C++. Programowanie zorientowane obiektowo. Vademecum profesjonalisty
- Autor:
- Nicolai M. Josuttis
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Vademecum profesjonalisty
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 10
- Stron:
- 560
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki
:
C++. Programowanie zorientowane obiektowo. Vademecum profesjonalisty
- Wprowadzenie do C++ i programowania obiektowego
- Podstawowe pojęcia języka C++
- Programowanie klas
- Dziedziczenie i polimorfizm
- Składowe dynamiczne i statyczne
- Szablony języka C++
- Szczegółowe omówienie standardowej biblioteki wejścia-wyjścia
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Znajomość C++ otwiera więc drzwi do kreowania cyfrowego świata w różnych dziedzinach. Jednakże początki z C++ mogą stanowić wyzwanie i wywoływać pytania, jak się uczyć, aby robić postępy, i w jaki sposób uporządkować zdobytą wiedzę. Cóż, nie ma lepszej metody niż nauka poprzez praktykę! Przed Tobą zbiór 100 zadań, skonstruowanych tak, by stopniowo zwiększać potrzebę stosowania coraz bardziej zaawansowanych elementów języka. Równocześnie wcześniejsze zadania są rozwiązywane takimi zasobami języka, jakie odpowiadają procesowi uczenia. Poza ćwiczeniami autor podzielił się licznymi ciekawostkami, sugestiami i uwagami skłaniającymi do przemyśleń i pogłębiania wiedzy o programowaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
To drugie wydanie zwięzłego przewodnika po C++ dla doświadczonych programistów, zaktualizowane do standardu C++20. Dzięki niemu zaznajomisz się z najważniejszymi elementami języka i biblioteki standardowej, koniecznymi do efektywnej pracy w takich stylach programowania jak programowanie zorientowane obiektowo czy generyczne. W tym wydaniu opisano wiele nowych elementów dodanych w C++20, w tym moduły, koncepcje, współprocedury i zakresy. Omówiono też wybrane komponenty biblioteki, które pojawią się dopiero w standardzie C++23.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie III C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie III
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Internet rzeczy nadal ewoluuje - i staje się coraz powszechniejszy, a to może być zachętą do tego, by poznać go bliżej. Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino może się okazać świetną propozycją na początek przygody z IoT. Książka kompleksowo objaśnia specyfikę wybranych urządzeń i uczy, jak je programować w sposób na tyle przystępny, że wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, by zacząć tworzyć pierwsze projekty. Treść została zilustrowana przykładowymi kodami źródłowymi, co zdecydowanie ułatwia stawianie pierwszych kroków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisujemy za pomocą słów. Od razu widać związek między podejściem humanistycznym i informatycznym! Dlatego też nauka programowania w żadnym stopniu nie jest opanowywaniem jakiejś specjalnej wiedzy tylko dla wtajemniczonych. To po prostu utrwalanie tego, co już wiemy i umiemy, tyle że w sposób logiczny i uporządkowany.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(22,20 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł (-40%) -
To książka przeznaczona dla programistów C++, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat wzorców projektowych przy użyciu standardu C++17. Opisano tu zarówno klasyczne, jak i całkiem nowoczesne wzorce projektowe ułatwiające rozwiązywanie konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Przedstawiono też znaczenie niektórych najnowszych cech języka C++ dla implementacji wzorców. Treść została zilustrowana szeregiem przykładów i scenariuszy pokazujących wykorzystanie wzorców , ich alternatywy i wzajemne relacje. Co więcej, przykłady kodu - przy zachowaniu czytelności - prezentują sobą wysoką jakość oprogramowania produkcyjnego.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo
Niedostępna
-
Promocja
Ostatnie kilkadziesiąt lat to okres burzliwego rozwoju technologii informatycznych i ciągłego zwiększania możliwości komputerów dostępnych dla coraz to szerszych rzesz użytkowników. Z zaawansowanych narzędzi graficznych i symulacyjnych mogą obecnie korzystać już nie tylko profesjonaliści zatrudnieni w dużych korporacjach dysponujących ogromnymi zasobami finansowymi, lecz również pasjonaci, programiści i graficy pracujący dla niewielkich firm, które tworzą animacje komputerowe na użytek przemysłu czy branży rozrywkowej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
C++ to bez wątpienia jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Znajduje zastosowanie w tworzeniu systemów operacyjnych, sterowników przemysłowych, bibliotek, gier komputerowych, najrozmaitszych aplikacji desktopowych, programów bazodanowych i oprogramowania serwerowego - słowem, wszędzie tam, gdzie liczy się wydajność i niskie zużycie zasobów. Co więcej, napisane w nim programy są przenośne, dzięki czemu można je kompilować pod różne platformy sprzętowe i systemowe. C++ jest też doskonałym językiem do nauki programowania, również dlatego, że jego składnię wykorzystuje się w wielu innych językach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
Niedostępna
-
Autor tej książki — wybitny specjalista pracujący nad wieloma znaczącymi projektami we francuskich, niemieckich i włoskich instytutach fizyki jądrowej, znany czytelnikom m.in. z genialnej Symfonii C++ — postawił sobie za cel napisanie nowej, przekrojowej książki o tym języku, która w prostym, wręcz przyjacielskim stylu wprowadza czytelnika w fascynujący świat programowania zorientowanego obiektowo. Zobacz, jak potężny jest dzisiaj C++ 11.
