×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców?

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Elinor Stutz
  • Niedostępna
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców? Elinor Stutz - okladka książki

Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców? Elinor Stutz - okladka książki

Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców? Elinor Stutz - audiobook MP3

Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców? Elinor Stutz - audiobook CD

Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
240
Druk:
oprawa miękka

Podręcznik sprzedaży "na grzeczną dziewczynkę"

My, kobiety, subtelniej i skuteczniej poruszamy się w sieci kontaktów międzyludzkich, zbliżamy do klientów, składamy oferty handlowe i wzbudzamy zaufanie. Dostrzegamy niuanse, których nasi (często gruboskórni) koledzy nie zauważają. Krótko mówiąc, mamy wszystko, co trzeba, aby bić handlowców płci męskiej na głowę.

Jeśli jesteś grzeczną dziewczynką, podbijasz świat pracowitością i sumiennością. Bycie grzeczną dziewczynką popłaca. I to, jak na ironię, popłaca właśnie w sprzedaży -- w świecie twardych zagrywek, manipulacji i ustawicznie nadużywanego zaufania. To właśnie tu -- jak nigdzie indziej w biznesie -- brakuje kobiecego ciepła i życzliwości. Z tej książki dowiesz się, jakie możliwości czekają grzeczną dziewczynkę w twardym świecie handlu:

  • sprzedawanie produktów nowych i nieznanych marek na rynku opanowanym przez gigantów,
  • pisanie e-maili i listów handlowych, których klient nie ma prawa odrzucić,
  • prezentacja handlowa grzecznej dziewczynki,
  • dostrzeganie ważnych sygnałów (umiejętność przejrzenia na wylot maski klienta),
  • zdobywanie sprzymierzeńców (konsekwentne i owocne poszerzanie sieci kontaktów),
  • łączenie technik sprzedaży z Twoim stylem osobowości.

"Grzeczna, wytrwała, skromna, pracowita, solidna, wiarygodna, świecąca przykładem, ambitna, niezawodna, pomocna, życzliwa, rozsądna i uczciwa... czy szefowie i klienci mogą chcieć od Ciebie więcej?"
Elinor Stutz

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint