Katalog książek

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63




© Helion 1991-2016

Lauret zaufanych opinii
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj...

Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek

Autor: 

Ocena:
   5.5/6  Opinie  (20)
Stron: 248 Stron (w wersji papierowej): 248
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
49,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 9,80 zł
39,20 zł 49,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
49,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
39,20 zł
49,00 zł

Bestseller na liście "New York Timesa"

Rewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie jednocześnie udany oraz trwały. Znajdziesz tu innowacyjne porady i wskazówki związane z zakładaniem własnego startupu i kierowaniem nim. Przez cały czas będziesz uczyć się na autentycznych sukcesach i porażkach innych. To lektura obowiązkowa dla wszystkich przedsiębiorców, którzy są już gotowi, by zapoczątkować coś naprawdę wielkiego.
Ken Blanchard,
współautor książek Jednominutowy menedżer oraz Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników!

Ries pokazuje nam, jak przebijać się przez gęstą mgłę niepewności, spowijającą startupy. Opisuje usystematyzowany model działania, formułuje też praktyczne i sprawdzone wskazówki. Niewykluczone, że niniejsza książka bardziej skutecznie wspomoże światowy wzrost gospodarczy niż jakakolwiek inna książka biznesowa napisana w ostatnich latach.
Tom Eisenmann,
profesor zajmujący się przedsiębiorczością, Harvard Business School

Nie znam lepszego podręcznika pozwalającego zmaksymalizować szanse startupu na sukces.
Mitchell Kapor,
założyciel Lotus Development Corp.

Znajdujemy się u progu nowego stulecia zarządzania. Przez lata udało nam się wypracować doskonałe metody zarządzania dużymi firmami, jednak w kwestii startupów i innowacji nadal działamy po omacku. Niniejsza książka stawia pierwsze solidne fundamenty dla przedsiębiorczości w nowych czasach. Stworzony przez autora ruch Lean Startup dąży do tego, abyś mógł stworzyć kolejny hit rynkowy za pomocą najnowocześniejszych narzędzi.

Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą z własnym startupem, czy też działasz w strukturach dużej organizacji, znajdziesz tu bardzo ważne wskazówki, które przydadzą Ci się na drodze w nieznane. Poznaj praktyczne metody pozwalające unikać błędów w rozwoju produktu, naucz się systematycznie oceniać i interpretować wczesne sygnały płynące z rynku, a także decydować, czy należy wykonać zwrot, czy trwać przy dotychczasowych działaniach. Korzystaj z wiedzy innowatorów, którzy wprowadzili swoje firmy na szczyt, i dołącz do tego szacownego grona.


Eric Ries jest przedsiębiorcą i autorem bloga Startup Lessons Learned. Jest współzałożycielem IMVU, gdzie pełnił również funkcję dyrektora technologicznego. Był to jego trzeci startup. Często przemawia podczas różnych wydarzeń biznesowych, a także doradza wielu startupom, dużym przedsiębiorstwom oraz firmom inwestycyjnym w zakresie strategii biznesowej i strategii rozwoju produktu. Pełni funkcję przedsiębiorcy-rezydenta w Harvard Business School.

  • Wprowadzenie (9)
Część I. Wizja
  • 1. Start (19)
  • 2. Definicje (27)
  • 3. Proces uczenia się (37)
  • 4. Eksperymenty (53)
Część II. Kierunek
  • 5. Akt wiary (73)
  • 6. Testy (83)
  • 7. Pomiary (101)
  • 8. Zwrot (albo trwanie) (129)
Część III. Przyspieszenie
  • 9. Partia (159)
  • 10. Wzrost (177)
  • 11. Adaptacja (191)
  • 12. Innowacyjność (215)
  • 13. Epilog - nie marnuj (231)
  • 14. Dołącz do nas (241)

  • Pełna przejrzystość (245)
  • Podziękowania (246)
Najczęściej kupowane razem:
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek plus Dzielenie tortu. Jak rozdysponować udziały w bezkosztowym start-upie plus Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja. Wydanie II
Cena zestawu: 131,75 zł 155,00 zł
Oszczędzasz: 23,25 zł (15%)
Dodaj do koszyka
zestaw0 Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek
Najczęściej kupowane razem ebooki:
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek plus Dzielenie tortu. Jak rozdysponować udziały w bezkosztowym start-upie plus Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja. Wydanie II
Cena zestawu: 131,75 zł 155,00 zł
Oszczędzasz: 23,25 zł (15%)
Dodaj do koszyka
zestaw0 Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Cena: 39,90 zł
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o...
Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford
Cena: 49,00 zł
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjon...
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Cena: 69,00 zł
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
6
(14)
5
(3)
4
(1)
3
(1)
2
(1)
1
(0)

Liczba ocen: 20

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 6 

Świetna książka.
  Ocena : 6 

Świetna pozycja, dla osób z branży służy dobrymi wskazówkami i stanowi znakomite poparcie tego, co wraz z doświadczeniem zapewne wielu z nas już się nauczyło.
  Ocena : 6 

Książka jest bardzo dobrym wstępem dla ludzi którzy chcą zacząć swoją przygodę ze StartUp'em. Pozycja obowiązkowa dla ludzi, którzy chcą podbić rynek swoimi innowacyjnymi produktami.
  Ocena : 6 

Jest to chyba pierwsza tego typu pozycja traktujaca o rozwoju startupów, brakowało tego typu pozycji na rynku. Dla mnie jako niemal poczatkujacego w temacie ksiazka dostarczyła sporo nowej i niezwykle przydatnej wiedzy, dzieki ktorej czuje sie gotowy do zdziałania wielkich rzeczy ...
  Ocena : 6 

Zupełnie odmieniła mój sposób myślenia. Bardzo przystępna. Polecam!
  Ocena : 6 

Zdecydowanie polecam tą książkę, otworzyło głowę na myślenie w kategorii start-upu. 11 stron notatek ;) Polecam
  Ocena : 6 

Książka świetna, ukazująca sposoby budowania i rozwoju startupów. Pozwala spojrzeć z innej perspektywy na rozwijanie firmy i produktu oraz sposób analizowania wyników firmy (nie tylko finansowych, ale też wyników wzrostu liczby użytkowników, stosunku pozyskanych do utraconych itp.). Polecam wszystkim, którzy budują projekty, dzięki którym chcą osiągnąć sukces.
  Ocena : 6 

Wykorzystywanie w codziennej pracy praktycznie wszystkiego, co jest zawarte w tej książce to chyba najlepsza rekomendacja. Książka, która rozpoczęła całe globalne poruszenie z "Lean" w przedrostku. Poruszenie, które jest uzasadnione.
  Ocena : 6 

Świetna książka. Powinni przeczytać ją wszyscy którzy pracują w IT na każdym stanowisku.
  Ocena : 6 

Świetne merytoryczne inspirujące przykłady, które są znakomicie i przejrzyście opisane. Jest to moja pierwsza książka z tej tematyki.
  Ocena : 6 

Warto przeczytać. Wiele firm popełnia błędy wskazane w książce
  Ocena : 6 

Mogę szczerze polecić wszystkim, którzy zastanawiają się nad rozwojem albo swojego własnego startupu, albo nad rozwojem już żyjącego produktu!
  Ocena : 6 

Gdybym tylko miał tą książkę 2 lata temu, kiedy zaczynałem swój pierwszy startup, teraz z pewnością byłbym w zupełnie innym miejscu niż jestem obecnie. Obowiązkowa lektura nie tylko dla osób, które rozwijają startupy.
  Ocena : 6 

Warto przeczytać
  Ocena : 5 

Książka dorasta do opinii, które można na jej temat zasłyszeć ze wszystkich stron. W przystępny sposób przedstawia wierzchołek modelu "lean startup" i jest świetnym punktem wyjścia, aby zagłębić się w temat jeszcze bardziej. Zdecydowanie polecam wszystkim entuzjastom startupów, przedsiębiorcom oraz osobom, które poszukują innowacji w życiu codziennym i swojej pracy.
  Ocena : 5 

Bardzo dobra książka. Oferuje świeże podejście do tematu Startupów i otwiera oczy na wiele kwestii. Polecam każdemu, kto tworzy nowy projekt.
  Ocena : 5 

Metoda Lean Startup jest jednym z nielicznych zdyscyplinowanych podejść do wycieczki w nieznane, jakim jest tworzenie nowego produktu lub usługi (wbrew nazwie - niekoniecznie połączonemu z utworzeniem zupełnie nowej organizacji). Książka opisuje w zwięzły, czytelny i przekonujący sposób elementy rzeczonej metody i techniki, które umożliwiają jej wdrożenie. Zawodzą trochę case'y (powszechnie znane), brakuje również głębszej analizy sposobów pokonania kluczowych trudności przy wdrożeniu (radzenie sobie w warunkach ograniczonej mierzalności i zmiana nawyków / sposobów myślenia występujących w firmach o bardziej "tradycyjnym" podejściu do zarządzania
  Ocena : 4 

Kolejna pozycja, którą warto przeczytać, ale też i kolejna, że jeśli cokolwiek ma się udać, to trzeba być wytrwałym, konsekwentnym etc.
  Ocena : 3 

Pozycja nieco rozczarowująca. 30% książki warte przeczytania, reszta to niestety lanie wody.
  Ocena : 2 

Bardzo słaba opcja, przykłady firm które zna większość. Moim zdaniem nie warta ceny, więcej można wyczytać na blogach.