjść. To samo robi z prezentacją. Albo ma się o co zaczepić, albo nie. Jeśli nie - odlatuje i zajmuje się czym innym, bo przecież czas nie jest dobrem odnawialnym. Książka Agaty i Jerzego Rzędowskich jest poradnikiem, z którego można się dowiedzieć, w jaki sposób przygotować prezentację doskonałą. Według Rzędowskich - a trudno się z tym nie zgodzić - plansze są esencją i podkładem dla mówcy. Mówca nie powinien zatem rzucać się na Power Pointa jak lis na kurę, najpierw powinien spróbować tworzyć mapę myślową, poszukać inspiracji we własnej głowie - skojarzeń, opowieści, stworzyć plan prezentacji. Dopiero teraz może przełożyć to na język obrazów - w tym wypadku slajdów. Slajdy mają ułatwiać zrozumienie treści prezentacji albo dodawać emocji, nie są jednakże wartością samą w sobie. Warto pamiętać o tym cały czas - zarówno podczas tworzenia prezentacji, jak i podczas jej przedstawiania. „Prezentacja, której planu nie da się narysować na jednej kartce, nie jest warta pokazywania” - piszą Rzędowscy. A oprócz tego warto wbić sobie do głowy, że 15-minutowa prezentacja może zawierać maksimum pięć slajdów, na slajdzie może znaleźć się tyle tekstu, ile mieści się na T-shircie, a jeden slajd = jedna myśl. Krótko mówiąc: z książki Rzędowskich można się dowiedzieć, jakie błędy nagminnie powielają autorzy prezentacji, co należy zrobić, żeby stworzyć prezentację doskonałą, a nawet podają listę rzeczy, które trzeba zabrać ze sobą na występ (zwłaszcza w nieznanej sali).
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie 2011-02-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Podobno na świcie powstaje 30 milionów prezentacji dziennie. Często są one stratą czasu dla widzów i autorów. Ilu z nas widziało takie, które rzeczywiście ułatwiały zdobycie wiedzy Jak często trafiamy na te, które nas inspirują i powodują prawdziwą zmianę Zatem co zrobić, aby przygotowywać prezentację tak, by zmieniały ludziom życie Odpowiedzi na to pytanie udzielają autorzy poradnika "Mistrzowskie prezentacje". Pierwszy rozdział poświęcają negatywnym przykładom, pisząc o tym, jak zepsuć prezentację i zrazić do siebie ludzi. W kolejnej części przedstawiają, jak krok po kroku stworzyć mistrzowską prezentację. W części trzeciej zdradzają 21 sekretnych slajdowych sztuczek mówcy doskonałego. Po przeczytaniu książki czytelnicy powinni wiedzieć, czy do faktów trzeba koniecznie dodawać emocje aby przyciągnąć uwagę słuchaczy, oraz jaki efekt wywołuje opowiadanie historii. Dla wielu osób ważne będzie również to, jak uczynić z tremy swojego sprzymierzeńca.
-
Recenzja: Gazeta Ubezpieczeniowa Aleksandra Wysocka-Zańko, 2011-01-11Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zgodnie z regułą uczenia się od najlepszych, warto stworzyć sobie dobrą prezentację, na DOBRĄ, bo byle jaką zrobić każdy może i raczej rzeszy klientów mu to nie przysporzy. Sandro Forte, wielokrotny członek MDRT i jeden z najlepszych brytyjskich agentów ubezpieczeniowych, zapytany o receptę na udaną sprzedaż, powiedział: - Recepta jest prosta - nie sprzedawać! Zamiast tego lepiej zacząć od informowania potencjalnego klienta o tym, czym się zajmujemy. Stworzyłem sobie coś w rodzaju prostej przenośnej prezentacji. Podczas pierwszego spotkania zawsze mówię, że dziś nie zamierzam nic panu czy pani sprzedawać, tylko opowiedzieć o swojej pracy i generalnie o ubezpieczeniach i finansach. To zadziwiające, ale właściwie za każdym razem rozmówca znajdował w prezentacji coś dla siebie - ubezpieczenie emerytalne, inwestycyjne etc. Zawsze przestrzegam żelaznej zasady niesprzedawania niczego na pierwszym spotkaniu. Mówię "To świetnie, że jest pan zainteresowany. Z przyjemnością spotkam się z panem ponownie, żeby ustalić szczegóły". Kolejnym ważnym punktem pierwszej rozmowy jest prośba o rekomendację. Pytam "Czy zna pan/pani kogoś, kto byłby zainteresowany wysłuchaniem mojej