- Druk
Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione (komplet) Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione (komplet)
Niedostępna
-
Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4 Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
Nicolai M. Josuttis - pozostałe książki
-
Biblioteka standardowa C++ poza wieloma niewątpliwymi zaletami ma jedną poważną wadę - jest trudna do opanowania. Właśnie dlatego potrzebny Ci jest ten podręcznik! W trakcie lektury poznasz nowe elementy języka C++ w wersji 11. Następnie dowiesz się, czym jest standardowa biblioteka szablonów (STL), oraz zobaczysz, jak wykorzystać w codziennej pracy: mapy, multimapy, iteratory, listy oraz wiele innych elementów. Na sam koniec nauczysz się poprawnie korzystać ze współbieżności oraz tworzyć aplikacje obsługujące różne wersje językowe.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty. Wydanie II C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty. Wydanie II
Niedostępna
-
Książka ta dostarcza wyczerpującej dokumentacji każdego z komponentów biblioteki, jak również przystępnych wyjaśnień złożonych zagadnień; prezentuje praktyczne szczegóły programowania, niezbędne do skutecznego zastosowania omawianej biblioteki w praktyce.
- Druk pkt
C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty, C++. Biblioteka IOStreams i lokalizacja programów C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty, C++. Biblioteka IOStreams i lokalizacja programów
Niedostępna 0.00 zł
-
Książka „C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty” dostarcza wyczerpującej dokumentacji każdego z komponentów biblioteki, jak również przystępnych wyjaśnień złożonych zagadnień; prezentuje praktyczne szczegóły programowania, niezbędne do skutecznego zastosowania omawianej biblioteki w praktyce.
- Druk pkt
C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty
Niedostępna
-
Choć szablony są częścią definicji języka C++ od ponad dziesięciu lat, wciąż są źródłem nieporozumień, omyłek i kontrowersji. Z drugiej strony, ich popularność jako efektywnych instrumentów tworzenia bardziej eleganckiego, szybszego i "inteligentniejszego" oprogramowania stale rośnie. W rzeczy samej, szablony osiągnęły rangę kamieni węgielnych dla
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja
This book demonstrates service-oriented architecture (SOA) as a concrete discipline rather than a hopeful collection of cloud charts. Built upon the author's firsthand experience rolling out a SOA at a major corporation, SOA in Practice explains how SOA can simplify the creation and maintenance of large-scale applications. Whether your project invo- ePub + Mobi pkt
SOA in Practice. The Art of Distributed System Design SOA in Practice. The Art of Distributed System Design
(100,89 zł najniższa cena z 30 dni)
100.79 zł
139.00 zł (-27%)
Zobacz pozostałe książki z serii Vademecum profesjonalisty
-
Trzymasz w ręku piąte wydanie poradnika dla projektantów WWW, po który twórcy stron sięgają wyjątkowo często. Książka została poprawiona, zaktualizowana o PHP 7 i rozszerzona o prezentację najnowszych możliwości MySQL. Zawiera przejrzysty opis podstaw PHP oraz konfiguracji i pracy z bazą danych MySQL. Przedstawiono w niej zasady poprawnego projektowania, pisania i wdrażania aplikacji. Uwzględniono też zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa i uwierzytelniania użytkowników oraz implementacji takich rozwiązań w rzeczywistych witrynach WWW. Nie zabrakło tu również gruntownego wprowadzenia do zagadnienia integracji części klienckiej i serwerowej aplikacji internetowych za pomocą JavaScriptu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW. Vademecum profesjonalisty. Wydanie V PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW. Vademecum profesjonalisty. Wydanie V
Czasowo niedostępna
-
Ta książka to kompletny poradnik poświęcony wykorzystaniu bazy danych MySQL oraz administrowaniu tą bazą. W trakcie lektury dowiesz się, jak najlepiej składować dane w bazie, jak optymalizować zapytania oraz jak pobierać metadane. Ponadto nauczysz się uzyskiwać dostęp do bazy z użyciem języków C, Perl oraz PHP. Niezwykle istotna jest część trzecia niniejszej publikacji. Poświęcona została w całości zagadnieniom związanym z administrowaniem bazą MySQL. Zrozumiesz dzięki niej, w jaki sposób baza przechowuje dane, jak zoptymalizować jej wydajność oraz co musisz zrobić, by zagwarantować najwyższy poziom bezpieczeństwa.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W trakcie lektury poznasz założenia architektoniczne, architekturę adresów internetowych oraz znaczenie i rolę poszczególnych warstw modelu TCP/IP. Dowiesz się, jak korzystać z komunikatów ICMP, rozgłaszać informacje w sieci, kontrolować przeciążenia w protokole TCP oraz korzystać z mechanizmów kryptograficznych. Znajdziesz tu dogłębne i intuicyjne wyjaśnienie wielu meandrów TCP/IP i Internetu, co pozwoli Ci bardziej efektywnie zarządzać swymi sieciami i tworzyć lepsze aplikacje internetowe.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Oto książka stworzona z myślą o programistach stawiających pierwsze kroki w języku Objective-C. Do wykorzystania zawartej tu wiedzy nie jest potrzebna znajomość języka C ani żadnego innego obiektowego języka programowania. Podstawą do nauki są dziesiątki ciekawych przykładów i ćwiczeń, ilustrujących użycie poszczególnych cech i ułatwiających zrozumienie poznawanych zagadnień. Książkę podzielono na trzy części. Pierwsza zawiera podstawowe wiadomości na temat języka Objective-C 2.0, a w drugiej znajdziesz opis klas dostępnych w bibliotece Foundation. Część trzecia poświęcona została niezwykle ważnym bibliotekom Cocoa i Cocoa Touch. Na końcu książki zamieszczono kurs pisania programów dla systemu iOS przy użyciu Software Development Kit iOS oraz biblioteki UIKit. Poznaj Objective-C i czerp z tego korzyści!
- Druk
Objective-C. Vademecum profesjonalisty. Wydanie III Objective-C. Vademecum profesjonalisty. Wydanie III
Niedostępna
-
Jest to znacznie rozszerzona edycja książki HTML 4 - prawdziwa biblia twórcy serwisów WWW. I Ty możesz poznać tajniki języka HTML. Książka ta poprowadzi Cię krok po kroku przez wszystkie niezbędne do opanowania sztuki projektowania WWW - poczynając od budowy prostych stron a skończywszy na konstrukcji rozbudowanych i skomplikowanych serwisów WWW. P
- Druk pkt
Niedostępna
-
Ostatnim wcieleniem 3D Studio jest 3D Studio MAX. Nie powinieneś traktować go jak kolejnej wersji starego programu. MAX jest zupełnie nowym programem który dziedziczy po swoim poprzedniku w zasadzie tylko nazwę. Podobnie jak 3D Studio, MAX również jest produktem przełomowym. Do tej pory 32-bitowy rendering i animacja dostępne były na drogim sprzęci
