Czempiony biznesu. Strategie trwałego sukcesu firm rodzinnych
- Wydawnictwo:
- SELF-PUBLISHER
- Ocena:
- Czas nagrania:
- 08:13:00
- Czyta:
- Zofia Walicka
- Audiobook w mp3
Opis
książki
:
Czempiony biznesu. Strategie trwałego sukcesu firm rodzinnych
Podręcznik rodzinnego biznesu, który powinien być przekazywany z pokolenia na pokolenie!
Tylko w 1/3 firm przywództwo jest skutecznie przekazywane następnemu pokoleniu. Jak zbudować rodzinne imperium? Książka zapewnia solidne, teoretyczne i praktyczne ramy do zrozumienia wyzwań, przed którymi stoją firmy rodzinne. Autorzy (Prof. Eric G. Flamholtz, Prof. Yvonne Randle) przez ponad 30 lat prowadzili konsultacje z ponad 250 firmami. Wyjaśniają, że sukces firmy rodzinnej zależy od „podwójnego” zarządzania, tj.: funkcjonalnością rodziny i infrastrukturą firmy.
Co zrobić, by rodzinny biznes stał się czempionem, czyli firmą rodzinną, która z sukcesem przeszła zmianę przywództwa z jednego pokolenia na drugie i która cały czas rozwija się i przynosi zyski? Heineken, Bank Santander, Samsung Electronics, Disney - to firmy zakorzenione w rodzinach. Dowiedz się co stoi za trwałym sukcesem znanych marek rodzinnych, poznaj metody, według których usprawnisz swoją firmę rodzinną.
W książce znajdziesz odpowiedzi na następujące pytania:
1. Jak zbudować trwałą przewagę konkurencyjną firmy rodzinnej?
2. W jaki sposób firma rodzinna może stawić czoło agresywnej konkurencji wielkich korporacji?
3. Czym różni się firma rodzinna od innych biznesów i jakie przewagi daje firmie rodzina? Jak je wykorzystywać?
4. Jakie są ciemne strony biznesów rodzinnych, jak zapobiegać kłopotom i jak zażegnywać wojny?
5. Jak traktować i wynagradzać członków rodziny pracujących w firmie?
6. Jak zaplanować sukcesję?
Poznasz:
1. ramowe zasady i pojęcia, które pozwolą Ci zrozumieć, co należy zrobić, żeby stać się firmą rodzinną – czempionem
2. koncepcje i narzędzia zarządcze
3. przykłady firm rodzinnych odnoszących sukcesy i tych, którym się to nie udało, przyczyny i wnioski
4. „ciemną stronę rodzinnego biznesu” - przypadki firm targanych konfliktami, które doprowadziły do bankructw,
5. 6 możliwych syndromów dysfunkcjonalności Twojej rodzinnej firmy
6. zestaw ankiet umożliwiających przeprowadzenie samooceny firmy rodzinnej Lektura zawiera wiele inspirujących wskazówek, jak pogodzić prowadzenie biznesu z funkcjonowaniem w rodzinie oraz jak zaangażować członków rodziny nie tyle w zarządzanie firmą, co w budowanie firmy zdolnej przetrwać wiele pokoleń.
Sam prowadzę firmę rodzinną i od początku skupiałem się na dążeniu do perfekcji, dlatego połączenie biznesu i rodziny jest dla mnie ciekawym wyzwaniem. Opisane w książce przykłady ciemnych stron funkcjonowania firm rodzinnych traktuję jako przestrogę i jednocześnie wskazówkę jak prowadzić swoją firmę na drodze do sukcesu. Tomasz Ciąpała, CEO & Founder, LANCERTO S.A
DARMOWA KONSULTACJA z Doradcą Inventity Foundation dla Czytelników Książki. Napisz do nas: biuro@inventity.net
Wybrane bestsellery
self publisher - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Czempiony biznesu. Strategie trwałego sukcesu firm rodzinnych Eric G.Flamholtz oraz Yvonne Randle (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.