Illustrator 10/10 CE. Szybki start
- Autorzy:
- Elaine Weinmann, Peter Lourekas
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Szybki start
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 576
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Illustrator 10/10 CE. Szybki start
Książka "Illustrator 10/10 CE. Szybki start" jest doskonałym podręcznikiem dla początkujących grafików. Jak każda pozycja z serii "Szybki start" również i ta książka składa się z kilkudziesięciu rozdziałów, z których każdy przedstawia kolejne kroki, które należy wykonać, by osiągnąć zamierzony cel. Dodatkową zaletę stanowią liczne ilustracje. Z tą książką nie zgubisz się w labiryncie menu i palet Illustratora.
Opisano między innymi:
- Interfejs i podstawowe zasady działania Illustratora
- Tworzenie plików .EPS i .PDF
- Rysowanie i poprawianie obiektów wektorowych
- Zmiany kształtów i transformacje
- Różne rodzaje wypełnień obiektów
- Wprowadzanie i edycję tekstu
- Pracę na warstwach
- Użycie filtrów i efektów specjalnych
- Tworzenie grafiki na potrzeby stron WWW
Wybrane bestsellery
-
Promocja Promocja 2za1
Identyfikacja wizualna to kluczowy element strategii marketingowej, który pozwala przedsiębiorstwom budować spójny wizerunek i uzyskiwać rozpoznawalność na rynku. Właśnie dlatego kursy takie jak ten są coraz bardziej popularne i cenione przez właścicieli małych firm. Nasze szkolenie sprawi, że zdobędziesz umiejętności niezbędne do tego, by samodzielnie zająć się projektowaniem na własne potrzeby, co przełoży się na oszczędności i uniezależni Cię od profesjonalnych projektantów graficznych.- Videokurs pkt
(51,60 zł najniższa cena z 30 dni)
45.15 zł
129.00 zł (-65%) -
Promocja Promocja 2za1
Adobe Illustrator is the industry-standard program for graphic design and illustration. Adobe Illustrator for Creative Professionals guides you through real-world, project-based examples to help you successfully work with this software.- PDF + ePub pkt
(116,10 zł najniższa cena z 30 dni)
116.10 zł
129.00 zł (-10%) -
Oto kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe, od lat uznawanego za najlepszą pomoc do nauki Illustratora. Książka składa się z 16 lekcji, w ramach których omówiono zarówno podstawy, jak i zaawansowane techniki tworzenia grafiki wektorowej. Naukę zaczniesz od podstawowego zapoznania się z aplikacją, następnie przejdziesz do przekształcania elementów graficznych, a potem zapoznasz się z metodami tworzenia gradientów swobodnych, warstw i dynamicznych symboli oraz technikami eksportowania materiałów na potrzeby aplikacji mobilnych i stron internetowych. W tym podręczniku znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do zdobycia umiejętności tworzenia precyzyjnych ilustracji i ekspresyjnych malunków. Twoje projekty zaczną przykuwać uwagę i wywoływać zachwyt!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Ta książka należy do serii Oficjalny podręcznik, którą uważa się za najlepszy materiał szkoleniowy na rynku. Publikacja składa się z 15 starannie przygotowanych lekcji, których układ ułatwia rozpoczęcie pracy z oprogramowaniem. Książka będzie również nieocenioną pomocą dla osób chcących się zapoznać z nowościami w wersji Illustratora CC 2018. Wyjaśniono tu poszczególne funkcje programu, zaprezentowano szereg użytecznych wskazówek i mnóstwo przydatnych technik. Poszczególne ćwiczenia są omawiane w szczegółowy sposób, a ich wykonanie staje się łatwiejsze dzięki udostępnionym plikom z materiałami. W ten sposób książka umożliwia zarówno zdobycie solidnych podstaw, jak i opanowanie zaawansowanych funkcji oprogramowania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Książka, którą trzymasz w dłoniach, to oficjalny materiał szkoleniowy firmy Adobe. Podręcznik ten jest niezastąpioną książką zarówno dla początkujących, jak i dla doświadczonych użytkowników programu Illustrator. Podane tu instrukcje, wskazówki i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno najbardziej podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych technik udostępnianych przez najnowszą wersję Illustratora CC (wersja 2015.1).
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Dowiesz się stąd, jak używać w praktyce narzędzi DTP z pakietu programów Adobe Creative Cloud. Odkryjesz tajniki edycji i korekcji zdjęć, tworzenia obiektów wektorowych, stosowania kolorów i efektów specjalnych w taki sposób, by Twoje dokumenty doskonale wyglądały na papierze, ale także — coraz częściej — na ekranie tabletu lub telefonu komórkowego.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Niniejsza książka to najlepszy podręcznik do nauki obsługi programu Illustrator CS6. Opracowana przez najlepszych specjalistów z firmy Adobe, stanowi najbardziej kompetentne źródło informacji. W trakcie lektury dowiesz się, jak szybko rozpocząć pracę z Illustratorem oraz zorganizować przestrzeń roboczą w taki sposób, aby wszystko mieć zawsze pod ręką. Kolejne rozdziały poświęcone zostały zadaniom wykonywanym podczas codziennej pracy: tworzeniu i edycji kształtów, pracy z elementami tekstowymi, wykorzystaniu warstw oraz technikom przygotowania prac do wydruku. Książka zawiera opis wszystkich nowości z wersji CS6, a wśród nich informacje o jeszcze większych możliwościach gradientów, przesunięciach ścieżek, wygładzaniu tekstu oraz tworzeniu grafik dla internetu. Podręcznik pozwoli Ci w pełni opanować najnowszą wersję Illustratora CS6!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Dzięki tej lekturze poznasz podstawowe pojęcia związane z DTP i grafiką komputerową. Nauczysz się używać programu Photoshop do korekcji zdjęć oraz łączenia i przekształcania obrazów. Opanujesz techniki stosowania efektów specjalnych. Dowiesz się, jak wykorzystać program Illustrator do tworzenia i edytowania grafiki wektorowej oraz łączenia jej z elementami rastrowymi i tekstowymi. Poznasz również narzędzia oferowane przez program InDesign oraz sposoby tworzenia w nim dokumentów jedno- i wielostronicowych, importowania elementów graficznych, dodawania tabel i modułów. Praca z tekstem i stosowanie stylów przestaną być dla Ciebie czarną magią. Nie ominą Cię także zagadnienia związane z przygotowaniem publikacji do druku i zapisywaniem jej w różnych formatach.
- Druk
Niedostępna
Elaine Weinmann, Peter Lourekas - pozostałe książki
-
Niniejsza książka jest doskonałym podręcznikiem dla tych, którzy chcą nauczyć się obsługi jednego z najlepszych programów do obróbki obrazów rastrowych. Jeśli nigdy nie wykorzystywałeś w swojej pracy tego typu programu, to jest to książka dla Ciebie. W kilku pierwszych rozdziałach znajdziesz podstawowe informacje umożliwiające zorientowanie się w z
- Druk pkt
Niedostępna
-
Przystępnie napisany, a przy tym bogato ilustrowany podręcznik nie tylko zaprezentuje możliwości najnowszej wersji Photoshopa, ale przede wszystkim pozwoli Ci szybko je opanować. Dzięki tej książce bez względu na to, czy jesteś początkującym użytkownikiem programu, czy masz doświadczenie z jego poprzednimi wersjami, poznasz wszystkie narzędzia potrzebne samodzielnego projektowania i edycji zdjęć.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Znajomość programu Photoshop CS4 pozwoli Ci bez wysiłku przygotowywać profesjonalne obrazy do druku i publikacji w Internecie. Liczne nowoczesne narzędzia i funkcje (m.in. Pędzle, Kroplomierz, automatyczna korekcja kolorów) umożliwiają wprowadzanie poprawek, właściwy retusz i wyostrzanie. Masz tu także do dyspozycji szereg różnych efektów, które sprawią, że Twoje fotografie staną się naprawdę zachwycające.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka "Po prostu Photoshop CS3/CS3 PL" zawiera zwięzłe, zrozumiałe, bogato ilustrowane i dokładnie przetestowane rozwiązania - gotowe przepisy na korzystanie z Photoshopa. Nie oznacza to jednak, że musisz zrezygnować z własnej kreatywności. Wręcz przeciwnie - umiejętność posługiwania się konkretnymi narzędziami pozwala na eksperymentowanie i zachęca do twórczych działań.
- Druk pkt
Niedostępna
-
W książce "Photoshop CS2/CS2 PL. Klatka po klatce" znajdziesz wszystko, co będzie Ci niezbędne do znalezienia swojej metody pracy -- od podstawowych informacji o korzystaniu z interfejsu użytkownika, poprzez zastosowania narzędzi i poleceń, aż do zaawansowanych zagadnień związanych z korekcją cyfrowych zdjęć i przygotowywaniem grafiki na strony WWW.
- Druk pkt
Niedostępna
-
"Po prostu Photoshop CS" to przewodnik po najnowszej wersji Photoshopa. Dzięki niemu poznasz wszystkie możliwości tej aplikacji, nauczysz się używać narzędzi, palet, okien dialogowych i filtrów programu.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Photoshop firmy Adobe to obecnie światowy standard, program numer jeden w dziedzinie obróbki obrazów rastrowych. Trudno wyobrazić sobie studio DTP, studio graficzne, czy pracę współczesnego fotografika bez Photoshopa. Wiele osób, które chciałyby go poznać, przeraża mnogość palet, menu, funkcji i opcji. Czy naprawdę Photoshop jest aż tak niedostępny
- Druk pkt
Niedostępna
-
QuarkXPress to program, który zdominował studia DTP. Przeciętny czytelnik nie zdaje sobie sprawy, że większość czasopism, które czyta, została złożona właśnie za pomocą Quarka. QuarkXPress, dzięki swojej elastyczności i ogromnym możliwościom, nadaje się zarówno do składania ogłoszeń reklamowych jak i do tworzenia wielotomowych wydawnictw. Nowa, pią
- Druk pkt
Niedostępna
-
"Po prostu Photoshop 6.0/6.0 CE" to nie tyle kolejny podręcznik do najpopularniejszego programu graficznego na rynku, co kompletne i rzetelne kompendium wiedzy dla tych, którzy pragną szybko i bezboleśnie rozpocząć przygodę z nową wersją Photoshopa.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka jest przeznaczona dla początkujących użytkowników. Jej zadaniem jest przekazywać wiedzę za pomocą jak najmniejszej ilości tekstu, a jak największej ilości obrazów. "Jeden obraz wart jest tysiąca słów". Przekonasz się, że to prawda, jeśli zapoznasz się z tą książką. Photoshop firmy Adobe to obecnie światowy standard, program numer jeden w dz
- Druk pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Szybki start
-
Ta książka jest doskonałym poradnikiem dla projektantów dynamicznych stron WWW. Szczególnie przydatna okaże się dla osób dopiero nabierających wprawy w programowaniu. W przejrzysty sposób opisano podstawy języków PHP oraz SQL. Przedstawiono zasady poprawnego konfigurowania serwerów PHP i MySQL. Uwzględniono zagadnienia dotyczące obsługi i usuwania błędów, a także przeprowadzania testów aplikacji. Szeroko potraktowano kwestie bezpieczeństwa aplikacji. Znalazło się tu również sporo informacji o integracji PHP z takimi technologiami jak JavaScript, jQuery, Perl czy Ajax. Przy tym wszystkim książka jest napisana w sposób bardzo przystępny, a liczne przykłady znakomicie ułatwiają zrozumienie prezentowanych treści.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W trakcie lektury zapoznasz się z zasadami tworzenia dokumentów XML. Nauczysz się zagnieżdżać elementy, dodawać atrybuty, stosować puste elementy oraz komentować tworzony dokument. W kolejnych rozdziałach poznasz prawdziwą potęgę formatu XML - transformacje za pomocą XSLT. Dzięki nim będziesz w stanie przekształcić dokument źródłowy w dowolnie skonstruowany dokument docelowy. Ponadto przekonasz się, do czego mogą być przydatne dokumenty DTD, które opisują format pliku XML. Na koniec będziesz miał okazję poznać najnowsze zalecenia W3C w zakresie XML oraz wiele praktycznych zastosowań tego formatu. Ta książka jest kompendium wiedzy na temat najistotniejszych zagadnień związanych z formatem XML. Warto mieć ją zawsze pod ręką!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Dzięki tej książce błyskawicznie poznasz możliwości JavaScriptu oraz zaczniesz stosować go w codziennej pracy. Znajdziesz tu wszystkie niezbędne informacje, począwszy od podstaw tworzenia interaktywnej witryny internetowej, a skończywszy między innymi na dodawaniu zaawansowanych funkcji, oferowanych przez bibliotekę jQuery. Już po krótkiej lekturze tchniesz życie w swoje strony internetowe, a jeśli poświęcisz trochę więcej czasu, bez problemu stworzysz efektowną aplikację internetową!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Najnowsza wersja CSS wprowadza wiele udogodnień, ułatwień i nowych możliwości. Wszystkie potrzebne informacje o wersji CSS3 znajdziesz właśnie w tej książce. W trakcie lektury poznasz historię kaskadowych arkuszy stylów, typy reguł oraz zasady ich tworzenia. Ponadto odkryjesz nowe możliwości języka HTML5 i przekonasz się, że ich wykorzystanie nie musi być trudne! Autor szczegółowo omawia sposoby selektywnej stylizacji, formatowania tekstów, wybierania kolorów oraz dostosowywania wyglądu tabel. Twoją szczególną ciekawość na pewno wzbudzi rozdział przedstawiający trzydzieści dwie najlepsze praktyki CSS. Dzięki nim Twoje arkusze będą jeszcze lepsze. Ta książka musi znaleźć się na półce każdego webmastera chcącego podążać za światowymi trendami!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Błyskawiczny kurs Photoshop Elements -- doskonałego narzędzia do obróbki zdjęć wykonanych aparatem cyfrowym Dzięki Adobe Photoshop Elements retuszowanie fotografii cyfrowych staje się łatwym zadaniem. Możesz stosować filtry, nadawać efekty i style, przygotowywać zdjęcia na potrzeby witryn WWW, tworzyć zdjęcia panoramiczne z kilku pojedynczych zdjęć
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka, którą trzymasz w ręku, to świetny podręcznik, cierpliwie wprowadzający w tajniki Adobe AIR. Liczne przykłady i opisy krok po kroku sprawiają, że AIR błyskawicznie i bezproblemowo odkrywa swe kolejne tajemnice. Dzięki lekturze dowiesz się, jak zainstalować środowisko deweloperskie oraz rozpocząć przygodę z Adobe AIR. W kolejnych rozdziałach zaznajomisz się ze sposobami tworzenia okien, menu oraz importu i eksportu danych. Ponadto nauczysz się wykonywać operacje na plikach i katalogach oraz sprawdzisz, jak połączyć się z bazą danych z poziomu Twojej aplikacji. "Adobe Air i Ajax. Szybki start" to wyczerpujący przewodnik, który sprawi, że zaczniesz swobodnie wykorzystywać możliwości środowiska Adobe AIR.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka ta pozwoli Ci błyskawicznie opanować podstawy pracy z ActionScript, a po jej przeczytaniu stworzenie aplikacji na platformie Flash nie powinno stanowić dla Ciebie żadnego problemu. Dzięki niej poznasz składnię ActionScript 3.0, sposób wykorzystania zmiennych, właściwości oraz funkcji i metod. Nauczysz się pracować z obiektami wyświetlania oraz reagować na zdarzenia. Ponadto dowiesz się, jak kontrolować oś czasu, a także używać pól tekstowych oraz klas Math i Date. ActionScript 3.0. Szybki start jest obowiązkową pozycją dla wszystkich osób chcących rozpocząć przygodę z ActionScript 3.0!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Bogato ilustrowana książka Joomla! Tworzenie stron WWW. Szybki start w zwięzły i przyjemny sposób wyczerpująco przedstawia metodykę pracy z tym systemem. W trakcie lektury dowiesz się, jak sprawnie zainstalować go i uruchomić oraz jakie zadania możesz wykonać jako administrator. Zaczniesz także swobodnie poruszać się po narzędziach dostępnych w panelu administracyjnym, po czym przejdziesz do bardziej zaawansowanych zagadnień, takich jak praca z modułami czy też modyfikacja ustawień globalnych. Dzięki temu bez trudu samodzielnie zbudujesz dynamiczną witrynę wraz z menu. Ponadto dowiesz się, jak rozbudować swoją witrynę i zaangażować użytkowników w rozwój publikowanych treści.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka Ruby. Szybki start zawiera wszystkie potrzebne wiadomości, podane tak, abyś szybko i sprawnie nauczył się tego języka — bez obciążania pamięci zbędnymi szczegółami czy niezrozumiałym technicznym żargonem. Zamieszczone tu instrukcje, z dodatkowymi objaśnieniami graficznymi, krok po kroku pokazują na przykład kod, jaki należy wpisać z klawiatury. Z podręcznikiem w ręku nauczysz się m.in. używać wątków, konfigurować bazę danych, instalować bibliotekę RubyGems i zarządzać nią. Reasumując — z tą książką możesz od razu zacząć pracę i korzystać z możliwości języka Ruby do realizacji wielu zadań programistycznych.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka PHP6 i MySQL 5. Dynamiczne strony WWW. Szybki start zawiera precyzyjny opis czynności oraz bogato ilustrowane zrzutami ekranu niezbędne wskazówki i wyjaśnienia, ułatwiające samodzielne zbudowanie dynamicznej strony internetowej. Dzięki temu podręcznikowi nauczysz się wyszukiwać i usuwać błędy w skryptach PHP, tworzyć formularze w języku HTML oraz zapobiegać atakom na Twoje witryny. Poznasz także podstawowe i zaawansowane techniki tworzenia różnych aplikacji (na przykład stron wielojęzycznych lub obsługujących fora dyskusyjne).
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Illustrator 10/10 CE. Szybki start" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Illustrator 10/10 CE. Szybki start" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Illustrator 10/10 CE. Szybki start" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Illustrator 10/10 CE. Szybki start (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Computer Arts 06/2003Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Adobe Illustrator to najpopularniejszy profesjonalny program służący do edycji grafiki wektorowej. Stał się on nieformalnym standardem w agencjach reklamowych, redakcjach i studiach graficznych. Illustrator jest rozbudowaną aplikacją o ogromnych możliwościach. Warto jednak włożyć trochę wysiłku, by go opanować. Dobra znajomość tego programu daje nie tylko ogromną satysfakcję, to także cenna i poszukiwana na rynku pracy umiejętność.
Książka "Illustrator 10/10 CE. Szybki start" jest doskonałym podręcznikiem dla początkujących grafików. Jak każda pozycja z serii "Szybki start" również i ta książka składa się z kilkudziesięciu rozdziałów, z których każdy przedstawia kolejne kroki, które należy wykonać, by osiągnąć zamierzony cel. Dodatkową zaletę stanowią liczne ilustracje. Z tą książką nie zgubisz się w labiryncie menu i palet Illustratora.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Illustrator 10 for Windows and Macintosh: Visual QuickStart Guide
- Tłumaczenie:
- Anna i Iwo Nowosielscy
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7993-2, 8371979932
- Data wydania książki drukowanej :
- 2003-05-19
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2120
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Illustrator
- Serie wydawnicze: Szybki start
Spis treści książki
- Narzędzia (23)
- Praca z paletą Toolbox (Paletą narzędziową) (23)
- Paleta Toolbox (Paleta narzędziowa) (24)
- Wydzielone paski narzędzi (25)
- Na ekranie (26)
- Ekran Illustratora: Windows (26)
- Ekran Illustratora: Mac OS (28)
- Menu Illustratora (30)
- Używanie okien dialogowych (32)
- Używanie palet (33)
- Paleta Color (Kolor) (34)
- Paleta Stroke (Obrys) (34)
- Paleta Swatches (Próbki) (35)
- Paleta Gradient (Gradient) (35)
- Paleta Character (Typografia) (36)
- Paleta Multiple Masters Design (Projekt MM) (36)
- Paleta Paragraph (Akapit) (37)
- Paleta Tab Ruler (Miarka tabulatora) (37)
- Paleta Layers (Warstwy) (38)
- Paleta Info (Info) (38)
- Paleta Align (Wyrównanie) (39)
- Paleta Transform (Transformacje) (39)
- Paleta Actions (Zadania) (40)
- Paleta Navigator (Nawigator) (40)
- Paleta Links (Połączenia) (41)
- Paleta Pathfinder (Filtry ścieżek) (41)
- Paleta Brushes (Pędzle) (42)
- Paleta Transparency (Przezroczystość) (42)
- Paleta Styles (Style) (43)
- Paleta Appearance (Wygląd) (43)
- Paleta SVG Interactivity (Interakcyjność SVG) (44)
- Paleta Attributes (Atrybuty) (44)
- Paleta Document Info (Info o dokumencie) (44)
- Paleta Magic Wand (Różdżka) (45)
- Paleta Symbols (Symbole) (45)
- Słowniczek (46)
- Mierzenie (49)
- Aby zmienić jednostki miary w aktualnym dokumencie (49)
- Cofanie kilku operacji (50)
- Menu kontekstowe (50)
- Wektory i rastry (51)
- Jak tworzone są obiekty (52)
- Słowo pisane (53)
- Narzędzia edycyjne (53)
- Jak wszystko nabiera kształtu (54)
- Kolorowanie (55)
- Jak wszystko jest ułożone (56)
- Kontrolowanie wyglądu (56)
- Na ekranie (57)
- Kiedy wszystko jest powiedziane i zrobione (57)
- Tworzenie nowych plików (59)
- Aby uruchomić Illustratora (Windows) (59)
- Aby uruchomić Illustratora (Mac OS) (60)
- Aby utworzyć nowy dokument (61)
- Aby zmienić wymiary obszaru rysunku (62)
- Aby utworzyć stronę w układzie poziomym (63)
- Aby zmienić położenie przestrzeni wydruku w obszarze rysunku (64)
- Aby utworzyć poziomy obszar rysunku (64)
- Aby podzielić obszar rysunku na wiele stron (64)
- Zapisywanie plików (66)
- Aby zapisać plik w formacie Adobe Illustratora (.ai) (66)
- Aby zapisać istniejący plik (68)
- Aby zapisać kopię istniejącego pliku (68)
- Aby przywrócić ostatnio zapisaną wersję pliku (68)
- Aby zapisać plik jako EPS (69)
- Aby zapisać plik jako Adobe PDF (72)
- Otwieranie plików (75)
- Aby otworzyć plik Illustratora (75)
- Zakończenie pracy z programem (76)
- Aby zamknąć plik (76)
- Aby zakończyć pracę Illustratora (76)
- Zmiana widoków (77)
- Aby wykorzystać paletę Navigator (Nawigator) do zmiany stopnia powiększenia obrazka (77)
- Aby wybrać ustalony stopień powiększenia (78)
- Aby zmienić stopień powiększenia za pomocą narzędzia Zoom (Lupka) (79)
- Aby zmienić stopień powiększenia za pomocą klawiatury (79)
- Aby zmienić widok (80)
- Aby określić specjalne ustawienia widoku (81)
- Aby wybrać specjalne ustawienia widoku (81)
- Aby zmienić nazwę lub usunąć specjalne ustawienia widoku (81)
- Aby pokazać ilustrację w dwóch oknach (82)
- Aby zmienić tryb wyświetlania ekranu (83)
- Poruszanie się po dokumencie (83)
- Aby za pomocą narzędzia Hand (Rączka) przesunąć ilustrację w jej oknie (83)
- Aby przesunąć ilustrację w jej oknie za pomocą palety Navigator (Nawigator) (84)
- Usuwanie obiektów (85)
- Aby usunąć jeden obiekt (85)
- Aby usunąć grupę obiektów (85)
- Rysowanie obiektów geometrycznych (86)
- Aby utworzyć prostokąt lub elipsę metodą przeciągania (86)
- Aby utworzyć prostokąt lub elipsę, określając wymiary (86)
- Aby utworzyć zaokrąglony prostokąt (87)
- Aby zaokrąglić narożniki istniejącego obiektu (88)
- Aby utworzyć wielokąt za pomocą kliknięć (88)
- Aby utworzyć wielokąt za pomocą przeciągania (89)
- Aby kliknięciem utworzyć gwiazdę (89)
- Aby utworzyć gwiazdę metodą przeciągania (90)
- Aby utworzyć flarę, wprowadzając wartości (91)
- Aby utworzyć flarę, korzystając z aktualnych ustawień Flare Tool Options (Opcje narzędzia Flara) (91)
- Aby utworzyć flarę metodą przeciągania (92)
- Aby edytować flarę (92)
- Aby rysować za pomocą narzędzia Line Segment (Segment linii) (93)
- Aby narysować odcinek linii wpisując wartości (93)
- Aby narysować odcinek krzywej (94)
- Aby narysować odcinek łuku, wpisując jego parametry (94)
- Aby utworzyć spiralę, wpisując wartości (95)
- Aby utworzyć spiralę metodą przeciągania (95)
- Aby utworzyć siatkę prostokątną metodą przeciągania (96)
- Aby utworzyć siatkę prostokątną, wprowadzając wartości (97)
- Aby utworzyć siatkę polarną metodą przeciągania (97)
- Aby utworzyć siatkę polarną, wprowadzając wartości (98)