- Druk pkt
Niedostępna
-
Do tej pory 32-bitowy rendering i animacja dostępne były na drogim sprzęcie wymagającym równie drogiego oprogramowania. MAX 2 otwiera drzwi do profesjonalnej animacji i renderingu, prowadzonych pod kontrolą zapewniającego wysoki komfort pracy systemu operacyjnego Windows NT. Nowoczesny, okienkowy interfejs użytkownika oraz niska cena czynią ten pro
- Druk pkt
Niedostępna
-
Niniejsza książka przeznaczona jest dla doświadczonych programistów Delphi i Pascala. Stanowi ona doskonałe wprowadzenie w zagadnienie tworzenia aplikacji baz danych w oparciu o interfejs graficzny Windows 95/NT. Napisana przez programistów dla programistów odsłania szczegóły tego fascynującego świata - w oparciu o sterowniki .OCX, wykorzystanie me
- Druk pkt
Niedostępna
-
Koniecznie zapoznaj się z suplementem do tej książki: Delphi 5 - vademecum profesjonalisty (suplement) OLE, COM, ActiveX MIDAS WebBroker ISAPI, NSAPI, HTML Książka adresowana jest do szerokiego grona programistów tworzących swe aplikacje przy użyciu Delphi 4. Napisana przez współautorów Delphi zawiera wiele cennych wskazówek dotyczących efektywne
- Druk pkt
Niedostępna
-
Windows 98 - Vademecum profesjonalisty wprowadza w środowisko Microsoft Windows 98 i umożliwia bardzo dobre opanowanie jego funkcji. Książka jest wyczerpującym źródłem najświeższych informacji, dzięki którym z całą pewnością przyswoisz sobie nowe umiejętności i będziesz w stanie swobodnie poruszać się w środowisku nowego systemu. Książka omawia naj
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "C++. Programowanie zorientowane obiektowo. Vademecum profesjonalisty" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "C++. Programowanie zorientowane obiektowo. Vademecum profesjonalisty" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "C++. Programowanie zorientowane obiektowo. Vademecum profesjonalisty" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Object-Oriented Programming in C++
- Tłumaczenie:
- Jaromir Senczyk
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1195-9, 8373611959
- Data wydania książki drukowanej :
- 2003-09-11
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2092
- Przykłady na ftp
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C++ - Programowanie
- Serie wydawnicze: Vademecum profesjonalisty
Spis treści książki
- 1.1. Dlaczego napisałem tę książkę? (13)
- 1.2. Wymagania (14)
- 1.3. Organizacja książki (14)
- 1.4. W jaki sposób należy czytać książkę? (15)
- 1.5. Przykłady programów i dodatkowe informacje (15)
- 2.1. Język C++ (19)
- 2.1.1. Kryteria projektowania (19)
- 2.1.2. Historia języka (20)
- 2.2. C++ jako język programowania obiektowego (20)
- 2.2.1. Obiekty, klasy i instancje (21)
- 2.2.2. Klasy w języku C++ (23)
- 2.2.3. Hermetyzacja danych (25)
- 2.2.4. Dziedziczenie (27)
- 2.2.5. Polimorfizm (28)
- 2.3. Inne koncepcje języka C++ (29)
- 2.3.1. Obsługa wyjątków (30)
- 2.3.2. Szablony (30)
- 2.3.3. Przestrzenie nazw (32)
- 2.4. Terminologia (32)
- 3.1. Pierwszy program (35)
- 3.1.1. "Hello, World!" (35)
- 3.1.2. Komentarze w języku C++ (37)
- 3.1.3. Funkcja main() (37)
- 3.1.4. Wejście i wyjście (39)
- 3.1.5. Przestrzenie nazw (40)
