Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
- Serie wydawnicze:
- Autorytety informatyki
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Stron:
- 160
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
Siła skutecznego kliknięcia
- Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych?
- Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów?
- Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją?
Genialny pomysł na książkę — świetnie zrealizowany.Steve Krug,
autor "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych"
Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie?
Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.
Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).
- Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych
- Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności
- Uczucie wdzięczności: wykorzystywanie reguł wzajemności i wzajemnych ustępstw
- Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy
- Klęska urodzaju: paraliżujące działanie zbyt dużego wyboru
- Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń
- Ludzie jako zwierzęta stadne: internet społecznościowy dziś i jutro
Poznaj rewolucyjne spojrzenie na projektowanie stron i zdobądź przewagę nad konkurencją
Wybrane bestsellery
Zobacz pozostałe książki z serii Autorytety informatyki
Helion - inne książki
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW Susan M. Weinschenk (9) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(2)
(2)
(1)
(3)
(1)
więcej opinii
ukryj opinie