Katalog książek

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63




© Helion 1991-2016

Lauret zaufanych opinii
Czas na e-biznes

Czas na e-biznes

Autor: 

Czas na e-biznes
Ocena:
   4/6  Opinie  (23)
Stron: 392
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka)
Wydawca: Onepress

Jak myślisz, ile można zarobić na stronie www?

  • Nowe modele e-biznesu -- programy partnerskie, aukcje internetowe, e-mailing
  • Zdobywanie popularności w sieci bez kosztownej reklamy
  • Rozwijanie e-biznesu w zgodzie z przepisami o prawach autorskich i danych osobowych

Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie -- ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć -- współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.

Jeśli jesteś człowiekiem czynu, gotowym połączyć swój pomysł, czas i pracę w jeden udany projekt e-biznesu, ta książka jest dla Ciebie. Dowiesz się z niej, jak:

  • pozycjonować stronę www w wyszukiwarkach,
  • stosować outsourcing (czyli co zlecić na zewnątrz przy zakładaniu e-biznesu),
  • tworzyć nagłówki, hasła i nazwy produktów w sieci,
  • zaplanować treść merytoryczną i oprawę wizualną strony www,
  • redagować skuteczne e-maile reklamowe,
  • kupować i stosować bazy adresowe.

Niech Twój e-biznes zarabia na Ciebie!

Rozdział 1. Podstawy e-biznesu (5)
  • 1.1. Podstawowe pojęcia w e-biznesie (5)
  • 1.2. 4 kluczowe elementy w biznesie (16)
Rozdział 2. Strategia w e-biznesie (23)
  • 2.1. 10 ulubionych strategii Jaya Abrahama (23)
  • 2.2. Strategia - siła, która prowadzi biznes (27)
  • 2.3. Modele e-biznesu (31)
  • 2.4. Mądre strategie w działalności e-commerce (39)
  • 2.5. Znajdź swoją niszę! (44)
Rozdział 3. Branding (49)
  • 3.1. Najpierw poznaj swojego klienta (49)
  • 3.2. Branding i pozycjonowanie (56)
  • 3.3. Świadomość marki niczego nie załatwia (59)
  • 3.4. Jak nazwać firmę lub serwis WWW? (62)
  • 3.5. Tagline, czyli slogan (70)
Rozdział 4. Automatyzacja (77)
  • 4.1. Różnica pomiędzy samozatrudnieniem a systemem biznesu (77)
  • 4.2. Automatyzacja w e-biznesie (79)
  • 4.3. Outsourcing (82)
Rozdział 5. Dystrybucja w internecie (87)
  • 5.1. Strona WWW (87)
  • 5.2. Sklep internetowy (90)
  • 5.3. Pasaż internetowy (93)
  • 5.4. Strategiczny partner (94)
  • 5.5. Aukcje internetowe (97)
Rozdział 6. Copywriting (99)
  • 6.1. AIDA (99)
  • 6.2. Zasada 3 czynników (104)
  • 6.3. Pisz o korzyściach popartych cechami (108)
  • 6.4. Działaj na emocje (111)
  • 6.5. Nagłówek - najważniejsza część reklamy (122)
  • 6.6. Napisz, poczekaj, zredaguj (135)
Rozdział 7. Strona WWW (139)