- 3.1.6. Podsumowanie (41)
- 3.2. Typy, operatory i instrukcje sterujące (41)
- 3.2.1. Pierwszy program, który przeprowadza obliczenia (41)
- 3.2.2. Typy podstawowe (44)
- 3.2.3. Operatory (48)
- 3.2.4. Instrukcje sterujące (54)
- 3.2.5. Podsumowanie (57)
- 3.3. Funkcje i moduły (58)
- 3.3.1. Pliki nagłówkowe (58)
- 3.3.2. Plik źródłowy zawierający definicję (60)
- 3.3.3. Plik źródłowy zawierający wywołanie funkcji (60)
- 3.3.4. Kompilacja i konsolidacja (61)
- 3.3.5. Rozszerzenia nazw plików (62)
- 3.3.6. Systemowe pliki nagłówkowe i biblioteki (63)
- 3.3.7. Preprocesor (63)
- 3.3.8. Przestrzenie nazw (66)
- 3.3.9. Słowo kluczowe static (67)
- 3.3.10. Podsumowanie (69)
- 3.4. Łańcuchy znaków (70)
- 3.4.1. Pierwszy przykład programu wykorzystującego łańcuchy znaków (70)
- 3.4.2. Kolejny przykładowy program wykorzystujący łańcuchy znaków (74)
- 3.4.3. Przegląd operacji na łańcuchach znaków (78)
- 3.4.4. Łańcuchy znaków i C-łańcuchy (79)
- 3.4.5. Podsumowanie (80)
- 3.5. Kolekcje (80)
- 3.5.1. Program wykorzystujący klasę vector (81)
- 3.5.2. Program wykorzystujący klasę deque (82)
- 3.5.3. Wektory i kolejki (83)
- 3.5.4. Iteratory (84)
- 3.5.5. Przykładowy program wykorzystujący listy (87)
- 3.5.6. Przykłady programów wykorzystujących kontenery asocjacyjne (88)
- 3.5.7. Algorytmy (92)
- 3.5.8. Algorytmy wielozakresowe (96)
- 3.5.9. Iteratory strumieni (98)
- 3.5.10. Uwagi końcowe (100)
- 3.5.11. Podsumowanie (101)
- 3.6. Obsługa wyjątków (102)
- 3.6.1. Powody wprowadzenia obsługi wyjątków (102)
- 3.6.2. Koncepcja obsługi wyjątków (104)
- 3.6.3. Standardowe klasy wyjątków (105)
- 3.6.4. Przykład obsługi wyjątku (106)
- 3.6.5. Obsługa nieoczekiwanych wyjątków (109)
- 3.6.6. Funkcje pomocnicze obsługi błędów (110)
- 3.6.7. Podsumowanie (111)
- 3.7. Wskaźniki, tablice i C-łańcuchy (112)
- 3.7.1. Wskaźniki (112)
- 3.7.2. Tablice (115)
- 3.7.3. C-łańcuchy (117)
- 3.7.4. Podsumowanie (121)
- 3.8. Zarządzanie pamięcią za pomocą operatorów new i delete (121)
- 3.8.1. Operator new (123)
- 3.8.2. Operator delete (123)
- 3.8.3. Dynamiczne zarządzanie pamięcią tablic (124)
- 3.8.4. Obsługa błędów związanych z operatorem new (126)
- 3.8.5. Podsumowanie (126)
- 3.9. Komunikacja ze światem zewnętrznym (126)
- 3.9.1. Parametry wywołania programu (126)
- 3.9.2. Dostęp do zmiennych środowiska (128)
- 3.9.3. Przerwanie działania programu (128)
- 3.9.4. Wywoływanie innych programów (129)
- 3.9.5. Podsumowanie (130)
- 4.1. Pierwsza klasa: Fraction (131)
- 4.1.1. Zanim rozpoczniemy implementację (131)
- 4.1.2. Deklaracja klasy Fraction (134)
- 4.1.3. Struktura klasy (135)
- 4.1.4. Funkcje składowe (138)
- 4.1.5. Konstruktory (138)
- 4.1.6. Przeciążenie funkcji (140)
- 4.1.7. Implementacja klasy Fraction (141)
- 4.1.8. Wykorzystanie klasy Fraction (146)
- 4.1.9. Tworzenie obiektów tymczasowych (151)
- 4.1.10. Notacja UML (152)
- 4.1.11. Podsumowanie (152)
- 4.2. Operatory klas (153)
- 4.2.1. Deklaracje operatorów (153)
- 4.2.2. Implementacja operatorów (156)
- 4.2.3. Posługiwanie się operatorami (163)
- 4.2.4. Operatory globalne (164)
- 4.2.5. Ograniczenia w definiowaniu operatorów (165)
- 4.2.6. Specjalne właściwości niektórych operatorów (166)
- 4.2.7. Podsumowanie (170)
- 4.3. Optymalizacja efektywności kodu (170)
- 4.3.1. Wstępna optymalizacja klasy Fraction (171)
