Katalog książek

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63




© Helion 1991-2016

Lauret zaufanych opinii
Marketing wirusowy w internecie

Marketing wirusowy w internecie

Autorzy: , ,

Ocena:
   4.5/6  Opinie  (9)
Stron: 136 Stron (w wersji papierowej): 136
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Helion
Wydawca: Helion
Cena:
34,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 6,98 zł
27,92 zł 34,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
34,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
27,92 zł
34,90 zł

Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!

  • Niezbędny do życia bakcyl marketingowy
  • Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy
  • Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą
  • Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego
  • Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków

Epidemia rozsiewana przez sieć

Była pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans...

Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!

Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:
  • dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
  • zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
  • subtelnie połączyć reklamę z marką
  • być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
  • wybrać właściwych partnerów
  • nawiązać więź z grupą docelową
  • obniżać koszty kampanii

Dowiedz się, jak to zrobić -- kup teraz tę książkę i zacznij ją czytać od dziś!

1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak można go wykorzystać? (5)
  • Za kilkanaście lat nie przeżyjesz bez marketingu wirusowego (5)
  • Co to jest marketing wirusowy - nie mylić z "magicznymi" metodami promocji! (9)
  • Oko w oko z wirusem marketingowym (11)
  • Dlaczego właśnie internet? (12)
2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości (17)
  • Wirus promocyjny (17)
  • Wirus produktowy (27)
  • Wirus cenowy (43)
  • Wirus dystrybucyjny (44)
  • Wirus obsługowy (53)
3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym? (61)
  • Dlaczego PP są tak popularne? (63)
  • Skąd wiadomo, że klient przyszedł z polecenia partnera? (64)
  • Jak pozyskać partnerów do PP? (65)
  • Czas poznać 11 skutecznych trików, dzięki którym PP rozwinie skrzydła (67)
  • Czy zarabianie w internecie ma coś wspólnego z programami partnerskimi? (69)
4. Wirusowość niejedno ma imię (73)
  • Artykuły do przedruku (74)
  • E-book jako narzędzie marketingu wirusowego (79)
5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym? (87)
  • Przykładowe zastosowanie autorespondera (88)
  • Czym jest inteligentny autoresponder? (89)
  • Czy inteligentny autoresponder to maszynka do wysyłania spamu? (89)
  • Jakie są zalety inteligentnych autoresponderów? (90)
  • 3 pomysły na wykorzystanie inteligentnych autoresponderów (94)
6. Marketing wirusowy w rękach oszustów (99)
  • Łańcuszki szczęścia (99)
  • Piramidy finansowe (110)
7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego? (113)
  • Kluczowe przekonania - fundamenty Twojego sukcesu (113)
  • Burze mózgów w praktyce i w internecie (115)
  • Pozycje percepcyjne - patrz oczami swoich klientów (116)
  • Nośniki wirusowości w internecie (118)
8. Największy sekret marketingu wirusowego - odsłaniamy karty (121)
O autorach (125)
Skorowidz (127)
Najczęściej kupowane razem ebooki:
Marketing wirusowy w internecie plus Google Analytics. Integracja i analiza danych plus Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
Cena zestawu: 114,48 zł 134,69 zł
Oszczędzasz: 20,21 zł (15%)
Dodaj do koszyka
zestaw0 Marketing wirusowy w internecie
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
6
(1)
5
(4)
4
(2)
3
(2)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 9

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 6 

Sięgając po tę książkę miałem mieszane uczucia. Prawdę mówiąc spodziewałem się kolejnej książki w której znajdę wyświechtane wskazówki i porady dla początkujących marketingowców. Jednak po nieprzespanej nocy z ksiażką w ręku zmieniłem swoje zdanie. Rano miałem podkrążone oczy ale też głowę pełną gotowych do zastosowania pomysłów. Jestem właścicielem małej firmy i dzięki tej książce mam teraz jasny obraz. Teraz już wiem co zrobić aby moje produkty sprzedawały się SAME!!! Myślę, że ta niewielka ksiażka stanie się w krótkim czasie biblią marketingu wirusowego. A najważniejsze, że została napisana przez polskich autorów i w pełni odpowiada realiom polskiego rynku. Łukasz, Właściciel małej firmy rodzinnej
  Ocena : 5 

Sięgając po lekturę "Marketing Wirusowy w Internecie" byłem bardzo ciekawy, co ujawni przed czytelnikami pierwsza publikacja o marketingu wirusowym na polskim rynku. Rezultaty? Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Wiele przykładów (przede wszystkim - poparte praktyczną wiedzą autora)oraz wiele ciekawych pomysłów. Jeżeli szukasz tanich sposobów na wypromowanie swojej firmy/strony/sklepu internetowego w sieci, to ta publikacja zdecydowanie pomoże Ci w tym! Bardzo dobra pozycja, mogę polecić zarówno początkującym, jak i zaawansowanym użytkownikom internetu.
  Ocena : 5 

Zawarte informacje w książce ciekawe. Po przeczytaniu dowiedziałem się o programach partnerskich i sposobach promocji w Internecie. Co ciekawe mam też już obraz jak inne firmy wykorzystują marketing wirusowy, czasem nawet nie zdajemy sobie sprawy, że np. czytamy artykuł promowany przez określoną firmę, która ten produkt sprzedaje na rynku.
  Ocena : 5 

Jest to jedna z nielicznych książek, którą miałem przyjemność doczytać do końca ze względu na niewielką objętność. W książce nie ma zbędnego "lania wody" (chociaż jak przedmówca pisał rozdział o łańcuszkach był nieco zbyt długi). Książka podsunęła mi kilka fajnych pomysłów na promocję mojego sklepu internetowego, które zacznę realizować jeszcze dzisiaj!
  Ocena : 5 

Książka bardzo ciekawa i warta przeczytania, szczególnie ze względu na wiele praktycznych przykładów. Polecam!
  Ocena : 4 

Książka "łatwa i przyjemna", do przeczytania w jedno popołudnie. Odnoszę wrażenie, że zbyt powierzchownie traktuje pewne zagadnienia, przeskakuje z wątku na wątek, czasem brakuje bogatszej podbudowy merytorycznej, ciekawej (jakiejkolwiek w zasadzie) bibliografii. Zgadzam się, że wątek o łańcuszkach to jakieś nieporozumienie?! Jako pierwszy krok w świecie viral marketingu - na pewno warto przeczytać, jeśli ktoś już posiada jakąś wiedzę, raczej nie.
  Ocena : 4 

Dobra pozycja dla każdego marketingowca, ale niekoniecznie obowiązkowa.
  Ocena : 3 

Dużo rzeczy oczywistych, które są znane nawet osobie nie interesującej się bezpośrednio marketingiem. Poza tym podzielam opinię przedmówców, "łańcuszki" w takiej liczbie to spora przesada.
  Ocena : 3 

Książka za krótka, przykładów niewiele. Bez rewelacji. Można było lepiej podejść do tematu. Przytaczanie całych treści "łańcuszków szczęścia" w takiej liczbie jest moim zdaniem całkowicie niepotrzebne.