- Szkicowanie (99)
- Aby rysować za pomocą narzędzia Pencil (Ołówek) (99)
- Aby wybrać ustawienia narzędzia Pencil (Ołówek) (100)
- Zaznaczanie (101)
- Sześć narzędzi zaznaczania (101)
- Aby zaznaczyć obiekt lub obiekty (103)
- Aby dodać lub usunąć zaznaczenie obiektów (103)
- Aby zaznaczyć punkty kontrolne lub odcinki (104)
- Aby zaznaczyć za pomocą polecenia (105)
- Aby zaznaczyć, korzystając z narzędzia Lasso (Lasso) (106)
- Aby wybrać opcje narzędzia Magic Wand (Różdżka) (107)
- Aby posłużyć się narzędziem Magic Wand (Różdżka) (108)
- Aby zaznaczyć wszystkie obiekty na ilustracji (108)
- Aby usunąć zaznaczenie wszystkich obiektów (108)
- Aby usunąć wszystkie niezaznaczone obiekty i na odwrót (108)
- Przesuwanie (109)
- Aby przesunąć obiekt metodą przeciągania (109)
- Aby wykorzystać inteligentne linie pomocnicze do wyrównywania obiektów (110)
- Ukrywanie i blokowanie (112)
- Aby ukryć punkty kontrolne i linie kierunkowe obiektu lub obiektów (112)
- Aby ukryć lub wyświetlić punkty środkowe obiektów (112)
- Aby ukryć obiekt lub obiekty (113)
- Aby ponownie wyświetlić wszystkie ukryte obiekty (113)
- Aby zablokować obiekt lub obiekty (113)
- Aby odblokować wszystkie zablokowane obiekty (113)
- Kopiowanie (114)
- Aby skopiować obiekt metodą przeciągania (114)
- Aby skopiować obiekt przez przepychanie (114)
- Aby skopiować lub przesunąć obiekty z jednego dokumentu do drugiego za pomocą schowka (115)
- Aby rozmieścić kopie ścieżki (116)
- Podstawowe transformacje (117)
- Korzystanie z narzędzi transformacji (118)
- Aby korzystać z inteligentnych linii pomocniczych podczas obracania, skalowania lub pochylania obiektu (119)
- Aby obrócić obiekt, korzystając z okna dialogowego (120)
- Aby obrócić obiekt przez przeciąganie (120)
- Aby skalować obiekt, korzystając z okna dialogowego (121)
- Aby skalować obiekt przez przeciąganie (122)
- Aby odbić obiekt, korzystając z okna dialogowego (123)
- Aby odbić obiekt przez przeciąganie (123)
- Aby pochylić obiekt, korzystając z okna dialogowego (124)
- Aby pochylić obiekt przez przeciąganie (124)
- Aby transformować obiekt, korzystając z obwiedni (125)
- Aby przywrócić wyjściowy kształt obwiedni (125)
- Aby korzystać z narzędzia Free Transform (Przekształcanie swobodne) (126)
- Aby wykonać wiele transformacji za pomocą polecenia Transform Each (Transformuj każdy) (127)
- Aby korzystać z okna dialogowego Transform Effect (Efekt transformacji) do przypisywania efektów, które można edytować (128)
- Tworzenie ewolucji (129)
- Ewolucje żyją! (129)
- Aby dokonać ewolucji obiektów, korzystając z polecenia Make Blend (Utwórz ewolucję) (130)
- Aby usunąć ewolucję (130)
- Aby wybrać lub zmienić opcje ewolucji (131)
- Edycja ewolucji (132)
- Aby odwrócić kolejność obiektów ewolucji w stosie (133)
- Aby zmienić położenie obiektów w ewolucji (133)
- Aby tworzyć ewolucje obiektów za pomocą narzędzia Blend (Ewolucje) (134)
- Aby zastosować istniejącą ewolucję do ścieżki (135)
- Skorzystaj z ewolucji, aby utworzyć efekt 3D (136)
- Elementy tworzące ścieżkę (137)
- Narożniki i krzywizny (138)
- Aby przesunąć punkt kontrolny lub odcinek (138)
- Aby zmienić kształt odcinka krzywej (138)
- Aby zamienić narożny punkt kontrolny w wygładzony punkt kontrolny (139)
- Aby zamienić wygładzony punkt kontrolny w narożny punkt kontrolny (140)
- Aby załamać krzywą do środka (140)
- Dodawanie punktów (141)
- Aby dodać punkty do ścieżki (141)
- Aby dodać punkty kontrolne do ścieżki za pomocą polecenia (142)
- Aby dodać fragment do otwartej ścieżki przy użyciu narzędzia Pencil (Ołówek) (143)
- Aby dodać fragment do ścieżki narysowanej za pomocą pędzla przy wykorzystaniu narzędzia Paintbrush (Pędzel) (143)
- Aby dodać odcinek do otwartej ścieżki (143)
- Usuwanie punktów (144)
- Aby usunąć punkt kontrolny ze ścieżki (144)
- Szybka zmiana kształtu obiektów (145)
- Aby usunąć fragment ścieżki za pomocą narzędzia Erase (Gumka) (145)
- Aby zmienić kształt ścieżki za pomocą narzędzia Pencil (Ołówek) albo Paintbrush (Pędzel) (145)
- Aby wygładzić fragment istniejącej ścieżki (146)
- Aby wybrać ustawienia narzędzia Smooth (Gładzik) (146)
- Aby zastosować efekt Zig Zag (Zygzak) (147)
- Aby skorzystać z narzędzia Twist (Skręcanie) (147)
- Aby korzystać z narzędzia Reshape (Przekształcanie) (148)
- Narysuj pędzel za pomocą narzędzia Reshape (Przekształcanie) (149)
- Uśrednianie punktów (150)
- Aby uśrednić punkty (150)
- Łączenie (151)
- Aby połączyć dwa punkty końcowe (151)
- Aby połączyć obiekty, korzystając z polecenia (153)
- Plastry i kostki (154)
- Aby podzielić ścieżkę (154)
- Aby podzielić ścieżkę przez usunięcie punktu lub odcinka (154)
- Aby przecinać obiekty za pomocą polecenia Divide Objects Below (Podziel obiekty poniżej) (155)
- Aby pociąć obiekt na oddzielne ścieżki (156)
- Zmień kwadrat w gwiazdę (157)
- Mieszanie i stosowanie kolorów (159)
- Wypełnienia i obrysy (159)
- Szybki start - przeciąganie koloru (160)
- Aby zastosować białe lub czarne wypełnienie albo obrys (160)
- Palety używane podczas kolorowania (161)
- Podstawowe etapy nakładania koloru (162)
- Aby zapisać aktualny kolor wypełnienia lub obrysu w postaci próbki (162)
- Kolory do druku (163)
- Kolor Global (Ogólny) (164)
- Kolory na potrzeby sieci (164)
- Aby wybrać wypełnienie lub obrys ścieżki przed lub po jej utworzeniu (165)
- Aby zmienić tryb koloru dokumentu (166)
- Aby zdefiniować kolor rozbarwiany (167)
- Skróty wykorzystywane przy edycji kolorów (168)
- Przyciski Color (Kolor), Gradient (Gradient) i None (Żadne) (168)
- Aby dodać kolory z systemu dopasowania barw lub z palety sieciowej do palety Swatches (Próbki) (169)
- Zmiana atrybutów obrysu (170)
- Aby zmienić grubość obrysu (170)
- Aby utworzyć obrys linią przerywaną (171)
- Aby zmodyfikować łączenia i (lub) zakończenia obrysu (172)
- Korzystanie z palety Swatches (Próbki) (173)
- Aby wybrać opcje wyświetlania próbek (173)
- Aby załadować próbki z jednego pliku programu Illustrator do drugiego (174)
- Aby przywrócić próbki domyślne do palety Swatches (Próbki) (175)
- Aby usunąć próbki (176)
- Aby przesunąć próbkę lub próbki (177)
- Aby powielić próbkę (177)
- Rozwiązywanie konfliktów próbek (178)
- Aby łączyć próbki kolorów dodatkowych (178)
- Zmiana kolorów (179)
- Aby zaznaczyć obiekty o tych samych atrybutach koloru (179)
- Aby odwrócić kolory (179)