- 4.3.2. Domyślne parametry funkcji (174)
- 4.3.3. Funkcje rozwijane w miejscu wywołania (175)
- 4.3.4. Optymalizacja z perspektywy użytkownika (177)
- 4.3.5. Instrukcja using (178)
- 4.3.6. Deklaracje pomiędzy instrukcjami (179)
- 4.3.7. Konstruktory kopiujące (181)
- 4.3.8. Podsumowanie (182)
- 4.4. Referencje i stałe (183)
- 4.4.1. Konstruktory kopiujące i przekazywanie parametrów (183)
- 4.4.2. Referencje (184)
- 4.4.3. Stałe (187)
- 4.4.4. Stałe funkcje składowe (189)
- 4.4.5. Klasa Fraction wykorzystująca referencje (190)
- 4.4.6. Wskaźniki stałych i stałe wskaźniki (193)
- 4.4.7. Podsumowanie (195)
- 4.5. Strumienie wejścia i wyjścia (196)
- 4.5.1. Strumienie (196)
- 4.5.2. Korzystanie ze strumieni (197)
- 4.5.3. Stan strumienia (203)
- 4.5.4. Operatory wejścia i wyjścia dla typów definiowanych przez użytkownika (205)
- 4.5.5. Podsumowanie (214)
- 4.6. Klasy zaprzyjaźnione i inne typy (214)
- 4.6.1. Automatyczna konwersja typów (215)
- 4.6.2. Słowo kluczowe explicit (217)
- 4.6.3. Funkcje zaprzyjaźnione (217)
- 4.6.4. Funkcje konwersji (223)
- 4.6.5. Problemy automatycznej konwersji typu (225)
- 4.6.6. Inne zastosowania słowa kluczowego friend (227)
- 4.6.7. Słowo kluczowe friend i programowanie obiektowe (227)
- 4.6.8. Podsumowanie (228)
- 4.7. Obsługa wyjątków w klasach (229)
- 4.7.1. Powody zastosowania obsługi wyjątków w klasie Fraction (229)
- 4.7.2. Obsługa wyjątków w klasie Fraction (230)
- 4.7.3. Klasy wyjątków (237)
- 4.7.4. Ponowne wyrzucenie wyjątku (237)
- 4.7.5. Wyjątki w destruktorach (238)
- 4.7.6. Wyjątki i deklaracje interfejsów (238)
- 4.7.7. Hierarchie klas wyjątków (239)
- 4.7.8. Projektowanie klas wyjątków (242)
- 4.7.9. Wyrzucanie standardowych wyjątków (244)
- 4.7.10. Bezpieczeństwo wyjątków (244)
- 4.7.11. Podsumowanie (245)
- 5.1. Dziedziczenie pojedyncze (249)
- 5.1.1. Klasa Fraction jako klasa bazowa (249)
- 5.1.2. Klasa pochodna RFraction (251)
- 5.1.3. Deklaracja klasy pochodnej RFraction (253)
- 5.1.4. Dziedziczenie i konstruktory (255)
- 5.1.5. Implementacja klas pochodnych (258)
- 5.1.6. Wykorzystanie klasy pochodnej (260)
- 5.1.7. Konstruktory obiektów klasy bazowej (262)
- 5.1.8. Podsumowanie (264)
- 5.2. Funkcje wirtualne (264)
- 5.2.1. Problemy z przesłanianiem funkcji (265)
- 5.2.2. Statyczne i dynamiczne wiązanie funkcji (267)
- 5.2.3. Przeciążenie i przesłanianie (271)
- 5.2.4. Dostęp do parametrów klasy bazowej (273)
- 5.2.5. Destruktory wirtualne (274)
- 5.2.6. Właściwe sposoby stosowania dziedziczenia (275)
- 5.2.7. Inne pułapki przesłaniania funkcji (279)
- 5.2.8. Dziedziczenie prywatne i deklaracje dostępu (281)
- 5.2.9. Podsumowanie (284)
- 5.3. Polimorfizm (285)
- 5.3.1. Czym jest polimorfizm? (285)
- 5.3.2. Polimorfizm w języku C++ (287)
- 5.3.3. Przykład polimorfizmu w języku C++ (288)
- 5.3.4. Abstrakcyjna klasa bazowa GeoObj (291)
- 5.3.5. Zastosowanie polimorfizmu wewnątrz klas (298)
- 5.3.6. Polimorfizm nie wymaga instrukcji wyboru (304)
- 5.3.7. Przywracanie obiektowi jego rzeczywistej klasy (304)
- 5.3.8. Projektowanie przez kontrakt (308)
- 5.3.9. Podsumowanie (309)
- 5.4. Dziedziczenie wielokrotne (310)
- 5.4.1. Przykład dziedziczenia wielokrotnego (310)
- 5.4.2. Wirtualne klasy bazowe (315)
- 5.4.3. Identyczność i adresy (318)
- 5.4.4. Wielokrotne dziedziczenie tej samej klasy bazowej (321)