  • 7.1. Najbardziej Oczekiwana Akcja - NOA (139)
  • 7.2. Dlaczego opłaca się kupować szablony stron WWW? (142)
  • 7.3. Jak powinna wyglądać strona główna? (144)
  • 7.4. Kontakt i pomoc (152)
  • 7.5. Notki prawne (156)
  • 7.6. Hosting (159)
  • 7.7. CMS - dlaczego warto się tym zainteresować (Łukasz Sebestyański) (162)
Rozdział 8. SPAM (165)
  • 8.1. Spam (165)
  • 8.2. Jak NIE zostać spamerem? (170)
Rozdział 9. Lista adresowa (191)
  • 9.1. Jak stworzyć własną listę adresową i zarządzać nią - za darmo? (191)
  • 9.2. Jak zbudować listę adresową? (197)
Rozdział 10. E-mail marketing (205)
  • 10.1. E-ziny, newslettery, kursy e-mailowe i mailingi (205)
  • 10.2. Jak za darmo wysyłać e-ziny, newslettery, kursy i mailingi? (211)
  • 10.3. Struktura skutecznego e-maila (216)
  • 10.4. Jak napisać skuteczny e-mail? (219)
Rozdział 11. Autoresponder (225)
  • 11.1. Autoresponder - czym jest i co daje? (225)
  • 11.2. Przykłady użycia autorespondera (227)
  • 11.3. Przykłady użycia wielokrotnego autorespondera (232)
  • 11.4. Systemy wielokrotnych autoresponderów (237)
Rozdział 12. Wyszukiwarki (239)
  • 12.1. Wyszukiwarki - wstęp (239)
  • 12.2. Wyszukiwarki - działanie (243)
  • 12.3. Content layering, czyli jak zwiększyć oglądalność (Marcin Ekiert) (248)
  • 12.4. Wyszukiwarki - pozycjonowanie (251)
  • 12.5. Link popularity (253)
Rozdział 13. Świadomy marketing (259)
  • 13.1. Świadomy marketing (259)
  • 13.2. Sławni o świadomym marketingu (266)
  • 13.3. Wskaźniki świadomego marketingu (268)
  • 13.4. Jak ustalić skuteczność e-maila za pomocą FreeBot.pl? (274)
  • 13.5. Dźwignia marketingowa (276)
  • 13.6. Kiedy stać Cię na reklamę? (279)
  • 13.7. Kalkulator ROI - Rentowności Kampanii Reklamowej (283)
  • 13.8. Jak prawidłowo przeprowadzać testy marketingowe? (293)
Rozdział 14. Reklama (307)
  • 14.1. Zanim zaczniesz myśleć o reklamie (307)
  • 14.2. Demografia to nie wszystko (317)
  • 14.3. Reklama nie jest po to, by klienta bawić lub intrygować (320)
  • 14.4. Case study: skuteczna strategia reklamowa dla serwisu pf.pl (322)
  • 14.5. Alternatywa dla bannerów (326)
  • 14.6. 12 zasad skuteczniejszych bannerów (328)
  • 14.7. Prosty i skuteczny format reklamy typu top layer (331)
  • 14.8. Strategie korzystania z boksów reklamowych (334)
Rozdział 15. Program partnerski (339)
  • 15.1. Podstawy programów partnerskich (339)
  • 15.2. Tworzenie programu partnerskiego (347)
  • 15.3. Promocja programu partnerskiego (356)
  • 15.4. Prowadzenie programu partnerskiego (364)
Skorowidz (373)
6
(6)
5
(6)
4
(0)
3
(4)
2
(6)
1
(1)