- Aby zamienić próbkę globalnie (180)
- Aby edytować kolor globalnie (180)
- Aby zmodyfikować lub przekonwertować kolory (181)
- Aby przekonwertować kolory obiektu na inny tryb (181)
- Aby posłużyć się narzędziem Paint Bucket (Wiadro z farbą) (182)
- Aby wybrać atrybuty koloru pobierane przez narzędzie Eyedropper (Kroplomierz) lub stosowane przez narzędzie Paint Bucket (Wiadro z farbą) (182)
- Aby posłużyć się narzędziem Eyedropper (Kroplomierz) (183)
- Aby nasycić lub rozjaśnić kolory (184)
- Aby dokonać ewolucji kolorów wypełnienia pomiędzy obiektami (184)
- Aby przekonwertować kolor rozbarwiany na kolor dodatkowy i na odwrót (185)
- Aby pokolorować jednobitowy obrazek TIFF (185)
- Tworzenie wzorów wypełnienia (186)
- Aby utworzyć wzór wypełnienia (186)
- Aby zdefiniować wzór wypełnienia za pomocą prostokąta (186)
- Aby zmodyfikować wzór wypełnienia (187)
- Aby utworzyć geometryczny wzór wypełnienia (188)
- Aby rozwinąć wzór wypełnienia w pojedyncze obiekty (188)
- Rysowanie za pomocą narzędzia Pen (Pióro) (189)
- Co robi narzędzie Pen (Pióro) (189)
- Aby narysować obiekt o prostych bokach za pomocą narzędzia Pen (Pióro) (190)
- Aby narysować ciągłe krzywe za pomocą narzędzia Pen (Pióro) (191)
- Aby skonwertować punkty wygładzone na narożne podczas rysowania (193)
- Aby skonwertować punkty w istniejącym obiekcie (194)
- Aby skonwertować prostokąt na maskę na bal kostiumowy (195)
- Warstwa na warstwie (197)
- Aby wybrać opcje palety Layers (Warstwy) (198)
- Tworzenie warstw (199)
- Aby utworzyć nową warstwę główną (199)
- Aby utworzyć podwarstwę (200)
- Aby utworzyć grupę (201)
- Aktywowanie warstw (202)
- Aby aktywować warstwę, podwarstwę, grupę lub obiekt (202)
- Aby aktywować wiele elementów (203)
- Aby deaktywować wszystkie warstwy (203)
- Zaznaczanie obiektów (204)
- Aby zaznaczyć wszystkie obiekty na warstwie (204)
- Aby usunąć zaznaczenie wszystkich obiektów na warstwie (204)
- Aby zaznaczyć jeden obiekt (204)
- Aby zaznaczyć liczne obiekty na różnych warstwach (205)
- Praca z grupami (205)
- Aby zaznaczyć wszystkie obiekty w grupie (205)
- Aby zaznaczyć niektóre obiekty w grupie (207)
- Aby usunąć zaznaczenie jednego obiektu w grupie (207)
- Aby skopiować jeden obiekt w grupie (207)
- Aby umieścić istniejący obiekt (lub grupę) w grupie (208)
- Aby dodać nowy obiekt do grupy (209)
- Aby rozgrupować grupę (209)
- Zmiana położenia w stosie (210)
- Aby zmienić położenie warstwy, grupy lub obiektu w stosie (210)
- Aby zmienić położenie obiektu w stosie na przed lub za innym obiektem (211)
- Aby zmienić położenie w stosie za pomocą polecenia (211)
- Powielanie (212)
- Aby powielić warstwę, podwarstwę lub obiekt (212)
- Aby skopiować obiekty pomiędzy warstwami (212)
- Usuwanie (213)
- Aby usunąć warstwę, podwarstwę, grupę lub obiekt (213)
- Określanie opcji warstwy (214)
- Aby wybrać opcje warstwy lub obiektu (214)
- Aby zablokować lub odblokować warstwy albo obiekty (216)
- Aby wyświetlić lub ukryć warstwy albo obiekty (217)
- Aby zmienić widok warstwy głównej (218)
- Aby wyświetlić wszystkie warstwy główne poza jedną w widoku Outline (Obrysowanie) (218)
- Aby utworzyć warstwę-szablon (219)
- Zarządzanie warstwami (220)
- Aby odnaleźć obiekt na palecie Layers (Warstwy) (220)
- Aby przesunąć warstwy, podwarstwy, grupy lub obiekty do nowej warstwy (220)
- Aby przesunąć obiekty do nowych, oddzielnych warstw (221)
- Łączenie i spłaszczanie (223)
- Aby połączyć warstwy, podwarstwy, grupy i obiekty (223)
- Aby spłaszczyć obszar roboczy (224)
- Obrysowywanie (225)
- Aby skorzystać z narzędzia Auto Trace (Auto-obrys) (225)
- Aby ręcznie obrysować litery (226)
- Aby ręcznie obrysować obrazek (228)
- Tworzenie tekstu (229)
- Narzędzia tekstowe (229)
- Co trzeba wiedzieć o czcionkach (230)
- Aby utworzyć tekst samodzielny (230)
- Aby utworzyć prostokąt tekstu (231)
- Aby wpisać tekst do obiektu (232)
- Aby zmienić cały blok poziomego tekstu na pionowy i na odwrót (232)
- Aby umieścić tekst wzdłuż ścieżki obiektu (233)
- Aby dostosować położenie tekstu na ścieżce (233)
- Importowanie tekstu (234)
- Aby importować tekst (234)
- Łączenie tekstu (235)
- Jeśli tekst mieści się w ramce (235)
- Aby przelać nadmiar tekstu do innego obiektu (235)
- Aby zmienić kolejność, w jakiej tekst przepływa z jednego obiektu do drugiego (235)
- Aby przelać nadmiar tekstu do kopii istniejącego obiektu (236)
- Aby rozłączyć dwa lub więcej obiektów tekstowych (236)
- Aby usunąć jeden obiekt tekstowy z ciągu, nie przerywając przepływu tekstu (236)
- Kopiowanie tekstu (237)
- Aby skopiować tekst i jego obiekt pomiędzy dokumentami programu Illustrator albo pomiędzy programami Illustrator i Photoshop (237)
- Aby przenieść tekst z jednego obiektu do drugiego (237)
- Tworzenie konturów (238)
- Aby utworzyć kontury tekstu (238)
- Tekst na kole (239)
- Zaznaczanie tekstu (241)
- Aby zaznaczyć tekst wraz z obiektem (242)
- Aby zaznaczyć wyłącznie obiekt tekstowy (243)
- Aby zaznaczyć tekst bez obiektu (243)
- Stosowanie atrybutów tekstu (244)
- Palety kontrolujące wygląd tekstu (244)
- Aby wybrać czcionkę (245)
- Aby zmienić rozmiar tekstu (246)
- Aby zmienić wielkość interlinii za pomocą palety Character (Typografia) (247)
- Aby zmienić interlinię za pomocą klawiatury (248)
- Aby zmienić kerning lub światło tekstu (248)
- Aby zmienić wielkość liter (249)
- Aby dostosować tekst do kontenera (250)
- Aby skalować tekst poziomo i (lub) pionowo (250)
- Aby przywrócić zwykłe skalowanie (250)
- Aby przesunąć linię bazową tekstu (251)
- Aby wysunąć znaki interpunkcyjne (251)
- Aby zmienić wyrównanie akapitu (252)
- Aby zmienić wcięcie akapitu (253)
- Aby dostosować odstępy między akapitami (254)
- Przetwarzanie tekstu (255)
- Aby znaleźć i zastąpić tekst (255)
- Aby sprawdzić pisownię (256)
- Aby edytować słownik zdefiniowany przez użytkownika (257)
- Aby wyeksportować tekst (258)
- Aby odnaleźć i zastąpić czcionkę (258)
- Układ tekstu (260)
- Aby ułożyć tekst w połączone rzędy i kolumny (260)
- Aby utworzyć inteligentną interpunkcję (261)
- Aby włączyć funkcję automatycznego dzielenia wyrazów (262)
- Aby wstawić tabulatory do tekstu (263)
- Aby ustawić lub zmodyfikować niestandardowe pozycje tabulacji (264)
- Kopiowanie atrybutów tekstu (265)
- Aby skopiować atrybuty za pomocą narzędzia Eyedropper (Kroplomierz) lub Paint Bucket (Wiadro z farbą) (265)
- Aby wybrać atrybuty wskazane przez Eyedropper (Kroplomierz) lub zastosowane przez Paint Bucket (Wiadro z farbą) (266)
- Efekty specjalne związane z tekstem (266)
- Aby oblać obiekt tekstem (266)
- Aby utworzyć tekst z cieniem (267)
- Aby pochylić blok tekstu (268)
- Otwieranie i umieszczanie obrazków w dokumencie (269)
- Jak pozyskiwać obrazki (269)
- Aby otworzyć plik w programie Illustrator (271)
- Aby otworzyć plik za pomocą programu Mac OS Finder lub Windows Explorer (272)
- Aby umieścić obrazek z innej aplikacji w dokumencie programu Illustrator (272)
- Aby wyświetlić umieszczony obrazek w widoku Outline (Obrysowanie) (273)
- Ponowne otwarcie pliku zawierającego dołączone obrazki (273)
- Z programu Photoshop do programu Illustrator (274)
- Dołączanie obrazków (276)
- Aby edytować dołączony obrazek w aplikacji, w której został utworzony (276)
- Aby zastąpić dołączony obrazek innym (277)
- Aby odszukać dołączony obrazek w pliku programu Illustrator (277)
- Aby obejrzeć informację o pliku dołączonego obrazka (278)
- Aby wybrać opcje wyświetlania palety Links (Połączenia) (278)
- Aby zaktualizować zmodyfikowany obrazek dołączony (279)
- Aby skonwertować połączony obrazek na osadzony (280)
- Przeciągnij i upuść (281)
- Aby przeciągnąć i upuścić obiekt (281)
- Używanie pędzli (283)
- Aby rysować za pomocą narzędzia Paintbrush (Pędzel) (284)
- Aby wybrać preferencje narzędzia Paintbrush (Pędzel) (284)
- Aby zastosować pociągnięcie pędzla do istniejącej ścieżki (285)
- Aby dodać pędzle z innych bibliotek (286)
- Aby usunąć pociągnięcie pędzla z obiektu (287)
- Aby skonwertować pociągnięcie pędzla na ścieżki z konturami (287)
- Aby wybrać opcje wyświetlania pędzla (288)
- Tworzenie i modyfikacja pędzli (288)
- Aby utworzyć lub zmodyfikować pędzel punktowy (288)
- Aby utworzyć lub zmodyfikować pędzel kaligraficzny (290)
- Aby utworzyć lub zmodyfikować pędzel artystyczny (292)
- Aby usunąć pędzel z palety Brushes (Pędzle) (293)
- Aby utworzyć płytki pędzla wzorku (294)
- Aby utworzyć pędzel wzorku (295)
- Aby edytować pędzel wzorku za pomocą okna dialogowego jego opcji (296)
- Aby ręcznie edytować pędzel punktowy, artystyczny lub wzorku (297)
- Aby utworzyć nową bibliotekę pędzli (298)
- Aby zmienić opcje pociągnięcia dla pojedynczego obiektu (299)
- Aby powielić pędzel (300)
- Korzystanie z palety Symbols (Symbole) (301)
- Aby umieścić klony symbolu w dokumencie pojedynczo (302)
- Aby zmienić sposób wyświetlania palety Symbols (Symbole) (303)
- Aby korzystać z symboli pochodzących z innych bibliotek (303)
- Aby zastosować inny symbol do istniejącego klonu (304)
- Aby utworzyć symbol z obiektu znajdującego się w obszarze twojego rysunku (304)
- Aby określić lub zmienić nazwę symbolu (305)
- Aby usunąć symbol (305)
- Aby zmodyfikować klony (306)
- Aby powielić symbol (306)
- Aby zredefiniować symbol (307)
- Korzystanie z narzędzi symboli (308)
- Aby skorzystać z narzędzia Symbol Sprayer (Rozpylanie symboli) (308)
- Aby wybrać ogólne właściwości narzędzi symboli (309)
- Aby wybrać opcje narzędzia Symbol Sprayer (Rozpylanie symboli) (310)
- Aby dodać klony do zestawu (311)
- Aby posłużyć się narzędziem Symbol Shifter (Przesuwanie symboli) (312)
- Aby wybrać opcje narzędzia Symbol Shifter (Przesuwanie symboli) (312)
- Aby posłużyć się narzędziem Symbol Scruncher (Rozsuwanie symboli) (313)
- Aby wybrać opcje narzędzia Symbol Scruncher (Rozsuwanie symboli) (313)
- Aby posłużyć się narzędziem Symbol Sizer (Rozmiary symboli) (314)
- Aby wybrać opcje narzędzia Symbol Sizer (Rozmiary symboli) (314)
- Aby posłużyć się narzędziem Symbol Spinner (Obracanie symboli) (315)
- Aby wybrać opcje narzędzia Symbol Spinner (Obracanie symboli) (315)
- Aby skorzystać z narzędzia Symbol Stainer (316)
- Aby wybrać opcje narzędzia Symbol Stainer (Kolorowanie symboli) (316)
- Aby posłużyć się narzędziem Symbol Screener (Wyszarzanie symboli) (317)
- Aby wybrać opcje narzędzia Symbol Screener (Wyszarzanie symboli) (317)
- Aby skorzystać z narzędzia Symbol Styler (Stylizacja symboli) (318)
- Aby wybrać opcje narzędzia Symbol Styler (Stylizacja symboli) (318)
- Aby rozwinąć klon lub zestaw symboli (320)
- Tryby kształtu (321)
- Przyciski trybu kształtów (322)
- Aby rozwinąć kształt złożony (322)
- Aby rozbić kształt złożony (323)
- Filtry ścieżek (323)
- Aby zmienić obrys lub ścieżkę otwartą w obiekt z wypełnieniem (325)
- Ścieżki złożone (325)
- Aby utworzyć ścieżkę złożoną (325)
- Aby dodać obiekt do ścieżki złożonej (327)
- Aby odwrócić wypełnienie obiektu w ścieżce złożonej (327)
- Zasady wypełnienia (327)
- Aby rozbić ścieżkę złożoną (328)
- Podstawowe wiadomości o gradientach (329)
- Aby wypełnić obiekt gradientem (330)
- Aby utworzyć i zapisać dwukolorowy gradient (331)
- Aby przypisać nowe kolory do gradientu (332)
- Aby dodać kolory do gradientu (333)
- Aby wykorzystać narzędzie Gradient (Gradient) (334)
- Aby rozciągnąć gradient na wiele obiektów (335)
- Siatki gradientu (336)
- Co to jest siatka gradientu? (336)
- Bloki tworzące siatkę (336)
- Aby skonwertować obiekt na siatkę gradientu za pomocą narzędzia Mesh (Siatka) (337)
- Aby skonwertować obiekt na siatkę gradientu za pomocą polecenia (338)
- Aby zmienić kolor siatki gradientu (339)
- Aby dodać punkty lub linie siatki (340)
- Aby dodać lub usunąć kwadratowe punkty (340)
- Aby usunąć punkt siatki (341)
- Aby zmienić kształt linii siatki (341)
- Aby rozdzielić standardowy gradient na oddzielne obiekty (342)
- Aby rozszerzyć radialny lub liniowy gradient w siatkę gradientu (342)
- Wykorzystywanie opcji wyglądu (343)
- Opcje wyglądu i warstwy (344)
- Aby przypisać opcje wyglądu grupie lub warstwie (344)
- Znaczenie ikon (345)
- Aby skopiować lub przesunąć atrybuty wyglądu za pomocą palety Layers (Warstwy) (345)
- Aby zastosować atrybuty wyglądu (346)
- Aby edytować lub zmienić kolejność atrybutów wyglądu (347)
- Aby poddać edycji atrybut wyglądu obrysu i wypełnienia (347)
- Aby usunąć pociągnięcie pędzla z atrybutu obrysu (348)
- Aby zastosować kilka atrybutów wypełnienia lub obrysu (348)
- Aby powielić atrybut wyglądu (349)
- Aby usunąć atrybut wyglądu (349)
- Aby usunąć wszystkie atrybuty wyglądu z pozycji (350)
- Aby wybrać opcje wyglądu dla nowego obiektu (350)
- Ewolucje i atrybuty wyglądu (351)
- Wykorzystywanie stylów (352)
- Aby wybrać widok dla palety Styles (Style) (353)
- Aby zastosować styl do obiektu (354)
- Aby zastosować styl do warstwy, podwarstwy lub grupy (354)
- Aby skopiować styl lub atrybut wyglądu z jednego obiektu do drugiego (355)
- Aby zerwać połączenie pomiędzy stylem a warstwą, podwarstwą, grupą lub obiektem (356)
- Aby utworzyć nowy styl, korzystając z obiektu (356)
- Aby powielić styl (357)
- Aby edytować styl (358)
- Aby połączyć style (359)
- Aby usunąć styl z palety Styles (Style) (359)
- Aby dodać styl z biblioteki lub innego dokumentu do palety Styles (Style) (360)
- Aby utworzyć bibliotekę stylów (361)
- Aby rozszerzyć atrybuty wyglądu obiektu (362)
- Maski tnące (364)
- Aby utworzyć maskę tnącą (364)
- Aby zaznaczyć całą grupę tnącą (365)
- Aby zaznaczyć pojedynczą ścieżkę tnącą lub zamaskowany obiekt (365)
- Aby zaznaczyć wszystkie maski tnące na ilustracji (365)
- Aby dodać obiekt do grupy tnącej (365)
- Aby zmienić położenie zamaskowanego obiektu w obrębie jego grupy tnącej (366)
- Aby skopiować zamaskowany obiekt (366)
- Aby zablokować grupę tnącą lub obiekt wchodzący w jej skład (366)
- Aby usunąć maskę z obiektu (367)
- Aby zmienić kolor ścieżki tnącej (367)
- Aby rozbić grupę tnącą (368)
- Aby rozbić zestaw tnący (368)
- Przezroczystość (369)
- Aby zmienić przezroczystość lub tryb mieszania obiektu, grupy albo warstwy (370)
- Aby zmienić krycie lub tryb mieszania tylko wypełnienia lub tylko obrysu obiektu (370)
- Tryby mieszania (371)
- Aby ograniczyć efekt trybu mieszania do określonych obiektów (373)
- Aby wyłączyć wzajemne przenikanie się obiektów w grupie (374)
- Aby wyłączyć opcję Knockout Group (Grupa odcinania) (374)
- Aby wyświetlić (ukryć) siatkę przezroczystości (375)
- Aby wybrać preferencje siatki przezroczystości (375)
- Aby spłaszczyć obiekty i zachować wygląd przezroczystości (376)
- Maski krycia (377)
- Aby utworzyć maskę krycia (377)
- Aby wybrać ustawienie Clip (Odetnij) dla maski krycia (378)
- Aby odwrócić maskę krycia (378)
- Aby zmienić kształt lub edytować krycie obiektu maskującego (379)
- Aby zmiękczyć krawędzie obiektu maskującego (379)
- Aby przesuwać obiekty maski niezależnie od siebie (380)
- Aby tymczasowo wyłączyć maskę (380)
- Aby zwolnić maskę krycia (381)
- Aby wykorzystać maskę krycia w obrębie grupy lub warstwy (381)
- Aby utworzyć cień (382)
- Aby zastosować polecenia Hard Mix (Mieszanie twarde) i Soft Mix (Mieszanie miękkie) (384)
- Narzędzia upłynniania (385)
- Aby wybrać globalne wymiary pędzla (386)
- Aby wybrać opcje pojedynczego narzędzia upłynniania (388)
- Aby skorzystać z narzędzi Warp (Wypaczanie), Pucker (Wklęśnięcie) lub Bloat (Wybrzuszenie) (389)
- Aby wykorzystać narzędzie Twirl (Wirówka) (390)
- Aby skorzystać z narzędzia Scallop (Ścieg ozdobny), Crystallize (Krystalizacja) lub Wrinkle (Marszczenie) (390)
- Koperty (392)
- Aby utworzyć kopertę z siatką (393)
- Aby utworzyć kopertę wypaczenia (394)
- Aby utworzyć kopertę z dowolnej ścieżki (395)
- Aby edytować kopertę (396)
- Aby edytować obiekty wewnątrz koperty (397)
- Aby zwolnić kopertę (398)
- Aby rozwinąć kopertę (398)
- Aby wybrać opcje koperty (399)
- Efekty i filtry (401)
- Korzystanie z efektów (401)
- Korzystanie z filtrów (402)
- Stosowanie efektów i filtrów (403)
- Aby zastosować efekt (404)
- Aby edytować efekt (404)
- Efekty Pathfinder (Filtry ścieżek) (405)
- Aby dodać do lub edytować efekt w stylu (406)
- Aby usunąć efekt z warstwy, obiektu lub stylu (406)
- Aby zastosować efekt Convert to Shape (Konwertuj na kształt) (407)
- Aby wykorzystywać żywe kształty z tekstem (408)
- Outline Object (Obrysuj obiekt) dla tekstu (408)
- Aby zastosować efekt Inner Glow (Blask wewnętrzny) lub Outer Glow (Blask zewnętrzny) (409)
- Aby zastosować efekt Add Arrowheads (Dodaj groty strzałek) (410)
- Wybrane efekty i filtry wektorowe (411)
- Aby gręplować lub skręcić obiekt (411)
- Aby wprowadzić nierówności (412)
- Aby zakręcić punkty ścieżki wokół środka obiektu (412)
- Aby obiekt był wklęsły lub wybrzuszony (413)
- Efekty i filtry rastrowe (413)
- Aby poddać rasteryzacji obiekt ścieżki (415)
- Aby zastosować filtr Object Mosaic (Mozaika obiektowa) (417)
- Ilustrowane zestawienie filtrów rastrowych (418)
- Filtry Pen and Ink (Pióro i tusz) (426)
- Aby zastosować filtr Pen and Ink (Pióro i tusz) (426)
- Aby utworzyć nowy wzór kreskowania (427)
- Aby edytować wzór kreskowania (428)
- Aby zapisać bibliotekę stylów kreskowania (428)
- Aby otworzyć bibliotekę kreskowania (428)
- Aby skonwertować obrazek kolorowy na obrazek kreskowany (429)
- Miarki i linie pomocnicze obiektów (431)
- Aby przesunąć początek miarki (431)
- Aby przywrócić domyślne położenie początku miarki (432)
- Aby wyświetlić (ukryć) linie pomocnicze (432)
- Aby utworzyć linię pomocniczą (432)
- Aby przekształcić obiekt w linię pomocniczą (433)
- Aby przekształcić linie pomocnicze obiektu z powrotem w obiekty (433)
- Aby zmienić jedną linię pomocniczą z powrotem w obiekt (433)
- Aby zablokować lub odblokować wszystkie linie pomocnicze (434)
- Aby zablokować (odblokować) jedną linię pomocniczą (434)
- Aby usunąć jedną linię pomocniczą (434)
- Aby usunąć wszystkie linie pomocnicze (434)
- Aby umieścić miarki wokół obiektu lub utworzyć równo rozmieszczone miarki (435)
- Korzystanie z siatki (436)
- Aby wyświetlić (ukryć) siatkę (436)
- Aby wykorzystać polecenie Snap to Grid (Skocz do siatki) (436)
- Aby zmienić wartość Constrain Angle (Ogranicz kąt) (436)
- Transformacje za pomocą wartości (437)
- Aby przesunąć obiekt na określoną odległość (437)
- Aby przesunąć, przeskalować, obrócić lub pochylić obiekt za pomocą palety Transform (Transformacje) (438)
- Wyrównywanie i rozmieszczanie (440)
- Aby wyrównać lub rozmieścić obiekty (440)
- Aby zmierzyć odległość za pomocą narzędzia Measure (Miarka) (442)
- Zadania i paleta Actions (Zadania) (443)
- Aby utworzyć nowy zestaw zadań (444)
- Aby nagrać zadanie (444)
- Aby wstawić pozycję menu do listy poleceń zadania (445)
- Aby wstawić polecenie stop do istniejącego zadania (446)
- Aby nagrać polecenia w istniejącym zadaniu (447)
- Aby powtórzyć zadanie na obrazku (447)
- Aby wyeliminować lub włączyć polecenie podczas odtwarzania (448)
- Aby włączyć pauzę okna dialogowego polecenia (448)
- Aby ponownie nagrać wartości wpisywane w okno dialogowe (448)
- Aby przesunąć polecenie (449)
- Aby skopiować polecenie (449)
- Aby skopiować zadanie z jednego zestawu do drugiego (449)
- Aby usunąć zadanie lub polecenie (449)
- Aby włączyć jedno zadanie do drugiego (450)
- Aby zapisać zestaw zadań (451)
- Aby załadować zestaw zadań (451)
- Aby nagrać ścieżki do wstawiania (451)
- Gdy narzędzi nie można nagrać (452)
- Aby przywrócić zadania do zestawu domyślnego (452)
- Aby usunąć wszystkie zestawy zadań z palety (452)
- Aby zastąpić wszystkie aktualne zestawy zadań (452)
- Aby dodać notatkę do obiektu (453)
- Aby zaznaczyć w zadaniu obiekt z dołączoną notatką (453)
- Aby przetwarzać większą ilość plików lub folderów plików (454)
- Aby utworzyć własny plik startowy (455)
- Preferencje ogólne (456)
- Preferencje Type & Auto Tracing (Tekst i Auto-obrys) (458)
- Preferencje Units & Undo (Jednostki i Cofnij) (459)
- Preferencje Guides & Grid (Linie pomocnicze i siatka) (460)
- Preferencje Smart Guides & Slices (Inteligentne linie pomocnicze i odcięcia) (461)
- Preferencje Hyphenation (Dzielenie wyrazów) (462)
- Preferencje Plug-ins & Scratch Disks (Pluginy i dyski magazynujące) (463)
- Preferencje Files & Clipboard (Pliki i Schowek) (464)
- Wydruk plików (466)
- Aby drukować na czarno-białej lub kolorowej drukarce postscriptowej (466)
- Aby utworzyć linie cięcia (468)
- Aby usunąć linie cięcia utworzone za pomocą polecenia Crop Marks (Linie cięcia) (469)
- Aby utworzyć linie cięcia (469)
- Aby wydrukować (we fragmentach) ilustrację większą od rozmiaru papieru w drukarce (470)
- Rozwiązywanie problemów drukowania (471)
- Bardziej płynne ewolucje (473)
- Aby obniżyć rozdzielczość wyjściową dokumentu w celu ułatwienia drukowania (474)
- Aby wyświetlić informację o obiekcie lub całym dokumencie (475)
- Eksport plików (476)
- Aby zapisać w formacie wcześniejszej wersji Illustratora (476)
- Aby wyeksportować plik (477)
- Drugorzędne okna dialogowe eksportu (478)
- Aby wyeksportować plik w formacie Flash (481)
- Inne formaty plików (483)
- Wklejanie z Illustratora (484)
- Aby wyeksportować plik Illustratora do LiveMotion 1.0 (485)
- Drukowanie i eksport przezroczystości (487)
- Ustawienia rasteryzacji dla efektów (488)
- Przycinanie regionów złożonych (489)
- Spłaszczanie różnych rodzajów obiektów (489)
- Eksport plików Illustratora podsumowanie (491)
- Zarządzanie kolorem (492)
- Kalibracja (493)
- Aby skalibrować monitor (493)
- Aby wybrać predefiniowane ustawienie zarządzania kolorem (495)
- Wybieranie indywidualnych ustawień przestrzeni roboczej (495)
- Aby dostosować sposób zarządzania kolorem (497)
- Aby dostosować opcje konwersji (498)
- Aby zmienić profil koloru dokumentu (499)
- Aby wypróbować kolory (500)
- Eksport grafiki sieciowej (501)
- Wielkość obrazka (502)
- Aby określić właściwą objętość pliku (502)
- GIF (503)
- Głębia koloru (504)
- JPEG (504)
- Dithering (506)
- Brak wygładzania kontra wygładzanie (506)
- PNG-8 i PNG-24 (507)
- Cięcie (508)
- Aby utworzyć odcięcie dla obiektu lub tekstu (508)
- Aby utworzyć odcięcie niestandardowe (509)
- Aby wyświetlić lub ukryć odcięcia (509)
- Aby zaznaczyć odcięcie (509)
- Aby zmienić wielkość odcięcia (510)
- Aby przesunąć odcięcie (510)
- Aby powielić odcięcie (510)
- Aby połączyć kilka odcięć niestandardowych w jedno (510)
- Aby podzielić cięcie na mniejsze (511)
- Aby zmienić położenie odcięcia w stosie (511)
- Aby zablokować wszystkie cięcia (511)
- Aby zwolnić cięcie (511)
- Aby usunąć cięcie niestandardowe (511)
- Aby wybrać opcje odcięć (512)
- Optymalizacja (514)
- Aby optymalizować ilustrację w formacie GIF lub PNG-8 (516)
- Aby skorzystać z podglądów Save for Web (Zapisz dla Weba) (518)
- Aby zapisać ustawienia Save for Web (Zapisz dla Weba) (518)
- Pliki w formacie JPEG a kolory bezpieczne dla sieci (519)
- Aby optymalizować ilustrację w formacie JPEG (519)
- Aby zachować wielopoziomową przezroczystość w obrazku PNG-24 (521)
- Aby zmienić obszary nieprzezroczystego koloru na bezpieczne dla sieci (521)
- Aby optymalizować pod kątem wielkości pliku (522)
- Aby zmienić rozmiary obrazka wyjściowego (522)
- Aby obejrzeć podgląd potencjalnego ditheringu przeglądarki w optymalizowanym obrazku (523)
- SVG (524)
- Wskazówki dotyczące efektywnego wykorzystania formatu SVG (524)
- Aby zastosować efekt filtra SVG do obiektu (525)
- Optymalizuj jako SVG (525)
- Aby zapisać plik w formacie SVG lub SVGZ (526)
- Aby dodać interaktywność do obrazka SVG (527)
- Eksport warstw CSS (528)
- Aby wyeksportować obiekty Illustratora jako warstwy CSS (528)
- Mapy obrazków (529)
- Aby utworzyć mapę obrazka (529)
- Grafika sterowana za pomocą danych (530)
- Ustawienia rozbarwień kolorów (531)
- Aby przygotować plik do rozbarwień (532)
- Nadrukowywanie (532)
- Aby skorzystać z okna dialogowego Separation Setup (Ustawienia rozbarwień) (533)
- Tworzenie zalewek (537)
- Aby utworzyć zalewkę ręcznie (537)
- Aby ręcznie utworzyć zalewkę Choke (Zwężanie) (538)
- Aby ręcznie utworzyć zalewkę dla linii (538)
- Aby nadrukować określony procent czerni (539)
- Aby automatycznie utworzyć zalewki (540)
- Aby utworzyć zalewki na wypełnieniu i obrysie (obejście) (540)
- Dostosowywanie skrótów (553)
- Aby przypisać własne skróty (553)
- Aby wybrać, usunąć lub wydrukować zestaw klawiszy (554)
Rozdział 1. Interfejs Illustratora (23)
Rozdział 2. Zasady działania Illustratora (51)
Rozdział 3. Początek (59)
Rozdział 4. Widoki (77)
Rozdział 5. Podstawy edycji obiektów (85)
Rozdział 6. Zaznacz i kopiuj (101)
Rozdział 7. Transformacje (117)
Rozdział 8. Zmiana kształtu (137)
Rozdział 9. Wypełnienie i obrys (159)
Rozdział 10. Pióro (189)
Rozdział 11. Warstwy (197)
Rozdział 12. Tworzenie tekstu (229)
Rozdział 13. Stylizacja i edycja tekstu (241)
Rozdział 14. Importowanie grafiki (269)
Rozdział 15. Pędzle (283)
Rozdział 16. Symbole (301)
Rozdział 17. Ścieżki złożone (321)
Rozdział 18. Gradienty (329)
Rozdział 19. Wygląd i style (343)
Rozdział 20. Maski i przezroczystość (363)
Rozdział 21. Zniekształcanie (385)
Rozdział 22. Efekty i filtry (401)
Rozdział 23. Narzędzia precyzyjne (431)
Rozdział 24. Zadania (443)
Rozdział 25. Preferencje (455)
Rozdział 26. Wydruk i eksport (465)
Rozdział 27. Sieć (501)
Rozdział 28. Rozbarwienia (531)
Dodatek A Skróty klawiaturowe (541)
Skorowidz (555)
Helion - inne książki
-
Promocja Promocja 2za1
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Illustrator 10/10 CE. Szybki start Elaine Weinmann, Peter Lourekas (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.