- 5.4.5. Podsumowanie (321)
- 5.5. Pułapki projektowania z użyciem dziedziczenia (322)
- 5.5.1. Dziedziczenie kontra zawieranie (322)
- 5.5.2. Błędy projektowania: ograniczanie dziedziczenia (323)
- 5.5.3. Błędy projektowania: dziedziczenie zmieniające wartość (324)
- 5.5.4. Błędy projektowania: dziedziczenie zmieniające interpretację wartości (326)
- 5.5.5. Unikajmy dziedziczenia! (327)
- 5.5.6. Podsumowanie (327)
- 6.1. Składowe dynamiczne (329)
- 6.1.1. Implementacja klasy String (329)
- 6.1.2. Konstruktory i składowe dynamiczne (334)
- 6.1.3. Implementacja konstruktora kopiującego (336)
- 6.1.4. Destruktory (337)
- 6.1.5. Implementacja operatora przypisania (337)
- 6.1.6. Pozostałe operatory (339)
- 6.1.7. Wczytywanie łańcucha klasy String (341)
- 6.1.8. Komercyjne implementacje klasy String (344)
- 6.1.9. Inne zastosowania składowych dynamicznych (346)
- 6.1.10. Podsumowanie (347)
- 6.2. Inne aspekty składowych dynamicznych (348)
- 6.2.1. Składowe dynamiczne w obiektach stałych (348)
- 6.2.2. Funkcje konwersji dla składowych dynamicznych (351)
- 6.2.3. Funkcje konwersji i instrukcje warunkowe (353)
- 6.2.4. Stałe jako zmienne (355)
- 6.2.5. Zapobieganie wywołaniu domyślnych operacji (357)
- 6.2.6. Klasy zastępcze (358)
- 6.2.7. Obsługa wyjątków z użyciem parametrów (361)
- 6.2.8. Podsumowanie (365)
- 6.3. Dziedziczenie i klasy o składowych dynamicznych (365)
- 6.3.1. Klasa CPPBook::String jak klasa bazowa (365)
- 6.3.2 Klasa pochodna ColString (368)
- 6.3.3. Dziedziczenie funkcji zaprzyjaźnionych (371)
- 6.3.4. Plik źródłowy klasy pochodnej ColString (373)
- 6.3.5. Aplikacja klasy ColString (374)
- 6.3.6. Dziedziczenie specjalnych funkcji dla składowych dynamicznych (375)
- 6.3.7. Podsumowanie (376)
- 6.4. Klasy zawierające klasy (376)
- 6.4.1. Obiekty jako składowe innych klas (377)
- 6.4.2. Implementacja klasy Person (377)
- 6.4.3. Podsumowanie (383)
- 6.5. Składowe statyczne i typy pomocnicze (383)
- 6.5.1. Statyczne składowe klas (384)
- 6.5.2. Deklaracje typu wewnątrz klasy (389)
- 6.5.3. Typy wyliczeniowe jako statyczne stałe klasy (391)
- 6.5.4. Klasy zagnieżdżone i klasy lokalne (392)
- 6.5.5. Podsumowanie (393)
- 7.1. Dlaczego szablony? (395)
- 7.1.1. Terminologia (396)
- 7.2. Szablony funkcji (396)
- 7.2.1. Definiowanie szablonów funkcji (397)
- 7.2.2. Wywoływanie szablonów funkcji (398)
- 7.2.3. Praktyczne wskazówki dotyczące używania szablonów (399)
- 7.2.4. Szablony i automatyczna konwersja typu (399)
- 7.2.5. Przeciążanie szablonów (400)
- 7.2.6. Zmienne lokalne (402)
- 7.2.7. Podsumowanie (402)
- 7.3. Szablony klas (403)
- 7.3.1. Implementacja szablonu klasy Stack (403)
- 7.3.2. Zastosowanie szablonu klasy Stack (406)
- 7.3.3. Specjalizacja szablonów klas (408)
- 7.3.4. Domyślne parametry szablonu (410)
- 7.3.5. Podsumowanie (412)
- 7.4. Inne parametry szablonów (412)
- 7.4.1. Przykład zastosowania innych parametrów szablonów (412)
- 7.4.2. Ograniczenia parametrów szablonów (415)
- 7.4.3. Podsumowanie (416)
- 7.5. Inne zagadnienia związane z szablonami (416)
- 7.5.1. Słowo kluczowe typename (416)
- 7.5.2. Składowe jako szablony (417)
- 7.5.3. Polimorfizm statyczny z użyciem szablonów (420)
- 7.5.4. Podsumowanie (424)
- 7.6. Szablony w praktyce (424)
- 7.6.1. Kompilacja kodu szablonu (424)
- 7.6.2. Obsługa błędów (429)