prezentacji ". Ludzie znacznie chętniej polecają mnie innym, ponieważ wyraźnie zaznaczam, że nie chodzi o sprzedaż, tylko o rozmowę informacyjną o finansach i ubezpieczeniach. Prezentacja Sandro Forte (widziałam ją osobiście) przypomina niewielki biurkowy kalendarz na sprężynie. Zmieści się w każdej aktówce i nie wymaga żadnego elektronicznego sprzętu. Proste Proste, ale nie łatwe. Niestety umiejętność tworzenia skutecznych prezentacji, które nie przytłaczają odbiorcy nadmiarem informacji i nie wywołują bezwarunkowego odruchu ziewania, jest bardzo niska. Pisałam na ten temat w "GU" nr 42 ("Prezentacja w stylu zen") i teraz wracam do tematu, ponieważ ukazała - się kolejna ciekawa pozycja na ten temat. Mistrzowskie prezentacje. Slajdo-wy poradnik mówcy doskonałego mają szereg zalet. Po pierwsze, książka jest krótka i konkretna, bez strat na jakości. W dzisiejszych czasach to się liczy. Po drugie, autorzy są Polakami i ich refleksje powstały w polskich realiach. Po trzecie, książkę po prostu dobrze i szybko się czyta! Z książki Mistrzowskie prezentacje dowiemy się:
- Jak tworzyć ciekawe, krótkie i celne prezentacje
- Czy do faktów koniecznie trzeba dodawać emocje
- Jaki efekt wywołuje opowiadanie historii
- Kiedy prezentacja jest pięknie skomponowana
- Jak uczynić z tremy swojego sprzymierzeńca
Przejdźmy do konkretów. Przygotowując kolejne slajdy swojej mistrzowskiej prezentacji, skorzystaj z podpowiedzi autorów. W książce jest ich 21, ja przytaczam na zachętę 7. 1. Reguła 5/15 W czasie 15 minut prezentacji nigdy nie używaj więcej niż 5 slajdów. 2. Zostaw tylko to, co najważniejsze Usuń ze slajdu wszystko, co odciąga uwagę od głównego przekazu. 3. Kompozycja slajdu Wyeksponuj to, co najważniejsze, i dodaj swojej prezentacji więcej życia. 4. Bądź konsekwentny Niech uwaga widza będzie skupiona na treści, a nie na formie. Bądź kreatywny, ale konsekwentny. 5. Nie pokazuj - intryguj Tłuczesz kolejną prezentację czy budujesz wspaniałą katedrę 6. Powtarzający się motyw Weź przykład z filmowców. Wybierz motyw przewodni całego występu: obraz, metaforę, słowo klucz, które będzie się przewijać przez cały czas. 7. Zrób test 3 sekund Wybierz dowolny slajd i pokaż komuś. Po trzech sekundach zapytaj, co zapamiętał Jeśli po 3 sekundach osoba nie zarejestrowała myśli przewodniej slajdu, to potrzebne są przeróbki. Na koniec życzę wielu udanych prezentacji, albo jednej, ale za to mistrzowskiej. -
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Maciej WnukRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Przede wszystkim muszę pogratulować autorom książki. Bardzo dobry zbiór technik obrazujących najlepsze sposoby prowadzenia/wygłaszania prezentacji nie tylko dla mniej doświadczonych ale także dla osób, które mają na tym polu większe doświadczenie. Cena niewielka, a i wiedza zawarta w książce - olbrzymia.
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Monika RobakRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Od pewnego czasu jestem zmuszona do prowadzenia prezentacji. Dotychczas nie byłam tym faktem zadowolona. Moje prezentacje nie były zbyt dobre, a pokazy, które do nich przygotowywałam były do niczego. Wielokrotnie przeszukiwałam internet w celu znalezienia czegoś pomocnego. Niestety nic to nie dało. Jakość moich prezentacji nie poprawiła się ani trochę. Dopiero, gdy dostałam książkę "Mistrzowskie prezentacje - slajdowy poradnik mówcy doskonałego" wszystko się zmieniło. Wreszcie zrozumiałam, jakie błędy popełniałam. Od razu je naprawiłam. Jakość moich prezentacji drastycznie się podniosła. Osoby, z którymi współpracowałam nie mogły uwierzyć, że to wszystko za sprawą tej małej książeczki (przecież to w końcu tylko 160 stron). Książce tej zawdzięczam naprawdę dużo. Dodatkowo, jest ona bardzo miła lekturą, którą łatwo i szybko się czyta. Gorąco polecam wszystkim prowadzącym jakiekolwiek prezentacje!
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Piotr KurzajRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Po prostu: zamów teraz :) Bo jest do rzeczy, podaje znakomitą wiedzę w wygodnej formie (nawet zabiegani w biznesie znajdą czas) i pozwala na nowo spojrzeć na teoretycznie prostą kwestię prezentacji. Rozśmieszy anegdotą, poleci dobre źródła materiałów, zdradzi sekrety kuchni prezentacyjnych ekspertów. A na deser znakomity papier i genialny zapach nowej książki po otwarciu przesyłki - bezcenne ;)
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Paweł LenartRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wydawało mi się że sztukę prezentacji i przemówień publicznych opanowałem na bardzo wysokim poziomie. Jednak dopiero zakup książki "Mistrzowskie prezentacje" pozwolił mi zauważyć jak wiele szczegółów można jeszcze udoskonalić. Jest to książka, która powinna znaleźć się na półce każdej osoby, nie tylko managera czy mówcy a również uczniów lub studentów. Dzięki niej skończą się nudne prezentacje i zastąpią je wzbudzające uczucia, ciekawe przemówienia połączone z doskonałą prezentacją. Gorąco polecam tę książkę.
-
Recenzja: kariera.pb.pl MK, 2010-12-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Za dużo slajdów, wykresów, diagramów, liczb, danych, statystyk, pojęć i haseł. Tak można określić większość prezentacji biznesowych. A przecież można zupełnie inaczej... Rok temu ukazał się na rynku poradnik pt. „Mówca Doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce” Agaty i Jerzego Rzędowskich (Onepress / Helion). Poręczna forma oraz profesjonalna treść sprawiły, że poradnik ten został bardzo dobrze przyjęty przez fanów tematu i menedżerów świata biznesu. Teraz na rynku ukazuje się jego duchowa kontynuacja pt. „Mistrzowskie prezentacje. Slajdowy poradnik Mówcy Doskonałego”. Tak jak poprzednik jest to poręczny i przyjazny, poradnik o wystąpieniach publicznych. Autorzy wzięli na tapetę jeden z najbardziej rzucających się w oczy słuchaczy elementów mówcy/prelegenta - czyli slajdy - i już w pierwszym rozdziale rozprawiają się z kilkoma poważnymi błędami, jakich dopuszczają się menedżerowie i dyrektorzy w swoich prezentacjach. Siedem prezentacyjnych wirusów, które są w stanie zepsuć każdy, nawet najciekawszy temat - „Slajdowa biegunka”, „Dwupalczaści atakują”, „Nieszczęsne ofiary excelowych możliwości”, „Zadiagramie przedschemacia”, „Mam logo i nie zawaham się go użyć”, „Ziazi-ziazi, pupcia-kupcia”, „Ja żem zrobił prezentejszyn łit mistejks. Verstehen?” - , to przedsmak tego co czeka w dalszych rozdziałach. Lekki język, trafne przykłady i bezlitosna celność w odnajdywaniu tandety w prezentacjach biznesowych sprawiają, że tę książkę czyta się bardzo przyjemnie oraz że łatwo można się z niej nauczyć wielu przydatnych rzeczy. Największą zaletą tej książki jest to, że wszystkie wskazówki, zasady i porady zostały zobrazowane konkretnymi przykładami slajdów - W KOLORZE! W innych książkach slajdy prezentacyjne są drukowane na zwykłym papierze w wersji ekonomicznej (czarny i biały), przez co trudno zaobserwować na nich złe i dobre elementy. W tej książce wszystko jest w wersji full color, dzięki czemu wskazówki jak tworzyć dobre slajdy są zrozumiałe i gotowe do zastosowania od ręki. Praktycznie możesz usiąść przy komputerze z książką w ręku, otworzyć pustą prezentację i łatwo przygotować większość slajdów na najbliższe wystąpienie. Będziesz mieć przy tym świadomość, że slajdy, które właśnie wyszły spod twojej ręki są naprawdę interesujące i zrobione z zachowaniem najważniejszych zasad. Menedżerowie i dyrektorzy powinni sięgnąć po „Mistrzowskie prezentacje”, ponieważ ta książka stanie się dla nich przydatnym narzędziem do polepszenia ich warsztatu wystąpień publicznych i prezentacji biznesowych.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2715-8, 9788324627158
- Data wydania książki drukowanej :
- 2010-10-25
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5438-3, 9788324654383
- Data wydania ebooka :
- 2012-09-14 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 5625
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Aplikacje biurowe » PowerPoint
Biznes IT » Prezentacje
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Podziękowania (6)
- Wstęp (7)
- Dlaczego warto wreszcie powiedzieć "dość"? (13)
- Prezentacyjny wirus nr 1: Slajdowa biegunka (17)
- Prezentacyjny wirus nr 2: Dwupalczaści atakują (19)
- Prezentacyjny wirus nr 3: Nieszczęsne ofiary excelowych możliwości (21)
- Prezentacyjny wirus nr 4: Zadiagramie przedschemacia (23)
- Prezentacyjny wirus nr 5: Mam logo i nie zawaham się go użyć (25)
- Prezentacyjny wirus nr 6: Ziazi-ziazi, pupcia-kupcia (27)
- Prezentacyjny wirus nr 7: Ja żem zrobił prezentejszyn łit mistejks. Verstehen? (29)
- Krok 1. Czuj się zaproszony (33)
- Krok 2. Po co robisz prezentację? (38)
- Krok 3. Co interesuje słuchaczy? (41)
- Krok 4. Główny Przekaz, czyli najważniejsze zdanie prezentacji (45)
- Krok 5. Porządkowanie materiału (51)
- Krok 6. Trochę matematyki (55)
- Krok 7. Inspirujące obrazy, pobudzająca metafora (59)
- Sztuczka nr 1: Reguła 5/15 (67)
- Sztuczka nr 2: Zostaw tylko to, co najważniejsze (71)
- Sztuczka nr 3: Kompozycja slajdu (73)
- Sztuczka nr 4: Bądź konsekwentny (75)
- Sztuczka nr 5: Nie pokazuj - intryguj (77)
- Sztuczka nr 6: Powtarzający się motyw (80)
- Sztuczka nr 7: Zrób test 3 sekund (83)
- Sztuczka nr 8: Skąd brać legalne zdjęcia? (87)
- Sztuczka nr 9: Dorośli lubią papierowe materiały (91)
- Sztuczka nr 10: Zacznij od mocnej historii (95)
- Sztuczka nr 11: Ty kończysz, nie PowerPoint (99)
- Sztuczka nr 12: Co zrobić, żeby zadziałało? (103)
- Sztuczka nr 13: Problem - rozwiązanie (109)
- Sztuczka nr 14: Jak stosować cytaty? (113)
- Sztuczka nr 15: Nie pisz "dziękuję, do widzenia" (115)
- Sztuczka nr 16: Włącz widok prezentera (119)
- Sztuczka nr 17: Zmuś widzów do aktywności (121)
- Sztuczka nr 18: Samodzielnie aranżuj salę (125)
- Sztuczka nr 19: Kontakt wzrokowy - z ludźmi, nie z notatkami (127)
- Sztuczka nr 20: Przećwicz to (130)
- Sztuczka nr 21: Tylko dla prawdziwych profesjonalistów (133)
- Zakończenie (137)
- Aneks A Lista kontrolna prezentacji (143)
- Aneks B Po czym poznasz partacza? (145)
- Aneks C Pilot do prezentacji: tak czy nie? (148)
- Aneks D Test prawdy (151)
Część I Jak zepsuć prezentację i zrazić do siebie ludzi (11)
Część II Mistrzowska prezentacja krok po kroku: od czego zacząć? (31)
Część III 21 sekretnych slajdowych sztuczek mówcy doskonałego (65)
Aneksy (141)
Onepress - inne książki
-
Nowość Promocja
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi „nic”, względnie „niewiele” i zaraz dodajesz: „ale chcę się czegoś dowiedzieć, ponieważ temat wydaje mi się interesujący i rozważam zainwestowanie w kryptowaluty w przyszłości” ― to książka dla Ciebie. Została napisana klarownym językiem, bez niepotrzebnego informatycznego żargonu. Tak by zagadnienia związane z kryptografią, aktywami cyfrowymi i technologią blockchain można było szybko przyswoić i równie szybko zrozumieć, o co chodzi w tej nowej dziedzinie biznesu, która rozgrzewa do czerwoności uczestników rynków finansowych na całym świecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Nowość Promocja
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Nowość Promocja
Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technologie są coraz bardziej zaawansowane i powszechniej dostępne, a także coraz lepiej dostosowane do potrzeb biznesu. Już dziś okazują się pomocne w pracy rozmaitych działów, od zarządzania łańcuchem dostaw, przez marketing i sprzedaż, po obsługę klienta i rozwój produktów. Odpowiednio, w kompetentny sposób wdrożona sztuczna inteligencja może stanowić motor rozwoju przedsiębiorstwa: wspomagać pracę ludzi, wyręczać ich w realizacji wielu monotonnych zadań i dać przestrzeń do skupienia się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności ― obszarach, w których SI też może być niezwykle pomocna.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo…- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł (-30%) -
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.90 zł
67.00 zł (-30%) -
Promocja
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie!- Druk
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
77.00 zł (-30%) -
Promocja
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
39.90 zł
57.00 zł (-30%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego Agata Rzędowska, Jerzy Rzędowski (9) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(4)
(3)
(0)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii
ukryj opinie