Liczba ocen: 23

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 6 

Oceniam na 6. Nie miałem wcześniej do czynienia z publikacjami Piotra Majewskiego na cenb.pl oraz innych autorów więc nie mam porównania. Uważam, że książka jak najbardziej OK. Spełniła moje oczekiwania w tym temacie.
  Ocena : 6 

Bomba! Reszta to już tylko praktyka, która czyni mistrza :)
  Ocena : 6 

Jak zwykle. Autor: Piotr Majewski nie zawiódł moich oczekiwań. Pomogła mi ona odświeżyć swoją wiedzę, ale i poznać wiele nowych metod. Czasami przydaje spojrzeć na problem czyimiś oczami. Myślę, że już dawno brakowało tak rzetelnie opracowanej publikacji na temat e-biznesu.
  Ocena : 6 

Książka jest naprawdę bardzo dobra. Jest w niej poruszonych tyle rzeczy niektóre mniej opisane, niektóre więcej. Rzuca inny pogląd na e-biznes w internecie. Jeśli masz stronę, portal, bloga lub forum i zamierzasz dołączyć do nich formę e-biznesu naprawdę warto książkę kupić. Twórz dochodowe a nie tylko pokazowe strony - zachęcam.
  Ocena : 6 

Książka zawiera wiele cennych informacji. Podoba mi się strategia kreowania się na eksperta za pomocą porad i kursów internetowych. Dla mnie osobiście najcenniejsze są porady dotyczące prowadzenia kursów internetowych. Podoba mi się to, że dzięki wiedzy z książki mogę prowadzić kursy internetowe bez potrzeby znajomości zagadnień informatycznych. Książka opisuje, jak korzystać z darmowych lub bardzo tanich narzędzi. Obecnie opracowuję kolejny kurs internetowy w oparciu o narzędzia opisane w książce.
  Ocena : 6 

Autor świetnie opisuje realia panujące w internetowym handlu, udziela dużo wskazówek, porad, potrafi nakierować czytelnika na właściwą drogę stworzenia biznesu począwszy od samych podstaw. Ja już biznes mam ale po przeczytaniu książki potrafiłem dostrzec swoją oferta do większej ilości klientów, zaś tych co pozyskałem przekonać do dalszej współpracy ze mną. Książkę czyta się zapartym tchem, lepiej niż powieść, a co najważniejsze, wszystko jest pisane prosty i zrozumiałym językiem. Za te cenę warto przeczytać tę pozycję, nawet jeśli nie mamy zamiaru otwierać własnego biznesu. Milo jednak dowiedzieć się jakie prawa rządzą w e-handlu, czym kierują się przedsiębiorcy w swoich działaniach i poczynaniach.
  Ocena : 5 

NO NIEMAL SUPER, ALE DO PERFEKCJI TROSZKU BRAKUJE. ALE PRZYZNAJE AUTOR TO NIE AMATOR ! NA PEWNO POMOZE TA KSIĄZKA KAZDEMU POLECAM
  Ocena : 5 

Książka bardzo dobra
  Ocena : 5 

Polecam tę książkę; właśnie otwieram sklep internetowy i zwróciła mi uwagę na kilka rzeczy, które inaczej bym przeoczył. Napisana jest dobrym językiem, ma przejrzystą strukturę, zawiera wiele przemyślanych uwag. Zdecydowanie warta jest swojej ceny.
  Ocena : 5 

Naprawdę wciągająca pozycja. Książka o biznesie, a czyta się jak powieść. Gorąco polecam wszystkim praktykującym w e-biznesie.
  Ocena : 5 

Bez wątpienia książka należy do obowiązkowych pozycji dla osób, które pragną zacząć swoją przygodę z e-commerce lub nawet tych, którzy sądzą, że widzą już wszystko (czy aby na pewno?). Nawiązując do PRLowskiej reklamy cukru : "Książka krzepi wiedzą" - gorąco polecam!
  Ocena : 5 

  Ocena : 3 

Bardzo przeciętna książka, czytałem ją już jakiś czas temu na początku zgłębiania tematu "e-biznesu" i muszę stwierdzić, że przy innych pozycjach tego typu jest ona taka sobie. Niby wszystko liźnięte, ale tak naprawdę bez myśli przewodniej i jakiś konkretów. Część pomysłów pana Majewskiego jest bardzo kontrowersyjna, jak choćby kwestia odpowiadania na pytania klienta za pomocą autorespondera.
  Ocena : 3 

Autor przedstawia jeden model e-biznesu kreując się na znawcę. No cóż, rzeczywistość należy do bardziej skomplikowanych... 2 gwiazdki zamiast 1 tylko dzięki Helionowi: wiedzą jak sprzedać nawet pseudofachowców...
  Ocena : 3 

Zawiodłem się na panie Majewskim... Za pomocą tej książki można się wiele nauczyć o marketingu, jednak nie nazwałbym tego "książką" tylko niestarannie sklejoną kopią strony www Majewskiego. Treść "książki" niesie praktycznie jedno przesłanie- daj zarobić Majewskiemu. Ta książka ma się nijak do genialnej Pawła Grzesiaka "Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów"
  Ocena : 3 

Spodziewałem się z zapowiedzi nieco lepszej książki. Myślę, że większości ludi morze trochę zanudzić. Nieco chaosu. Wg. mnie książka przeznaczona dla osób początkujących.
  Ocena : 2 

Więcej reklam swoich firm niż przydatnej w biznesie treści.
  Ocena : 2 

Specyficzna publikacja dla osób z wiedzą małą lub zerową. Praktycznie nieprzydatna dla specjalistów. Długo zastanawiałem się nad oceną. Dwie gwiazdki przyznałem, ponieważ uważam, że książka nie nadaje się również dla osób początkujących. Wprowadza bowiem w błąd i przedstawia fałszywy obraz rzeczywistości marketingu internetowego.
Ideą książki jest pójście śladami autora. A to domniemuje, iż ma to cel biznesowy. Osobom nie podatnym na psychotechnikę odradzam.
  Ocena : 2 

Z przykrością stwierdzam, że książka jest słaba żeby nie powiedzieć tragiczna. Kompletnie nie spełniła moich oczekiwań. Przeczytałem większość i dalej już nie mogłem na to patrzeć. Nie uważam, że autor nie zna się na tym co opisuje, ale podczas lektury tej ksiażki miałem wrażenie, że stara się wyrobić u mnie opinię specjalisty, zbudować wiarygodność i następnie powierzchniowo omawiając dane zagadnienie nakłonić na wejście na jego komercyjną stronę, gdzie dowiem się więcej. Jestem tą książka rozczarowany. Lubię książki, które potrafią wyczerpująco opisać dane zagadanienie, ta tego nie robi. Oceniam książke na mierną, ponieważ czasami od tej reguły są wyjątki.
  Ocena : 2 

Większość książki poświęcona jest stronom prowadzonym przez autora. Czemu więc musiałem zapłacić za tę broszurę reklamową?! Znalazłem tu trochę ciekawych przemyśleń. Ale spodziewałem się większego doświadczenia autora. Przez większość książki opisuje szczegółowo sztuczki, zwykle prymitywne, które "zadziałały" na jego stronie, ale kompletnie nie nadają się dla wielu projektów ebiznesowych. To tak, jakby napisał książkę o remontowaniu łazienki według schematu: kup 10 metrów kafelków Cersanit w OBI przy lotnisku. Po jej przeczytaniu czytelnik wie, jak zrobić klon strony autora, albo... albo nie wie nic.

Uważam, że ze strony Wydawnictwa (którego kilkadziesiąt książek stoi na moich półkach) nieetyczne było dopuszczenie, by autor twierdził przez wiele stron, że nie warto projektować grafiki strony tylko kupić gotowy projekt, a następnie zareklamował swój sklep z takimi projektami. Autor żongluje tematami, niestety nieznajomość kilku jest porażająca (np. projektowanie informacji na stronie, kwestie budowy systemów CMS, internetowy PR).

Książka kiepsko zredagowana. To samo można napisać w 1/3 tej objętości. Powtarzanie w kółko tych samych zdań (przeklejonych ze swojej strony) językiem domokrążcy sprzedającego produkty Amwaya drażni mnie jako czytelnika.

  Ocena : 2 

Książka jest naprawdę kiepska. Ba, trudno nazwać ją książką, to zlepek mało fachowych informacji (czasami nawet ciekawych- stad ocena 2)
  Ocena : 2 

Niestety, cała książka to typowe dzieło Pana Majewskiego. Osoby mające do czynienia w praktyce z interesami internetowymi od dłuższego czasu doskonale wiedzą, że większość zawartych tam wskazówek jest mocno nieaktualnych. Prowadziłem z autorem niejedną polemikę na forum internetowym i niestety jego argumenty musiały przegrać.

Osobom zupełnie zielonym, nie wiedzącym od czego zacząć być może przyda się z niej cokolwiek, jednak mając za sobą kilkuletnie doświadczenie w branży internetowej oraz akademicką wiedzę z zakresu psychologii uważam tę pozycję za niewartą swojej ceny. Najbardziej żenującym przykładem jest nagminne odwoływanie się do jeden z reguł wpływu społecznego - społecznego dowodu słuszności, dzięki której mamy uwierzyć, że warto zapisać się na forum Pana Majewskiego oraz że jest prawdziwym Góru Marketingu.

  Ocena : 1 

Bardzo kiepska pozycja. Majewski praktycznie sprytnie opisuje tutaj jak kupić jego produkty, które często są wg mnie kiepskiej jakości. Może dla kompletnych żółtodziobów ta książka będzie objawieniem jednak nie jest ona uważam w żaden sposób obiektywna. Skupia się bardziej na pozyskiwaniu nowych klientów na własne usługi autora.