- 7.6.3. Podsumowanie (430)
- 8.1. Standardowe klasy strumieni (433)
- 8.1.1. Klasy strumieni i obiekty strumieni (434)
- 8.1.2. Stan strumienia (436)
- 8.1.3. Operatory standardowe (439)
- 8.1.4. Funkcje standardowe (440)
- 8.1.5. Manipulatory (443)
- 8.1.6. Definicje formatu (445)
- 8.1.7. Internacjonalizacja (455)
- 8.1.8. Podsumowanie (458)
- 8.2. Dostęp do plików (458)
- 8.2.1. Klasy strumieni dla plików (458)
- 8.2.2. Wykorzystanie klas strumieni plików (459)
- 8.2.3. Znaczniki plików (461)
- 8.2.4. Jawne otwieranie i zamykanie plików (462)
- 8.2.5. Swobodny dostęp do plików (463)
- 8.2.6. Przekierowanie standardowych kanałów do plików (466)
- 8.2.7. Podsumowanie (467)
- 8.3. Klasy strumieni łańcuchów (467)
- 8.3.1. Klasy strumieni łańcuchów (468)
- 8.3.2. Operator rzutowania leksykalnego (470)
- 8.3.3. Strumienie C-łańcuchów (472)
- 8.3.4. Podsumowanie (474)
- 9.1. Dodatkowe informacje o bibliotece standardowej (475)
- 9.1.1. Operacje na wektorach (475)
- 9.1.2. Operacje wspólne dla wszystkich kontenerów STL (482)
- 9.1.3. Algorytmy STL (482)
- 9.1.4. Ograniczenia wartości numerycznych (488)
- 9.1.5. Podsumowanie (492)
- 9.2. Definiowanie specjalnych operatorów (493)
- 9.2.1. Inteligentne wskaźniki (493)
- 9.2.2. Obiekty funkcji (496)
- 9.2.3. Podsumowanie (500)
- 9.3. Inne aspekty operatorów new i delete (500)
- 9.3.1. Operatory new i delete, które nie wyrzucają wyjątków (500)
- 9.3.2. Określanie położenia obiektu (501)
- 9.3.3. Funkcje obsługi operatora new (501)
- 9.3.4. Przeciążanie operatorów new i delete (506)
- 9.3.5. Dodatkowe parametry operatora new (509)
- 9.3.6. Podsumowanie (510)
- 9.4. Wskaźniki funkcji i wskaźniki składowych (510)
- 9.4.1. Wskaźniki funkcji (510)
- 9.4.2. Wskaźniki składowych (511)
- 9.4.3. Wskaźniki składowych i zewnętrzne interfejsy (514)
- 9.4.4. Podsumowanie (515)
- 9.5. Łączenie programów w językach C i C++ (516)
- 9.5.1. Łączenie zewnętrzne (516)
- 9.5.2. Pliki nagłówkowe w językach C i C++ (517)
- 9.5.3. Kompilacja funkcji main() (517)
- 9.5.4. Podsumowanie (518)
- 9.6. Dodatkowe słowa kluczowe (518)
- 9.6.1. Unie (518)
- 9.6.2. Typy wyliczeniowe (519)
- 9.6.3. Słowo kluczowe volatile (520)
- 9.6.4. Podsumowanie (520)
- 10.1. Hierarchia operatorów języka C++ (521)
- 10.2. Właściwości operacji klas (523)
- 10.3. Zasady automatycznej konwersji typów (524)
- 10.4. Przydatne zasady programowania i projektowania (525)
Przedmowa (11)
Rozdział 1. O książce (13)
Rozdział 2. Wprowadzenie: język C++ i programowanie obiektowe (19)
Rozdział 3. Podstawowe pojęcia języka C++ (35)
Rozdział 4. Programowanie klas (131)
Rozdział 5. Dziedziczenie i polimorfizm (247)
Rozdział 6. Składowe dynamiczne i statyczne (329)
Rozdział 7. Szablony (395)
Rozdział 8. Standardowa biblioteka wejścia i wyjścia w szczegółach (433)
Rozdział 9. Inne właściwości języka (475)
Rozdział 10. Podsumowanie (521)
Dodatek A Bibliografia (529)
Dodatek B Słownik (533)
Skorowidz (539)
Helion - inne książki
-
Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(54,50 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: C++. Programowanie zorientowane obiektowo. Vademecum profesjonalisty Nicolai M. Josuttis (10) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(6)
(3)
(1)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie