×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

3D Studio MAX 2 w praktyce Joanna i Maciej Pasek

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
3D Studio MAX 2 w praktyce Joanna i Maciej Pasek - okladka książki

3D Studio MAX 2 w praktyce Joanna i Maciej Pasek - okladka książki

3D Studio MAX 2 w praktyce Joanna i Maciej Pasek - audiobook MP3

3D Studio MAX 2 w praktyce Joanna i Maciej Pasek - audiobook CD

Autor:
Joanna i Maciej Pasek
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.3/6  Opinie: 18
Stron:
548
Druk:
oprawa miękka
Jest to książka od której powinieneś rozpoczynać swoją przygodę z MAX-em. Wykonaj opisane w niej przykłady a zapoznasz się z podstawowymi technikami modelowania i animowania. Książka pozwala nawet zupełnie niezorientowanemu Czytelnikowi "oswoić" się z tak potężnym i skomplikowanych narzędziem jakim jest MAX. Jeśli nigdy nie korzystałeś z programów do renderingu, a chcesz praktycznie wykorzystywać 3D Studio, to swą przygodę w wirtualnej przestrzeni powinieneś zacząć od zapoznania się z tą właśnie książką. Książki opisujące zaawansowane funkcje renderingu i animacji zakładają, że Czytelnik pracował już we wcześniejszych wersjach 3D Studio lub przestudiował instrukcję użytkownika programu i posiada pewne doświadczenie. Ta książka zaczyna od podstaw. Znajdziesz w niej podstawy obsługi programu, metody oglądania wirtualnego świata i zapoznasz się z podstawowymi elementami MAX-a. Wszystkie te wiadomości zdobędziesz na praktycznych przykładach, które poprowadzą Cię "za rękę", krok po kroku. Potrzebne polecenia poznasz wykonując kolejne operacje, zilustrowane czytelnymi i opisanymi zrzutami ekranów. Trudniejsze miejsca dodatkowo opatrzone są obszernymi komentarzami i uwagami, pozwalającymi nawet początkującemu Czytelnikowi dokładnie zrozumieć istotę zagadnienia. Szybko przekonasz się, jak niewiele poleceń potrzeba, aby samodzielnie tworzyć proste, lecz efektowne sceny i animacje.
  • Podstawy obsługi programu
  • Precyzyjne metody tworzenia obiektów
  • Modelowanie za pomocą modyfikacji
  • Wykorzystanie listy modyfikacji obiektu
  • Animowanie obiektów
  • Łączenie hierarchiczne obiektów
  • Animowane pola sił
  • Animowane efekty atmosferyczne
  • Wykorzystanie różnych kontrolerów animacji
  • Praca w oknie Track View
  • Generowanie lustrzanych odbić
  • Animowanie kamer i oświetlenia
  • Tworzenie materiałów złożonych, mapowanych i maskowanych
  • Wykorzystanie własnych siatek konstrukcyjnych
  • Precyzyjne transformowanie obiektów
  • Wytłaczanie obiektów złożonych
  • Wprowadzanie efektów specjalnych w oknie Video Post
  • Tworzenie animowanych materiałów
  • Renderowanie animacji

Wybrane bestsellery

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.